Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה לגבי צריכת דלק של יונדאי איוניק 2017


fire121

פוסטים מומלצים

היי,

ראיתי באתר אוטו שצריכת דלק אמיתית (לפחות ממה שהם בדקו) של איוניק 2017 אמורה להיות באזור 23.5 ק"מ לליטר.

בדיון אחר פה בפורום ראיתי שאנשים הגיעו לאזור ה-18-20 ק'"מ לליטר. היו אפילו כאלה שהגיעו ליותר, אבל נניח שהם חריגים.

 

אני נוסע רוב הזמן בתוך העיר, פעם בשבוע אולי מחוץ לעיר, הצריכה שלי לפי מחשב הרכב היא 7.0-7.2 ל-100 ק"מ, כלומר כ-14 ק"מ לליטר.

אמנם הרגל שלי קצת כבדה על הגז, אבל השאלה היא האם בכל זאת זה לא קצת גבוהה מדי? אולי זה מצביע על תקלה אפשרית ברכב?

 

תודה למסייעים!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מכיר חבר שמחזיק באיוניק 2017 ועושה איתה 1 ל20 בערך (גם לו יש רגל לא קלה על הגז)

נשמע מוזר. כמה ק"מ עשה הרכב אולי הבטרייה כבר סחוטה ועייפה.

כך להבנתי אבל חכה למומחים שיאשרו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Just now, רמי חי כתב:

מכיר חבר שמחזיק באיוניק 2017 ועושה איתה 1 ל20 בערך (גם לו יש רגל לא קלה על הגז)

נשמע מוזר. כמה ק"מ עשה הרכב אולי הבטרייה כבר סחוטה ועייפה.

כך להבנתי אבל חכה למומחים שיאשרו.

הרכב על אזור ה-170K ק"מ. נראה שיש טעינה של הסוללה, כלומר הבארים בתצוגה עולי ויורדים במהלך הזמן...

איך אפשר לוודא?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 21.3.2024 בשעה 22:28, רמי חי כתב:

איך באמת?

אם אפשר ברשותך כמה טיפים בקצרה...

תודה רבה

 

האצה מתונה יחסית ועזיבת דוושת ההאצה לפני רמזורים או עצירות באופן שיאפשר לרכב לגלוש מקס מרחק. טיוב הבלימה בעזרת מנופי הבלימה הרגנרטיבית ככה שאיחזור האנרגיה לסוללה יהיה מיטבי. ככה גם תשמור על הבלמים שלך.

אימוץ כללים אלו לא בהכרח מחייב נהיגת "סבתא" אבל בהחלט מאפשר לשמור על קצב התנועה ומצד שני חיסכון ניכר בדלק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...
בתאריך 21.3.2024 בשעה 22:43, topop כתב:

תמדוד צריכה במשאבה. 

תדלק כמה פעמים באותה תחנה, תאפס את אחד הטריפים אחרי כל תדלוק ותחלק את מספר הקמ במספר הליטרים.

היי, שאלה קטנה (אמור לתדלק בקרוב),
נניח ואני מתדלק באותה התחנה, גם הפעם וגם בפעם הבאה, מי אמר שמספר הליטרים יהיה מדויק?

כלומר מי מבטיח שאקדח התדלוק (אפילו אם זאת אותה המשאבה) יקפוץ בכל פעם באותו המצב של המיכל? אולי פעם הוא יקפוץ ליטר לפני הסוף ובפעם הבאה 2 ליטר לפני הסוף?

וזה בהנחה וזאת תהיה אותה משאבה, מה קורה אם היא מקולקלת? 

בקיצור, אשמח לטיפים איך לדייק את המדידה הזאת.

 

תודה למשיבים! :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אף תחנה לא תתן לך במתנה ליטר שלם רק בגלל ההבדל בין העמדות. לפי מה שאני מבין, ההעדפה לתדלוק באותה תחנה כשרוצים להשוות צריכת דלק זה יותר בשביל הדלק עצמו שלא יהיה עוד פרמטר משתנה. 

מס' הקילומטרים שנסעת מהתדלוק הקודם חלקי מס' הליטרים שתדלקת בתדלוק הנוכחי. 

אפשר להשקיע ולהכניס לאקסל שגם יחשב, אני מצאתי את האפליקציה של Drivvo מאוד נוחה וחינמית (הגעתי אליה מהפורום כאן כשמישהו המליץ עליה, אין לי שום קשר אליה 😄😄). אני מכניס את הנתונים כל תדלוק (קילומטרז' עדכני, מחיר ליטר ומחיר כל התדלוק) והאפליקציה מחשבת לבד וגם משווה וכו'. 

עריכה אחרונה על ידי פול-טנק
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...