Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
בתאריך 14.8.2025 בשעה 06:09, nimnar כתב:

תודה.   יד2 כבר אינו מקום רלוונטי לאנשים פרטיים.    

 

גם לדעתי הרלוונטיות פחתה בגלל העלויות - אבל אם אתה מוכן לשלם זה עדיין רלוונטי.

בתאריך 18.8.2025 בשעה 10:20, חד אופן כתב:

נדמה לי שעדין אפשר להקפיץ, רק פעם ב24 שעות במקום כל מספר שעות

אי אפשר להקפיץ.

 

בכל מקרה אני פרסמתי רכב ביד 2 ובמקביל במרקטפלייס - הרכב נמכר דרך המרקטפלייס, לטעמי לרוכש הפרטי יד2 נהיה פחות רלוונטי , רכבים בעלי נתונים טובים מאוד פשוט נתפסים מיידית ע"י סוחרים.

פורסם (נערך)
לפני שעה, llaavvii כתב:

לרוכש הפרטי יד2 נהיה פחות רלוונטי , רכבים בעלי נתונים טובים מאוד פשוט נתפסים מיידית ע"י סוחרים.

לוי יצחק מציג היום מחיר לסוחר באפליקציה. זה מיד הופך לעוגן לצורכי משא ומתן גם על ידי פרטיים (היותר מבינים) 

הנה דוגמא לרכב משנת 2022 מחירון משוקלל 140.

הנה מחיר מחירון :

image.thumb.png.eeda74e788542d7ed74ebbbac1ad040a.png 

 

ומחירון לסוחר (בחירה במסך שיקלול) 

image.thumb.png.9733c20aaa306669438e01b7219f0bc3.png

 

הקונה החכם יציע 1000 שקל יותר ובהרבה מיקרים יצליח, כי ככל שעובר הזמן המחירון יורד.ֿ

עריכה אחרונה על ידי zaf

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

תסלח לי, לא הבנתי. תמיד היה "מכירה לסוחר" או משהו כזה - שזה מוריד את המחירון בX אחוז.

יש מערכת חישוב נפרדת לסוחרים? יענו מחיר אמיתי?

פורסם (נערך)

לא יודע, כי זו הפעם הראשונה ששמתי לב לזה בתקופה האחרונה.

בעקבות הדיון פה בדקתי מחירי מחירון וראיתי שזה הפך לעוגן.

גיסי מציע למכירה את הרכב שלו וזה מה ששמענו ממי שהתעניין, כולם התחילו ממחיר הסוחר. סוחרים אגב התחילו ממחיר נמוך יותר (״אחי, אני בא עם כסף ביד בלי בדיקה״) 

עריכה אחרונה על ידי zaf

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם
לפני 10 שעות, llaavvii כתב:

 

גם לדעתי הרלוונטיות פחתה בגלל העלויות - אבל אם אתה מוכן לשלם זה עדיין רלוונטי.

אי אפשר להקפיץ.

 

בכל מקרה אני פרסמתי רכב ביד 2 ובמקביל במרקטפלייס - הרכב נמכר דרך המרקטפלייס, לטעמי לרוכש הפרטי יד2 נהיה פחות רלוונטי , רכבים בעלי נתונים טובים מאוד פשוט נתפסים מיידית ע"י סוחרים.

לא הבנתי איך מסננים רכבים במרקטפלייס, לצורך העניין אם אני מחפש רכב מאוד פופולרי יוצגו לי מאות כשאין לי כלי בסיסי של סינון לפי יד/ קמ. תקן אותי אם אני טועה.

היום: MG E-HS '23 ליסינג זמני/ יונדאי טוסון 17' Open Sky

הקודם: יונדאי טוסון 22' פרימיום 2.0 ליסינג/ טויוטה קורולה F/L GLI '16

פורסם
בתאריך 1.1.2026 בשעה 13:30, zaf כתב:

לוי יצחק מציג היום מחיר לסוחר באפליקציה. זה מיד הופך לעוגן לצורכי משא ומתן גם על ידי פרטיים (היותר מבינים) 

הנה דוגמא לרכב משנת 2022 מחירון משוקלל 140.

הנה מחיר מחירון :

image.thumb.png.eeda74e788542d7ed74ebbbac1ad040a.png 

 

ומחירון לסוחר (בחירה במסך שיקלול) 

image.thumb.png.9733c20aaa306669438e01b7219f0bc3.png

 

הקונה החכם יציע 1000 שקל יותר ובהרבה מיקרים יצליח, כי ככל שעובר הזמן המחירון יורד.ֿ

איך מבצעים את הסינון במחיר המשוקלל?

פורסם

במסך השקלול בחלקו התחתון ינן 3 אפשרויות לבחירה האחרונה היא מכירה לסוחר. 

טרייד אין זה מכירה לסוחר.

 

image.thumb.png.0b447120555ce6fd758ee5ddba6bcd2b.png

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם
לפני 11 דקות, zaf כתב:

במסך השקלול בחלקו התחתון ינן 3 אפשרויות לבחירה האחרונה היא מכירה לסוחר. 

טרייד אין זה מכירה לסוחר.

 

image.thumb.png.0b447120555ce6fd758ee5ddba6bcd2b.png

ועד כמה זה אכן גבול עליון/תחתון ברכישה מפרטי?

פורסם

הגבול העליון הוא המחיר המרבי שהקונה מוכן לשלם, הגבול התחתון הוא ההמחיר המיקטי בו המוכר מוכן להסתפק. המחירון הוא, לכל היותר, הנחיה רופפת.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
לפני שעה, Meaptem2025 כתב:

ועד כמה זה אכן גבול עליון/תחתון ברכישה מפרטי?

 

אבל, למה שאני כמוכר רכב, אמכור למישהו במחירון של סוחר שמגלם בתוכו רווח עבור סוחר, שייתכן שהרכב יישכב אצלו כמה חודשים במגרש?

 

עשיתי בדיקת מחירון על הרכב שלי יונדאי I10 שנת 2022

מחירון רגיל 66,000

מחירון משוקלל 72,000

מחירון סוחר 64,000

אז נכון שאני לא מצפה לקבל מחירון משוקלל, אבל אין שום סיכוי למחירון סוחר.

עריכה אחרונה על ידי Ron Poh
פורסם

אני לא יודע כמה מבאי הפורום עסקו/עוסקים במכירות בדגש על מוצרים יקרים, או בעלי ידע +ותק במו״מ על מחירים.

אבל אניח כאן כמה דברים -

ברגע שיש לך מחיר ״מוכרז״ לסוחר, זה הופך העוגן בפתיחת המו״מ של הקונה. כלאמר אני יודע שהמוכר יבקש יותר ולכן אנסה למשוך אותו לכיוון העוגן כמה שאוכל. 

תמיד יהיה קונה שלא יודע או לא בעל יכולת מיקוח שישלם מחירון או יותר ולאחד כזה מייחל המוכר.

השאלה תמיד תהיה : כמה זמן יכול המוכר להמתין לקונה הנכון ומה יקרה למחיר המחירון בתקופה הזו.

כמובן שזו פונקציה של מידת הפופולריות של הרכב וההיצע. טויוטה ראב 4 תמצא קונים מהר מאד. מותג אחר לא בטוח כל כך.

 

ככל שהמוכר יהיה לחוץ יותר למכור, כך המחיר לסוחר נעשה יותר ויותר רלוונטי. ולכן יש משמעות לפרסום המחיר הזה.

כל ״מבצע״ של היבואנים, בין אם לרכב חדש או 0 קילומטר עשוי לגרום לקונים לשקול ״תוספת קטנה״ על פני מחירון משוקלל של רכב משומש ולהשאיר את המוכר בהמתנה שיגיע קונה כרצונו.

 

 

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם
לפני 33 דקות, zaf כתב:

אני לא יודע כמה מבאי הפורום עסקו/עוסקים במכירות בדגש על מוצרים יקרים, או בעלי ידע +ותק במו״מ על מחירים.

אבל אניח כאן כמה דברים -

ברגע שיש לך מחיר ״מוכרז״ לסוחר, זה הופך העוגן בפתיחת המו״מ של הקונה. כלאמר אני יודע שהמוכר יבקש יותר ולכן אנסה למשוך אותו לכיוון העוגן כמה שאוכל. 

תמיד יהיה קונה שלא יודע או לא בעל יכולת מיקוח שישלם מחירון או יותר ולאחד כזה מייחל המוכר.

השאלה תמיד תהיה : כמה זמן יכול המוכר להמתין לקונה הנכון ומה יקרה למחיר המחירון בתקופה הזו.

כמובן שזו פונקציה של מידת הפופולריות של הרכב וההיצע. טויוטה ראב 4 תמצא קונים מהר מאד. מותג אחר לא בטוח כל כך.

 

ככל שהמוכר יהיה לחוץ יותר למכור, כך המחיר לסוחר נעשה יותר ויותר רלוונטי. ולכן יש משמעות לפרסום המחיר הזה.

כל ״מבצע״ של היבואנים, בין אם לרכב חדש או 0 קילומטר עשוי לגרום לקונים לשקול ״תוספת קטנה״ על פני מחירון משוקלל של רכב משומש ולהשאיר את המוכר בהמתנה שיגיע קונה כרצונו.

 

 

האם סקודה קארוק נחשב לרכב מבוקש יחסית?

פורסם

אני לא מבין מה הפואנטה בסעיף הזה של "מחירון לסוחר" 

האם זה חדש שסוחר קונה רכבים פחות ממחיר השוק? לא. מזה הוא מתפרנס. 

האם סוחר בהכרח משלם פחות ממחירון? 

לא. רכבים מבוקשים יד 1 וקילומטראז נמוך ימכרו לסוחר במחירון ועיתים גם יותר, לעומת זאת רכבים עם נתונים גרועים או שוק גרוע יכולים להמכר גם ב-30-40 אחוז פחות ממחירון. 

 

הנסיון פה לקבוע הפחתה אחידה עבור סוחר בין אם הרכב הוא יד 1 שעבר 60 אלף קילומטר, או יד 3 שעבר 180 אלף, זה לא פחות מטימטום צרוף

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...