Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

לוי יצחק משקלל מחירון לצרכי טרייד אין.

סוחר ממולח פועל על פי ניסיונו. אם אני כסוחר מחזיק ב״רשימת המתנה״ של רכבים מבוקשים , אוכל למצוא רכב שאני יודע שישלמו עליו יותר ממחירון, אקנה במחיר שישאיר לי רווח מיידי גם אם הוא מינימלי. יש סוחרים ש״מעיפים״ רכבים מבוקשים תוך יום. 

גם הטרייד אין. הרכב הקודם שלי נכנס לאוטודיל ויצא באותו היום, (קיבלתי עליו מחירון בזמנו במסגרת מבצע של צ'מפיון) אפילו פגשתי את הקונה המאושר שאמר שלא טרח לחפש לבד. קיבל טלפון מאוטודיל שאמר לו מתי נכנס הרכב שלי.

אותו הדבר היה עם הפיקנטו ספורט של הבת שלי. ״עף״ באותו השבוע טרייד מוביל. 

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

אין פה שום דבר חדש, כבר במחירון הכתוב לפני עשור+ היה כתוב מכירה לטרייד אין 12% הפחתה.

היום: MG E-HS '23 ליסינג זמני/ יונדאי טוסון 17' Open Sky

הקודם: יונדאי טוסון 22' פרימיום 2.0 ליסינג/ טויוטה קורולה F/L GLI '16

פורסם

בהחלט, אבל המחירון המודפס לא היה זמין לקהל הרחב. היה ידוע רק לסוחרים ויודעי ח״ן.

האפליקציה היום היא נחלת הכלל ומכאן שהמידע זמין לכל אחד. קונה ומכר כאחד.

 

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

היה זמין בתשלום למיטב זכרוני. במחיר מופקע...

כשנזקקתי הייתי קופץ למוסך קרוב ומדפדף.

היה להם מנוי או שקיבלו חינם, אבל תמיד היה להם.

פורסם

היה להם מנוי. לפחות ממה שאני מכיר מהחברים שסחרו ברכב.

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

המחירון היה זמין בכל דוכן עיתונים, ומי שהתעתד למכור או לרכוש רכב רכש אותו. לא היה מדובר במחיר שאינו בהישג ידו של כל בעל רכב. ותמיד היה אפשר להתקשר או לגשת לסוכן הביטוח, המחירון העדכני תמיד מונח על שולחנו והקודמים בספרייתו.

  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • 4 חודשים מאוחר יותר...
פורסם
בתאריך 30.12.2025 בשעה 11:34, car_me כתב:

עכשיו אני רואה שגם קטגוריות אחרות יצטרכו תשלום להקפיץ.
החל מ-04/01/2026 לא תתאפשר הקפצה למודעות חינמיות בקטגוריות אלקטרוניקה וספורט ופנאי.

גם שם יש סוחרים כנראה (טלפונים וכו).

עכשיו מאפשרים רק 2 מודעות בשנה

נראה שההגבלות עושות טוב לבעלי האתר כי הם רק מהדקים את החגורה

נראה שלא רחוק היום שבו כל פעולה תעלה כסף באתר

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
לפני 57 דקות, redroze כתב:

עכשיו מאפשרים רק 2 מודעות בשנה

זה דווקא למנוע מסוחרים סמויים לא לשלם להם את המס הנדרש..

 

חבל שאין מתחרה רציני, לדעתי הפעולות האחרונות שלהם יאיצו תהליך כזה שאני מייחל לו בכל לב.

משתדל לעזור

פורסם
לפני כשעה, PASHUT כתב:

זה דווקא למנוע מסוחרים סמויים לא לשלם להם את המס הנדרש..

סוחרים מחליפים מספרי טלפון ויוזרים, להם קל לעקוף את המגבלה. 

לדעתי זה נועד דווקא להמיר את הלקוחות הפרטיים שעד עכשיו השתמשו בחינם, ללקוחות משלמים.

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1

פורסם

אכן, בדיוק כמו עניין ההקפצות, גם כאן זה נראה כמו ניסיון  לחליבת כסף מהציבור

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
לפני 9 שעות, redroze כתב:

אכן, בדיוק כמו עניין ההקפצות, גם כאן זה נראה כמו ניסיון  לחליבת כסף מהציבור

וזה בדיוק סיבה לפתוח אתר חזק מתחרה

בעייתי כי יד 2 מגלגל מליונים

משתדל לעזור

פורסם

דוגמה קלאסית ל"אם הפלטפרומה חינמית - אתה/אנחנו זה המוצר..."

קרא כאן ותבין את סדרי הגודל, ומהיכן נובע השינוי שמהווה את נושא הדיון זה.

אף אחד לא משקיע בתחום הזה כמעט מיליארד דולר ממניעים פילנטרופיים.

 

כמי שנגע בתחום הזה בקצה האצבע הקטנה לפני כעשור,

ונכווה ממש בקטנה "רק" בכמה עשרות אלפים,

אני יכול להעיד שזה ממש לא פשוט, לא קל ולא זול.

כנראה שבשנים הקרובות לא תהיה ברירה, ונצטרך להפנים שעל השירות הזה משלמים,

וכנראה מחיר שיעלה עוד ועוד עד שיקום מתחרה ראוי ויתחיל הכל מהתחלה.

"אימפריות נופלות לאט..."

פורסם

יד2 בקושי ראויים כפלטפורמה חינמית. אין אפשרות לראות פרטים בסיסיים על הרכב ממסך התוצאות הכללי, כך שצריך להכנס לכל מודעה אפילו כדי לראות את הקילומטראז.

אין אופציה לוידאו קצר, ומספר התמונות יחסית מוגבל.

ניחא היה מדובר באתר שעורך בדיקה רצינית למודעות, אבל גם זה לא. דגמים שמפורסמים תחת שם של דגם אחר, ורמות גימור לא תואמות זה דבר שבשגרה.

פורסם (נערך)

 

לפני 24 דקות, EliC25 כתב:

אין אפשרות לראות פרטים בסיסיים על הרכב ממסך התוצאות הכללי, כך שצריך להכנס לכל מודעה אפילו כדי לראות את הקילומטראז.

אני עובד על תוסף לדפדפן שפותר בדיוק את זה, ועוד:

image.thumb.png.caba8f4831f50347055b5415c9cce3a6.png


image.thumb.png.9ee06050fdc99bea2a3d0c80164022d1.png

עריכה אחרונה על ידי Step
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 4

פורסם
לפני 54 דקות, EliC25 כתב:

כך שצריך להכנס לכל מודעה אפילו כדי לראות את הקילומטראז.

דווקא פעם היה אפשרי, לפני כ 4 שנים ביטלו את זה אין לי מושג מדוע.

חבל, היה אתר יעיל מאוד ונגיש.

 

לדעתי צריך להרים את הכפפה ולפתוח באמצעות משקיעים אתר חזק מתחרה (למשל לקרוא לו ''היד השניה'' או משהו בקונוטציה דומה)

שייתן אפשרות חינמית וללא קדימה לסוחרים, בעיניי זה יכול לייעל את שוק הרכב המשומש מאוד, ובתכל'ס לעזור לישראלי הממוצע שמחפש איוניק 2019 עם נתונים טובים מיד פרטית ללא חשש זיופי ק''מ או טוטלוס.

משתדל לעזור

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...