Jump to content

mohadib

  • הודעות

    340
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי mohadib

  1. אז כך המגברים הם : JL 500/1 שנותן 500RMS מגבר של jbl שנותן 67RMS X 4 סאב של kicker l7 קומפוננט אינפינטי 90RMS 7X10 קינווד 80 RMS חוטים מהמצבר לשלדה 2G מהמצבר לאלטרנטור 2G (לפי העיין ) מהמצבר לקבל 1F עובר כבל של 4 G פיוז 70 AMP שפעמיים בפיק גבוה נשרף
  2. תודה על ההסבר אחי האוטו שלי זה ליגאסי B4 הנעה כפולה שאמור להיות לו כח סוס סביר מה אני צריך לעשות בשביל לפתור את הבעיה טוטאלית?
  3. יש לי בעיה די דומה נראה לי שהבעיה היא בהספקת חשמל לא תקינה ככל שיש יותר הספק למגברים כך הם דורשים יותר חשמל אצלי מה שפתר את העיה חלקית זה : 1 - קבל למערכת 2 - שדרוג המצבר ל 80 אמפר עדיין בבאס מאוד גבוה הטורים יורדים לכן אני מאמין שצריך להגדיל אלטרנטור כי המערכת מושכת בסביבות 70 אמפר MAX והאלטרנטור מספק משהוא כמו 90 אז יכול להיות שאין מספיק חשמל לאוטו לתפקד כמו שצריך זה מה שהחשמלאי הסביר
  4. אני בניתי תיבה כזאת אתמול הרכבתי את המשולשים האלה גם בחזית (איפה שיושב הסאב) מלמעלה ומלמטה וגם על העץ של הפורט וכל זה למרות שהתיבה הודבקה עם דבק וגם עם אקדח מסמרים וגם ברגים לכל צרה שלא תבוא
  5. אני ממליץ על המגבר של JBL שהוזכר למעלה לי יש אותו ומחובר אליו שני 7X10 קנווד 80RMS וקומפוננט איינפיניטי Referens 6500 והצליל חבל על הזמן נקי איכותי וחזק
  6. איזה אוטו יש לך? אולי אוכל לעזור לך בהתקנה
  7. שלום חברים נכבדים עקב מעבר ל L7 הציעו לי לשדרג מונובלוק הוצע לי ע"י חבר מהפורום להחליף את ה JL AUDIO 500/1 שלי למגבר HIFONICS 1200 D שהנתונים שלו הם 1200@1 אום 900@2 אום 450@4 אום אני אישית לא מכיר את המגברים האלה מה אתם חושבים חברים? המגבר הזה לא יותר מדיי חזק לסאב שלי?? ואיך החברה בכלל?
  8. שני SOLO BARIC L7 עדיפים לדעתי בגלל גודל מברנה גדול ב 20 % מ 12" עגול חוץ מזה מבחינת כוח הם די קרובים 1500RMS לשלישיה לעומת 1500RMS לשני L7
  9. פשוט תנסה למכור אותו ולרכוש חדש אני לא חושב שיש חנות שלוקחת סאבים יד שניה ואם יש כזאת אז המחיר יהיה ממש קצת אז עדיף למכור זה אם החלטת כבר שנמאס לך ממנו אם תגיד לנו למה אתה לא מרוצה אולי נוכל לעזור לשפר את המצב
  10. ככל שכבל ה RCA יותר איכותי אתה תשמע בצורה יותר איכותית רק אל תעביר את החוטים באוטו ליד חוטי חשמל או חוטים של רמקולים עדיף להעביר מאמצע הרכב
  11. אם תכוון את הגיין בצורה נכונה קשה לי להאמין שיישרף אתה יכול להביא את הפיוניר 800 ואט שנותן בסביבות 300 RMS נשמע בסדר גמור וחזק המחיר כולל תיבה נע בסביבות התקציב שלך
  12. אתה יכול להמליץ על משהוא ספציפי אחי?? אני מוכן להחליף את ה JL AUDIO שלי תמורת מונובלוק איכותי ויותר חזק
  13. יש לי מגבר מונובלוק של JL AUDIO 500/1 שנותן 500 RMS מ 1.5-4 אום
  14. עדיף שיהיו באותו חלל במיוחד בתיבה אטומה - זה מה שאמרו לי באוטופרט פעם אחרונה
  15. אני אישית היה לי את הסאב הזה והאמת שממש לא הייתי מרוצה הסאב לא היה מדוייק וגם חלש החלפתי אותו אחרי שבועיים אם אתה מחפש משהוא חזק אולי עדיף לך לרכוש רוקפורד או קיקר קומפ וי אר תלוי כמה אתה רוצה להשקיע
  16. אני מתצטרף לדעת קודמיי עדיף ללכת על הסאב של הרוקפורד כי הוא הרבה יותר איכותי וחזק אם אתה מחפש עוצמה בין היתר עדיף להביא תיבה עם פורט לקבלת צליל יותר חזק (תדרים יותר נמוכים) המגבר בסדר גמור
  17. מסכים בהחלט עם שייקה אז כך אחי אתה יכול להביא שני סאבים של פיוניר 1000 ואט שנותן בסביבות 400 RMS עם תיבה של פיוניר בסביבות ה 1500 ש"ח ואתה יכול לרכוש למשל מונובלוק יד שניה (יש הרבה כאלה בלוח של הפורום הזה) במחיר הנע הין 1000-1500 ש"ח העיקר שייתן לך בסביבות ה 800 RMS בשתי אום
  18. jbl זה חברה שמכבדת את עצמה אחי הציוד שלהם לא הכי טוב שיש אבל האיכות בהחלט טובה
  19. יש לך אפשרות לחבר 5.25 ויש אפשרות ל 6.5 פשוט יש מתאם פלסטיק שנמצא שם - עם המתאם תוכל להרכיב 5.25 ואם תוריד אותו תוכל לחבר 6.5
  20. אםאתה מחפש איכות אז אין על מה לדבר בכלל הצליל שאלפיין מוציא פיוניר לא תצליח להוציא בעוד 10 שנים וזו כמובן דעתי הצנועה
  21. כתוצאה מהעמסת יתר המגבר מתחמם יותר מדי ונכנס לפרוטיקשיין תנסה להוריד את הגיין במגבר ולבדוק אם הבעיה חוזרת בתנאי שלא תגביה ווליום יותר ממה שאתה נוהג בדרך כלל אפילו אם הצליל יהיה יותר נמוך
  22. RDS זה פיצ'ר שמאפשר לך לראות שמות של תחנות רדיו שתומכות בזה וגם יש אפשרות לבחור קטגוריה מסויימת כגון חדשות , אקטואליה , ודברים אחרים כאלה והרדיו דיסק ימצא תחנות שכרגע משדרות את מה שבחרת - כמובן שהתחנת רדיו אמורה לתמוך בזה בכל אופן זה מה שהבנתי פחות או יותר ממי שהסביר לי את זה לאחרונה אם יש למישהוא מה להוסיף אני אשמח להתעדכן
  23. עקרונית ההבדל היחידי זה RDS אבל זה לא כל כך שימושי לדעתי אבל אם אתה קונה את המכשיר חדש מחנות אז יש את הקטע של האחריות לדגמים האירופאים (עם R ) מיובאים לארץ בייבוא סדיר ויש לך 3 שנים אחריות לעומת שנה אחריות בדגמים האמריקאים (בלי R) לדעתי עדיף להביא דגם עם 3 שנים אחריות לכל מקרה או תקלה אחרי שנה
  24. עוד שאלה ברשותכם יש לי בגאג' עם איטום של DINAMAT EXTREME לאיזה כיוון כדאי שהסאב יפנה? לכיוון התא נוסעים או החוצה אני אישית כל הסאבים שהיו לי היו לכיוון תא הנוסעים . והאם הכיוון משנה משהוא בצליל?? תודה רבה
  25. איך ייגרם נזק לאלמנט אחי ? "סליחה שלא הבנתי את ההיגיון" אם הסאב יכול לספוג 750RMS והמגבר נותן רק 500 זה לא אומר שהמגבר יתחיל להתאמץ ובזה יתחמם ויינזק?? אני ממש אשמח להבין תודה רבה
×
×
  • תוכן חדש...