Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כשאת יודעת מה זה 2jz והחברים לא.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1372 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני שעה, VromVrom כתב:

להתלהב ממיינסטרים זה נחמד , כי מי לא יודע מה זה LS ,2JZ וHEMI. 

אבל יש עוד המון מנועים טובים כמו סדרת ה UZ , m54 ולא צריך להיות פאנבוי של JDM כשיש כל כך הרבה בעולם. 

צריך לאהוב את כולם גם אם זה stance ,drag ,drigt, rally וכו' ... 

אין פואנטה תרקדו 

למה צריך לאהוב את כולם? כל אחד ומה שהוא מתחבר אליו.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
לפני 5 שעות, NofarTorino כתב:

מה אתם עושים כשאתם היחידים בחבורה שנושמים, אוכלים וחולמים על מנוע וגלגלים? 

את כל החברים שלי זה לא מעניין. אני לא מוצאת מפגשים כי כל המועדונים סגורים הרמטית (אין לי אמריקאית מפוצצת או קלאסית משנות ה70). 

בזמן האחרון למדתי על הLS והHEMI. ואני מוצאת שחוץ מעצמי, אין לי עם מי לחלוק את החוויה 😭

עוד מישהו מכיר את התופעה שאני חווה? 

אז צהריים טובים נופר,

אתחיל שמאד מוזר שאת לא מוצאת.

יש הרבה מועדונים שפתוחים לכולם ואת יכולה להגיע עם כל רכב ולהפגש/לדבר ומה לא.

אתחיל ממועדון האמריקאיות שנפגשים בסופי השבוע כל שבוע וכמובן יש את IMC שנפגשנו בעבר בימי שישי וכעת במוצאי שבת.

 

אז את מוזמנת להגיע ולהנות מידע מכוניות ומחברה של אנשים נחמדים

קובי

:-)

פורסם
לפני שעה, NofarTorino כתב:

אני בהחלט אתחיל להיות יותר פעילה. לקח לי שנים למצוא ולאזור את האומץ, אני עדיין עובדת עליו. אבל כל מסע ארוך מתחיל בצעד אחד, ואני סוף סוף עושה אותו 😃

כולנו פה בבונים מפגרים. ועצם זה שאת אשכרה יודעת מה זה דראג (בהקשר של מכוניות) או 2JZ וגם משתמשת כמו שצריך בסימני פיסוק, הסיכוי שתורידי את הרף מאוד מאוד קטן. אז אין לך מה לחפש או לאזור אומץ. פשוט תתחילי לכתוב את דעתך, אני מבטיח לך שהיא לא תהיה פחות שווה משל כמות לא מבוטלת של חברי פורום.  

  • אהבתי 6
  • מצחיק 4
  • רעיון טוב! 1

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם (נערך)
לפני 5 שעות, vadim6385 כתב:

למה צריך לאהוב את כולם? כל אחד ומה שהוא מתחבר אליו.

כי אנחנו לא מפלים אף אחד ואנחנו אוהבים את כולם (אני סתם מדבר בצורת רבים) 

עריכה אחרונה על ידי VromVrom
פורסם
לפני 5 שעות, vadim6385 כתב:

למה צריך לאהוב את כולם? כל אחד ומה שהוא מתחבר אליו.

אם אפשר לחבר את זה לגלגלים וזה יסע אנחנו אוהבים את זה. ואם יש לזה כח וזה עושים וורום וורום מה טוב, ואם זה מוסיף סטווווטוטוטו אז בכללללל

🏽😜

  • מצחיק 3
פורסם
לפני 12 שעות, natco כתב:

במפגש השרון בשפיים יש בכל יום שישי אחה"צ אחלה א.נשים, ומכוניות מאד מעניינות. (למרות שמפלצות יפניות אקזוטיות לא ראיתי שם, אם זה מה שאת מחפשת)

 

 

 

לא חיפשת טוב...

הנה כמה תמונות מהשבועיים שלושה האחרונים

20220916_175109.thumb.jpg.cb007f223e0a5b35d9ce54a58dec12e0.jpg20220916_181631.thumb.jpg.a1e549d523c4d44587cb7157c611549e.jpgIMG-20220902-WA0083.thumb.jpg.ada54cbf10757e10d70eb8f5563cdc65.jpgIMG-20220902-WA0090.thumb.jpg.e10208072378025bd3debcf34627724d.jpgIMG-20220902-WA0087.thumb.jpg.7be44d6053d501f6fc78e13cdb085db6.jpg

והיה אפילו מפגש סובארו (ועוד כמה טויוטות) שבחור חצוף עם פיג'ו נדחף להם... מזל שלא היה לה סמל אז לא שמו לב.IMG-20220902-WA0116.thumb.jpg.185b71b870aa6851da47a8b242311d0d.jpg

IMG-20220902-WA0084.jpg

  • אהבתי 6
פורסם
לפני 8 שעות, EliC25 כתב:

לא חיפשת טוב...

הנה כמה תמונות מהשבועיים שלושה האחרונים

20220916_175109.thumb.jpg.cb007f223e0a5b35d9ce54a58dec12e0.jpg20220916_181631.thumb.jpg.a1e549d523c4d44587cb7157c611549e.jpgIMG-20220902-WA0083.thumb.jpg.ada54cbf10757e10d70eb8f5563cdc65.jpgIMG-20220902-WA0090.thumb.jpg.e10208072378025bd3debcf34627724d.jpgIMG-20220902-WA0087.thumb.jpg.7be44d6053d501f6fc78e13cdb085db6.jpg

והיה אפילו מפגש סובארו (ועוד כמה טויוטות) שבחור חצוף עם פיג'ו נדחף להם... מזל שלא היה לה סמל אז לא שמו לב.IMG-20220902-WA0116.thumb.jpg.185b71b870aa6851da47a8b242311d0d.jpg

IMG-20220902-WA0084.jpg

זו לא חכמה להגיד "לא חיפשת טוב" ולזרוק תמונות שגורמות לאדם לייררבלי לתת לו הכוונה לחיפושים יותר טובים בהמשך! 😁

רק למען הסר ספק, זה מהמפגש בשפיים שיש בכל שישי? כי אליו אני לא מספיקה להגיע בגלל העבודה 😭 (אל תגיד אז תחליפי עבודה). 

פורסם

יש בכל שבת ראשנה של כל חודש מפגש אספנות ענק פתוח לכולם ליד קיבוץ משמר השרון (צומץ העוגן) על כביש 4. זה בין חדרה לנתניה.  שעות 10-12 בבוקר, חלק נשארים עד איזור שעה 13. 

 

 

פורסם
לפני 4 שעות, NofarTorino כתב:

זו לא חכמה להגיד "לא חיפשת טוב" ולזרוק תמונות שגורמות לאדם לייררבלי לתת לו הכוונה לחיפושים יותר טובים בהמשך! 😁

רק למען הסר ספק, זה מהמפגש בשפיים שיש בכל שישי? כי אליו אני לא מספיקה להגיע בגלל העבודה 😭 (אל תגיד אז תחליפי עבודה). 

בשפיים כן.

אני גם עובד בימי שישי אבל עד 3 אז כנראה שאת עובדת יותר מאוחר.

בדרך כלל אנשים מתפזרים עד 6 וחצי, וזה יהיה ככה עד שיתחיל החורף שאז אני מתאר לעצמי שיתקפלו כבר ב5 וחצי.

כמו שאמרו יש מפגשים של IMC במוצאי שבת

ויש מפגש במשמר השרון אחת לחודש (אספנות)

יש מפגשים גם בצפון, מאיפה את?

פורסם

את מוזמנת להגיע למפגשים של הרודסטרים אם מדבר אלייך, תעקבי אחרי הדף בפייסבוק.

אני מניח שאם ממש תרצי ותתחברי אז תוכלי להצטרף גם לטיולים כטרמפיסטית.

 

בהצלחה!

https://www.facebook.com/groups/roadsters.israel

 

אגב ככה הכרתי את אשתי, דרך המועדון

ביום הייטקיסטית מבריקה, בלילה דריפטרית עם הפרעה :)

  • אהבתי 2
פורסם
לפני 3 שעות, EliC25 כתב:

בשפיים כן.

אני גם עובד בימי שישי אבל עד 3 אז כנראה שאת עובדת יותר מאוחר.

בדרך כלל אנשים מתפזרים עד 6 וחצי, וזה יהיה ככה עד שיתחיל החורף שאז אני מתאר לעצמי שיתקפלו כבר ב5 וחצי.

כמו שאמרו יש מפגשים של IMC במוצאי שבת

ויש מפגש במשמר השרון אחת לחודש (אספנות)

יש מפגשים גם בצפון, מאיפה את?

אני עובדת עד 16:00, עד שאני יוצאת מירושלים ומגיעה למרכז אנשים מתפזרים. 

 

אני אפקח עין על מוצ"שים עם imc. 

 

צפון רחוק לי. אני ירושלמית אבל עברתי לאשתאול בתחילת השבוע. 

תודה רבה! 

לפני כשעה, GTI33 כתב:

 

ביום הייטקיסטית מבריקה, בלילה דריפטרית עם הפרעה :)

אישה כלבבי! זכית בג'קפוט כל הכבוד!!! 

פורסם
לפני 4 שעות, NofarTorino כתב:

אני אפקח עין על מוצ"שים עם imc. 

 

לא, רק לא זה

 

אם עברת לאשתאול, תני קפיצה מדי פעם לבר בהר יכול להיות שתמצאי שם דברים מעניינים.

 

פורסם
לפני 27 דקות, GTאי כתב:

לא, רק לא זה

 

אם עברת לאשתאול, תני קפיצה מדי פעם לבר בהר יכול להיות שתמצאי שם דברים מעניינים.

 

למה לא? 

 

אני עולה לשם מלא, סתם לוקחת את האוטו ונוסעת. בשעות שאני שם אין אף אחד חחח או שזו אוכלוסיה שאני לא אוהבת. 

אבל תודה על ההצעה ✌🏽

×
×
  • תוכן חדש...