Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7624 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני יודע שזה לא בטיחותי אבל ביינתים אני לא נוסע על הרכב... השאלה שלי היא האם הרכב עובר ככה טסט?(כמובן שהצמיגים במצב מצויין ובאותה מידה)

פורסם

נדמה לי מאד שעברתי כמה טסטים בעבר במצב כזה, ולעולם לא שמעתי דבר. יש מישהו שלא העבירו אותו בגלל זה?

פורסם
אני יודע שזה לא בטיחותי ..(כמובן שהצמיגים במצב מצויין ובאותה מידה)
אני חושב שאם אתה יודע את גבולות הרכב, זה לא עד כדי כך מסוכן ליסוע כך. הנה אצלי יש מאחור זוג צמיגים שונה, שונה גם במקדם החיכוך, ופשוט ניסיתי את הרכב בסיבובים בצורה מבוקרת עד שלמדתי בדיוק איך זה מגיב, והמצב שלי עם הצמיגים האילה הרבה יותר בטוח מאשר נהג רגיל עם צמיגים תקינים. וודאי שעדיף יהיה להחליף בהזדמנות הראשונה, אבל בינתיים אפשר.
פורסם

עברתי טסט עם צמיגים שונים בהרצליה. בהנחה שמדובר אך ורק בפירמה ולא בגודל החתך או המידה , אין בעייה לנסוע ככה...אם כבר אתה נוסע ככה , תעביר את הצמיג השונה לסרן האחורי.

פורסם

אם מדובר ברכב מישפחתי מינוס, והצמיגים במצב טוב, והם מאותו סוג (לא צמיג אחד ספורטיבי וצמיג לשלג :wink: ) לא נראה שיש בעיה, אם הצמיגים שחוקים זה קטליזטור ניפלא להחליף...

בגדול, כל עוד לא דוחפים את הרכב למיגבלות, צמיג זה צמיג... כמו שאמר לי פעם מישהו, כל הבנות הן אותו דבר בחושך... על אותו מישקל...

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם
עברתי טסט עם צמיגים שונים בהרצליה. בהנחה שמדובר אך ורק בפירמה ולא בגודל החתך או המידה , אין בעייה לנסוע ככה...אם כבר אתה נוסע ככה , תעביר את הצמיג השונה לסרן האחורי.

לאחורי יותר מסוכן,עדיף בקדמי אם כבר

אני נסעתי ככה שנה ולא קרה כלום ,אבל בטסט זה לא אמור לעבור.

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

פורסם
הבדל קטן.

לבנות יש פוסטינור 2

לצמיגים יש פחח לאוטו , או רופא כירורג/אורטופד/נוירולוג וכו'...

אף פעם לא יצאת עם בוכארית מצור-שלום, אהה? :wink:

 

ברצינות, לא צריך להיות "יותר צדיק מהאפיפיור"... צריך להיות זהיר וזהו..

מה היה בימים שלא היה צמיג ספייר אנורטקי כמו היום? אנשים לא היו נוסעים עם צמיגים מחברות שונות?

כל עוד הצמיג תקין, ואין תחושות מוזרות מההגה, לא צריכה להיות בעיה...

בצבא רכבים היו נוסעים עם צמיגים מחברות שונות (ומשונות) הרבה. שיגש לצמיגאי טוב אם הוא רוצה להיות בטוח וזהו... אם הצמיגים חדשים, ושניהם באותה רמת שחיקה, שישים 50-100 ש"ח כל חודש ועוד שלושה חודשים יהיה לו התחלה לרביעיה חדשה... אם הם בעלי פז"מ של יותר משנה, שלא יחשוב פעמיים.

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם
לאחורי יותר מסוכן,עדיף בקדמי אם כבר

אני נסעתי ככה שנה ולא קרה כלום ,אבל בטסט זה לא אמור לעבור.

תת היגוי אם צד אחד שחוק מידי.

פורסם
אני נסעתי ככה שנה ולא קרה כלום

מה אפשר להסיק מזה בדיוק ? :roll:

 

אני לא בטוח שבטסט אכפת להם כל-כך מהיצרן של כל צמיג.

ברור שהם צריכים להיות באותם מידות ובמצב טוב.

פורסם

אם הצמיגים באותה מידה - והם במצב תקין - הרכב יעבור את המבחן השנתי.

 

בתכל'ס זה לא ממש מומלץ כפי שכבר הבנתי מהתגובות האחרות...

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

תפסיקו לבלבל לו את המוח ,הוא שואל על חוקיות.

 

מבחינה חוקית אני סגור על זה ב99 אחוז שאסור.

ובגלל זה זה תלוי בטסטר,לא שווה לקחת סיכון

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

×
×
  • תוכן חדש...