Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • אחראי פורום
פורסם
לפני שעתיים, Buki כתב:

אני זוכר בוודאות אחת נוספת כזאת וותיקה בארץ עם סיומת 85, הייתה מגיעה למפגשים לפני כ 10-15 שנה

שחורה או צבע כהה קרוב, ראיתי אותה בראשל"צ כמה פעמים.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

מקווה שיש לך מספיק כסף בחשבון לדלק... 7.4 לליטר זה לא צחוק. ברכבים פחות בזבזניים כבר נשבר לי הכיס להכנס פעמיים בשבוע לתחנה.

 

פורסם

מהקבועים בשכונה - לא אספנות (!):

 

image.thumb.jpeg.664d789d7c621c9d72971d7957308dd9.jpeg

 

image.thumb.jpeg.8c1a6ada57c5935d2842a191bd04e4b4.jpeg

 

image.thumb.jpeg.a458f13d3f7c9fe57465b5bc5b8cc885.jpeg

 

image.thumb.jpeg.8281f02157badfba6f0e41b06401f3a8.jpeg

 

image.thumb.jpeg.aaab917e89bc940d9f45113dcc8fb568.jpeg

 

חייב לציין שמצבו היה טוב יותר בעבר; הפגושים מעידים על פגיעות שונות שלא היו שם וחלק מהעיטורים השונים נעלמו, כמו גם הסמל מאחור. עדיין, נראה מעולה יחסית לגילו.

  • אהבתי 6
פורסם
לפני כשעה, EliC25 כתב:

מקווה שיש לך מספיק כסף בחשבון לדלק... 7.4 לליטר זה לא צחוק. ברכבים פחות בזבזניים כבר נשבר לי הכיס להכנס פעמיים בשבוע לתחנה.

 

לעבור לזה מהצריכה של הסוויפט זה באמת נפילה חזקה. 

אבל אני מסתפק בלראות אותו כל בוקר בחניה ולחייך.

פורסם

וחניה לרכב באורך של יותר מ 5 מטר יש? 
עם תא מטען כזה, יש לך קיבולת של מחסן גינה מצוי 😊

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם
לפני שעה, EliC25 כתב:

מקווה שיש לך מספיק כסף בחשבון לדלק... 7.4 לליטר זה לא צחוק. ברכבים פחות בזבזניים כבר נשבר לי הכיס להכנס פעמיים בשבוע לתחנה.

 

לא מאמין שהיא לוקחת 7.4 לליטר אלא הרבה יותר. 

הדיילי שלי ביום טוב עושה 7.4 ק"מ לליטר. אבל עכשיו אני באמצע החלפת סטרטר אז אני נוסע בE30..

  • רעיון טוב! 1

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם
לפני 23 דקות, amosbmw כתב:

לא מאמין שהיא לוקחת 7.4 לליטר אלא הרבה יותר. 

הדיילי שלי ביום טוב עושה 7.4 ק"מ לליטר. אבל עכשיו אני באמצע החלפת סטרטר אז אני נוסע בE30..

בוודאי שיותר.

כנראה המנוע 7.4 ליטר אחרת הסירה הזו לא תזוז.

  • מצחיק 1

alfa 156 2.5.

פורסם

תדלקתי עכשיו.

7 ק"מ לליטר בתנועה עירונית. 

סה"כ חסכוני

PXL_20240228_151808402~2.jpg

  • אהבתי 6

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם
לפני 6 שעות, yohai71 כתב:

מהקבועים בשכונה - לא אספנות (!):

 

image.thumb.jpeg.664d789d7c621c9d72971d7957308dd9.jpeg

 

image.thumb.jpeg.8c1a6ada57c5935d2842a191bd04e4b4.jpeg

 

image.thumb.jpeg.a458f13d3f7c9fe57465b5bc5b8cc885.jpeg

 

image.thumb.jpeg.8281f02157badfba6f0e41b06401f3a8.jpeg

 

image.thumb.jpeg.aaab917e89bc940d9f45113dcc8fb568.jpeg

 

חייב לציין שמצבו היה טוב יותר בעבר; הפגושים מעידים על פגיעות שונות שלא היו שם וחלק מהעיטורים השונים נעלמו, כמו גם הסמל מאחור. עדיין, נראה מעולה יחסית לגילו.

מעניין מה @discoTD5 יגיד... זה שילוב מנצח עם הצבע הזה

לפני 5 שעות, amosbmw כתב:

לא מאמין שהיא לוקחת 7.4 לליטר אלא הרבה יותר. 

הדיילי שלי ביום טוב עושה 7.4 ק"מ לליטר. אבל עכשיו אני באמצע החלפת סטרטר אז אני נוסע בE30..

7.4 שקלים לליטר

את הדאטסון תדלקתי אתמול אחרי טנק די חסכוני.. 1 ל7.

וזה בסך הכל 6 טורי

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...