Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רעש חזק למשך שניה בהנעה קרה - הונדה HRV 2017


מעבר לפיתרון נפתר ע"י GABIUBOGI,

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אהלן,

קניתי לאשתי הונדה HRV 2017. 
בהנעה קרה יש רעש חזק למשך שניה שניתן לשמוע בסרטון שצילמתי.

 

אני רואה אמריקאים שמחליפים גלגל שיניים ומותחן במנגנון התזמון, בארץ לא רואה שום מידע.

חלק אומרים אולי הצטברות בוצה, חוסר שמן וצריך החלפת שמן. חלק אומרים החלפת פלגים.

 

בכל אופן הרכב צריך להיכנס בשישי לטיפול לאחר הקניה. אני רק מתלבט אם לטפל במוסך הבית שלי או ללכת ליבואן כדי שינסה לפתור את הבעיה.

 

אולי מישהו מכיר מוסך מומלץ באזור הצפון שמתמחה בהונדות במחירים שפויים?

 

 

עריכה אחרונה על ידי GABIUBOGI

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

קשה לאבחן מהסרטון, אבל יתכן שזה מהמתנע (סטרטר) בגלל שינן ("בנדיקס" שזה גלגל שיניים, מס' 2 בתמונה) המתנע

שנתפס על ציר עוגן (מס' 3 בתמונה) המתנע.

הכי טוב זה להשאיר את המכונית ללינת לילה במוסך ובבוקר בהנעה קרה הם ישמעו בפועל את הרעש ויאבחנו

את מקורו ומה הפתרונות לכך.

בברכה  -  רפי לין

 

סטרטר.jpg

פורסם

גם אצלי יש הונדה HRV 2017 ויש בדיוק את אותה הבעיה בהנעה קרה, זה לא קורה תמיד, אבל לפעמים זה קורה.

הרכב אצלי כבר 8 שנים ואני נוסע עם זה וזה לא קרה כלום, אבל בזמנו עשיתי חיפוש על זה וזאת הבעיה:

A VTC (Variable Timing Control) actuator, commonly found in Honda engines, adjusts the intake camshaft timing to optimize engine performance, fuel economy, and emissions. A failing VTC actuator can cause a cold start rattle or grinding noise, a drop in engine performance, and a check engine light.

פורסם

סיפור הזוי שהיה לי גם עם אותו רכב רק שנתון HRV 2016 

הרכב עשה את הרעש הזה כל בוקר, הפכתי את הרכב ולא הצלחתי לתקן את זה. 

בסוף מכרתי את הרכב, לא יכולתי לסבול את הרעש הזה. 

 

פורסם
בתאריך 21.8.2025 בשעה 23:59, FuriousLift כתב:

גם אצלי יש הונדה HRV 2017 ויש בדיוק את אותה הבעיה בהנעה קרה, זה לא קורה תמיד, אבל לפעמים זה קורה.

הרכב אצלי כבר 8 שנים ואני נוסע עם זה וזה לא קרה כלום, אבל בזמנו עשיתי חיפוש על זה וזאת הבעיה:

A VTC (Variable Timing Control) actuator, commonly found in Honda engines, adjusts the intake camshaft timing to optimize engine performance, fuel economy, and emissions. A failing VTC actuator can cause a cold start rattle or grinding noise, a drop in engine performance, and a check engine light.

עושה רושם שזאת הבעיה, תיקון כ₪2500 במורשה הונדה.

עוד שבוע אני מכניס את האוטו למוסך אוטובן שמכירים את הבעיה גם כן בתקווה שיצא זול יותר.

  • רעיון טוב! 1

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם (נערך)
לפני 33 דקות, GABIUBOGI כתב:

עושה רושם שזאת הבעיה, תיקון כ₪2500 במורשה הונדה.

עוד שבוע אני מכניס את האוטו למוסך אוטובן שמכירים את הבעיה גם כן בתקווה שיצא זול יותר.

אני חושב שאני גם אלך לתקן את זה כשיהיה לי זמן, לפעמים אפילו הייתי לוחץ על הדוושה של הגז יותר מדי חזק ואז הסל''ד היה נשאר כמו שהוא ונתקע וזה היה מאוד מוזר, אפילו כשאני עוזב את הרגל מהדוושה של הגז זה ממשיך לרוץ באותו סל''ד עד שאני מתחיל לשחק עם הדוושה קצת, לפי מה שקראתי זה קשור גם לזה, לא יודע אם יצא לך לחוות את זה פעם.

בכל מקרה אני די מבסוט מהאמינות של הרכב(טפו טפו טפו) וחוץ מטיפולים שוטפים לא יצא לי לבקר במוסך.

אני אשמח בבקשה שתעדכן אחרי שטיפלו לך בזה אם תוכל, תודה.

עריכה אחרונה על ידי FuriousLift
  • רעיון טוב! 1
  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
  • פיתרון
פורסם

חזרתי לעדכן, הרכב היום יצא מהמוסך אחרי יומיים.

הוחלף VTC ACTUATOR , אם אני מבין נכון זה המותחן של הטיימינג שאוהב להיכשל במנועים האלה.

עלות התיקון 2500₪ במוסך הונדה. 

  • אהבתי 4

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם
בתאריך 12.9.2025 בשעה 23:33, GABIUBOGI כתב:

חזרתי לעדכן, הרכב היום יצא מהמוסך אחרי יומיים.

הוחלף VTC ACTUATOR , אם אני מבין נכון זה המותחן של הטיימינג שאוהב להיכשל במנועים האלה.

עלות התיקון 2500₪ במוסך הונדה. 

השאילה מה קורה אם לא מחליפים עד כמה זה קריטי?

פורסם
בתאריך 23.8.2025 בשעה 00:16, GABIUBOGI כתב:

עושה רושם שזאת הבעיה, תיקון כ₪2500 במורשה הונדה.

עוד שבוע אני מכניס את האוטו למוסך אוטובן שמכירים את הבעיה גם כן בתקווה שיצא זול יותר.

השאילה מה קורה אם לא מחליפים עד כמה זה קריטי?

פורסם

היה לי רעש כזה ב frv הונדה 

לא עשיתי כלום,שנתיים ככה עד שמכרתי (כמובן עדכנתי את הרוכש).

אמרתי לו יש לך אחריות ממני חצי שנה לתקלה זו.

לא שמעתי ממנו

פורסם
בתאריך 15.9.2025 בשעה 11:41, hondadriver כתב:

השאילה מה קורה אם לא מחליפים עד כמה זה קריטי?

ממה שאני קורא בפורומים האמריקאים שם הם יותר מציפים את הבעיה וחוץ מרעש לא נראה שיש עוד נזק .

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...