Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1214 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

וואו, נעדרתי חצי יממה ולא ציפיתי לכזה מבול של תגובות. תודה לעונים.

 

לפני 11 שעות, samg כתב:

ואם מישהו מתעקש לבצע שיחות בקו נייח. כי סלולרי זה קרינה..


אז שייתקדם, יש המצאה נהדרת מה קוראים אותה וואצאפ, לא צריך יותר לדבר בסלולרי (כמעט).
 

לפני 7 שעות, vadim6385 כתב:

תגדיר Voice Over WIFI בטלפון, וזה יסגור לך את הפינה כשרשתות סלולר קורסות פעם ב700 שנה.

 


בינגו
 

לפני 4 שעות, Ron Poh כתב:

עריכה - תוספת

לכמה בכלל יש פקס בבית?

פעם עוד היה אתרים לשליחת/קבלת פקס בחינם, היום גם אלה נעלמו.

 
יש לי כחלק מהמדפסת המשולבת. כמובן לא הייתי קונה במיוחד. למען האמת, עד לפני כמה שנים היה שימושי לטובת תקשורת עם כל מיני מוסדות מאובנים, בראשם גופים מוניציפליים (כמה שהגוף יותר פרימיטיבי, כך הוא חבר טוב יותר של הפקס). ואז פרצה הקורונה, ורובם נגמלו ועברו למייל. או שבכלל פתאום אפשר לעשות דברים אונליין.

חזיר דיזל

פורסם

לנו יש קו בזק בבית מהסיבה שכמעט אין קליטה סלולרית בתוך הבית. יש קליטה באיזור חלון בסלון וזהו.

Wifi calling לא עובד אצלנו ברוב המכשירים הניידים.

האמת, דווקא סבבה לי הסידור הזה, כי ככה מתקשר רק מי שבאמת צריך ויודע את המספר בבית.

 

לגבי פקס', זוגתי נכת צה"ל ומקבלת מהם אישור על ציוד אחת לכמה חודשים בפקס'. הגדרתי Fax to Mail על הקו נייד שלי וזה פותר את הבעיה.

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

פורסם
לפני 21 שעות, sperial כתב:

כש-99% מנקודות ה-WiFi מוצפנות? שיהיה לך בהצלחה להתחבר.

 

כשהרשתות הסלולריות קרסו בשריפה הגדולה בחיפה לפני 6 שנים גם ה-WiFi שהיה זמין היה חסום לקהל הרחב.

בגרמניה קונים סים רק בחנות של חברת הסלולר, לא בכל דוכן. ההפעלה מתבצעת במקום.

 

אבל, גם אני עברתי לגלובאלסים. 

אם אתה מדבר על קו נייח משמע אתה בבית שלך/מישהו שאתה מכיר,
היום אני לא מכיר בית שאין בו רשת WIFI שתוכל להתחבר אליה כדי להישאר מחובר.
וגם מניח שבסוף אם תהיה נפילת חשמל כנראה תמצא את עצמך בבית שיש לו טלפון אלחוטי וגם הוא לא יעבוד כי האפוקליפסיה הגיע.

כי החיים הם לא רק קו ישר PSI

פורסם

במקרים של סופות וכו', יש סיכוי יותר גבוה שקו בזק ינותק מאשר סלולרי.

 

גם במקרה של מלחמות, אמצעי תקשורת היחיד שממשיך לתפקד בסבירות גבוהה זה רשתות סלולר.

 

זה בערך מה שקורה באוקראינה, כשחיילים משני הצדדים מתקשרים אחד עם השני דרך טלגרם.

 

במצב רגיל לחברות סלולר יש אינטרס לשמור על תקשורת יציבה כדי שהלקוחות לא יברחו אל המתחרים בהמוניהם, וזה בסופו של דבר משרת אותך גם בחירום.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

@dinnnn יש לי לפחות נקודה אחת עם טלפון מהסוג הכי פשוט. וכנראה עוד כמה שזרוקים במחסן.

 

@vadim6385קוי בזק קבורים באדמה, מה שמגן עליהם היטב. 

מה שקורה לחיילים באוקראינה לא רלוונטי, הם לא ישבים בבית אלה מתניידים בחזית, אז אנשים ניידים צריכים טלפונים ניידים. וד"א, הם גם סופגים לא מעט אבידות בגלל איכון הטלפונים. אבל זה לא רלוונטי לענייננו.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 8 דקות, sperial כתב:

@vadim6385קוי בזק קבורים באדמה, מה שמגן עליהם היטב

מניסיוני של עבודה בבזק - זה לא באמת מגן עליהם.

 

והם גם לא כולם קבורים באדמה, ממש לא. בדרך יש גם מערכת שלמה של קווי תמסורת אלחוטיים בין מרכזיות.

 

זה לא שקבירת כבלים באדמה ממש עוזרת, עדיין יש מצבים של הצפת תעלות, כבלים נקרעים בגלל שורשים, או כל מיני יצורים שמכרסמים אותם

 

מה שקורה בפועל, זה שבכל גשם הכי מסכן מתחילות נפילות וניתוקים בכל מיני מקומות בארץ.

  • מעניין 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

מצטרך לכל אלה שניתקו ולא הרגישו שום שינוי בחייהם, כבר מעל 10 שנים.

לגבי "מצבי חירום" - אם גם חיבור הסיב הביתה יפול וגם הרשת הסלולרית - שיהיה לנו בהצלחה, אני מהמר שקו טלפון נחושת לא יהיה מה שיעניין אותי באותו רגע.

מה שכן אני מחזיק שני סימים על הטלפון שלי בשתי רשתות שונות, אבל גם זה יחסית במקרה, היתי חי גם רק עם קו אחד בסדר גמור.

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם (נערך)
בתאריך 22.2.2023 בשעה 12:45, sperial כתב:

זה נקרא HereWeGo, וצריך להוריד מפות מראש. וזה פחות מעודכן מוייז או גוגל.

גם בגוגל יש מפות אופליין שאפשר להוריד. ממש לא צריך חיבור אינטרנט כדי למצוא מקומות כי הוא מוריד את כל האזור שנמצאים בו. כנראה שעשיתם משהו לא נכון אם זה לא עבד.

לפני 17 שעות, Ron Poh כתב:

מוזר שבית חולים לא משקיע כסף בדבר שיחסוך שעות עבודה רבות של מזכירים/פקידים.

ואז צריך לתת לועד ״דמי התייעלות״ אתה חדש פה?

 

ובנושא השרשור, עזבתי את הבית של ההורים לפני 8 שנים ומעולם לא היה לי טלפון נייח. אני גם לא מכיר חבר שיש לו קו נייח. די זה עבר מהעולם.

עריכה אחרונה על ידי wa11a

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020

פורסם

אני חושב שהמון מחזיקי קו טלפון נחושת עדין זוכרים שלקח שנים לקבל קו ביתי ועדין בטראומה מזה ולא מוכנים לוותר עליו (מי שציין פה הורים, חמות וכו),
אנשים שעדין מתעקשים בעצמם להשתמש בפקס יותר מעידים על עצמם ממה שהמקומות אותם הם מנסים לתקשר מול דורשים.
על כל אלה בזק עושה עדין קופה מאוד מאוד יפה, תכלס על שירות שהרוב המוחלט כבר לא צריך.

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם

@wa11aהתייחסתי לאפליקציה הזו, שבה השתמשתי מדי פעם באמצע העשור הקודם. אני משתמש הרבה במפות גוגל אבל לא אוהב את פונקציית הניווט שלה. משתמש בה לניווט רגלי, ולא פעם לוקח זמן להתאפס על הכיוון.

 

@DrorZiהטראומה הכי גדולה שלי מבזק היתה ניתוק הקו של אמא שלי. מספר שלא הוחלף 45 שנה (חוץ מהוספת הספרה השביעית), שכאשר ביקשתי לנתק הייתי צריך לסבול 45 דקות של ניסיונות שימור, כולל פריטה עעל מיתרי וותק המספר.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

כל מי שניסה להתנתק מהוט אי פעם יקרא את ההודעה שלך ויגיד "זהו? על שיחה אחת ו 45 דקות הוא מתלונן?"

 

כן, יש להם תסריט שיחה הזוי שמבוסס על הפחדה "מה עם..." מתובל בנוסטלגיה לכל מי שמנסה להתנתק, הם יודעים שמי שניתק זה לא בשביל קו אחר בבית (ויש סיכוי שיחזור) אלה שהבין שזה שירות שלא נחוץ היום כבר ולכן אין סיכוי לראות אותו יותר לעולם, אז הן חופרים חופרים חופרים בנסיון התשה כמה שאפשר.

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם

45 דקות זה כנגד 45 שנה (אם מביאים בחשבון את המספרים הקודמים זה היה קרוב ל-55 שנה).

ועדיין אי אפשר להתחרות ב"אינטרנט זהב" של שנת 2000, גלגלו אותי ממשמר למשמר 5 שעות ביום שישי עד שהתחלתי לצרוח כמו ח"כ מהקואליציה, מה שהביא לניתוק מיידי.

אתה יודע כמה פעימות מונה זה עלה לי?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני כשעה, DrorZi כתב:

אנשים שעדין מתעקשים בעצמם להשתמש בפקס יותר מעידים על עצמם ממה שהמקומות אותם הם מנסים לתקשר מול דורשים.

האמת - מייל יכול להגיע לספאם או סתם לאל לקבל התייחסות, לפקס יש סבירות גבוהה יותר שהוא יגיע לאנשהו שמישהו אשכרה יקרא אותו.

 

עד יחסית לא מזמן כל התקשורת של ההורים שלי מול משרדי הממשלה הייתה אך ורק בפקס, ובשביל זה עדיין יש להם קו טלפון ופקס בבית.

לא מחובר לשם מכשיר טלפון, אבל הפקס עדיין מחובר.

לפני 19 שעות, Ron Poh כתב:

מוזר שבית חולים לא משקיע כסף בדבר שיחסוך שעות עבודה רבות של מזכירים/פקידים.

מגזר ציבורי זה לא מגזר פרטי.

 

במגזר הפרטי, אם יש ברז מטפטף, יבואו ויתקנו את הברז.

במגזר הציבורי ישימו שם דלי וישלחו מישהו לרוקן אותו כל פעם שיתמלא. ואם יציעו להם לתקן את הברז, הם יעשו שביתות והפגנות, כאשר מי שיצעק הכי חזק הוא זה שהתפקיד שלו לרוקן את הדלי.

  • אהבתי 2

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
לפני 4 שעות, wa11a כתב:

גם בגוגל יש מפות אופליין שאפשר להוריד. ממש לא צריך חיבור אינטרנט כדי למצוא מקומות כי הוא מוריד את כל האזור שנמצאים בו. כנראה שעשיתם משהו לא נכון אם זה לא עבד.

גוגל בפעם האחרונה שבדקתי לא מאפשרים להתחיל ניווט במפת אופליין.

אפשר להמשיך לנווט אופליין אחרי שמתחילים את הניווט מחוברים.

  • אהבתי 1
×
×
  • תוכן חדש...