Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים. אחרי שלקחתי כבר רכב אחד כזה לבדיקה ויצא לא תקין בקומפרסיה , ושילמתי על הבדיקה לא מעט :) ראיתי רכב אחר עם טופס בדיקה. גם הרכב הקודם וגם הנוכחי עם 70,000 ק"מ. יש לציין שמדובר על חברת ליסינג גדולה.  

הבדיקה באיכות גרועה בגלל זה אני כותב ידני

מנוע - מסומן X בעמודה לא תקין  - אבחנה -> רעש מערכת תזמון שסתומים , לבדוק תצרוכת שמן בנסיעה , רטיבות שמן מנוע .

מ. גידוש מנוע - מסומן X בעמודה לא תקין . אבחנה -> אין אחריות למגדש טורבו. 

תיבת הילוכים - מסומן X בעמודה לא תקין . אבחנה -> אין אחריות על תיבת הילוכים, מחשב, רכיבים נלווים, מצנן השמן ומצמדים. 

מ. מתלה קידמי . מסומן X בעמודה לא תקין. אבחנה -> חופשים במתלה קידמי. 

הערות כללית - מנורת אזהרה דולקת בלוח שעונים, תקלה במערכת חיישן חניה. 

 

כמה דברים שהפתיעו אותי

1. החברה לא נותנת אחריות על הרכב 

2. הרכב נמכר AS IS 

3. המחיר המבוקש לא רחוק מהמחירון

 

יצא לכם לראות פעם חברת ליסינג שמוכרת ככה רכב ללא השבחה לפני או לפחות רצון לתקן משהו לפני מכירה ? 

לגבי הטורבו והתיבת הילוכים - ראיתי כמה בדיקות בחיי. מעולם לא ראיתי שרושמים לא תקין ולא מציינים מה בדיוק. נתקלתם פעם בחיה כזאת ? 

 

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם

איזה דגם זה?

בנזין/ דיזל?

מה השנתון?

המכון לא לוקח אחריות על שום דבר. הגיר לא נבדק באמת, גם הטורבו לא.

רושמים כדי שלא תבוא בטענות אם משהו יתקלקל 3 חודשים אחרי הבדיקה.

 

חברות ליסינג מוכרות ככה רכבים שהם מעל גיל 3.

אני לא מבין מה טוב בעסקה הזאת - רכב מליסינג,  ללא אחריות ובמחיר לא מפתה.

זה גם דגם לא אמין מי יודע מה...

חפש אאוטלנדר  במצב נורמלי.

  • רעיון טוב! 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם (נערך)
לפני 6 דקות, vladclar כתב:

איזה דגם זה?

בנזין/ דיזל?

מה השנתון?

המכון לא לוקח אחריות על שום דבר. הגיר לא נבדק באמת, גם הטורבו לא.

רושמים כדי שלא תבוא בטענות אם משהו יתקלקל 3 חודשים אחרי הבדיקה.

 

חברות ליסינג מוכרות ככה רכבים שהם מעל גיל 3.

אני לא מבין מה טוב בעסקה הזאת - רכב מליסינג,  ללא אחריות ובמחיר לא מפתה.

זה גם דגם לא אמין מי יודע מה...

חפש אאוטלנדר  במצב נורמלי.

2018. הרכב לא מליסינג. כנראה עשו עליו עסקת טרייד אין. דיזל. 

בדקתי רכב דומה במכון אחר ושם רשמו בדיוק מה לא תקין. לא רשמו רק לא תקין. אחרת בוא נשים לא תקין על כל הטופס וזהו..

אאוטלנדר יקרות בלי היגיון. 

עריכה אחרונה על ידי bigbosf

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם (נערך)

ההיגיון במחיר של מיצובישי ,

זה שאם תחליף שמן גיר לפי הוראות היצרן, לא יהיו בכלל בעיות אמינות שנים רבות. רק טיפולים בזמן.  וגם תמכור בעתיד במחיר יותר גבוה מאשר ניסאן .

רכישת ניסאן כזאת עם מנוע דיזל הגיונית רק אם נוסעים הרבה ובעיקר מחוץ לעיר. בשום אופן לא לעיר/ פקקים.  אחרת תצטרך לתקן מערכת פליטה,  שזה גם מאוד יקר.

אני לא חסיד הבדיקות האלה, שלא ברור מהן מה באמת מצב הרכב.

בטח לא הייתי מתייחס ברצינות רבה לבדיקה  שהמוכר מציג .

נ.ב. לא אוהב את נזילת השמן, אם יש כזאת באמת ( נזילה, לא הזעה).

 

 

עריכה אחרונה על ידי vladclar
  • אהבתי 2

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני 9 דקות, vladclar כתב:

ההיגיון במחיר של מיצובישי ,

זה שאם תחליף שמן גיר לפי הוראות היצרן, לא יהיו בכלל בעיות אמינות שנים רבות. רק טיפולים בזמן.  וגם תמכור בעתיד במחיר יותר גבוה מאשר ניסאן .

רכישת ניסאן כזאת עם מנוע דיזל הגיונית רק אם נוסעים הרבה ובעיקר מחוץ לעיר. בשום אופן לא לעיר/ פקקים.  אחרת תצטרך לתקן מערכת פליטה,  שזה גם מאוד יקר.

אני לא חסיד הבדיקות האלה, שלא ברור מהן מה באמת מצב הרכב.

בטח לא הייתי מתייחס ברצינות רבה לבדיקה  שהמוכר מציג .

נ.ב. לא אוהב את נזילת השמן, אם יש כזאת באמת ( נזילה, לא הזעה).

 

 

מעניין מה שאתה אומר. רוב מי ששאלתי אמר לי שעדיף את הניסאן.  

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם (נערך)

הבדיקה לא הכי גרועה אבל המכירה במצב as is זה מה שמפחיד יותר, נראה שהרכבים של החברה הזו לא ממש מתוחזקים. בכל מקרה לגופו של עניין, ההערות על התיבת הילוכים והטורבו לא ממש בעלות משמעות כל עוד אתה לא מרגיש רעידות/העברות הילוכים איטיות בעייתיות או עישון וחוסר סחיבה. תכניס לטיפול עם שמן איכותי כדי לשמור על הטורבו בעתיד.

הבעייתיות בבדיקה הזאת היא נזילת השמן, הבולם הפגום והמנורה הדולקת, משמע אם אתה מעוניין ברכב צריך להכניס להצעת מחיר במוסך לפני הקנייה ולהוריד מחיר בהתאם או שהם יתקנו את זה ולפי מה שאתה אומר זו לא אופציה. 

עריכה אחרונה על ידי nissan1211
פורסם (נערך)
לפני 1 דקה, bigbosf כתב:

מעניין מה שאתה אומר. רוב מי ששאלתי אמר לי שעדיף את הניסאן.  

שאלת מכונאי רכב?

ניסאן יותר חסכוני, במיוחד מחוץ לעיר.

אם אתה לא מנצל את זה בהרבה נסיעות, אל תקנה אקס טרייל דיזל. 

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

על סמך שכן שהיה לו, ועזרתי להתמודד עם הבעיות בטורבו.

 

אין הבדל משמעותי בין צריכת הדלק של האאוטלנדר בנזין, לצריכת הדלק של האקסטרייל דיזל (פחות מ-10%)

החלפים יקרים להחריד (וצריך אותם)

לא נמכרת אפילו לא קרוב למחירון.

 

השכן היה מוכן למכור לי את הרכב שלו ב-60% פחות מהמחירון (עבור הבת שלי) והעדפתי לשלם פי שתיים על אאוטלנדר.

 

כמו שאני אומר לא לחינם זול מתחיל באות השביעית.

  • רעיון טוב! 1

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
לפני שעתיים, vladclar כתב:

איזה דגם זה?

בנזין/ דיזל?

מה השנתון?

המכון לא לוקח אחריות על שום דבר. הגיר לא נבדק באמת, גם הטורבו לא.

רושמים כדי שלא תבוא בטענות אם משהו יתקלקל 3 חודשים אחרי הבדיקה.

 

חברות ליסינג מוכרות ככה רכבים שהם מעל גיל 3.

אני לא מבין מה טוב בעסקה הזאת - רכב מליסינג,  ללא אחריות ובמחיר לא מפתה.

זה גם דגם לא אמין מי יודע מה...

חפש אאוטלנדר  במצב נורמלי.

דווקא האקס טרייל דיזל אחלה רכב, במיוחד כשמדובר גם במנוע 1.6 שהוא ללא אוריאה.
עם כל הכבוד לאאוטלנדר חוץ מאמינות לא רואה במה הוא טוב יותר, האקס טרייל טוב ממנו בכל פרמטר למעט האמינות..

Peugeot 5008 1.6T Active 2020

פורסם
לפני 4 שעות, zvit כתב:

על סמך שכן שהיה לו, ועזרתי להתמודד עם הבעיות בטורבו.

 

אין הבדל משמעותי בין צריכת הדלק של האאוטלנדר בנזין, לצריכת הדלק של האקסטרייל דיזל (פחות מ-10%)

החלפים יקרים להחריד (וצריך אותם)

לא נמכרת אפילו לא קרוב למחירון.

 

השכן היה מוכן למכור לי את הרכב שלו ב-60% פחות מהמחירון (עבור הבת שלי) והעדפתי לשלם פי שתיים על אאוטלנדר.

 

כמו שאני אומר לא לחינם זול מתחיל באות השביעית.

מנוע 2.0 בנזין מול 1.6 דיזל ? אין הבדל משמעותי? שאלתי אנשים שבמקרה היה להם גם וגם . התיאוריה שלך מוטעית. לא נמכרת קרוב למחירון? תבדוק שוב בכמה נמכר הדגם המפואר טקנה. אני כבר חודשיים בלוחות והם נמכרים סביב מחירון בוודאות. אם השכן שלך מוכן למכור לך ב60 אחוז הנחה כנראה הרכב שלו היה במצב פח זבל ולא דגם טקנה. ואולי בכלל יש היה לו בנזין? שם בכלל השוק חלש.

אני אשמח אם מישהו יתייחס לבדיקה בלבד ללא קשר לרכב. האם פעם נתקלתם בבדיקה כזאת שרשום רק לא תקין ללא פירוט? 

 

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם (נערך)

קיבלת תשובה ממני - לא נבדקו,  לא הגיר ולא הטורבו (מעבר לנסיעת מבחן של הבוחן והרגשתו באותו הרגע) ולכן אין אחריות.

אף מכון בדיקות לא בודק את הרכיבים האלה לעומק.

לרוב יסמנו X ויכתבו משהו בסגנון "בלאי דיסקיות/ רעשים בשילוב הילוכים".

ובסוף הבדיקה ירשמו שאין אחריות על הגיר.

בסעיף טורבו יכסתחו עם "סימני שריפת שמן ".

כאן אפילו לא טרחו לרשום מלל כלשהו

רשמו X +.אין אחריות. 

הבדיקה הזאת טובה בלגלות תאונה עם פגיעת שלדה.

 

 

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

בדיקה במכון טובה לקומפרסיה ותאונות ואולי. קטסטרופה במערכת המתלים.

 

ממיר/טורבו/מיזוג/גיר/אלקטרוניקה/צריכת שמן אין אחריות ותכלס לא נראה לי שיש דרך יעילה לבדוק....

 

אני שונא אאוטלנדר ושקלתי לקנות אקסטרייל.

 

מסקנתי האישית עדיף אאוטלנדר יותר אמינה בפער מרווחת יותר וגם תשמור יותר על הערך.

פורסם
לפני 5 דקות, yd b-4 כתב:

בדיקה במכון טובה לקומפרסיה ותאונות ואולי. קטסטרופה במערכת המתלים.

 

ממיר/טורבו/מיזוג/גיר/אלקטרוניקה/צריכת שמן אין אחריות ותכלס לא נראה לי שיש דרך יעילה לבדוק....

 

אני שונא אאוטלנדר ושקלתי לקנות אקסטרייל.

 

מסקנתי האישית עדיף אאוטלנדר יותר אמינה בפער מרווחת יותר וגם תשמור יותר על הערך.

מרווחת יותר לא , תשמור על הערך זה כן. ועדין לא דיברנו על האבזור העדיף בניסאן.

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם
לפני 15 דקות, bigbosf כתב:

מרווחת יותר לא , תשמור על הערך זה כן. ועדין לא דיברנו על האבזור העדיף בניסאן.

תשמע המנוע דיזל הזה R9M הוא מנוע של רנו ניסאן דווקא מוצלח ואמין מבין המנועי דיזל שיש בשוק ויכול גם לעשות ק"מ מכובד. צריך לטפל בגיר כמו שצריך וכמובן שיש את מחלות הדיזל המודרני (egr וכו) 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...