Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

עלה אתר חדש שמקודם בטלויזיה - נקרא keyz  שלטענת בעלי האתר מבוסס ai , עד כמה שנראה הגיוני, אני בספק.
אני מצפה שאם זה מבוסס ai אז בכל תמונה שתעלה באתר עם מספר רישוי יופיע באתר מידע אודות הרכב שנכרה ממקורות פתוחים/משומשת/מאגר הרכבים הממשלתי/בסיס נתונים נגיש או דומה. 

שווה לנסות. 

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם
לפני 55 דקות, zaf כתב:

עלה אתר חדש שמקודם בטלויזיה - נקרא keyz  שלטענת בעלי האתר מבוסס ai , עד כמה שנראה הגיוני, אני בספק.
אני מצפה שאם זה מבוסס ai אז בכל תמונה שתעלה באתר עם מספר רישוי יופיע באתר מידע אודות הרכב שנכרה ממקורות פתוחים/משומשת/מאגר הרכבים הממשלתי/בסיס נתונים נגיש או דומה. 

שווה לנסות. 

 

לפני 55 דקות, zaf כתב:

עלה אתר חדש שמקודם בטלויזיה - נקרא keyz  שלטענת בעלי האתר מבוסס ai , עד כמה שנראה הגיוני, אני בספק.
אני מצפה שאם זה מבוסס ai אז בכל תמונה שתעלה באתר עם מספר רישוי יופיע באתר מידע אודות הרכב שנכרה ממקורות פתוחים/משומשת/מאגר הרכבים הממשלתי/בסיס נתונים נגיש או דומה. 

שווה לנסות. 

ובגלל זה יש לרוב מגרשים סוחרים 

פורסם

מרקטפלייס לא נותן מענה טוב, כל עוד אין מנוע סינון נורמלי אני לא מבין למי יש זמן לגלול בין מאות מודעות שאולי חצי אחוז מהן יכול להיות רלוונטי

  • אהבתי 2

היום: MG E-HS '23 ליסינג זמני/ יונדאי טוסון 17' Open Sky

הקודם: יונדאי טוסון 22' פרימיום 2.0 ליסינג/ טויוטה קורולה F/L GLI '16

פורסם

כתבתי עם AI

תוסף ליד2

התוסף מאפשר פתיחת מודעה בדף החיפוש הראשי

הצגת ק"מ בדף החיפוש הראשי

וכן הוספת מסנן ללא סוכנויות לחיפוש (יש באג קטן, יתוקן בעזרת ד' בהקדם)

ניתן להתקין אותו מחנות התוספים של כרום

 

https://chromewebstore.google.com/detail/ecehcfaobmhfphifnkkbaeefejpopheb?utm_source=item-share-cb

  • אהבתי 3
פורסם
לפני 5 שעות, חד אופן כתב:

כתבתי עם AI

תוסף ליד2

התוסף מאפשר פתיחת מודעה בדף החיפוש הראשי

הצגת ק"מ בדף החיפוש הראשי

וכן הוספת מסנן ללא סוכנויות לחיפוש (יש באג קטן, יתוקן בעזרת ד' בהקדם)

ניתן להתקין אותו מחנות התוספים של כרום

 

https://chromewebstore.google.com/detail/ecehcfaobmhfphifnkkbaeefejpopheb?utm_source=item-share-cb

התוסף עודכן

פיצ'ר נוסף ששכחתי לכתוב עליו הוא אפשרות להזין מספר רכב ולשלוח אותו לבדיקה ב'משומשת'

image.thumb.png.acca42353ecf375f1a8d3e6d4e770c43.png

פורסם
לפני 7 שעות, רכוב כעומד כתב:

קיים עדיין 

 

כניראה שלא הייתי ברור, 

מדובר על זה:

image.thumb.png.c4a24f371b74ceb79ab753d2d6dd481f.png

 

 

פעם באיזור המסומן היה אפשרות לעשות מיון לפי דגם. אם חיפשת כול רכב בטווח 50-70 אלף , והיית מקבל 2000 מודעות, יכול למיין לפי דגם. ככה שאם רכב X לא מעניין אותך, יכולת למיין לפי הדגם, וכשהרכב הזה מגיע נגיד בעמוד 5, יכול מראש ללכת לעמוד 10 ולא לראות יותר רכבים X

פורסם

מה שהיה זה היה מיון שמתפקד בתור סינון, מה שעכשיו זה רק סינון. 

 

כמו שאמרתי, 

אם חיפשת כול רכב בטווח 50-70 אלף , והיית מקבל 2000 מודעות ב-50 עמודים, יכול למיין לפי דגם. ככה שאם רכב X לא מעניין אותך, יכולת למיין לפי הדגם, וכשהרכב הזה מגיע נגיד בעמוד 5, יכול מראש ללכת לעמוד 10 ולא לראות יותר רכבים X

 

והיום אתה נכנס לשורה הזאת שסימנת ופשוט בוחר את הדגמים שאתה מעוניין בהם. זה לא אותו דבר. 

 

פעם יכולתי לסנן ככה את 2 דגמים שאני לא מעוניין בהם, לדלג עליהם, ולהשאר עם ה-20 שכן. חיפוש אחד. 

היום אני צריך לסמן ידנית כול דגם שאני מעוניין בו ולעשות חיפוש בנפרד. משמע -18 חיפושים.  

 

וזה אני שם בצד דגמים שאתה לא יודע אפילו שאתה מעוניין בהם, כי אתה לא בקיא בדגמים, נפלו מתחת לראדר וכו'. 

 

פורסם
לפני 12 שעות, חד אופן כתב:

כתבתי עם AI

תוסף ליד2

התוסף מאפשר פתיחת מודעה בדף החיפוש הראשי

הצגת ק"מ בדף החיפוש הראשי

וכן הוספת מסנן ללא סוכנויות לחיפוש (יש באג קטן, יתוקן בעזרת ד' בהקדם)

ניתן להתקין אותו מחנות התוספים של כרום

 

https://chromewebstore.google.com/detail/ecehcfaobmhfphifnkkbaeefejpopheb?utm_source=item-share-cb

אם תוכל בבקשה לפתוח שירשור בנושא, אודה לך מאוד.

 

כבר הייתי מוסיף איזה סימן 'מינוס' שמאפשר להוריד דגם מסויים מהתוצאות. אני מניח שזה אפשרי בהתחשב בכל מה שעשית עד עכשיו.

 

יעזור לי ול dave מאוד. תודה לך בכל מקרה!

  • אהבתי 2
פורסם
לפני 52 דקות, PYA כתב:

אם תוכל בבקשה לפתוח שירשור בנושא, אודה לך מאוד.

 

כבר הייתי מוסיף איזה סימן 'מינוס' שמאפשר להוריד דגם מסויים מהתוצאות. אני מניח שזה אפשרי בהתחשב בכל מה שעשית עד עכשיו.

 

יעזור לי ול dave מאוד. תודה לך בכל מקרה!

אין לי מושג איפה לפתוח

ומרגיש לי קצת הספמה אחרי שכתבתי כאן

אם תרצה תוכל לפתוח ואשתדל לענות שם

 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם

בבקשה

 

לפחות לדעתי זה דורש שירשור נפרד.

 

הלוואי ויצאו מזה הרבה דברים טובים.

 

שוב, תודה לך על מה שכבר עשית

  • אהבתי 2

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...