Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1213 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 32 דקות, phpclub כתב:

הילדים לבד בבית שהם מתקשרים מהנייח ?

אני מניח שלא - אחרת היו בגיל של טלפון ..

 


בהחלט כן! אנחנו עדיין לא משאירים אותם לבד לפרק זמן ארוכים, אבל כשזה קורה, אני בד"כ מתרגל אותם בשימוש בטלפון. מתקשר כדי לשאול מה קורה, ומבקש שיתקשרו חזרה.

 

לפני 2 דקות, SlowRide כתב:

בקשר לילדים, למה צריך בשבילם קו בזק? אם יש צורך בטלפון אפשר לקנות להם סלולרי "טיפש" בלי אינטרנטים וצלמניה ולסגור עניין.


זו לא הסיבה העיקרית שהחזקתי את הקו עד היום, אבל זו נקודה שלא חשבתי עליה מספיק. בכל אופן, גם העניין הזה ייפתר תוך כמה חודשים.

***

בכל אופן, רוח הדברים מובנת, בזק בדרך החוצה מתישהו בהמשך השנה. נו סופ פור יו בזק, נקסט!

חזיר דיזל

פורסם

לא הבנתי למה ילדים צריכים קו בזק. מה רע בסלולרי פשוט ב20 שקלים לקו?

 

הקטן שלי כשהיה בן שנתיים קיבל מהסבתא את "מעשה בחמישה בלונים" ואחרי 20 שניות כשקלט שהבלונים זה לא טאץ' ושום דבר לא זז / נפתח / רוטט כשהוא לוחץ עליהם, זרק את הספר ואמר "זה לא עובד"

 

ובאמת שאצלנו זמן מסך זה אולי חצי שעה פעם בשבועיים כשאני עובד מהבית והם ממש על הראש שלי, אז לא מדובר בילד שמכור לטאץ' או משהו כזה

  • מצחיק 4
ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם
לפני שעתיים, קורן בן אשר כתב:

לשוכני העוף הנכבדים ערב טוב,
במסגרת הידוק חגורה כללי אני עובר על רשימת המנויים/חיובים למיניהם וחושב מה אפשר לחתוך. על הכוונת, בין השאר, קו בזק. משתמשים מעט מאוד, יש גם פקס (של המדפסת המשולבת) שעד הקורונה היה בשימוש פה ושם, אבל אז מוסדות המדינה עשו קפיצה נחשונית לשנות האלפיים, ומאז הפקס דומם.
אשמח לשמוע דעות ורשמים בנושא.

חיים מצויין בלי קו בזק קרוב לעשור. למען האמת לפני 6+ שנים החזקנו קו אבל זה היה בשביל האינטרנט...ימי ה ADSL.
לשמחתי כבר 5 שנים עם אופטי כשבינהם עוד שנה+ של סבל עם חוטי הנחושת של בזק.
 

אני לא יודע על מה כל הסיפורים של פקסים ובנקים וכד' - אבל כבר לפני 8 שנים כשחתמנו על קניה של דירה מקבלן, עשינו את כל התהליך מקצה לקצה עם מיילים (גם מול הבנק\משכנתא, גם מול העו"ד שלנו וגם מול העו"ד המייצג של הקבלן). איזה פקס ואיזה נעליים.

שחרר את הנבלה חזרה לבזק וסע לשלום.
 

 איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

בגלל עניני עבודה, מחזיק מספר נייח בבית, שמשמש גם לפקס פעם באף פעם.

VOIP. קיבלתי מספק האינטרנט שלי, בלי להוסיף כסף לחבילה.

 

*כן, זה לא מכסה את העניין של מצבי חירום.

כשזה יגיע, נשלח את אחד החתולים עם פתק.

 

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

ההורים שלי ניתקו את הקו הנייח בשנת 2000, מאז לא היה לנו קו בזק בבית.

באותה שנה כבר היה לי סלולרי זול (יחסית) משלי. 

כשהגיע הזמן להתחבר לאינטרנט, עשינו את זה דרך הכבלים.

עריכה:

כילד בכיתה ו' עם סלולרי של אורנג', אני זוכר שהורים של ילדים מהכיתה לא הרשו להם להתקשר אלי אחרי שעשו את זה מהבזק לאורנג' וההורים שלהם קיבלו חשבונות בסכומים גבוהים.

עריכה אחרונה על ידי Pavlik

מכוסה בצד:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

נוסעת כל  יום:

 Alfa 159 TBi  With Bilstein B6+ Ragazzone Exhausts+ K&N Filter

 

פורסם
לפני 3 שעות, sperial כתב:

בעבודה אני משתמש בפקס לא מעט .פעם אחת כיוון שמייל נחשב לא מספיק מאובטח ובפעם השניה כיוון שלשלוח מסמכים שהופקו בחלק מהמערכות מצריך הדפסה וסריקה שלהם (לא קיימת אפשרות להדפיס ל-PDF), והרבה יותר פשוט להעביר אותם בפקס.

 

להגיד שפקס יותר מאובטח ממייל זה כמו להגיד שלנהוג במכונית אמריקאית של שנות ה60 בלי חגורות בטיחות יותר בטיחותי מלנהוג בטויוטה קורולה מדורנית עם כאלה כי הפח יותר עבה.

  • אהבתי 2

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם
לפני 5 שעות, קורן בן אשר כתב:

בהחלט כן! אנחנו עדיין לא משאירים אותם לבד לפרק זמן ארוכים, אבל כשזה קורה, אני בד"כ מתרגל אותם בשימוש בטלפון. מתקשר כדי לשאול מה קורה, ומבקש שיתקשרו חזרה.

טאבלט עם וואטסאפ.

אני עם בת 8. גם לעיתים נשארת לבד בבית לפרקי זמן קצרים. יש טאבלט עם וואטסאפ, היא יודעת טוב מאוד להדליק, להכנס, ולעשות שיחה קולית למי שהיא צריכה.

היא מעולם לא אחזה בידה שפורפרת של טלפון נייח.

 

מה נהיה מאיתנו, אוי ווי זמיר. כשאנחנו היינו בגילם היינו מסתובבים לבד ברחובות. מקסימום אסימון קשור בשרוך. מקסימום.

 

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 10 שעות, sperial כתב:

בעבודה אני משתמש בפקס לא מעט .פעם אחת כיוון שמייל נחשב לא מספיק מאובטח ובפעם השניה כיוון שלשלוח מסמכים שהופקו בחלק מהמערכות מצריך הדפסה וסריקה שלהם (לא קיימת אפשרות להדפיס ל-PDF), והרבה יותר פשוט להעביר אותם בפקס.

 

פקס נחשב יותר מאובטח ממייל? התשובה היא לא.

יש גם מיילים מוצפנים אם רוצים אקסטרה אבטחה, בעסקים היום עובדים עם כספות וכו'.

פקס זו צורת תקשורת מאוד לא מאובטחת

(Sold) Chevrolet Aveo 2006

Citroen C3 2017

C5 Air Cross 2020

פורסם
לפני 16 דקות, yuvalganim כתב:

פקס זו צורת תקשורת מאוד לא מאובטחת

פקס זו לא צורת תקשורת. לא יותר מששתי קופסאות לבן עם חוט זו צורת תקשורת.

פקס זה פריט מהעבר, שעקב התעקשות וקבעון של גופים/אנשים/ארגונים זקנים ועתיקים נשאר עדיין בחיינו.

ברגע שהקבוצה הנ"ל תשכיל להרפות מההאחזות בעבר, הפריט הזה יישאר במוזיאון, שם מקומו.

ויפה שעה קודם.

 

לכל אדם יש היום בכיס מחשב שחזק עשרות מונים מהמחשב הכי משוכלל שהיה קיים בעידן בו המציאו את הפקס.

הגיע הזמן להתקדם.

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 12 שעות, קורן בן אשר כתב:

אשמח לשמוע דעות ורשמים בנושא.

קו בזק אין לי מאז שיצאתי מבית הורי.

היה טלפון אינטרנטי נייח.

בשלב מסויים אף אחד לא היה מתקשר אליו וממנו, למעט שיחות פרסום.

 

אבל זה עלה מאוז זול, שקלים בודדים בחודש אז המשכתי להחזיק בו.

עד שבהחלפת  מודם לפני איזה 3 שנים לא הצלחתי להגדיר את הקו שיעבוד עם המודם החדש. 

פניתי כמה פעמים לתמיכה בטלפון וב  What's App, לא קיבלתי תמיכה נורמלית אז אחרי מספר ניסיונות עזבתי את זה ומאז אין לי קו נייח בבית, לא מרגיש שחסר. כאמור גם מקודם לא היה שימוש בו בכלל. 

 

 

פורסם

יש ארגונים ותיקים שרוצים פקס בגלל שזה חוסך למזכירות שממיינות את הפניות את עבודת ההדפסה.

בפועל עוד לא נתקלתי במקום שבהתחלה רצו פקס ואחרי שאמרתי שאין לי, לא ויתרו ונתנו כתובת מייל. 

זה נטו עצלנות של מזכירות ותיקות שלא רוצות להכנס לקרוא מיילים ויותר נוח להן לקחת דפים מהערימה של מכשיר הפקס.

 

לעניין הקו הנייח. היה לנו גם קו קל של בזק בגלל כל המחשבות של שעת חרום וכו.. עד ששמתי לב ששילמנו עליו במשך שנים בלי להשתמש אפילו פעם אחת. כבר יותר מעשר שנים אין לנו קו נייח ועד שראיתי את הכותרת של השרשור הזה, לא שמתי לב שכבר אין אותו.

לילד בן 8 יש סלולרי עם קו של רמי לוי ב 20₪ לחודש. תאכלס לחייג ממספר שמור בנייד או בוואטסאפ, זה יותר פשוט מלחייג בטלפון נייח. איכשהו כל המכשירים הנייחים עדיין נשארו עם הנדסת אנוש של המאה ה-20.

פורסם

אתם מתחילים לשכנע אותי לנתק, אבל - אף אחד ממכם לא חווה אף פעם נפילה של רשת סלולרית במשך חצי יום? בשנות ה90 זה קרה אחת לשנה בערך, היום פחות אבל זה עדיין קורה.

רק בגלל זה אני מקפיד שלי ולאשתי יהיה ספק סלולרי שונה.

והילדים הקטנים - אף פעם לא זוכרים להטעין את הנוקיה שלהם, שיש לו סוללה שמחזיקה שבוע אבל גם היא נגמרת בסוף.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

אם זה מצדיק עבורך את המחיר, אז תשאיר.

אני לא זוכר בנפילה של רשת סלולרית שאמרתי איזה באסה שאין לי קו בזק. אבל אני מהקמצנים שגם שלא עושים חבילת גלישה בחו"ל ומתקשרים עם הwifi של המלונות והמסעדות.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אצל ההורים מצב דומה, יש להם פקס שמשמש אותם פעם בחודש אולי.

היה להם קו של הוט וביצעתי להם ניוד לzadarma.

עלות הקו החודשית (אחזקת המספר) היא באזור 2$, ועלות השיחות גם ככה זניחה כי בקושי משתמשים בקו.

כל מה שצריך הוא מודם VOB וקצת הבנה טכנית וזמן פנוי להגדיר אותו לפי מדריכים שזמינים גם ב zadarma עצמם וגם ביוטיוב.

רק תצטרך לבצע ניוד לקו, סה"כ 2 מסמכים וכמה חתימות/פרטים.

פורסם
לפני 3 שעות, אורח לרגע כתב:

פקס זה פריט מהעבר

לפני שנים ספורות הייתי צריך בעבודה לתקשר עם יצרני רכיבי אלקטרוניקה במזרח הרחוק. הופתעתי לראות שאין להם מייל באתר. רק פקס. לא יודע מה קורה היום.

×
×
  • תוכן חדש...