Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7599 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן אהלן....

אני יתחיל בזה שאני לקחתי את הסקר ממקס , אז קרדיט למשתמש AUDI TT QUATTRO ממקס על הרעיון :-)

 

 

וככה הולך הסקר ..

לכולנו יש כינוי - השאלה מה הביא אותנו לבחור אותו

 

אז יש רק כלל אחד בתרד הזה :

1. בבקשה בלי "ספאם" כמו ששמתי לב שאתם עושים בהרבה נושאים.. פשוט לא עונים לעיניין ועושים סרט מכל ת'רד , אנא ממכם לא פה

 

 

ואני יתחיל , אני קרוי SilverCivic מכיוון שלאמא יש סיביק כסופה ולא היה לי רעיון יותר טוב :wink:

 

 

תורכם :-D

שחר.

  • תגובות 70
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בלו ג'יי - הצבע האהוב עליי + האות הראשונה של השם באנגלית (ג'וליה)

בנוסף, כשהייתי קטנה כמו כל ילדה מעצבנת הייתי ממלאת את היומן שלי במדבקות. המדבקות הראשונות שקניתי היו של ציפורים וזו של BLUE JAY הייתה האהובה עליי.

 

יש עוד כמה סיפורים שמסתתרים מאחורי הניק, אבל אין לי כוח לרשום את כולם - ריכזתי את החשובים ביותר

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם

"נהגת שודים"

 

בא בעקבות שלט שנקנה לרכב בתור מתנה , ומשקף לעיתים את הנהיגה שלי....:-D

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

אהההה זאת את נהגת שודים

 

 

טוב הכינוי שלי הוא התחיל באיזה צ'אט בגיל 16....ובואו נגיד שאין לו היום ממש משמעות...אבל הוא כבר נשאר, והמייל ככה והכל ככה אז חבל לשנות :D

פורסם

קודם כל אני חייב לציין שבחרתי את הכינוי כשהייתי ילד מיתלהב וטיפה אינפנטיל בן 16

ומה שהוביל אותי היה כמובן ההאמר המאיים

ומיכייון שהוא יותר מאיים והנהמה שלו יותר מאיית בלילה אז הינה לכם השילוב

אם היה אפשר הייתי משנה אותו לסתם LEON (כמו שמר) (וכן כמו הסרט אחד האהובים עליי אני הפסקתי ליספור כמה פעמים ראיתי אותו הייתה תקופה שראיתי אותי פעמיים ביום)

הייתי עושה את זה אם זה לא היה גורר סלידה של המנהלים

רנה דקארט אמר:אני חושב משמע אני קיים

גארי קספרוב אמר:אני טוב כי אני חושב 5 מהלכים קדימה

זיגמונד פרויד אמר:כשאתה חושב על משהו תחשוב עליו דרך כל 4 הכיונים ולא דרך כיון אחד הכיון הישיר

פורסם

אצלי זה מצחיק נכנסתי לפני כמה שנים לוואי נט ( הרבה לפני שהיה את הפורום הזה ) לפורום מכוניות

וכתבתי בתור liran!!! שזה מה שעלה לי לראש באותו רגע .

 

לאחר מכן שקניתי את האוטו שניתי את השם ל לירן 106 R שהלך איתי לכל מקום בכל דבר שכתבתי

באינטרנט במשך יותר מ 3 שנים .

 

ובחודש האחרון החלפתי את השם בכל המקומות ל LiranAR לאחר שמכרתי את האוטו.

לירן שם פרטי , AR קיצור של שם משפחה - ארואטי.

פורסם

אני לא יודע איך היגעתי לצירוף אותייות הזה של gsi16v

מה שאני כן יודע זה שאם תקלידו את זה בעיברית אז כן יש לזה משמעות

עדן16ה

 

עדן = השם

16 = הגיל

ה = הכוסית

 

ואני סתם מקשקש כי מי שלא יודע מה זה gsi... כניראה שאין לו בגרות במגמת "האטצ'בק חמה"

 

לעזאזל אי אפשר להקטין עוד את הפונט ? אז אני יצבע אותו בטורקיז כדי שלא יראו...

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

פעם הייתה לי דיהטסו שרייד והכינוי שלי היה באחד הפורמים בחו"ל CHARADE RULES,ואז כשנשרמתי לCF וקניתי מיצובישי אז הדבר הראשון שעלה לי לראש זה MITSUBISHI RULES.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

הכינוי נצמד בצבא...

"המבקר צריך שיהיה כאבן משחזת: משחיז ואינו חותך" (ר' משה אבן עזרא)

"אם אתה משבח את מה שאינך מבין בו - זה מעשה רע. אם דיברת בגנותו - מעשה רע יותר" (ליאונרדו דה וינצ'י)

Never underestimate the power of human stupidity - Robert A. Heinlein

פורסם

אור?ן .. השם שלי :)

 

ו 16V ... מס' השסתומים במנוע שלי ... דאז במנוע ה לאנצ'יה תמא טורבו ... וגם היום בדייטסו ..

 

כמובן שלפני זה הייתי אורן RSI, אורן 306, opelgt (בגלל החלום .. ובגלל האסקונה) וכו וכו :)

 

היותר "זקנים" פה .. זוכרים את הכינויים שלי ;)


×
×
  • תוכן חדש...