Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

המצבר שם מותקן בחוץ במקום נגיש לכל אחד. 

כנראה מדובר בקופסה או  פלאח ננעל שאמורים להקשות על  גניבה של המצבר. 

800px-20101107_kia_ceres_001.jpg.4b00cb48a3cac32a640dd46b535bbab1.jpg

 

  • מעניין 1

 

 

פורסם
לפני 6 שעות, itsik170 כתב:

היום נתקלתי במונית סברבן, לא הצלחתי לצלם תמונה טובה. מה השיקול ברכישת מונית כזאת שמאוד בזבזנית בדלק?

 

יש לא מעט גמלאי צה"ל שקנו מספר ומחלטרים בתור נהגי מוניות למרות שלא באמת צריכים את ההכנסה. לעתים קרובות יש להם קליינטורה קבועה וכל מיני נסיעות לנתב"ג שלא דורשות יותר מכמה שעות ביום, וחניה פרטית שהאוטו מבלה בו את רוב הזמן. בסיטואציה כזאת, כל עוד התשלום מהנוסעים מכסה את ההוצאות - דיינו, ואם זה מתחיל להימאס או להיות הפסדי אז תמיד אפשר להשכיר את המספר לנהג מונית אמיתי.

 

סיפור דומה עם מורי נהיגה... בכלל, אנחנו שומעים הרבה בחדשות על טייסים לשעבר ויוצאי 8200, אבל כל האוכלוסיה הזאת של נגדים וקצינים טכניים שיושבים על פנסיות נדיבות בחסות משלם המיסים זה נושא שהחברה בגדול די מתעלמת ממנו.

 

  • מעניין 2
  • רעיון טוב! 1
פורסם

ראיתי השבוע גם אאודי קופה משנות ה80 על משאית גרר, אותה לצערי לא הצלחתי לצלם.

PXL_20240322_074430442.jpg

  • אהבתי 1

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אחח איך בא לי שוב גולף mk2...

  • רעיון טוב! 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 3 שעות, amosbmw כתב:

ראיתי השבוע גם אאודי קופה משנות ה80 על משאית גרר, אותה לצערי לא הצלחתי לצלם.

PXL_20240322_074430442.jpg

זו לא משאית גרר.

מספיק רשיון נהיגה B בכדי לבצע את ההובלה הזו?

נגרר של אריה מרכבים. משקל כולל 2000 ק"ג

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם

לפי תקנה 180 ב מותר לבעל רישיון B לגרור אם המשקל המותר הכולל אינו עולה על 5,000 ק״ג.

  • מעניין 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

הכוונה משקל הכולל המותר של הגורר והנגרר יחד. 

 

משקל כולל רנו טראפיק הוא כ 3000 קילו אז כנראה זה תקין.

 

אגב בפרטי הרישוי של הנגרר הזה רשום משקל עצמי 1500, משקל כולל 2000 שזה לא הגיוני...

 

 

פורסם (נערך)
לפני כשעה, Buki כתב:

אגב בפרטי הרישוי של הנגרר הזה רשום משקל עצמי 1500, משקל כולל 2000 שזה לא הגיוני...

כנראה טעות. זו הוראת הרישום של גרור כזה.

 

אגב, משקל כללי שמצאתי של רנו טראפיק מהדור הזה לכאורה הוא 3010 או 3070 ק"ג עם משקל גרור מירבי של 1655 ו-1650 ק"ג בהתאמה.

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
פורסם
לפני 35 דקות, Tom_22 כתב:

לכאורה הוא 3010 או 3070 ק"ג עם משקל גרור מירבי של 1655 ו-1650 ק"ג בהתאמה

לגבי משקל רנו טראפיק, זה גם מה שאני  מצאתי, עיגלתי ל 3000. 

 

משקל עצמי של הנגרר הזה לפי הוראת רישום 667. גולף MK2 שוקלת משהו כמו 900-950 ואפילו פחות בגרסאות הנמוכות אז הוא עדיין בגבולות המשקל המותר. 

 

 

פורסם

אבל אם מדובר על משקל כולל מותר (נגרר+גורר), זה לא אומר שהוא מעבר למשקל עבור רשיון B (כלומר 2000+3010 במינימום), לפי התקנה?

או שהכוונה למשקל בפועל?

פורסם

ראיתי פעם גם מרצדס ויטו גוררת נגרר עם הרכב.

בפועל רוב הגרירות רכבים שראיתי על נגרר כזה, נגררו לרוב ע"י כלים כמו סילברדו, F250 וראם.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
לפני 39 דקות, Tom_22 כתב:

או שהכוונה למשקל בפועל?

צודק זה משקל כולל, תמיד הולכים לפי כולל כי אף אחד לא הולך לשקול את הנגרר עם הציוד עליו בשביל לדעת כמה זה בפועל.

 

אז לא תקני כנראה.

 

IMG_20240322_220746.thumb.jpg.c91d7f7c7dfeeadf07b04047919e1c01.jpg

 

 

 

פורסם

אז האם בעל רשיון C1 יכול לגרור אותו, באותו הרכב?

או שבגלל שהרכב לא עומד בתנאי לכאורה של להיות מעל ל-3500 ק"ג, אז התשובה היא עדין לא?

פורסם

עם C1 מותר לגרור עד 3500 קילו ברכב שמשקלו 3500 עד 12.000 קילו. 

 

בנוסף C1 כולל בתוכו רישון B אבל זה עם המגבלות שלו, זאת אומרת עדיין אסור לגרור עגלה במשקל  כולל 2000 קילו עם רנו טראפיק הזו. 

  • מעניין 2

 

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...