Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7695 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

אני מתנצל מראש אם צורת הפנייה הזו לא מקובלת בפורום.

ברשותי משהו כמו 10-13 אלף לקניית רכב.(סטודנט ששמח בחלקו)

 

עומדות אפוציות הנ"ל:

דייהו סופר רייסר יד ראשונה 120לף קילומטר מושקעת סוף++

שרייד 1992-יד ראשונה 200 אלף ,מצב טוב מטופלת רק במוסך.

 

בגדול,אני זקוק לרכב אמין כי גמרתי את הסוליות שלי ושל החברים שלי "בדחיפות עידוד"

לאונו זכרה ברוך ואפשר להגיד ברוך שפטרנו.

נברתי קצת בפורום אז:

אפלאוז רק מ 93+ בגלל הדלק.יש מצב להביא משהו נורמלי בשנתונים האלו עם הזרקה?

ושרייד משעמם-האמת לא מחפש אתגרים (ראה ערך אונו)אבל מומלץ?

ואיביזה 96-97אולי יפה אבל לא הצלחתי להגיע למשהו מבוסס מהפורום.שורה תחתונה כדאי ?

 

בקיצור בטווח המחירים שציינתי אשמח לשמוע דעתכם גידופכם ויותר מהכל המלצותכם.

רק לא אונו ופונטו למיניהן או לחוליהן יש לומר..

אני באמת די מבולבל כולם אומרים שהדייהו אוטו חרא ועושה בעיות .

אבל הרכב שציינתי לעיל נראה אולטמטיבי -שמור להפליא

אני די לא יודע מה לבחור ואני לא ממש מבין במכוניות...

מה הכי טוב בתקציב שלי -רכב לסטודנט.

חשיבות לבלאי נמוך ,צריכת דלק וכ'.

אודה מאוד לכל החברים,אחלה פורום !!!

פורסם

הדייהו סופר רייסר משנת 95 -ידני,טסט לחצי שנה,איבזור מלא,120 אלף,צבע ירוק(באאאאאאאאא).מושקעת אודיו ו GPS הייתם F***** מאמינים?

השרייד 92 מנוע 1300 טסט לארבעה חודשים,מטופלת רק בחברה,בגדול נראית שמורה.

 

אפלאוז 92 יד שלישית -טסט לשנה ,צבע זוועה/גמור,הגוון של המכסה מנוע שונה מהשאר,מנוע שקט נראה בסדר בגדול,פנים שמור להפליא ,מזגן אחלה,חימום לא עובד(שוב לשבת עם חרמונית באוטו..אונו.אונו...לא עוזבת אותי הסעוט הזה),שיחקו עם הקלומטראז'(130 K),אין מערכת,לא בהרבה מאמץ הגענו ל 9.500

אולי שווה ללכת עליו אבל בכמה?

 

קיצור ידידי...

אני פורש לי לעוד יום לימודים -יותר ממחכה לתשובתכם...

פורסם

סובארו לאונה זה רכב מצויין בשביל סטודנטים,תאמין לי לחבר שלי יש מודל 88,אין איתם שום בעיות,טיפולים בזמן (ואפילו את זה הוא לא עושה).

חפש אחת עם ק"מ נמוך ככל שתמצא (בעיתון הם עוברות 200-300 אלף ועדיין כותבים במצב מכני טוב).

 

לגבי שתי האפשרויות שהעלת כאן,אני הייתי הולך דווקא על הדייהו מפאת הקילומטראג הגבוהה של האפלאוז וכן כי באפלאוז בשנים הנ"ל יש בעיות ראש מנוע,איבוד מים וכו...וגם הדייהו מושקעת סוף לפי מה שאתה אומר .

פורסם

פיאסטה ישנה או סובארו DL יעשו את העבודה בצורה הטובה ביותר. (בDL ידני בלבד, אתה לא רוצה להתעסק עם גיר אוטומטי בן 15)

 

אגב, קרא את כללי הפורום (במיוחד לגבי הכותרת...)

 

גיא

פורסם

גם אני מצטרף להמלצה לקניית פיאסטה 1.3 ליטר עם מזגן - בתקציב שלך אתה יכול למצוא אחת משנות מודל 94-96 - ואל תחשוש מאחת שבעברה היתה מהשכרה !!

 

 

מדובר ברכב די מרווח ונוח באופן יחסי לנסיעה ומאד מאד אמין (מנוע 1.3 ליטר מברזל - אומנם מאד מיושן אבל גם מאד אמין וזול לתחזוקה).

 

בהצלחה.

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

פורסם
סטודנט שכותב "סעוט"?!

אוי נו באמת, אל תהיה קטנוני.

 

אבי,

מצטרף להמלצת ירון, פיאסטה בעלת מנוע 1.3, אמינה מאוד, ממוזגת, צריכת דלק חסכונית יחסית.

הרכב לפי דעתי עדיף על שני האופציות האחרות.

 

בקשר לשני האפשריות שהצעת, אין אפשר לדעת ולתת דעה חד-משמעית ללא בדיקת מכון, האפלאוז אומנם שמורה יותר, ועושה רושם של אוטו שמור ומטופל היטב. אך לא כל הנוצץ זהב, במיוחד לא שמדובר בעסקי הרכב.

יכול להיות לך אחלה GPS ואחלה מערכת, אבל מי אמר שהמכלולים תקינים והאוטו טופל ע"פ טיפולים תקופתיים קבועים.

"מתחילים בשיא המהירות ומגבירים לאט לאט.."

 

(קרמבו - מבצע סבתא).

פורסם

106RALY106,גיא,ירון,3lad

 

מודב לכם על תגובתכם המהירה והמפורטת.

הרתיעה מדייהו אני רואה שקיימת בכל חברי הפורום,אני מתאר לעצמי שחובבי מכוניות נרתעים מרכבים "עגלתיים" שחלשים מבחינת ביצוע, וכ'.

קריטריונים כאלה לא ממש מעניינים אותי.

וכמו שירון ציין אמינות ורכב שקל תחזק אותו.סטו.

אני אחפש פיאסטה בשנתונים האלה והעלה זאת מולכם לייעוץ.

רב תודות חברים.

א.

×
×
  • תוכן חדש...