Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1215 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא ניסיתי, אבל כשגוגל ראה כרטיסי טיסה והזמנת מלון במייל קיבלתי הצעה להוריד מפות לאופליין.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
בתאריך 22.2.2023 בשעה 11:00, amosbmw כתב:

אתם מתחילים לשכנע אותי לנתק, אבל - אף אחד ממכם לא חווה אף פעם נפילה של רשת סלולרית במשך חצי יום? בשנות ה90 זה קרה אחת לשנה בערך, היום פחות אבל זה עדיין קורה.

רק בגלל זה אני מקפיד שלי ולאשתי יהיה ספק סלולרי שונה.

והילדים הקטנים - אף פעם לא זוכרים להטעין את הנוקיה שלהם, שיש לו סוללה שמחזיקה שבוע אבל גם היא נגמרת בסוף.

לא זכור לי נפילה של הרשת הסלולרית, אולי קצת בעיות קליטה.

מה שכן לפני כמה שבועות באזור שלי כמה עשרות בניינים נותקו מקו הבזק טוטאלי ללא נייחים וללא אינטרנט, נזקים ענקיים לחנויות שהפסידו לקוחות כי האשראי לא עבד.

בתאריך 22.2.2023 בשעה 11:00, amosbmw כתב:

והילדים הקטנים - אף פעם לא זוכרים להטעין את הנוקיה שלהם.

זו באמת בעיה, נגמר לילד הבטריה וא"א לאתר את הפלאפון, לך תדע איפה הוא זרוק.

לזה יש פתרון לקנות טלפון נייח כזה

 

עריכה אחרונה על ידי GREEN.

עבר: מציבושי כריזמה אייר 2002

הווה: ניסן אלמרה 2002

עתיד: רכב יפני עתיק ואמין מודל 2023

פורסם
לפני 13 שעות, bobi כתב:

גוגל בפעם האחרונה שבדקתי לא מאפשרים להתחיל ניווט במפת אופליין.

אפשר להמשיך לנווט אופליין אחרי שמתחילים את הניווט מחוברים.

בפעם האחרונה שבדקתי זה עד לי.

יותר מזה גם גוגל טוענים שזה עובד רק אומרים שלא תקל ״traffic data״

https://guidebooks.google.com/android/usetheappsonyourphone/navigateofflinewithgooglemaps

 

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020

פורסם
לפני 11 שעות, GREEN. כתב:

לזה יש פתרון לקנות טלפון נייח כזה

נשמע כאילו זה הרע משני העולמות - מצד אחד הוא לא נייד, מצד שני הוא עובד על רשת סלולר, שכל מיני אנשים פה בטוחים שהיא נופלת כל שני וחמישי.

 

הנ"ל נכתב ממכשיר ברשת פלאפון, שלא קולטים אותה אצלי בתוך הבית, אבל יש VoWiFi, אז פתרון לשיחות יש, רק SMSים אין.

זה לא היה בעייתי אם בזמן האחרון לא היו דורשים הזדהות בSMS על כל שטות.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
בתאריך 24.2.2023 בשעה 08:20, vadim6385 כתב:

נשמע כאילו זה הרע משני העולמות - מצד אחד הוא לא נייד, מצד שני הוא עובד על רשת סלולר, שכל מיני אנשים פה בטוחים שהיא נופלת כל שני וחמישי.

ממש לא.

 

זה בסה'כ טלפון DECT (מכשיר אלחוטי לקו בזק) שיכול לקרוא אנשי קשר ששמורים על כרטיס סים.  מעבר לזה - אין לו כל קשר לרשת סלולרית ובתוך הבית הוא מאפשר ניידות מלאה.

פורסם

היה לי מכשיר דומה כזה כטלפון אלחוטי לפני 15 שנה אצל ההורים שלי(ממש אותו דגם ככה שזה לא דגם חדש).

 

עכשיו הבעיה היא שהיום רוב האנשי קשר מזמן כבר לא שומרים על הסים אלא בGOOGLE או ICLOUD ככה שזה קצת לא מתאים להיום.

 

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

×
×
  • תוכן חדש...