Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
  • אהבתי 1

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
לפני 52 דקות, הרקוליטו כתב:

מה יש להונדה לחפש עם ניסאן בשוק הצפון אמריקאי.

היה עדיף שהונדה יתמזגו לטויוטה😂

ניסאן בעבר מכרו היטב בצפון אמריקה , המותג נהרס עקב ההתעקשות של ניסאן לשווק את הרכבים שלה עם הגיר הרציף הידוע לשמצה של בשווקי ארה"ב.

אני חושב שאם יעשו שימוש במנועי הונדה הם יוכלו לחזור ולהיות מותג נמכר היטב בארה"ב.

 

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אם הבעיה בגירים מה יעזור להם מנועים של הונדה? גם הונדה מוכרים רכבים עם גירים רציפים בארה"ב.

 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 52 דקות, SlowRide כתב:

אם הבעיה בגירים מה יעזור להם מנועים של הונדה? גם הונדה מוכרים רכבים עם גירים רציפים בארה"ב.

 

הבעיה שאילו של ניסאן מתפגרים , אילו של הונדה לא...

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

והמנועים זה מה שגורם לגירים להתפגר?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 24 דקות, SlowRide כתב:

והמנועים זה מה שגורם לגירים להתפגר?

אין בעיה במנועים , עיקר הבעיות הם בגירים הרציפים .

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

למעט הקשקאי אולי, האיחוד עם רנו מעולם לא היה טוב במיוחד לניסאן שהשווקים שלה שונים מאלו של רנו כך שהיא נאלצה לעשות פשרות בדגמים עבור השווקים היותר חשובים שלה. גם מבחינת שני מותגי הפרימיום של המותגים זה כנראה יהיה צעד חיובי. לצד זה להונדה יש הנעה היברידית מבוססת ואחת חדשה בדרך ולניסאן יש כמובן לא מעט ניסיון ברכבים חשמליים מלאים. בסך הכל נראה כמו צעד חיובי עבור שני המותגים ואולי גם פתח לאיזה 2-3 ספורטיביות עממיות שזה תמיד חיובי, לא הייתי מתנגד לאיזו S2000 מודרנית שתהיה האחרונה כנראה עם מנוע בעירה פנימית, דגם שישמש את הבסיס לאיזו Z חדשה ולא כמו זו שיצאה לשוק שהיא "זה כל מה שהיה לנו בתקציב". 

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם (נערך)
לפני 40 דקות, Gorpi כתב:

טויוטה תישאר המותג היפני האמין היחיד

איי, למה ככה?

מה עם סובארו?

דייהטסו? (אפילו שהיא בבעלות מלאה של טויוטה).

מיצובישי?

עריכה אחרונה על ידי DAHUJI
פורסם

כעת זה כבר רשמי וחתום:

ציטוט

מנהלי הונדה וניסאן הכריזו היום (ב') על הקמת ברית חדשה ביניהן שתתחיל לפעול בשנת 2026.
שתי היצרניות הוותיקות יימחקו מהבורסה בטוקיו ויהפכו לחברות בנות של חברת האחזקות החדשה,

ותעשיית הרכב היפנית הפכה היום ל"דו-גושית": גוש טויוטה כולל גם את דייהטסו, סובארו, מאזדה וסוזוקי,

ו"גוש הונדה" כולל את ניסאן ואין ספק שמיצובישי תחבור לשם בהמשך.

https://thecar.co.il/כצפוי-הונדה-משתלטת-על-ניסאן/

 

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 7 שעות, Gorpi כתב:

בסך הכל זה משדר ששני המותגים בקריסה והם חסרי עתיד.

 

טויוטה תישאר המותג היפני האמין היחיד.

 

לא רק הם קורסים. תעשיית הרכב האירופאית גם בבעיה קשה. 

  • אהבתי 1
פורסם

מעניין מה זה יעשה לייבואנים הישראלים.

שלושת המותגים כרגע תחת שלושה ייבואנים שונים.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

התחזית שלי:
ניסאן כבר מתה (זומבי שבקושי עושה קולות)
את הונדה תציל, אם בכלל, רק העובדה שהיא יצרנית הדו״ג הגדולה בעולם (20 מליון בשנה). איחוד עם ניסאן רק ידפוק את שתיהן, כי הן מתחרות ישירות בכל קשת המוצרים.

כמעט כל היפניות ייעלמו בתור מותגים גלובלים תוך 5-7 שנים, כיון שהם לא עשו את המעבר לחשמליות מספיק מהר (וטויוטה עדיין מנסה להימנע ממנו).
לסובארו ומאזדה אין משאבים מספיקים לתיכנון פלטפורמות חשמליות, אז הן נסמכות על טויוטה (שעושה עבודה גרועה, וגם משפיעה עליהן). והעובדה שיש לטויוטה אחוזים מהן רק דופקת אותן עוד יותר. מאזדה נכשלה באסטרטגיה של שימוש במנוע ואנקל כמאריך-טווח לפלאג-אין. ניסאן נכשלת בשימוש בהיברידי סידרתי ללא תקע (e-POWER) כתחליף לחישמול מלא.
מיצובישי עומדת להיעלם בארה״ב, וגם להם אין כסף לתיכנון פלטפורמות משלהם.

אז מי אולי תישאר? סוזוקי. למה? כי באופן אירוני, הם מוכרים מספיק מכוניות בע״פ זולות בעולם השלישי שלא יטיל עליהן מגבלות, שיהיה להם זמן מספיק לעשות את המעבר לחשמל בשאר העולם. והם היצרן היפני היחיד שמתכנן שרוב המכוניות שלו תהיינה חשמליות עד 2035.

  • מצחיק 1

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...