Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כשאת יודעת מה זה 2jz והחברים לא.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1372 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 43 דקות, GTאי כתב:

ע"ע IMC

מבין את הקביעה אבל קצת נחרץ מדי לדעתי.

 

נופר הדבר הכי חשוב לא כתבת... באיזה רכב את נוהגת?

פורסם
לפני 4 שעות, EliC25 כתב:

מבין את הקביעה אבל קצת נחרץ מדי לדעתי.

 

נופר הדבר הכי חשוב לא כתבת... באיזה רכב את נוהגת?

 

 

גראנד פונטו 1.2 ידנית. 

פורסם

ישבתי עם המשפחה הערב וראיתי על איזו תווית של בגד שכתוב PDK.

כמובן שאף אחד לא הבין מה אני רוצה מהחיים שלהם, חוץ מגיס אחד חובב רכב...

  • מצחיק 1

Life is a journey,

Enjoy the ride...

 

פורסם
בתאריך 22.9.2022 בשעה 13:17, GTI33 כתב:

אגב ככה הכרתי את אשתי, דרך המועדון

ביום הייטקיסטית מבריקה, בלילה דריפטרית עם הפרעה :)

היא נוהגת במיאטה במקרה ועובדת בהרצליה פיתוח? סתם סקרן אם זו מישהיא שראיתי כמה פעמים בזמנו כשעבדתי שם לפני כמה שנים.

בתאריך 22.9.2022 בשעה 14:22, NofarTorino כתב:

אני ירושלמית אבל עברתי לאשתאול בתחילת השבוע. 

תודה רבה! 

אחלה מקום ואחלה כביש! תבואי לסיבובים באיזור.

פורסם
לפני שעה, GTI33 כתב:

אכן היא, במקור המיאטה הייתה אדומה, עד שהאישה אכלה תסביך והחליטה על קוד צבע של קורבט C7 חציל 

וואלה, מגניב. לא זוכר האמת את צבע המיאטה בוודאות, זוכר רק שראיתי מדי פעם בחורה במיאטה נכנסת ויוצאת מאיזה חניון ברחוב החושלים, אני עבדתי בסוכנות רכב ליד. הייתי עושה לה לייק לפעמים כשראיתי אותה, כי זה תמיד מגניב לראות אישה שנוהגת ברכב ספורטיבי פרופר כי אני גם יוצא מנקודת הנחה שאישה כזו יודעת לנהוג שזה בכלל נדיר, חחח.

כן, יש מצב שזו הייתה מיאטה חציל, עכשיו אני נזכר. 

שיהיה לכם רק טוב ביחד!

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 10 שעות, BRAVO30 כתב:

 

אחלה מקום ואחלה כביש! תבואי לסיבובים באיזור.

כן, את הכביש לצובה אני מכירה בע"פ. עכשיו צריך לחרוש את כל השאר ולעשות איתם הכרות 😁

 

פורסם
לפני 18 שעות, BRAVO30 כתב:

היא נוהגת במיאטה במקרה ועובדת בהרצליה פיתוח? סתם סקרן אם זו מישהיא שראיתי כמה פעמים בזמנו כשעבדתי שם לפני כמה שנים.

אחלה מקום ואחלה כביש! תבואי לסיבובים באיזור.

 

היא, כמה עשרות רוכבי אופניים והמשטרה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

×
×
  • תוכן חדש...