Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7619 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני עומד על סף קניית מגבר ראשון לרכב שלי.

יש מצב שאני ארצה לעשות שידרוגים בעתיד, ולכן אני מעדיף לקנות מגבר בעל הספק גבוה, הסאב שברשותי ושאמור להתחבר למגבר, לא יעמוד בהספקים גבוהים "ראה זבל סיני"

 

השאלה שלי, האם במגברי רכב ניתן להפחית את ההספק של היציאות? , לשחק עם ההספק של היציאות?

ואני לא מדבר על פירוק גישורים, אלא על הפחתה של ממש....

האם זה מחייב חיבור מעגל חשמלי חיצוני/רכיב חיצוני?

ואם כן, האם מגברי לנזר תומכים בתכונה זו?

תודה מראש.

פורסם
כן קוראים לזה גיין ויש אופציה כזאת בכל מגבר @

גיין,זה לא כפתור ווליום נוסף במערכת,הוא לא פוטנציומטר הספק.

כל הייעוד שלו זה להשוות מתח כניסה,בין הHU לבין המגבר.

מה שנראה לי שהתכוונת זה לעבוד עם גיינים סגורים,זה יותר זהיר אך גם השאלה היא על איזה רגישות מדובר.

לדוגמא:

אם היציאה של הHU היא 2V,ואתה בורר את הרגישות של בין 0.2-0.6, אז גם עם גיין סגור יש סכנה.

מה שכן ניתן לעשות זה לכוון אותו למתח כניסה בבורר של ,4-6,2-9,2-4 או יותר(תלוי בבוררות של המגבר), וגיין סגור,ואז יש פחות סיכוי לגרימת נזק.

וכן,לכוון את הBOOST למינימום שניתן.

אבל הכל בגבול ההגיון.

אבל לפותח הת'רד,איזה רכיבים יהיו מותקנים ואיזה עוצמה אתה מחפש.

אם זה רמקול של 30 וואט הגברה של 100, זה לא יהיה יעיל במיוחד.(יש סכנה רבה)

אבל זה 70 וואט על הגברה של 100 וואט זה כבר יותר סביר.

אך, הכל עם כיוון נכון ועבודה זהירה.

under construction..

פורסם

גיין הוא לא כפתור ווליום - אם הגיין על חצי זה לא אומר שהמגבר שלנו מפיק רק חצי מיכולתו.

ואכן - כל הייעוד שלו זה להשוות את האות שניכנס למגבר.

 

לא ניתן לשלוט בהספק של המגבר על ידי הGAIN, ניתן לשלוט בהספק על ידי LPAD.

אבל הGAIN "בעקיפין" אכן שולט על העוצמה המכסימלית שנקבל... הוא בעצם קובע את "הרף" הגבוה ביותר בזה שאנו מכתיבים לו מה יהיה גודל אות הכניסה.

 

אם הכנסו 1 וולט , לכניסה בעלת רגישות של 1 וולט, קיבלנו את מלוא יכולתו של המגבר במצב "נקי".

אם הכנסו 0.5 וולט, לכניסה של 1 וולט, קיבלנו בדיוק חצי מיכולתו.

 

אכן, ייתכן אם נוצר אצלו מצב מעוות של פאנל חזק במיוחד, עם גיין ללא התנגדות גדולה במיוחד - יכול ליהיות מצב של רף גבוה "יחסית" .. בתיאוריה אפשרי ... במעשי שינסה סביר להניח שלא תהיה לו בעיה.

 

במיוחד כשלא ציין על איזה מגבר מדובר ועל איזה רכיבים מדובר...

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

שי,לפחות אני שמח שאנחנו מסכימים על משהו:):).

מחזק את דבריו של שי שחיזקו את דברי.:)

ואכן,אם נדע באיזה רכיבים מדובר נוכל לענות באופן יותר פרטני...

under construction..

פורסם

סאב בזוקה לרכב PURE-ACOUSTICS 400W דגם N-1019

חברת PURE-ACOUSTICS המתמחה בסאונד מקצועי לרכב מתכננת ומייצרת למס' חברות הגברה לרכב בארה"ב ,מציעה לכם בזוקה איכותית המיוצרת מחומרים אקוסטיים משובחים, ומסוגלת להעביר באס מושלם ללא עיוות.

הוופר בנוי מחומר אקוסטי דחוס בשילוב עם מגנט ענק להפקת באסים אדירים בעוצמה מכסימלית של 400W

2 פתחי באס רפלקס קדמיים להגברת מהירות זרימת האוויר ומניעת עיוות באס.

מבנה התיבה חדשני וקומפקטי, העיצוב המושלם מותאם לכל סוגי הרכב.

 

ייחודי:

תיבת הסאב שקופה לצפייה בזמן אמת בעבודת הסאב .

 

וופר בקוטר: "10

הספק: 400 וואט RMS

נצילות: 91db

גודל מגנט: 40 Oz

טרמינל מוזהב

שני בס רפלקס למניעת

 

אני יודע שזה סאב "על הפנים" ובטוח שהוא לא 400 RMS.

ומגבר, חשבתי על לנזר HTG-224 שנותן 2X150W RMS, או על דגם דומה רק עם 4 ערוצים.

האם אני אצטרך להסתפק בדגמים החלשים יותר ?, אלו שנותנים 75, 90, 125 W?

פורסם

תעשה חיפוש לגבי ההצהרות של לאנזר, אתה יכול להסיר דאגה מליבך.

 

green monster, אין לי שום בעיה להסכים עם כל דבר אשר מחובר למציאות.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

אני לא מכיר את הסאב הנ"ל,האם הוא DVC?

 

כי אם כן ,זאת אומרת שהוא יעבוד ב2 אוהם (DUAL 4).

או 1 אוהם (אם הוא DUAL 2),ואז לא בטוח שהמגברים הנ"ל יספקו לו את ההספק.(למה לא מונובלוק?)

בגל מקרה,עדיף מגבר שחזק קצת יותר מהסאב,כדי לא להעמיס על המגבר,אך לא יותר מדי כדי לא לצלות את הסאב.(יחס הגיוני של בערך 15-25% יותר).

או אם במקרה מדובר על מגבר שיוצר בשביל סאב מסויים.

under construction..

פורסם

את האמת green monster, יש לנו חילוקי דיעות עכשיו ..

אתה ממליץ על הספק מגבר - גבוה יותר מן הסאב עצמו. (אני לא ניכנס להצהרות ולאופן המדידות של האלמנטים וכמובן של המגברים).

 

אבל צריך לזכור שהסאב זה אחד הדברים הכי פחות רגישים לאוזן מבחינת קליפינג, ולכן הגברה שתהיה דלה מיכולתו של הסאב... תוכל לספק אותו עם קליפינג גבוה אשר לא ישתמע כ"עיוות" עבור האוזניים העיוורות שלנו.

 

במקום 20% כוח לטובת המגבר.. היתי הופך את המשוואה לטובת האלמנט - הסאב.

 

אני לא רואה שום דבר רע "בלהעמיס" על המגבר ...

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

תראה אם אוורור נכון,אין בעיה ל"העמיס על מגבר" סה"כ הוא מיועד לכך.

 

ואגב,גם אני בדעה כמוך שעדיף 20% יותר לטובת הסאב (אגב אם ראית את הבקשה להמלוצות לסאבים חדשים בשבילי היית רואה שאני מתכוון לאותו דבר.

אך הבעיה היחידה שיכולה להווצר היא שתדלק הנורה הקטנה האדומה הזאת?זאת שמעצבנת?:).

 

הרי ביננו,גם סאב של 400 וואט RMS או הוא יקבל 401 וואט RMS,הוא לא ישרף,ועדיף הגברה בהתאם.

וגם מגבר שיעבוד במלוא עוצמתו לא יישרף-הוא מיועד לכך.

סה"כ רוב הפריטים מגיעים אנדרייטד(פרט לכמה דברים שהם אוברייטד:)).

אז פה קצת משחק.

רק הכל צריך להיות באיזון.

 

נ.ב.

עד שכבר הייתי בטוח שאנחנו מסכימים על משהו...

:)

under construction..

פורסם

העניין הוא headroom. הרי הספק של מגבר נמדד תחת מעמס בגל סינוס אמיתי והמוסיקה שלנו לא באמת מגיעה לאותה עצימות.

ולכן ניתן לקנות מגבר חזק יותר מהאלמנט ולתת לאלמנט יותר מההספק המוצהר כי במוסיקה רגילה גם להספק של האלמנט זה לא יגיע וככה מקבלים יותר עוצמה.

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם

דבר ראשון, במגברים לרכב אין לנו HEADROOM מאופן פעולתם המקורי.

אם אתה רוצה להסתכל על "רף" ההגברה כHEADROOM, אין לי בעיה עם זה..

אבל כפי שציינתי, זה איננו נושא שמיע עבור האוזניים העיוורות שלנו.

 

אז אם מישהו אכן רוצה לנצל את העובדה הזאתי על ידי הגברה "קצת" דלה יותר .. במקום להשקיע על הגברה "קצת, גדולה יותר .... אני לא רואה בזה שום בעיה.

 

green monster, אני לא יודע על איזה סוג מגברים אתה מדבר שניכנסים לפרוטקשיין בעקבות קליפינג.

המגברים שאני מכיר לא יכנסו לפרוטקשיין גם בלי איוורור "חיצוני" .

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

×
×
  • תוכן חדש...