Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
בתאריך 14.3.2024 בשעה 18:12, רועי5 כתב:

כרמל היא יצירה ישראלית מקורית, לא שייכת מבחינה זו למוצרים הזרים שהורכבו כאן וגם בעולם הרחב. אסקורט כן ואותה באמת שכחתי.

מכיוון שציינת את הסברה, הכרמל בהחלט שייכת.

הסברה אמנם הושקה באנגליה, אבל הרוח הייתה ישראלית וגם הייצור בהמשך.

ול 3 (אסקורט, כרמל וסברה)  אפשר להוסיף גם את הטריומף 1300/1500.

עריכה אחרונה על ידי מיץ פטל
פורסם
לפני 25 דקות, אליעזר כתב:

מרצדס אספנות

IMG_20240318_160618_706.jpg

אספנות אבל ככל הנראה יבוא  מארה"ב. 

ראיתי אותה אתמול במגרש מכוניות, טסט אינו בתוקף.

הג'אנטים מזעזעים והוריד לי את כל החשק מהצבע היפה של הרכב.

  • רעיון טוב! 3

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם
לפני 3 שעות, ArikB כתב:

Speaking of Escort

 

image.thumb.png.7437739bb2ed56d7b29fa3cf7b39942d.png

 

image.thumb.png.f96405ca259e404cc42f6da024e7313b.png

על כזו למדתי לנהוג, 1,300 צהובה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

כנראה שצהוב היה צבע פופולרי לפורד בשנות ה- 70 🙂. לאבא שלי היתה אסקורט סטיישן צהובה (נקנתה ללא מס כהטבה לפצוע ממלחמת יום כיפור). היתה אצלו עד שנת 83.

 

פורסם (נערך)

רכב פלסטיני מותר להעלות ? יש לציין שצולם במרכז המסחרי של צומת גוש עציון.  

ותהייה מעניינת - האם הסיומת של מספר הרישוי הפלסטיני - 65 - 

מציינת את שנת ייצור הרכב ? נראה מאוד הגיוני שהחיפושית הזו מודל 1965. 

20240318_144908.thumb.jpg.277bc7cb13d68c666646618d879a03a2.jpg

עריכה אחרונה על ידי orankohn
  • אהבתי 4
פורסם
לפני שעה, orankohn כתב:

נראה מאוד הגיוני שהחיפושית הזו מודל 1965

אכן הגיוני. הייתה לי כזו מודל 63', נראתה אותו=דבר רק באדום.

שלושה דברים אני זוכר ממנה היטב:

 

1. מערכת חשמל 6V ש-99% מהזמן לא היה לה כוח להתניע,

אז כבר הייתי אלוף בלדחוף אותה מחוץ לחנייה, ואז לרוץ איתה 2-3 מטר, לקפוץ פנימה ולהתניע עם הקלאץ'.

 

2. לילה אחד היא נגנבה והוחזרה לקרבת מקום בצהרי יום המחרת...

 

3. שמתי עליה מודעה 'למכירה' ונקראתי למילואים.

אשתי שלא הבינה כלום ברכב מכרה אותה ב-600$ (קניתי אותה ב-250$...)

(המחיר היה בדולרים כי באינפלציה של אמצע ה-80' הערך של השקל ירד מדי יום.)

  • אהבתי 2
  • מצחיק 5
פורסם
לפני 8 שעות, orankohn כתב:

רכב פלסטיני מותר להעלות ? יש לציין שצולם במרכז המסחרי של צומת גוש עציון.  

ותהייה מעניינת - האם הסיומת של מספר הרישוי הפלסטיני - 65 - 

מציינת את שנת ייצור הרכב ? נראה מאוד הגיוני שהחיפושית הזו מודל 1965. 

20240318_144908.thumb.jpg.277bc7cb13d68c666646618d879a03a2.jpg

65 הייתה שנת שעטנז עם חלקים משנים קודמות ושנים מאוחרות, אור המספר מעיד שזו כנראה 63 או 64 יחד עם זאת יש סיכוי שהחליפו אותו או את כל מכסה המנוע.

  • מעניין 1
  • על ארבע: ALFA 156 TS + GOLF GTI MK2 8V 19E+GTV 916
    על 2 עם קליפאונים:HONDA VTR-SP2 + YAMAHA YZF-R1 5JJ + SUZUKI RGV250+R750SRAD+ducati 1098++ZX7R+ZXR750
    My pride and joy: 1989 GSXR750RK ONE OF 500-unit limited-edition homologation for World Superbike competition
     
     
     
     
     
     
  •  

 

 

פורסם
לפני 10 שעות, orankohn כתב:

תהייה מעניינת - האם הסיומת של מספר הרישוי הפלסטיני - 65 -

מציינת את שנת ייצור הרכב ?

מסתבר שכן (מקור: ויקיפדיה https://he.wikipedia.org/wiki/לוחית_רישוי_של_הרשות_הפלסטינית  )

ציטוט

בכלי רכב שנרשמו עד שנת 1995 (רכבים עם ספרה ראשונה 4, 5 או 8  )

שתי הספרות האחרונות מלמדות על שנת רישום הרכב:

  • רכב שנרשם משנת 1967 עד 1969 קיבל את הספרות 77 עד 79 בהתאמה
  • רכב שנרשם משנת 1970 עד 1976 קיבל את הספרות 70 עד 76 בהתאמה
  • רכב שנרשם משנת 1977 עד 1979 קיבל את הספרות 37 עד 39 בהתאמה
  • רכב שנרשם משנת 1980 עד 1989 קיבל את הספרות 40 עד 49 בהתאמה
  • רכב שנרשם משנת 1990 עד 1995 קיבל את הספרות 90 עד 95 בהתאמה[1]

 

  • אהבתי 1
  • מעניין 1
פורסם
לפני 19 שעות, ArikB כתב:

Speaking of Escort

 

image.thumb.png.7437739bb2ed56d7b29fa3cf7b39942d.png

 

 

הרכב (סוג של) הראשון שלי.

צבע ?

צהוב כמובן.

מסי זה לא רק ליאו - אסקורט, טריומף, אלפאסוד, מטרו, אונו, פונטו, I30, קונה.

פורסם

גם אני...

אחת הראשונות שנהגתי בהן - 1970 1100 2 דלתות לבנה.

כמעט חצי דקה ל 100 קמש, ובכביש ממש מאפשר...המחט עברה במעט את ה 130...

 

2דלתות, הנעה אחורית וגיר רגיל - היום זה מתכון למשהו ממש טוב ומיוחד... בימים ההם - סממנים לדבר הכי בסיסי.

  • אהבתי 1
פורסם

מתלה אחורי - קפיצי עלים.

אחלה לזריקת זנב ב-30 קמ"ש.

😃

מסי זה לא רק ליאו - אסקורט, טריומף, אלפאסוד, מטרו, אונו, פונטו, I30, קונה.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...