Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 875 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עד היום הרכב טופל במוסך מורשה יבואן של כלמוביל כעת הגיע המועד של הטיפול צלצלתי למוסך לברר מה העלות וחשכו עיניי 

נאמר לי שצריך להחליף שמן גיר ( פעם ב 4 שנים ) פעם קודמת החלפתי ב 2020 אז הגיוני בנוסף שמן מנוע , פילטר שמן , טבעת אטימה , נוזל בלמים , פילטר מזגן  ומסנן מיכל דלק 

קיבלתי הצעת מחיר של 3,494 ש״ח כולל מע״מ האם זה לא סכום גבוה ? יש המלצה למקום אחר ? 

פורסם

אני יודע שהשמן גיר הרציף, אכן יקר. כ 800-900 שקל ההחלפה פעם ב 4 שנים.

ומסנן דלק גם יקר.

תראה כמה עולה שמן גיר מקורי של מיציבושי ומסנן דלק,אם תקנה לבד. ואולי תלך למוסך כללי שיעשה את הטיפול 

או תבקש הצעת מחיר במורשה אחר.

מה העלות שעה שם?

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם

אם רמלה זה מסתדר לך גיאוגרפית
צור קשר עם מוסך "המרכז" מורשה מיצובישי ברמלה - בקש את אורלי
ציין שהגעת מקבוצת הוואטסאפ של ה ASX
ובקש הצעת מחיר...
הם נותנים 10% הנחה על תשלום במזומן והשעתון שלהם הוא הזול במוסכי הרשת, בלי קשר לשרות האישי שם
אני יכול לספר שטיפול שנה רביעית ל ASX, כולל החלפת השמן + רפידות אחוריות מקוריות אאל"ט 2300 ש"ח (במזומן)

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
לפני 50 דקות, ereznaa כתב:

בנוסף שמן מנוע , פילטר שמן , טבעת אטימה , נוזל בלמים , פילטר מזגן  

על טיפול כזה שילמתי כ-1200₪ על ספייס סטאר במוסך המורשה של היבואן בבאר שבע. אחרי הנחה של 10%.

הגזמה.

 

את נוזל הבלמים אמרו לי שלא מנקזים (שאלתי), רק מחליפים מהמיכל להבנתי.

שעתון יצרן לעבודות האלו - 1.8 שעות. אני לא חושב שעבדו על האוטו אפילו קרוב לזה (מבחינת זמן).

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

בלי נוזל בלימה, שילמת 720 ש"ח (אחרי ההנחה) ל ASX ברמלה

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

המוסכים האלה חבורת שודדים עם רשיון. 

 

קודם כול, ברכב הזה מחליפים פילטר דלק כול 10 שנים או 150 אלף קילומטר. אני לא חושב שאתה עדיין שם, אם אני לא טועה 

 

דבר שני, הרכב מאוד פשוט לתחזוקה. הייתי קונה חלפים לבד והולך למוסך, לטיפול מהסוג הזה אתה יכול בלי להתחשבן יותר מדי לצאת עם תשלום של 1500 שקל. 

פורסם
לפני כשעה, davemustaine87 כתב:

המוסכים האלה חבורת שודדים עם רשיון. 

 

לא כולם יודעים לעשות לבד... שכל אחד יחליט מה מתאים לו. למוסך מסודר יש הוצאות שאין למוסך כללי. שכל אחד יעשה את החשבון שלו ולא יכנס לכיס של האחר 

לפני 27 דקות, ereznaa כתב:

לפי הוראות היצרן כל 8 שנים השאלה כמה זה קריטי אם אני לא אחליף את הפילטר דלק 

כמה כסף תחסוך?

שום דבר לא קריטי, אבל אם זה אורך חיי הפילטר, כדאי להחליף. לפעמים יצרן הרכב מחמיר יותר מיצרן הפריט ואם זה המקרה אז כנראה שזה לא קריטי. תשובה מדעית לא תקבל כאן.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
לפני 42 דקות, ereznaa כתב:

לפי הוראות היצרן כל 8 שנים השאלה כמה זה קריטי אם אני לא אחליף את הפילטר דלק 

 

אתה בטוח?

אני בוודאות זוכר עוד מזמן שהייתה לי ספייסטאר שזה היה 10 שנים, זה אגב זהה גם בשגרת התחזוקה למיצובישי הזאת באוסטרליה. 

 

לפני 27 דקות, סולל הדרך כתב:

לא כולם יודעים לעשות לבד... שכל אחד יחליט מה מתאים לו. למוסך מסודר יש הוצאות שאין למוסך כללי. שכל אחד יעשה את החשבון שלו ולא יכנס לכיס של האחר 

 

איזה הוצאות יש לו לעומת מוסך רגיל? מכונת קפה לעומת קפה בוץ? 

טיפול רגיל כולל שמן, וכול החלפים מקוריים והחלפה חלקית של נוזל בלמים(כמו שעושים גם במוסך מורשה) בקניה עצמאית+ תשלום למוסך עולה לי 700 שקל.  שוב, מנסיון עם הרכב הזה בדיוק. 

 

שמן גיר מקורי לתיבה של הספייסטאר עולה 350 שקל. כמה יעלה תשלום על החלפה חלקית(כמו שגם עושים במוסך מורשה)? עוד 300 שקל? 

 

700+350+300 = 1350. בוא נעגל ל-1500 כי לא באת למוסכניק בטוב והוא דפק אותך במחיר. 

 

על מה ולמה מורשה רוצה לקחת על זה 3500 שקל? מצטער, שודדים. 

 

פורסם (נערך)

מוסך מורשה מחזיק ציוד יעודי, ספרות, המכונאים עוברים הסמכות... כן זה עולה כסף.

אף אחד לא מכריח לטפל שם.

כמו שכתבתי במורשה ברמלה שילמתי הרבה פחות

 

עריכה אחרונה על ידי סולל הדרך
קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
×
×
  • תוכן חדש...