Jump to content

Rieno

  • פרסום הודעות

    823
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

11 נייטרלי

אודות Rieno

  • דירוג
    משקיען (> 750 הודעות)

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    צפון
  • תחביבים
    חובב אלכוהול
  • מקצוע
    שף

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. שלום רב, המכסחת שלי שקיבלתי מתנה לפני שנים רבות עמדה איתנה בכל מכשול לאחרונה לא מצליח להשתמש בה. החלפתי אטם בין הפילטר אוויר לקרבורטור ובין הקרבורטור למנוע, ניקיתי הכל, פלג חדש, פילטר אוויר חדש. מצליח להניע רק כאשר מרסס טיפה ספריי קרבורטור ביניקה ואז המנוע עולה יורד עולה ויורד, יש איזה משהו שמושך את המצערת מכיוון המנוע ואני לא מצליח להבין למה ומה זה. חבל לי על המכונה וזה נראה לי בעיה קלילה רק שאני לא מצליח לעלות על זה. אשמח לעזרה המקצוענים פה, מצורף סרטון. VID_20200831_134211(0).mp4
  2. תודה לכולם, הבולמים יוחלפו ככה או ככה רק שאני יחכה מה עוד יגידו בטסט ואחליף הכל ביחד כבר, מישהו יודע כמה זמן נותנים לתיקון הליקויים?
  3. אני יבהיר דבר אחד, זה הוא רכב שקניתי לא מזמן. ואני מתקן, זה לא שאלה של לתקן או לא. זה שאלה של למה לתקן יומיים לפני טסט ולהשקיע מלא כסף על בדיקות כשאפשר לגשת לטסט ולקבל פירוט מדוייק של כשלים שיש לטפל בהם. כמובן לטפל בהכל ולגשת למבחן חוזר. אני יודע רק על בולם מה עוזר לי לתקן עכשיו בולמים ובטסט יגלו עוד דברים? מעדיף שימצאו את כל הליקויים ולתקן הכל ביחד. רואה בזה כמו שירות של בדיקה הרי בשביל זה משלמים 100 שח למבחן לא ככה? תקנו אותי אם אני טועה.
  4. שלום, הטסט לרכב מתקרב. לנסר 2008. אני יודע בוודאות שאחד הבולמים נוזל. וחשבתי להחליף לפני את כל ה4, ואז עלה לי רעיון, למה בעצם לשלם 150 שח על בדיקה לפני טסט וכל מיני כאלה ולא פשוט לבוא לטסט ואז לקבל פירוט מלא לליקויים? לתקן לשלם 20 שקל מבחן חוזר ולדעת שטיפלת בהכל. מה ההשלכות של גישה כזו? למה אנשים משקיעים אלפי שקלים לפני טסט כדי לעבור, ולא פשוט להכשל לקבל פירוט ליקויים ואז לתקן מה שצריך?
  5. או איפה רוכשים מנוע למאוורר שמתאים? חלפי חילוף לרכב או חנויות חשמל?
  6. לאחר בדיקה שעשיתי החלפתי בין הפלאגים בפיקוד ומסתבר שהוא תקין. ביציאה התחתונה המאורר עובר חלק וכשמפעילים מזגן עובד חזק יותר וביציאה הצדדית נכנס לפעולה רק כשהמנוע עולה מעל 93 בערך מעלות. מה שמשאיר אותי עם מאוורר תקול. יש למישהו שירטוט של הפאנל מאוררים כדי לדעת כיצד להוריד אותו. ראיתי 3 ברגי 10 למעלה אבל למטה לא איתרתי את החיבורים. בנוסף איפה רוכשים מאורר אחד ולא את התושבת השלמה?
  7. רוצה להוסיף ששמתי לב שבזמן עמידה עם רכב מונע המדחס מתנתק כל כמה דק', והמזגן לא מקרר, אולי באמת העניין שהמאוורר לא עובד מביאה לזה שהגז לא מתקרר ואז הלחץ עולה והמדחס נכנס להגנה? הגיוני? יש מקום מומלץ לרכישה בארץ של היחידת בקרה למאוררים?
  8. הייתי אצל בחור שממלא גז (חנות חלפים לא מוסך) והוא העיר את עיניי שהמאורר של המזגן לא נכנס לפעולה. על הרדיאטור יש שני מאוררים האחד בצד של הנוסע נכנס לפעולה כאשר חום המנוע מגיע ל90 השני בצד של הנהג אמור להיכנס כאשר מפעילים מזגן אך הוא לא נכנס, מישהו יודע איפה להתחיל לבדוק? יש שם יוניט כלשהו שממנו יוצאים 2 קונקטורים ל2 המאווררים. יכול להיות משהו כזה?
  9. התסדרתי, עובד על בוקים ומאבטח עם ג'ק הידאולי באמצע. תודה.
  10. תודה רבה, אני ינסה לעשות לבד נראה לי שהבנתי איך.
  11. שלום, הבוקר בזמן פירוק הגלגל נשברה אחת ההברגות. מה השם של החלק שנדרש להחליף? האם אפשר להחליף רק את ההברגה השבורה או שזה קומפלט?
  12. פילטר בתא הנוסעים מאחורי תא הכפפות החלפתי לפני פחות מחודש. חשדתי בגז. מה אמור להיות המחיר למילוי גז? לא זכור לי שמלאתי מתישהו.
  13. שלום לחברי הפורום, הקיץ מתחיל ואיתו אני מגלה תופעה מוזרה. המזגן בלנסר שלי מתחיל לקרר רק כשאני נוסע כ5 דק' בכביש מהיר. המדחס נכנס לפעולה ברגע שאני מדליק AC אבל אם אני נוסע בעיר גם חצי שעה האוויר לא קר בכלל, לא חם אבל גם לא קר כמו של מזגן. משהו מאוד מוזר. יש למישהו רעיון איפה להתחיל לבדוק? תודה
  14. שלום לכולם, בשבוע החם הזה התחזק אצלי בלנסר רעש של גומי חורק כזה בכל קפיצה במיוחד בפסי האטה, מבדיקה שלי בלי להרים את הרכב על בוקים ראיתי שגומיות שמחזיקות את המוט המייצב יבשות לגמרי, שוקל להחליף אותם. יש למישהו עוד רעיון מה זה יכול להיות? בנוסף איך קוראים לחלק שמתחבר מהמוט למשולש עם בורג ארוך וגומיות כזה? לא מצליח למצוא באינטרנט שם של זה. לא יודע איך לבקש את זה בחלקי חילוף. תודה מראש.
  15. תודה, יש אולי איזה שיטה ביתית לבדוק? כי בורוסקופ זה צריך מוסך. וזה צריך כסף שלצערי חסר כרגע. ניסיתי היום להניע עם הפלאג בחוץ ומגנט חזק במקום בפלאג בתקווה שהקומפרסיה תעיף את החתיכה והיא תדבק למגנט. אך גם לא יצא כלום. מה הסיכוי שהיא פשוט תשאר תקועה שם ולא תגרום נזק?
×
×
  • Create New...