Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
בתאריך 28.7.2025 בשעה 14:56, TDI כתב:

 

השאלה היא האם זה לאחר השעה של הסוחרים או עם הסוחרים יחד.

זה רק אחרי שהסוחרים מקבלים את ההעדפה.  מעניין כמה הם משלמים עבור זה?  מישהו יודע?

פורסם

צריך לקחת בחשבון עכשיו שהסוחרים מקבלים גם עדיפות במכירה ולא רק בקניית רכבים וזאת כיוון שהקפצת מודעות ביד2 יכולה מעכשיו להיעשות רק במודעה בתשלום.

 

פורסם

וואו, חשבתי לשניה שזה באג, או משהו כזה, אבל זה אשכרה ככה. 

 

משתמש חינמי יותר לא יכול להקפיץ מודעה. ומילא אם היה אפשרות לתשלום יחסית מינימלי, אבל גם זה לא. זה סביב ה-200-250 שקל לחודש. 

 

מישהו הבין שהוא יכול אגרסיבי בתמחור שלו כי הוא פאקינג מונופול. מקווה שיקומו מתחרים נורמלים. 

  • אהבתי 1
פורסם

אני לא מבין איך הם מונופול, היום המרקטפלייס של פייסבוק חזק מאוד, רוב הרכבים נמכרים שם.

מה שהם עשו עם ההקפצות יגמור אותם, יש אלטרנטיבה סבירה וזה סכום מוגזם לכל הדעות...

Miata ND2

 

פורסם
לפני 12 דקות, Or05230 כתב:

אני לא מבין איך הם מונופול, היום המרקטפלייס של פייסבוק חזק מאוד, רוב הרכבים נמכרים שם.

מה שהם עשו עם ההקפצות יגמור אותם, יש אלטרנטיבה סבירה וזה סכום מוגזם לכל הדעות...

במרקטפלייס אין באמת אופציה נוחה לחיפוש

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 1 דקה, EliC25 כתב:

במרקטפלייס אין באמת אופציה נוחה לחיפוש

אתה צודק, אבל כן יש להם פילטורים (יותר נוח במחשב) וכן יש חיפוש כללי דיי טוב.

Miata ND2

 

פורסם

וואו לא נתפס שאשכרה עולה עכשיו כסף להקפיץ מודעה. מאוד מקווה שיחזרו בהם מההחלטה האומללה הזאת, השתן עלה חזק לראש. מקווה שבמקום להרים אותם זה יחסל את הפלטפורמה הזאת.

 

בעיקרון ללא תשלום מודעות לרכבים שהם לא סופר פופולריים שכולם אורבים להם אשכרה לא שווות כלום כי תוך שעתיים הן נעלמות לתהום הנשייה ללא דרך חזרה. ביזיון

פורסם
לפני 12 שעות, Or05230 כתב:

אני לא מבין איך הם מונופול, היום המרקטפלייס של פייסבוק חזק מאוד, רוב הרכבים נמכרים שם.

מה שהם עשו עם ההקפצות יגמור אותם, יש אלטרנטיבה סבירה וזה סכום מוגזם לכל הדעות...

מרקטפלייס לא נוח לשימוש, אין אופציות חיפוש, מודעות לא נעלמות אחרי תקופה ונשארות לנצח בלוח. ובכללי, 99% שם לא קונים כלום.

פורסם

אני מניח שיקום להם מתחרה די מהר, ואז הם יתאפסו על עצמם/יורידו מחירים.
אני מכיר כמה יוזמות שמתגבשות - האתגר הכי גדול של כולם כרגע זה איך להשאיר את זה אקסקלוסיבי לקונים/מוכרים פרטיים. סוחרים הם לא אנשים שישארו בחוץ בגלל עניינים סמנטיים.

פורסם

יש את לוח פוקוס ופעם היה winwin. אני חושב שקשה יהיה לנצח אתר כול כך פופולרי כמו יד 2. אחרת למה לא כמו מתחרים עד עכשיו?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

כי עד עכשיו יד 2 היה רלבנטי עבור המוכרים והרוכשים הפרטיים והוא הופך את עצמו לרלבנטי בעיקר לסוחרים מה שיוצר נישה חדשה לתחרות של אתרים שיתחרו על הקהל הזה.

פורסם
לפני שעתיים, yulianx כתב:

יש את לוח פוקוס ופעם היה winwin. אני חושב שקשה יהיה לנצח אתר כול כך פופולרי כמו יד 2. אחרת למה לא כמו מתחרים עד עכשיו?

 

בהנחה ואם הם דובקים במתכונת הנוכחית(אני אישית חושב שהם יבטלו את זה די מהר), יעלו מתחרים מאוד מהר. 

אם יש לך רכב יחודי או עם נתונים יחודיים מאוד, אתה בממילא תתבלט,

אבל אם יש לך רכב ליסינג לשעבר ממוצע להחריד, אתה יודע מה זה אי היכולת להקפיץ? אחרי שבוע אתה תבלע בין אלפי מודעות. ומילא אם היה אפשר לשלם משהו סמלי- נגיד 10 שקל על כול הקפצה או משהו כזה, אבל סכום של 200-250 שקל עבור חודש? 

גם לקונה זה יהיה עכשיו לא להיט בכלל שהוא יצטרך לנבור בין מאות מודעות שחלקם בכלל לא רלוונטיות, עד שתתיאש ותפנה לסוחר הקרוב אלייך

 

בקיצור, כול הקרקע פה נבנית על מנת להיות אתר הבית של הסוחרים 

פורסם

מחפש רכב משומש ואכן התופעה של סוחרים המוכרים רכבים פרטים עם נסועה נמוכה ניכרת לעין, המחירים כמובן בהתאם ...

סלריו ב50% מעל מחירון משוקלל !!!

יאריס ב10K מעל מחירון משוקלל ועוד ועוד ...

 

הרבה סבלנות ומיקוח כמו בשוק .

פורסם

נראה שמה שצריך בעיקר הוא איזה תוסף חיצוני כמו 'הנד'ז '

שייסנן מודעות של סוחרים מזוהים.

ואז נישאר עם פרטיים וסוחרים במסווה שגם ליד2 יש אינטרס לחשוף...

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...