Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

מה ההבדל?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 16 שעות, עדי-אל כתב:

נכנסתי לאתר

יש אפשרות ליצירת התראה שבו מקבלים התראה של 15 דקות ממתי שהמודעה עולה.

העלות 79 שקל לחודש

לא נורא

 

השאלה היא האם זה לאחר השעה של הסוחרים או עם הסוחרים יחד.

פורסם
לפני 20 שעות, עדי-אל כתב:

נכנסתי לאתר

יש אפשרות ליצירת התראה שבו מקבלים התראה של 15 דקות ממתי שהמודעה עולה.

העלות 79 שקל לחודש

לא נורא

זה נטו לנתוני החיפוש שהכנסת לפני יצירת ההתראה ולא ניתן לשנות את הנתונים אחרי יצירת ההתראה

בעיקרון השוק הזה זה שוק שמזין את עצמו

אם משקיע ירצה להקים פלטפורמה דומה היא בהכרח תצליח זה לא עגבניה שאם קנית בסופר אחד אתה לא תקנה אותה בשני)

פורסם

יד2 זה אתר מסחרי שבתכלס יכול לעשות כל מה שהוא רוצה כל עוד זה לא הטעיה ולא מנוגד לחוק (ואין פה הטעיה כי הם כותבים את העניין בצורה שקופה).
זה בהחלט דבר מעצבן שזה משהו חדש שלא היה קודם וזה מהווה הרעת תנאים לרוכשים הפרטיים והופך את האתר להרבה פחות אטרקטיבי (ואין כל כך אלטרנטיבות).

 

ועוד דבר: אם הסוחרים לוקחים את כל המכוניות הטובות אז איך זה מסתדר עם מה שתמיד אומרים שבמגרשים יש את כל המכוניות השבורות שאף אחד לא רוצה להתעסק איתן ?

פורסם (נערך)

המכוניות מיד 2 כמעט ולא מגיעות למגרשים , הסוחרים לא קונים למלאי.

כל הסוחרים שאני מכיר/הכרתי החזיקו ״רשימת המתנה״ מלקוחות שלהם. מעטים רכשו למגרש.

במגרש היו בעיקר נבלות שגולגלו מחברות ליסינג שיש להם הסכם איתם, או מכוניות שנלקחו בטרייד-אין מלקוחות שלהם. השכן שלי למשל מחליף כל 3 שנים רכבים אצל אותו סוחר. מפתח במפתח + הפרש לא גדול. 

מכיר גם סוחר שרוכש מכוניות שנפגעו בתאונות , מבלי שתוקנו מתקן בעצמו ומוכר ברווח יפה. הרכב האחרון שחבר קנה ממנו לבת שלו היה ספארק 2022 יד ראשונה, שנחבטה מאחור ונזרקה על הרכב לפניה. הסוחר קנה אותה as is, החליף פגושים ותיקן את הפגיעה המינורית (שנראתה למוכר נוראה) במכסה המנוע. 

 

עריכה אחרונה על ידי zaf

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

יש עוד עניין מוזר. אם אתה רוצה לקבל התראות על מודעות חדשות שעלו לאתר יד2 אז יש שתי אפשרויות:
1. התראה יומית בחינם
2. התראה מיידית עד 15 דקות מהזמן שהמודעה עלתה לאתר במחיר של 79 שקל לחודש.

אז אני תוהה אם מי שמשלם להם 79 שקל לחודש מקבל את המודעה יחד עם הסוחרים או שזה עד רבע שעה אחרי השעה שבה יש בלעדיות לסוחרים (שבמקרה זה אתה משלם על כלום ואולי אפילו יש פה עילה לתביעה ייצוגית).

פורסם
לפני 30 דקות, ni4ni כתב:

יש עוד עניין מוזר. אם אתה רוצה לקבל התראות על מודעות חדשות שעלו לאתר יד2 אז יש שתי אפשרויות:
1. התראה יומית בחינם
2. התראה מיידית עד 15 דקות מהזמן שהמודעה עלתה לאתר במחיר של 79 שקל לחודש.

אז אני תוהה אם מי שמשלם להם 79 שקל לחודש מקבל את המודעה יחד עם הסוחרים או שזה עד רבע שעה אחרי השעה שבה יש בלעדיות לסוחרים (שבמקרה זה אתה משלם על כלום ואולי אפילו יש פה עילה לתביעה ייצוגית).

 

ברור שזה רבע שעה אחרי השעה של הסוחרים (או בקיצור שעה ורבע) כשהמודעה כבר עולה לאתר לרשות כולם. נראה לך הגיוני שב 79 שקל תקבל גישה של רבע שעה אחרי סוחרים שמשלמים אלפי שקלים על השירות של לקבל גישה של שעה לפני כולם? 

פורסם
לפני 8 דקות, Doron_Z כתב:

 

ברור שזה רבע שעה אחרי השעה של הסוחרים (או בקיצור שעה ורבע) כשהמודעה כבר עולה לאתר לרשות כולם. נראה לך הגיוני שב 79 שקל תקבל גישה של רבע שעה אחרי סוחרים שמשלמים אלפי שקלים על השירות של לקבל גישה של שעה לפני כולם? 

אז על מה משלמים פה בעצם ?

פורסם (נערך)
לפני 22 שעות, עדי-אל כתב:

נכנסתי לאתר

יש אפשרות ליצירת התראה שבו מקבלים התראה של 15 דקות ממתי שהמודעה עולה.

העלות 79 שקל לחודש

לא נורא

79 ש"ח זה לרבע שעה לאחר שהמודעה עלתה כבר לאתר,

והתשלום הוא על ההתראה, כי תכל'ס גם מי שרוצה לקנות  הוא לא כל היום ביד 2

 

הסוחרים שמשלמים מקבלים שעה לפני שהמודעה עולה לאתר

 

עריכה אחרונה על ידי shlomiko
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני שעה, ni4ni כתב:

אז על מה משלמים פה בעצם ?

 מה ששלומיקו ענה. אתה משלם כדי לא להיות תקוע ביד 2 כל היום. רבע שעה אחרי שהמודעה עלתה לאתר (וכאמור אחרי שהסוחרים כבר ראו אותה מלפני שעה ורבע) אתה מקבל עליה התראה. 

 

בסוף גם אנשים שנכנסים כמה פעמים ביום לאתר - קשה להם מאוד לראות מודעה חדשה רלוונטית רק רבע שעה אחרי שעלתה, אלא אם אתה חסר חיים ועם סבלנות מטורפת לגמרי זה על גבול הבלתי אפשרי.

 

רק עניין של מזל רציני אם במקרה יצא שבדיוק נכנסת דקה שניים אחרי שהעלו אותה אבל לרוב אתה, בתור מי שמשלם על זה - תקבל קדימות למודעה מעל 98 אחוז מהקונים הפרטיים הפוטנציאליים שלא שילמו על הפיצ׳ר הזה. 

פורסם (נערך)
לפני כשעה, חד אופן כתב:

מה שאומר שצריך לשבת על יד 2 בשעות הלילה

אז יש סיכוי למצוא דברים שעלו ועדין לא נסגרו

הבעיה היא שצריך שגם המוכרים יפרסמו בלילה

יש משהו במה שאתה אומר, מעניין אם זה באמת נכון.
כל זה מבוסס על הנחות שלי, אני לא באמת יודע, אבל אני מניח שרוב הסוחרים זה ה-day job שלהם ולא מתעסקים עם זה בתשע בערב ומעלה, אולי אפילו לפני. גם להם יש משפחה וחיים.
מצד שני יש מוכרים פרטיים שנוח להם לפרסם בערב, אחרי שחזרו מהעבודה ואולי גם השכיבו את הילדים לישון.
אז לכאורה אמור להיות חלון זמן שבו גם אם סוחר מקבל הודעה שעלתה מודעה חדשה אז הוא כנראה לא ירוץ להתקשר עד למחרת בבוקר.
מצד שני גם לך לא יהיה נעים להתקשר למוכר בעשר בלילה...

עריכה אחרונה על ידי ni4ni
פורסם (נערך)
לפני 52 דקות, ni4ni כתב:

יש משהו במה שאתה אומר, מעניין אם זה באמת נכון.
כל זה מבוסס על הנחות שלי, אני לא באמת יודע, אבל אני מניח שרוב הסוחרים זה ה-day job שלהם ולא מתעסקים עם זה בתשע בערב ומעלה, אולי אפילו לפני. גם להם יש משפחה וחיים.
מצד שני יש מוכרים פרטיים שנוח להם לפרסם בערב, אחרי שחזרו מהעבודה ואולי גם השכיבו את הילדים לישון.
אז לכאורה אמור להיות חלון זמן שבו גם אם סוחר מקבל הודעה שעלתה מודעה חדשה אז הוא כנראה לא ירוץ להתקשר עד למחרת בבוקר.
מצד שני גם לך לא יהיה נעים להתקשר למוכר בעשר בלילה...

הנחת העבודה שלי תמיד היתה שאם אני רואה מודעה שהתפרסמה בדקות האחרונות אני יכול להתקשר למוכר, הוא בטח לא פרסם את המודעה בפיג'מה מתחת לשמיכה

כעת ההנחה הזו כבר לא כל כך נכונה

כי בין הפרסום להופעת המודעה בפועל יש שעה

עריכה אחרונה על ידי חד אופן

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...