Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1214 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איך באמת מתנתקים מבזק דרך האתר שלהם?
לא ראיתי אפשרות כזו (כי למי יש סבלנות היום ופנאי, לעבור את מסכת העינויים שלהם הקרויה -  "שימור הלקוחות"...?)

יש אפשרות של "שגר ושכח", כלשהי?

פורסם

במידה והרשת הסלולארית תקרוס תמיד תוכל למצוא נקודת WIFI זמינה להתקשר ממנה דרך אחת האפליקציות האחרות.
אם לכולם זה יקרוס כנראה שלא יהיה לך למי להתקשר כבר.
 

כי החיים הם לא רק קו ישר PSI

פורסם
לפני כשעה, SlowRide כתב:

אבל אני מהקמצנים שגם שלא עושים חבילת גלישה בחו"ל ומתקשרים עם הwifi של המלונות והמסעדות.

אני מהמיזנטרופים שלא מתקשרים לאף אחד, אבל מצד שני אני מהאידיוטים שעלולים ללכת לאיבוד בקניון איילון, אז אני חייב חבילת דאטה כדי לנווט.

איך אתה מנווט בלי דאטה? 

 

בפעם האחרונה יצא שהיינו יום וחצי בלי סים (ברלין, סיפור מהת*ת לקנות שם סים) ידענו מראש שכך יהיה, והבן שלי טען בבטחון, בבית בחדרה, ש"זו ממש לא בעיה, ויש לגוגל מפות אופליין ואפשר לנווט בלי בעיות".

אז בפרידריכסהיין ב10 בלילה, בלי דאטה ובלי וויי-פיי שאפשר להתעלק עליו - הסתבר שזה לא עובד ואי אפשר לנווט (הוא לא מוצא את היעד אם אין חיבור אינטרנט)...

 

אה כן, וגם כדי להזמין אובר שיציל אותך מהברוך ויקח אותך בבטחה ליעדך צריך דאטה....

 

 

 

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

^

לזה יש את אפליקציית HERE (מפות שאתה מוריד מראש כ OFFLINE)

גם אני פעם הייתי מתקמצן, היה טיול שהתעקשתי לא לקחת חבילה מהארץ וקניתי סים בגרמניה

אממה, סיוט מהתחת להפעיל אותו, צריך לעשות זיהוי עם תעודות זהות ושיחת וידיאו שלא הצלחתי לעשות עד סיום הטיול.

זה דפק את המשפחה שהיו כולם עם חבילות מהארץ ולא יכלו לתקשר איתנו.

 

מאז, גלובלסים, מטעין בחבילת מקסימום, משתמש בלי דאגות בחו"ל וזה נשאר להרבה יותר מנסיעה אחת או שתיים.

 

  • אהבתי 2
פורסם
לפני 12 דקות, dinnnn כתב:

במידה והרשת הסלולארית תקרוס תמיד תוכל למצוא נקודת WIFI זמינה להתקשר ממנה דרך אחת האפליקציות האחרות.
אם לכולם זה יקרוס כנראה שלא יהיה לך למי להתקשר כבר.
 

כש-99% מנקודות ה-WiFi מוצפנות? שיהיה לך בהצלחה להתחבר.

 

כשהרשתות הסלולריות קרסו בשריפה הגדולה בחיפה לפני 6 שנים גם ה-WiFi שהיה זמין היה חסום לקהל הרחב.

לפני 1 דקה, phpclub כתב:

^

לזה יש את אפליקציית HERE (מפות שאתה מוריד מראש כ OFFLINE)

גם אני פעם הייתי מתקמצן, היה טיול שהתעקשתי לא לקחת חבילה מהארץ וקניתי סים בגרמניה

אממה, סיוט מהתחת להפעיל אותו, צריך לעשות זיהוי עם תעודות זהות ושיחת וידיאו שלא הצלחתי לעשות עד סיום הטיול.

זה דפק את המשפחה שהיו כולם עם חבילות מהארץ ולא יכלו לתקשר איתנו.

 

מאז, גלובלסים, מטעין בחבילת מקסימום, משתמש בלי דאגות בחו"ל וזה נשאר להרבה יותר מנסיעה אחת או שתיים.

 

בגרמניה קונים סים רק בחנות של חברת הסלולר, לא בכל דוכן. ההפעלה מתבצעת במקום.

 

אבל, גם אני עברתי לגלובאלסים. 

  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 5 דקות, natco כתב:

איך אתה מנווט בלי דאטה? 

כל עוד זה טיול רגלי עירוני, נכנס לוויפי לבית קפה או במלון, בודק את המסלול בגוגל מפס ועושה צילום מסך. חוץ מזה, אני אוהב לנווט עם המפות המתקפלות האלה שיש תמיד בקבלה בבתי מלון. 

אבל אם זה טיול עם רכב שנוסעים ממקום למקום, אז קונה סים מקומי או עושה חבילה, מה שיותר משתלם. 

  • רעיון טוב! 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 15 דקות, phpclub כתב:

 

לזה יש את אפליקציית HERE (מפות שאתה מוריד מראש כ OFFLINE)

 

 

זה נקרא HereWeGo, וצריך להוריד מפות מראש. וזה פחות מעודכן מוייז או גוגל.

  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

במקום גלובל סים יש airalo - הרבה יותר זול ולא צריך סים פיזי.

לילדים קטנים אפשר לשים איזה נוקיה שמחובר למטען כל הזמן, כמו בזק רק בלי לשלם לבזק מחיר מופקע.

חירום - איזה היסטריה נו. אז תדברו קצת אחרכך

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

פורסם
לפני 3 שעות, amosbmw כתב:

אף אחד ממכם לא חווה אף פעם נפילה של רשת סלולרית במשך חצי יום?

 

מזמן לא חוויתי דבר כזה, אבל גם אם זה קורה עדיין אפשר לתקשר עם הסלולר דרך ווייפיי שיש בהרבה מקומות (כולל בבית).

 

לגבי נפילות חשמל - האם כל מי שעם קו בזק יש לו גם טלפון שאינו אלחוטי? כי אם יש לך טלפון אלחוטי גם הוא לא יעבוד. וגם - נפילות חשמל בקושי משפיעות על הסלולר. לרוב האנטנות יש גנרטורים עצמאיים לגיבוי, הסוללה של הסלולרי עצמו יכולה להספיק להרבה זמן ובמקרה הגרוע מטעינים ברכב.

פורסם

בחו"ל כבר שנים שאני לא מוצא טעם לעשות חבילת גלישה ושיחות. בכל עיר ואתר תיירותי שיצא לי להיות בו יש WIFI חינמי. ניווט איך בעיה לעשות אם אפליקציות אופליין חינמיות כמו Osmand. ושיחות מאז שיש וואטסאפ שמאפשר גם לעשות שיחות קוליות, אין צורך לחייג. ובכל מקרה למי יש כוח לדבר, כותבים.

פורסם
לפני 20 שעות, sperial כתב:

פעם אחת כיוון שמייל נחשב לא מספיק מאובטח

אם יש משהו בעולם הזה פחות מאובטח מאימייל - זה פקס. בכלכך הרבה רמות..

עצוב אם משהו במערכת הבריאות לא מבין את זה

  • אהבתי 2

יום טוב גם לך

פורסם (נערך)

אין קשר לאבטחה. זה נטו נוחות וקיבעון של מזכירות ותיקות שלא רוצות לפתוח מיילים או להדפיס ונוח להן לקחת את הפניות שיוצאות מודפסות לפי הסדר בפקס. הן סתם מקשקשות משהו על אבטחה כדי לסגור את הדיון.

אם תריב איתן מספיק תמיד בסוף תמצא האופציה לשלוח מייל.

עריכה אחרונה על ידי bobi
פורסם

מחזיק קו אינטרנטי לצורך תאימות לאחור ותמיכה בלגאסי.

כלומר, היחידות שמתקשרות אליו הן אמי וחמותי.

מנסה לשכנע את אשתי כבר שנים לוותר על הקו, ללא הצלחה.

  • מצחיק 2

איש חולם אני

וכך היה תמיד

×
×
  • תוכן חדש...