Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7676 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לפורום הנכבד,

אני פותח סקר מאוד חשוב לכל קניית מכונית משפחתית (1600-1800) בעלת מבנה 3 קופסאות:

המכונית המרווחת ביותר הן בתא מטען והן הכי מרווחת במרחב הפנימי

בעיקר במושב האחורי - רוחב המושב והמרווח לרגליים.

אשמח לשמוע חוות דעת לפני קנייה של מכונית למשפחתי הכוללת 5 נפשות

(וזה כולל כסא תינוק, בוסטר ועגלה תמידית)

 

מדובר בשנתונים 1999-2001 בלבד.

 

תודה, ארנון

פורסם

לגבי התא מטען, הסקודה אוקטביה תהיה המרווחת ביותר אם אני לא טועה אך בפנים המצב עגום בכל מה שקשור למרווח.

תיתן תקציב, נוכל להמליץ לך על משפחתית גדולה.

פורסם

בשנים הללו אחת המכוניות המרווחות ביותר היא הונדה סיוויק. החל מ-2001 אני חושב מדובר בצורה החדשה (שעוד מעט תוחלף, אבל לא משנה). יש לה רצפה שטוחה מאחור והרבה מקום לשלושה. תא המטען יחסית גדול גם כן.

 

פורד פוקוס תהווה אופציה טובה יותר מבחינת מכונית, אך מעט פחות מרווחת מאחור.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

שלום

 

לשנתונים שציינת , מרווחות:

מאזדה לנטיס

הונדה 2001

אימפרזה - מרווח סביר

 

לא בדיוק מה שביקשת אבל מאוד מרווחות:

יאריס וורסו

ברלינגו, קאנגו

 

בהצלחה

 

יהודה

פורסם

קנגו היא אופציה טובה!

 

אומנם היא לא "משפחתית"...אבל לדודה שלי יש אחת כזאת בסביבת השנתונים שדיברת. היא משתמשת ברכב בשבילה ובשביל הילדים שלה, והם נוסעים עם האוטו להרבה טיולים והם מעמיסים עליו הרבה בבגאז', ומאחורה יכולים לשבת 3 אנשים בנוחות (לכל אחד זה מן כסא נפרד כזה..).

כמו כן אני יכול להמליץ לך על פיאט מולטיפלה (?) למרות שאני לא אוהב את הרכב. אבל מבפנים הנפח שלו גדול ואתה מרגיש את זה בבירור...לגבי בגאז' אני לא יודע.

 

שי

למכירה: טויוטה אוונסיס מודל 2003, 2000 סמ"ק, יד ראשונה צבע שמפניה. 052-4355354- משה.

פורסם

קורולה צורה חדשה, לי יש שנת 2003 וזו המשפחתית לפי דעתי הכי מרווחת היום..

Pure freedom it's in the mind and spirit, up in the sky where the dragon flies...

פורסם

קאנגו בהחלט מרווח מאד.יתרון נוסף הוא הבטיחות שלו-פשוט אי אפשר לנסוע איתו מהר...וזה לא שלא ניסיתי...ועכשיו ברצינות-תא מטען גדול מאד,כיסאות אחוריים גם מתקפלים קדימה בעת הצורך להכפלת הנפח,ו-3 אנשים נכנסים בכיף במושב האחורי.ואני מדבר על אנשים גדולים מהממוצע(להיות גבוה זה לא תמיד כיף!).פיאט מולטיפלה-אם אתה יכול לעמוד בבושה...גם אופציה.גם ליונדאי יש דגם יעיל שאני לא זוכר איזה...אבל תא מטען לא משהוא.

"שני מאפיונרים מתווכחים על גודל תא המטען.אחד אומר לשני-מה קרה לך?!גופה אחת לא תיכנס פה!"...

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

פותח השירשור רשם:

 

מדובר בשנתונים 1999-2001 בלבד.ן

ואתה רשמת:

 

קורולה צורה חדשה, לי יש שנת 2003 וזו המשפחתית לפי דעתי הכי מרווחת היום..

 

אם מדובר על המשפחתית של היום, תא מטען + מרווח, הקורולה שלך מפסידה בענק למגאן סדאן.

 

גיא

פורסם

יש לי הצעה שאני קצת מסתייג ממנה אבל בכל זאת.

אם תעלה ל2 ליטרים, היונדאי סונטה מאוד מאוד מרווחת מאחור. יצא לי לנסוע במושב האחורי של אחת כזאת (סה"כ 3 מבוגרים במושב האחורי) והיה מאוד מאוד מרווח.

 

אבל שוב, אליה וקוץ בה. יונדאי....

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

הכוונה היא למכונית פרטית / משפחתית ?

 

כי אם זה פרטית יש הרבה יותר אופציות.

איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה - העוגה ?

פורסם

מכונית שאף אחד לא כתב פה מיקודם

פיאט מריאה.

תא מטען של 550 ליטר (אם אני לא טועה).

מקדימ המון מקום

מאחורה עוד יותר.

הכל מניסיון נהגתי ונסעתי בכאלה.

×
×
  • תוכן חדש...