Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7678 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רוני רק בשביל לחזק את דבריך: לנו אומנם יש סיוויק 2004 אבל אם אני לא טועה זה בדיוק כמו ה 2001

והיא יחסית מרווחת מאוחרה וחוסר הבליטה באמצע רק תורמת למרווח רגליים

גם 3 מבוגרים יושבים שם בקלות.

 

 

 

תעלה את הנפח ל-2000 ה B4 לוקחת ללא כל ספק.
מה הקשר לB4!!!! זה בכלל רכב מנהלים

 

הדיון כאן הוא על רכב משפחתי

 

 

פעם הבאה תקרא טוב טוב את השירשור לפני שאתה זורק שטיות לאוויר

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם

קראתי טוב מאוד,אך מה ההבדל בין משפחתית למנהלים.

 

אני משתמש בה למשפחה,אני לא מנהל...

אצלי היא משפחתית מרווחת.

זה לא שטויות אדוני הגאון.

פורסם
"מכונית שאף אחד לא כתב פה מיקודם

פיאט מריאה."

ממש לא!...מריאה זה אחלה אוטו,זה מה שיש לי.מבחינת מרווח?no way!תא מטען קטן למדיי(המאפיונרים היו אומרים שאפילו גופה אחת אי אפשר להכניס בפנים...)מאחורה אין מקום כמעט לשבת,מאד לא נוח.מקדימה דווקא יש יחסית הרבה מקום-אבל זה לא מה שהבן אדם צריך.

מצד שני...כשקניתי את האוט הזוג שמכר לי אותו היה להם ילד קטן ככה שראיתי איך הבוסטר יושב בפנים,ואני מניח שתא המטען הכיל הרבה שטויות.

דרך אגב-במריאה (שלי לפחות)הכיסאות האחוריים לא מתקפלים.זה חיסרון מעצבן מאד.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
קראתי טוב מאוד,אך מה ההבדל בין משפחתית למנהלים.

 

אני משתמש בה למשפחה,אני לא מנהל...

אצלי היא משפחתית מרווחת.

זה לא שטויות אדוני הגאון.

זה מוכיח לך שאתה לא מבין כלום ורושם מילים בלי לחשוב

כל המכוניות מחולקות לקטגוריות, בשירשור הזה מדברים על מכונית משפחתית קומפקטית

בסיגנון המאזדה 3, טויוטה קורולה, ניסאן אלמרה ועוד...

סובארו B4 בקטגורית מנהלים ולכן היא לא מתאימה

 

אז כשתסכיל ותפסיק לפלוט שטיות תחזור אלינו, אבל עד אז תשמור את העצות שלך לעצמך.

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם

בשום מקום פה לא נאמר הצרוף "מכונית קומפקטית",גם לא מצויין תקציב וזה מבלבל מעט.

מכוניות כמו ה-B4 נקראות מנהלים בישראל,במדינות אחרות הן נחשבות משפחתיות גדולות.

לפי הדרישות עדיף משפחתית גדולה,אבל לא ידוע תקציב (או שרק אני עיוור כמו עטלף :shock:).

התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
פורסם

דובר על משפחתית 3 קופסאות - אך מכיוון שכבר הכניסו הרבה תוספות אז אני מכניס את הרנו סניק.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

פוקוס, פוקוס ועוד פעם פוקוס!!!

 

תא מטען ענקי. הכנסתי 5 מזוודות אחרי חזרה מארה"ב.

אבל אם אתה חושב לקנות מהשנתונים הנ"ל - רד מזה או צור אתי קשר במסר.

פורסם
זה מוכיח לך שאתה לא מבין כלום ורושם מילים בלי לחשוב

כל המכוניות מחולקות לקטגוריות, בשירשור הזה מדברים על מכונית משפחתית קומפקטית

בסיגנון המאזדה 3, טויוטה קורולה, ניסאן אלמרה ועוד...

סובארו B4 בקטגורית מנהלים ולכן היא לא מתאימה

 

אז כשתסכיל ותפסיק לפלוט שטיות תחזור אלינו, אבל עד אז תשמור את העצות שלך לעצמך.

לפני שאתה קוטל מישהו תלמד לכתוב

תסכיל כותבים עם ש כלומר תשכיל

שטיות כותבים כך:שטויות.

 

אז לא נתתי עצות לאף אחד אמרתי שגם ה-B4 יכולה להכנס לקטגוריה זה שבארץ החליטו להכניס אותה למנהלים זה כבר טמטום כי בחו"ל זה לא כך.

עד 2002 ה-B4 היתה כמו כל רכב אחר ללא כל תוספות מיוחדות,רק היום ניתן לומר שהיא באמת מתאימה לקטגוריות המנהלים עם כל התוספות ותג המחיר המנופח.

אז זהו את השטויות שלי כתבתי כדי שכולם יוכלו לקרוא גם אתה "אדון גאון ומומחה לרכבים עולמי".

האינטרנט והפורומים השונים נועדו כדי שאנשים יוכלו לכתוב את דעותיו ולא אתה ולא אף אחד אחר יגידו לי לא לכתוב את דעותיי אלא אם הן פוגעות במישהו.

תודה רבה.

×
×
  • תוכן חדש...