Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יונדאי קונה 2024 היברידית, בעד ונגד


Igalz

פוסטים מומלצים

בהפרש של 11,000 ש"ח בין הבנזין להיברידית (באותה רמת גימור), האם יש יתרון להיברידית למי שהנסועה שלו נמוכה (10,000 ק"מ בשנה)?

חישוב מפית אומר שכדי להחזיר את ההפרש הזה במחיר הדלק זה משהו כמו 8-9 שנים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לפי החישובים שלי, אחרי 5 שנים לכל היתר ( חוסך כ 200₪ בחודש  בקצב של 800 קילומטרים חודשיים).

צריכת דלק בפועל של הדגם ההיברידי 1:18

של בנזין 1:12.5.

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

זה לא מספיק לחשב את ההפרש בדלק. צריך גם להוסיף את ההבדל במחיר המחירון כשתרצה למכור את הרכב.

לפי מחירון יד2 - קונה היברידית שנת 2020 תימכר בכ-8000 ש"ח יותר מאשר מקבילתה הלא-היברידית (דגם פרימיום בשתיהן).

 

כך שההפרש "האמיתי" הוא לא 11000 ש"ח אלא 3000 ש"ח (אובדן ערך יחסי מול הבנזין לאחר 4 שנים)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שיותר משמעותי לבצע נסיעת מבחן כדי להבין מה יותר מוצא חן בעיניך. 

וצריך גם לקחת בחשבון שהמצמדים של הגיר הרובוטי בדגם בנזין נשחקים מהר יותר, במיוחד אם נוסעים בעיר.

הפרשי דלק באמת לא צריך להיות השיקול במקרה הזה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, vladclar כתב:

אני חושב שיותר משמעותי לבצע נסיעת מבחן כדי להבין מה יותר מוצא חן בעיניך. 

נסעתי על שניהם. הבנזין אכן חזק יותר ומהנה יותר לנהיגה. אבל ההבירידי לא רע. פחות מעניין אותי מלא כח. החסכון הוא פקטור חשוב.

 

לפני 3 שעות, vladclar כתב:

וצריך גם לקחת בחשבון שהמצמדים של הגיר הרובוטי בדגם בנזין נשחקים מהר יותר, במיוחד אם נוסעים בעיר.

מעניין. הנסיעה שלי משולבת, רובה מחוץ לעיר, ורובה בפקקים.

 

לפני 3 שעות, גור אדם כתב:

זה לא מספיק לחשב את ההפרש בדלק. צריך גם להוסיף את ההבדל במחיר המחירון כשתרצה למכור את הרכב.

מעניין. חשבתי שלהתיישנות הסוללה (וההחלפה הפוטנציאלית היקרה שלה) תהיה השפעה שלילית על שמירת הערך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בנוסף, בדגם הייברידי כנראה לא תצטרך להחליף ברקסים לאורך כל חיי הרכב בשימוש סביר. זה בגלל הבלימה הרגנרטיבית. תכניס את זה גם לשיקול החיסכון

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...