Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7601 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 70
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
זה לא הרכב הכי מהיר בעולם- בדוק שיא מהירות ביבשה הוא מגיעה ללמעלה מ1300 קמ"ש F1 לא מגיעה למהירות כזאת...

 

Spring2005

 

העונה הכי יפה- בתוספת שנה עדכנית...

צודק, בייצור סידרתי, המכונית שנחשבת הכי מהירה בנתיים.

ייצור לא כ"כ סידרתי אבל מילא.

פורסם

איזה כייף לראות את זה ועם הקישור לשרשור הישן ששם ראיתי איזו הודעה מטומטמת קניתי וזה הסתדר טוב עם המתיחה שעשיתי לאליה לגביי המגורים שלי במקסיקו. בשורה התחתונה כי אני בטוח שאף אחד לא מבין מה אני כותב פה חוץ מאליה.

 

 

אז קוראים לי בנצי עוד מימי Ynet ועוד מפורום האופנועים של אז, משם גלשתי לפורום המכנויות ומשם מעבר טבעי לCF, הבעיה שלי היא שאני כאן שנים אבל לא כתבתי מספיק הודעות או יותר נכון רוב ההודעות היו באוף טופיק ובשינוי האתר הם ירדו מהספירה....

ככה שאני מרגיש די חדש פתאום....

 

בנצי - כי קוראים לי בן ועד שהתחברתי קראו לי בן , מאז שאני פה כולם קוראים לי בנצי... מגניב.

haters will hate

  • אחראי פורום
פורסם

טוב , אני מרגיש די דביל עכשיו.

 

אני תקוע עם שם של רכב שנמכר כבר!

"לא!! אני בחיים לא אמכור אותו"... - מה לעזאזל חשבתי אז ?!

אני איתי כמובן וזה התחרז עם סמוראי , ע"ש הג'יפ התותח וחביב האורטופדים.

היינו מאוהבים שנה וחצי עד שהוא עיצבן אותי ואני אותו...

 

אולי צריך לפתוח שירשור של "מי שרוצה לשנות את הניק". אצל מי ,אגב?

שלחתי לאחד המנהלים והתעלמו ממני :evil:

 

יאללה , לילה טוב.

 

איתי.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

גיל 15-16- DEMON (מפחיד אהה... בMAX המשתמש עדיין פעיל, ניסיתי לשנות אך לא הצלחתי)

 

גיל 17- yop276 (שם: יוני פ. יום הולדת: 27/6/86)

 

גיל 18-ועד עכשיו - Yoni P. (מאוד מקורי... אני יודע)

 

סמוראי (האחרון), אני פתחתי נושא בפורום תמיכה טכנית לשינוי שם המשתמש, ואם אני לא טועה... ערב אחד אחריי מספר חודשים שינו לי את הניק.

יש תקוה!

 

מי ער בשעה כזאת?! :roll:

פורסם

עקרונית שמי בא עוד מימי היסודי השמחים.....

אני בחור גדול ... ורוב החברים קראו לי בשם הזה.... אז נדבק לי.. :|

המשך יום נעים!

פורסם

 

היה כבר שרשור כזה. לא?

להקת הבנים מטאליקה?

האלו שמהאלבום השחור (כולל, כשמו כן הוא) מתחרים בווסט-לייף, בקס-סטריט-בויז והיי-פייב?

 

טוב, הכינוי שלי הוא "צחיקו" (כמה מפתיע), מכיוון שדבר ראשון יש אנשים שקוראים לי ככה,

ודבר שני זה שילוב של השם צחי Tzahi והאותיות הראשונות של השם משפחה כהן Cohen.

 

פעם בימי IOL ו-Mycar (איציק/שי זוכרים?) העליזים, קראתי לעצמי 993turboS על שם החלום,

אחרי שקלטתי שכנראה אני לא אשיג אותו, נחתתי למציאות.

No worries 8)


×
×
  • תוכן חדש...