Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איך נחש אותי נחש, או בקיצור איך התחדשתי ב-BMW M235i


Fraysa

פוסטים מומלצים

שרשור מעניין בטירוף, נראה כמו אחלה רכב עם אחלה תמחור, אני רואה ש2016-2017 מתומחר סביב 180-190K

תחזור לעדכן על עבודות וחוויות עם הרכב.

מעניין עוד 3-4 שנים מה יהיה הרכב שיתפוס את המקום של הרכב הזה (רכב בן 8+-, הנעה אחורית, מנוע חזק ומוגדש).

 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 116
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

בתאריך 6.12.2023 בשעה 22:05, amosbmw כתב:

זה כמו שמפתח ברגים של מידה אחת מדויקת פי 100 יותר טוב ממפתח שוודי שפותח את כל המידות.

נשמע לי כמו להשוות תפוזים לנקטרינות... אם יש תקן למוצר שהוא superset של מספר תקנים אחרים אז אפשר להגיד שהמוצר תומך בכל התקנים, כנ"ל אם יש תקנים עם דרישות דומות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
  • חברי המעגל הראשון

כיף לקרוא את ההשקעה שלך ברכב הנהדר הזה.

  • רעיון טוב! 1

מתכלה מתחת לכיסוי:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

 

המחליפה: Alfa 159 TB

עם חלונות חשמל ונעילה מרכזית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 שעות, Fraysa כתב:

אני פחות מתחבר לטרנד הזה של הקרבון

My brother from another mother! שמח שמצאתי לפחות עוד משוגע אחד שחושב שכל טרנד ה carbon everything הזה מעאפן!

 

בתור מי שנחשד בפדאנטיות יתר (למרות שזה עדיין לא הוכח משפטית), מאוד נחמד לראות את ההשקעה והירידה שלך לפרטים, וכן - כשאתה עובד על הרכב שלך, הרבה יותר קל להיכנס לדקויות שמוסך מסחרי לעולם לא יגיע אליהם. ריספקט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה חברים!

 

לפני 14 שעות, Fazer כתב:

 

My brother from another mother! שמח שמצאתי לפחות עוד משוגע אחד שחושב שכל טרנד ה carbon everything הזה מעאפן!

 

תשמע, ברכבים בהם באמת יש משמעות מבחינת משקל - ניחא. זה הגיוני. אבל לעטוף הכל בקרבון ולהשחיר כל דבר... פחות אני. כמובן שכל אחד יעשה מה שהוא רוצה, על טעם ועל ריח וכו׳. 

  • רעיון טוב! 1

2016 BMW M235i.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

מאז שהתקנתי את הצלחות והרפידות החדשות, שמתי לב לרעש של רשרוש/צרצרים בנסיעה מעל 30 קמ״ש, גם בבלימה וגם בנסיעה רגילה. ניצלתי את סוף השבוע כדי לפרק שוב את הגלגלים, כדי לבדוק אם פספסתי איזשהו שלב, אם כי האמנתי שעשיתי הכל by the book ואפילו מעבר למה שמוסך רגיל היה עושה.

 

image.thumb.png.e288e0362b6872d03c91ff18ecaab0e9.png

 

בדרך כלל, כשמדובר ברעשים כאלו, זה לרוב בגלל שהמגן של הצלחת נוגע בצלחת. המגן הוא מן חתיכת אלומיניום שנועדה להגן על הצלחת מפני אבנים/אבק, ויושבת ממש מאחוריה. היא מאוד מדויקת במידות שלה, והיא גם מאוד גמישה, לכן ניתן לעקם אותה בקלות בטעות כאשר מורידים את הגלגל או כאשר מתקינים צלחת חדשה. אך לצערי, בדקתי אותה מכל הזוויות והיא הייתה נראית בסדר גמור. על הדרך, גם בדקתי שהכל יושב במקום ואין משחק בשום מקום. ניסיתי אפילו לסובב את הצלחת בעצמי ולראות אם יש רעש, אבל לא שמעתי את אותו הרעש ששמעתי (בעיקר משום שהוא מגיע רק ממהירות של 30 קמ״ש ומעלה).

 

ישבתי כמה שעות טובות על האינטרנט כדי לחפש את מקור הרעש, עד שצמצמתי את החיפוש שלי לחיפוש יותר ספציפי ופחות גנרי, ואז מצאתי את הסיבה! אני לא יודע אם זה קשור ל-BMW, אלא יותר לתצורה הספציפית של הבלמים בסדרה 2/3/4, שבמידה ומשתמשים בצלחות מחורצות, יש רעש כאשר נוסעים ליד מדרכה/רכבים (בעצם כל דבר ש״מחזיר״ את הרעש שנפלט בחזרה).

 

בגדול, בלי להיכנס יותר מדי לפרטים, אוויר ״נתקע״ בצלחות המחורצות וזה מה שגורם לרעש. אני לא הצלחתי לתעד את הדבר (רעשי רוח וכו׳), אך מישהו באחד הפורומים של BMW בחו״ל הצליח וזה בדיוק אותו הרעש שאני מתלונן עליו (שימו לב לרעש של הצרצרים/תקתוקים):

 

 

מצאתי עשרות תיעודים לדבר, יש נושא שלם בפורום של סדרה 3 עם כמה עמודים שאנשים מתלוננים על הדבר, ויש שם אפילו אנשים שעובדים ב-BMW במוסכים מורשים או במוסכים שעובדים על הרכבים האלה, וטוענים שהם תמיד מזהירים את הלקוחות לפני שהם משדרגים לצלחות האלה שיהיה את הרעש הזה.

 

לצערי, חשבתי שמדובר בשדרוג שיעזור לבלימה טובה יותר, אך לפחות ממה שקראתי, נראה שמדובר בשדרוג קוסמטי בלבד שלא מוסיף לאיכות הבלימה. נראה שאצטרך לחיות עם זה, למרות שאני לא רוצה לוותר וכן רוצה לדבר עם היבואן של Brembo לראות האם ניתן לעשות משהו.

 

לו הייתי יודע את הדבר לפני, הייתי מתקין צלחות ״חלקות״.

 

למי שיש ניסיון בדבר, מוזמן להגיב.

2016 BMW M235i.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן, בדיוק אותו רעש. מצאתי עשרות עדויות נוספות לדבר בפורומים רבים של BMW, לדוגמה:

 

https://f30.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1715442

https://f30.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1747215

https://f30.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=966725

 

ויש כמובן עוד רבים. כולם אומרים שמדובר בתופעה רגילה, אך אני מתקשה להאמין שהמהנדסים של ברמבו תכננו שזה יעשה רעש קבוע גם בנסיעה רגילה שלא כוללת בלימה. נשמע לי הזוי.

2016 BMW M235i.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא, החצי נחמה שזה נשמע רק עם חלונות פתוחים ליד משהו שהצליל יכול לחזור ממנו (מדרכות/רכבים). ברגע שהחלונות סגורים לא שומעים את זה.

2016 BMW M235i.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זו חצי נחמה משמעותית מאוד. רוב הזמן אני לפחות עם חלון סגור.

מעניין אם בנסיעה על דיינו היית שומע את זה. כדי להבין אם זה קשור לתנועת מתלה, או רוח (למרות שב30 קמ"ש לא נראה שרוח היא משמעותית).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • אחראי פורום

עד לפני חצי שנה לא היו לי דיסקים מחוררים או מחורצים באף רכב, אך מאז החלפתי גם בבמוו וגם באיקס.

בשתיהן יש רעש חיכוך (אבל לא דפיקות נשמעות די מטריד בסרטון - בטוח שזה לא משהו מהכביש?) כשאני צמוד לגדר בטון, שכפי שאמרת - מחזירה את הרעש.

עם חלון סגור לא שומעים כלום ואלמלא האיקס שבה אני נוהג כמעט תמיד עם חלונות או גג פתוחים, כנראה שלא הייתי שם לזה לב.

שתי ההחלפות האלה כללו גם רפידות ספורטיביות יותר, אולי גם החומר שלהן משחק תפקיד.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 23 דקות, מיץ פטל כתב:

זו חצי נחמה משמעותית מאוד. רוב הזמן אני לפחות עם חלון סגור.

מעניין אם בנסיעה על דיינו היית שומע את זה. כדי להבין אם זה קשור לתנועת מתלה, או רוח (למרות שב30 קמ"ש לא נראה שרוח היא משמעותית).

 

אני מאמין שכן, אחרי שגם קיבלתי ביטחון בכך שזו ״בעיה מוכרת״ וגם כי באמת עשיתי הכל by the book ולא פספסתי אף שלב, וגם חזרתי לאחר מכן להסתכל שלא טעיתי ואין משהו אחר שקשור לרעש.

 

לפני 3 דקות, itaysamurai כתב:

עד לפני חצי שנה לא היו לי דיסקים מחוררים או מחורצים באף רכב, אך מאז החלפתי גם בבמוו וגם באיקס.

בשתיהן יש רעש חיכוך (אבל לא דפיקות נשמעות די מטריד בסרטון) כשאני צמוד לגדר בטון, שכפי שאמרת - מחזירה את הרעש.

עם חלון סגור לא שומעים כלום ואלמלא האיקס שבה אני נוהג כמעט תמיד עם חלונות או גג פתוחים, כנראה שלא הייתי שם לזה לב.

שתי ההחלפות האלה כללו גם רפידות ספורטיביות יותר, אולי גם החומר שלהן משחק תפקיד.

 

ממה שקראתי בנושאים בחו״ל שאנשים מתלוננים, נראה שהרפידה לא משפיעה על המצב. כמו כן, אומרים שבצלחות מחוררות (דהיינו, מחוררות לגמרי ולא מחורצות) הדבר אינו קורה, משום שלאוויר יש לאן ״לברוח״.

 

אני בינתיים אנסה לחיות עם זה, אם כי אני כן מנסה להתחבר ליבואן של Brembo בארץ כדי לשמוע על דעתו. כמו שאני מכיר את עצמי, אני כנראה אתעצבן עוד חודש ובלית ברירה אוציא עוד 2,000 ש״ח על צלחות ״חלקות״. די מבאס, אבל זה רעש באמת בלתי נסבל.

2016 BMW M235i.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדיין היתכן שבתהליך ההחלפה שעשית, משהו לא היה לפי הספר (?)

 

התופעה הייתה אמורה להיות גם ברכבים שצלחות מחורצות למינהן מגיעות במקור - וקשה להאמין שאפשר להוציא כך לשוק רכב.

 

לכן, אני חושב שעדיין זה לא מצב נורמאלי. עם דגש על הדפיקות.

עריכה אחרונה על ידי מיץ פטל
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...