Jump to content

Rieno

  • פרסום הודעות

    808
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

10 נייטרלי

אודות Rieno

  • דירוג
    משקיען (> 750 הודעות)
  • תאריך לידה 28/12/1989

Personal Information

  • מיקום
    צפון
  • תחביבים
    חובב אלכוהול
  • מקצוע
    שף

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. לצערי אין לי דף תוצאות. במידה ואני מנתק את תפוחי ההגה לצורך בדיקה זה לא יפגע בכיוון פרונט? בנוסף מה אני אמור להרגיש בבדיקה? סיבוב חופשי של הבולם?
  2. טוב אז יש עדכון שהוא לא כל כך משמח. עשיתי את כל ההחלפות בצמיגים ולא היה שינויים במשיכה. חזרתי למכון פרונט והוא שוב בדק וציין שהכל מכוון, בזמן נסיעת מבחן שעשה שמנו לב לדבר מעניין. ברגע שפונים שמאלה ההגה חוזר ונוסע ישר ללא משיכה אך ברגע שפונים ימינה ההגה חוזר ומתחיל למשוך ימינה ולא נוסע בקו ישר. בגלל הדברים האלה הבחור מהפרונט טוען שיכול להיות מיסב בולם שאפילו שהוא לא מרעיש הוא תפוס. יכול להיות משאבת הגה כוח שנותנת יותר שמן לאחד הצדדים. והאחרון אמר שיכול להיות ציריות שהצלב קצת משוחרר אז אחד הגלגלים מסתובב לאט יותר. מה דעתכם? ממה להתחיל?
  3. שלום, רוצה להזמין כמה דברים מאמזון ומחפש מוסך שמוכן להתקין חלקים שאני מביא בעלות עבודה בלבד. יש מישהו שאתם מכירים בכל אזור עמק יזרעאל נצרת בית שאן. תודה מראש.
  4. אבל הצמיגים מאחורה ישנים יותר ולא מאותו סוג, מותר להחליף ככה צמיגים שונים על אותו סרן?
  5. אחליף מחר בין הצמיגים מהאחורים לקדמיים ויראה איך זה משפיע ואעדכן בתוצאות.
  6. ערב טוב, מאחר שבחיפוש השרשור הרלוונטי הוא מ2018 בטוח התחדשו דברים מאז. לענייננו מחפש לרכוש סורק תקלות בין 100 ל200 שקל שמתאים לרוב הרכבים בעיקר לקריאת תקלות ואיפוסן. אשמח להמלצה מנסיונכם ואם יש קישור לרכישה עוד יותר טוב. תודה מראש.
  7. רוב הסיכויים שיש לי חופש באחת הציריות כי יש רעידות בהאצה, אך אני לא בטוח שזה גורם הסטייה, כי יש סטייה גם כשאני לא מאיץ וסתם מתגלגל. אני אבוד עצות, הייתי במכון שוב, ושוב החיברו את הרכב עם המכשירים והראו לי שהכל ירוק. לא יודע כבר מה לעשות זה ממש מפריע לנסוע ככה. יש רעיונות נוספים?
  8. עדכון חדשות טובות. באמת היה פיוז מספר 30 של מצבר Powertrain control module, automatic transmission שנשרף חלקית האבומטר הראה רציפות אך ברגע שמזיזים הוא מתנתק. החלפתי לחדש והכל הסתדר. תודה רבה על העזרה. עכשיו נותר להחליף מצבר, לא רוצה לפתור שרשור חדש, האם זה נכון שיש מצבר יעודי לפוקוס 66 אמפר שעלותו כ800 שקל? אין אפשרות לשים תחליף כלשהו במחיר סביר יותר?
  9. בדקתי את הנתיכים, 5 במספרם וכולם תקינים. מה עוד אפשר לבדוק לפני שאני מזמין גרר? אלטרנטור משפיע על הנעה? הייתי בטוח שהוא אחראי רק לטעינה המצבר כאשר המנוע פועל. איך אני בודק זאת?
  10. איך בודקים? בנוסף זה כותב לי engine systems fault. בדקתי כל הפיוזים ליד המנוע תקינים.
  11. שלום רב, עקב המצב הרכב עמד כשבוע ללא התנעה ופרק מצבר, היום מחוסר צומת לב חוברו הכבלים הפוך מרכב מיצובישי לנסר מונע. היה ניצוץ וכרגע אין סטרטר כלל, כל שאר האלקטרוניקה ברכב עובדת רגיל. אני יודע שאומרים מחשב אך אולי יתמזל מזלי ויש איזה פיוז מגן לפני כן שעליי לבדוק? מה עוד יכולות להיות הסיבות?
  12. הכיוון בוצע בעזרת מכשור אלקטרוני לייזר ומחשבים. גם ציר אחורי כוון ראיתי זאת במחשב איך הכל הופך לאחר כיוון לירוק. הצמיגים האחוריים הם סיני הרמוניק משהו כזה, שנת יצור 36-19 הגיעו עם הרכב. הצמיגים הקדמיים החדשים הם סיניים annaite, שנת יצור 40-19. לאחר ההצלבה הרכב עדיין מושך ימינה לאותו הכיוון, לאחר כשבועיים של נסיעות לא ניצפתה שחיקה בצמיגים. מה עוד אני יכול לבדוק?
  13. שלום רב, אשמח לדעתכם בנושא שאני לא מצליח למצוא לו פיתרון, מיצובישי לנסר 2008 נוטה לסטות ימינה, כלומר שאני כל הדרך צריך לתת טיפה תמיכה להגה לשמאל על מנת הרכב יסע ישר. מנגד יש רגעים שהרכב לא מושך, וזה משהו לא ברור לי. מהרגע שקניתי הוחלפו 2 צמיגים קדמיים, נעשה כיוון פרונט, חזרתי אל המכון פרונט והוא החליף בין הימין לשמאל בגלגלים מקדימה ושיחק עוד עם הכיוון, הוא הראה לי במחשב שהכל מכוון גם הפרונט גם מאחורה הכל על ירוק ומבחינתו לא נותר לו מה לעשות. נבדק בלם והוא לא לוחץ כל הגלגלים מסתובבים חופשי. בנוסף אני לא בטוח אבל יש לי הרגשה שסיבוב ההגה לימין יותר רך מאשר לשמאל. יש לציין שלחץ אוויר בצמיגים תקין ושווה בקדמיים. עזרתכם בבקשה מה עוד עוד אפשר לעשות ולבדוק?
  14. הבנתי מה אתה מתכוון. להוריד גם את החיבור למנוע כמו בתמונה. אתה בטוח שזה יצא מלמעלה? זה ממש מגדיל את נפח התושבת הזווית ברזל הזאת.
×
×
  • Create New...