Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

סתם מציע רעיון, חשבת על ה5008 דיזל עם מנוע 1600??
(בדגש על מנוע 1600 דיזל!!)

מבחינת רמת אבזור לא חושב שהפרימיום נופלת מהטקנה ואפילו עולה עליה, כן יש את הסיפור של האוריאה ושל הממיר, אבל אתה מקבל רכב מאוד חסכוני עם מנוע מוכח ואמין פלוס תיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית..

בזמנו התלבטנו גם בין האקס טרייל והאאוטלנדר ובסופו של יום הלכנו על ה5008 שלדעתי טובה משתיהן.

 

יש לך אותה גם בבנזין אבל תימנע מה1.2 טורבו, ה1.6 טורבו בנזין(במיוחד עם ה180 כ״ס) מומלצת מאוד מנסיון אישי.

עריכה אחרונה על ידי Jeka88

Peugeot 5008 1.6T Active 2020

פורסם
לפני 17 דקות, Jeka88 כתב:

סתם מציע רעיון, חשבת על ה5008 דיזל עם מנוע 1600??
(בדגש על מנוע 1600 דיזל!!)

מבחינת רמת אבזור לא חושב שהפרימיום נופלת מהטקנה ואפילו עולה עליה, כן יש את הסיפור של האוריאה ושל הממיר, אבל אתה מקבל רכב מאוד חסכוני עם מנוע מוכח ואמין פלוס תיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית..

בזמנו התלבטנו גם בין האקס טרייל והאאוטלנדר ובסופו של יום הלכנו על ה5008 שלדעתי טובה משתיהן.

 

יש לך אותה גם בבנזין אבל תימנע מה1.2 טורבו, ה1.6 טורבו בנזין(במיוחד עם ה180 כ״ס) מומלצת מאוד מנסיון אישי.

חיפשתי את ה5008 1.6 180 כמה חודשים גם. לא מצאתי רכב שמתאים לי (פרימיום, ק"מ מתחת ל100,000, לא צבע שחור). לגבי הדיזל מוסך מאוד מכובד אמר לי תתרכז בבנזין 180 כ"ס. 

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)
לפני 7 שעות, bigbosf כתב:

לגבי הדיזל מוסך מאוד מכובד אמר לי תתרכז בבנזין 180 כ"ס. 

המלצה סבירה.  אבל אין לשלול את הדיזל (ואולי להעדיף) כפוף ל:

כמו שהומלץ לך, 1.6.  הבעייה - רק בשנתונים ישנים.

ה 1.5.  אבל רק מכוניות שיוצרו אחרי 02.2023 (בוא נגיד עליה לכביש 2024).  מניח שזה כבר יקר לתקציב שלך.

עריכה אחרונה על ידי dani666
פורסם

בין אמינות של אאוטלנדר לפיג'ו יש אוקיינוס מפריד.

 

והרכב העיקרי שלי בחמש שנים האחרונות הוא המקבילה מבית סיטרואן....עד 100 אק"מ לא היתה תקלה אחת אפילו מאז יש רכיבים שהולכים באינטרוולים קבועים (אצל כולם)

 

בהחלט ניתן לומר שהרכיבים היחידים שמאמינים זה המנוע עצמו והגיר. כל המסביב עם פג תוקף מובנה, ומחירי תיקון הזויים.

 

5008 זה רכב עם מכלולים זהים הוא פשוט חדש יותר בשוק אז נושא תדמית יותר אמינה (עדיין)

 

 

 

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...