Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7569 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נראה לי שיש ליד צומת גדרה שמה על כביש 41 לכיוון מחלף אשדוד

יש שם מלא פירוקיות וחנויות חלפים.

אני גם די סגור על זה שצריך להיות בבני עי"ש

תקנו אותי אם אני טועה

פורסם

אכן יש אחת שידוע לי עליה,

בצומת הכניסה לנס ציונה מצד שאל (רואים ערמות של רכבים)

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

יש בכניסה לנס-ציונה - בירגר.

 

 

במושב מצליח, ליד רמלה, פירוקייה גדולה.

בכביש רמלה צריפין - 3 פירוקיות.

Volvo 960 3.0 24V 1996

Volvo 940 GLE 2.0 Turbo 1997

Volvo 940 GLE 2.3 1995

Oldsmobile Cutlass Supreme Brougham 5.0L V8 1982

פורסם
ברמלה/לוד יש פירוקיות.

מה אתה מחפש?

מכסה בגז' לדיוו ריסר 94

כמה יעלה לי בערך?

 

עריכה :

זה קצת עקום אז המכסה לא נפתח עם כפתור ... רק עם מפתח

Daewoo racer 94, Citroen Volcane 2.0 , Alfa Romeo 33 1.7 16V

WhatNext?

פורסם

אני מציע שתיגש לפחח רכב ואולי הוא יוכל לעקם בחזרה כדי שהמנגנון יפעל כמו שצריך. אם אי אפשר אז הוא ידאג בעצמו לחיפושים של הדלת וגם להרכבה. יש להם קומבינות בפירוקיות ובתכלס הם ישיגו את הדלת במחיר נמוך ממה שאתה תשיג וביחד עם העבודה בטח יצא אותו המחיר. :roll:

צריך גם לדעת להרכיב את הדלת, כי יכול לקרות מצב שהיא לא תיסגר טוב. צריך לפעמים לעשות כיוונים.

פורסם

יש לך את בצלאל בקרית משה, אם אתה בא מיבנה, בפסי הרכבת של כפר גבירול אתה לא פונה שמאלה לרחובות, אלא ממשיך ישר לקרית משה, אחרי כמה מאות מטרים ומגרש כדורגל, הוילה הפרטית הראשונה שתראה על הכביש מצד ימין זה הוא...ויש לך את בירגר בנס ציונה כמו שצוין, בצומת ויצמן ודרך בית עובד...צמוד אליו(בעצם הראשון בכניסה אליו) יש לך את "חלף", מכוניות בעיקר מעשר השנים האחרונות אחרי תאונות...

 

ובגדרה יש לך את מנחם גולדשטיין, שיש לו הכל, אם אתה בא מכיוון העיר לכיוון צומת כנות, אז ממש ביציאה מהעיר אתה תראה אותו למטה בשדה מצד ימין, אתה יורד מהכביש ישר אליו...

 

וחוץ מזה, אני מציע לך לבדוק בקרית משה בכל המוסכים, בעיקר פחחות, אתה רואה ערימות של דלתות שונות זרוקות בפינות...

 

בהצלחה.

פורסם

שלום לכולם!

 

המאגר שוחט.

פירוקיות זולות יחסית הם:גולדשלגר מאה מטר מגדרה לכוון דרום,מצד ימין.טל"0505201244 ' מנחם.

חלקי חילוף ראם,משק 9 טל" 088682226 .צומת מסמיה,טל. 088503670 .

אל תשלם את המחיר שיבקשו.נסה להוריד 20-30%

 

 

 

דרך צלחה.

 

 

דוד

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

×
×
  • תוכן חדש...