Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7601 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא מעט מחשבה הושקעה בכינוי שלי...מצד ההורים שלי!

את שם המישתמש שלי קיבלתי לפני 36 שנה:lol: .

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

  • תגובות 70
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
3 ימים?? מה אתה הילד ההוא מ"על המים שמים חסכמים":?

אלה היו ימים של לישון כמה שיותר. אפשר לומר, שזה היה יותר כמו יומיים וחצי... אבל מתוך שינה עלה לי בראש המספר 3.

 

גדעון.

!AWDSOME

פורסם
אני האקר מחשבים מדופלם והכינוי דבק בי משהו כמו 4 שנים, אז לא משנים, כדי שיזהו.

לא יודעתי שיש מקומות הסמכה להאקרים, or should I say - script-kiddies? ;)

 

עזוב את אלה שרק אוהבים,יש כאלה שמוציאים מהכח אל הפועל...:wink:

 

הכינוי שלי נבחר בעקבות אהבה לתוצרת אאודי-ולספינת הדגל של החברה "A8".

אז למה האוואטר שלך הוא BMW?

 

 

טוב, עכשיו בנימה קצת פחות שלילית...

הnick שלי הוא שם הגיטרה האיכותית הראשונה שלי - Gibson Les Paul.

הניק בשימוש משנת 93' (ימי הIRC העליזים...)

פורסם

אצלי זה כל כך קשה לנחש....

 

הכל התחיל בגיל 10 בערך, שאבא שלי הביא בהפתעה הביתה 318 חדשה ומנויילנת...

תוך כדי האהבה לעולם הרכב כבר מגיל אפס, התחלתי גם באיסוף מידע מעמיק על החברה הבווארית... משם זה כבר לא פסק... היום זה חלק ממני.

 

גם ב-YNET, בימים שעוד כתבתי שם, היה הניק BMW, ובכלל, הוא ליווה אותי לאורך כל האתרים באינטרנט מאז ומתמיד.

 

 

אמיר.

פורסם
IRC בשנת 93??? לא התבלבלת עם BBS?

לא ניראה לי שהוא התבלבל.

ניראה לי ה IRC היה הצ'אט/פורום הראשון....

 

והכינוי שלי הוא גם ממש מקורי:

Igor- תודה להורים.

Sti- החלום שלי.

פורסם

שלום לכולם. זאת ההודעה הראשונה שלי באוף טופיק. אז שלום לכולם.

 

את הכינוי שלי נתן לי חבר טוב.

 

זה התחיל בכתה ז'. כשאני הייתי אחראי על כל ההגברה של הבית ספר..

ובגיל 14-15, עבדתי כ DJ שנה.

בגיל 16-18 הייתי הDJ של פארק מים.

ובמקביל עבדתי בחברת הגברה. ולמדתי סאונד בבית ספר. הייתי מרכיב לחברים מערכות קולנוע ביתי.

היום אני מתקין גם מערכות לרכב. וגם יצא לי להתקין מערכות הגברה לשני פאבים.

ולעבוד גם על ההגברה של האומן 17 בירושלים

והיה גם, הקלטה של פס קול לסרט (יג'. יד'). גינגל למועמד בחירות,

זה ההיסטוריה של העבודה שלי עם סאונד

היום אני חייל (22), והתפקיד שלי זה אחראי הגברה של הבסיס, זה טקסים ויש לנו להקה של 5 זמרים.

 

בכל מקרה. הכינוי שלי הגיע, שיום אחד אני מתקשר לחבר שלי, והוא עונה לי סאונדמן מה קורה?

ואני לא מבין, אז הוא מסביר לי. שבגלל שאני עובד בזה כבר הרבה זמן, כך הוא קורא לי.

ומאז זה נשאר. סאונדמן אלי. ...!

 

אז מי שרוצה כיוון אני לא הכתובת. אני בחיים לא עבדתי עם מערכות. (מזה EQ :mm_wink: )

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי


×
×
  • תוכן חדש...