Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כשאת יודעת מה זה 2jz והחברים לא.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1372 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה אתם עושים כשאתם היחידים בחבורה שנושמים, אוכלים וחולמים על מנוע וגלגלים? 

את כל החברים שלי זה לא מעניין. אני לא מוצאת מפגשים כי כל המועדונים סגורים הרמטית (אין לי אמריקאית מפוצצת או קלאסית משנות ה70). 

בזמן האחרון למדתי על הLS והHEMI. ואני מוצאת שחוץ מעצמי, אין לי עם מי לחלוק את החוויה 😭

עוד מישהו מכיר את התופעה שאני חווה? 

פורסם

לפחות 50% מהחברים כאן יתגרשו למענך...

  • אהבתי 1
  • מצחיק 13

יש אנשים שאפילו לקנות רכב צרפתי מגובה ב5 שנות אחריות מפחדים לקנות, ואילו אתה מעז לרכוש רכב Low Cost צרפתי רומני משומש עם K200+ ק"מ . מה שאני רוצה לדעת זה איך לעזעזל אתה קם בבוקר עם ביצים כאלה גדולות ?!

פורסם

אז בעניין הגירושים...תגידי...

סתאאם (;-

בחול המועד תמיד יש ארועים מוטוריים. הזדמנות טובה ללכת ולהכיר א/נשים F2F מעבר למקלדת. 

 

 

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם (נערך)
לפני כשעה, NofarTorino כתב:

עוד מישהו מכיר את התופעה שאני חווה?

לגמרי. כמעט תמיד אני זה הcar guy היחיד בחבורה.

 

זה למה אני פה.

 

ברוכה הבאה לפורום.

לפני כשעה, NofarTorino כתב:

אני לא מוצאת מפגשים כי כל המועדונים סגורים הרמטית (אין לי אמריקאית מפוצצת או קלאסית משנות ה70).

אני גם ככה.

 

אני מאוד מתעניין בכל נושא המוטוריקה, ויש לי המון ידע תאורטי, אבל אין לי לא יכולת ולא רצון לקנות איטלקית קלאסית או אמריקאית עם 500 כ"ס.

 

מצד שני מאוד אוהב מכוניות יפניות, לדעתי יש בהן משהו שאין בשום מקום אחר. סוג של גישה מינימליסטית straight to business בלי לשחק יותר מדי מסביב.

לפני 49 דקות, ST12345 כתב:

אז בעניין הגירושים...תגידי...

אני יותר טוב - לא צריך להתגרש כי אני לא נשוי

עריכה אחרונה על ידי vadim6385
  • אהבתי 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
לפני שעה, guccii800 כתב:

לא הבנתי את הבעיה, חפשי חברים נוספים בעלי עניין משותף ותגיעי למפגשים.

אם זה היה קל לא הייתי במצבי הנוכחי. 

לפני כשעה, ST12345 כתב:

אז בעניין הגירושים...תגידי...

סתאאם (;-

בחול המועד תמיד יש ארועים מוטוריים. הזדמנות טובה ללכת ולהכיר א/נשים F2F מעבר למקלדת. 

 

 

אני בונה על זה! חחח יש אירוע שבוע הבא, ואני הולכת גם לדראג חודש הבא 😁 מקווה למצוא שם חבר'ה עם ג'וק כמו שלי. 

לפני 48 דקות, vadim6385 כתב:

 

מצד שני מאוד אוהב מכוניות יפניות, לדעתי יש בהן משהו שאין בשום מקום אחר. סוג של גישה מינימליסטית straight to business בלי לשחק יותר מדי מסביב.

 הם הביאו לעולם את ה2JZ, אנחנו חווים להם את החיים שלנו. 

  • מצחיק 1
פורסם
לפני 11 דקות, NofarTorino כתב:

הם הביאו לעולם את ה2JZ, אנחנו חווים להם את החיים שלנו. 

הביאו גם המון דברים אחרים ולא פחות חשובים.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

תעברי לאיסוף בולים...

 

בינינו - חברת פורום 10 שנים ורק 4 הודעות? לעבודה. יש כאן מספיק חברים לחלוק אתם עניין.

  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני שעתיים, NofarTorino כתב:

אני לא מוצאת מפגשים כי כל המועדונים סגורים הרמטית (אין לי אמריקאית מפוצצת או קלאסית משנות ה70). 

במפגש השרון בשפיים יש בכל יום שישי אחה"צ אחלה א.נשים, ומכוניות מאד מעניינות. (למרות שמפלצות יפניות אקזוטיות לא ראיתי שם, אם זה מה שאת מחפשת) הבעלות על רכב אספנות ממש אינה חובה. 

 

*השתוללות, או "אבו-עלי" מכל סוג, לעומת זאת, יגרמו לסילוק לאלתר, ולטיפול משטרתי יסודי.

 

חפשי אותם בפייס.

 

 

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם
לפני 33 דקות, vadim6385 כתב:

הביאו גם המון דברים אחרים ולא פחות חשובים.

אני יודעת שהם הביאו טכנולוגיה פסיכית לעולם. ויש להם גם כתר בכל מה שנוגע לבטיחות ואיכות חומר. 

אבל אני תמיד אוהבת ללמוד דברים חדשים, אז אשמח שתפרט לי בבקשה 🙂

פורסם

אפשר לאהוב אומנות גם בלי להחזיק פיקאסו בסלון.
יש מפגשים בארץ ובחו"ל אז מה הבעיה?
ואפילו היכרת את ואדים שהוא רווק פנוי וזורם עם אמריקאיות שריריות
אולי תהיה לנו חתונת CF ראשונה מהשרשור הזה?

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

תחזירו אותם למכנסיים. הבא שמציע לפות"ש להתחתן, לבנות בית בישראל, לצאת לשתות קפה/בנזין יחסם מהפורום ויוכל להשתחרר רק בתנאי שהוא ייקח אותי לדייט ויתעקש לשלם למרות שאני ממש ממש ארצה. אני לא צוחק.

 

פות"ש, לעניינך - אני מניח שרוב חברי הפורום פה הם ה"אנשי אוטואים" היחידים בסביבה המיידית שלהם, לכן הם חברים בפורום. 

במרוצת השנים נרקמו פה חברויות, קליקות, וקבוצות חברים. תתחילי להתערות בין אנשים ואני בטוח שאם רק תרצי תמצאי את הדרך לקבוצה כזו גם כן.

 

מבחינת מפגשים, איחרת ממש קצת מפגש אחד שעשינו לפני כחודשיים, ולאחרונה התחיל לדגדג לי להרים עוד אחד.

יש מפגשים של מועדון אלפא רומיאו בכל יום שישי ליד אייר קפה באיירפורט סיטי.

יש מפגש של IMC בכל מוצ"ש (אם אני זוכר נכון) בדור אלון יקום, אבל בגלל ריבוי המכוניות המאוד מעניינות (ספורט) הוא מושך הרבה פעמים טיפוסים אמ....פחות נעימים. 

יש מפגש אספנות פעם בשבועיים/חודש (לא זוכר בדיוק) בחניון מחוץ לקיבוץ משמר השרון.

יש כל שנה אירוע גדול בכרמיאל (או לפחות היה) שבועות או בחול המועד סוכות/פסח

אלה המפגשים הפתוחים שאני מכיר, מעבר לזה יש ימי מסלול שמארגנים @AvielT וגם @Philip R בערד ומוטורסיטי.

 

אני בטוח שאת כבר יודעת, אבל התרבות המוטורית בישראל היא לא בדיוק מפותחת והיחס של הציבור והרשויות לאירועים כאלה הוא לא בדיוק "יווווואאאאוווווווו איזה אוטואים מגניבים!!!!" אז צריך קצת לחפש ולשאול ולבדוק כדי לקבל מידע מהימן לגבי אירועים כאלה. הם לא מפורסמים ברבים ולא קורים באופן קבוע ורציף, אז צריך לבדוק ולברר גם אם יש לך רשימת מפגשים שאת יודעים שאמורים להתקיים בתדירות מסוימת.

  • אהבתי 5

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם

להתלהב ממיינסטרים זה נחמד , כי מי לא יודע מה זה LS ,2JZ וHEMI. 

אבל יש עוד המון מנועים טובים כמו סדרת ה UZ , m54 ולא צריך להיות פאנבוי של JDM כשיש כל כך הרבה בעולם. 

צריך לאהוב את כולם גם אם זה stance ,drag ,drigt, rally וכו' ... 

אין פואנטה תרקדו 

פורסם
לפני כשעה, פבל כתב:

תחזירו אותם למכנסיים. הבא שמציע לפות"ש להתחתן, לבנות בית בישראל, לצאת לשתות קפה/בנזין יחסם מהפורום ויוכל להשתחרר רק בתנאי שהוא ייקח אותי לדייט ויתעקש לשלם למרות שאני ממש ממש ארצה. אני לא צוחק.

 

פות"ש, לעניינך - אני מניח שרוב חברי הפורום פה הם ה"אנשי אוטואים" היחידים בסביבה המיידית שלהם, לכן הם חברים בפורום. 

במרוצת השנים נרקמו פה חברויות, קליקות, וקבוצות חברים. תתחילי להתערות בין אנשים ואני בטוח שאם רק תרצי תמצאי את הדרך לקבוצה כזו גם כן.

 

מבחינת מפגשים, איחרת ממש קצת מפגש אחד שעשינו לפני כחודשיים, ולאחרונה התחיל לדגדג לי להרים עוד אחד.

יש מפגשים של מועדון אלפא רומיאו בכל יום שישי ליד אייר קפה באיירפורט סיטי.

יש מפגש של IMC בכל מוצ"ש (אם אני זוכר נכון) בדור אלון יקום, אבל בגלל ריבוי המכוניות המאוד מעניינות (ספורט) הוא מושך הרבה פעמים טיפוסים אמ....פחות נעימים. 

יש מפגש אספנות פעם בשבועיים/חודש (לא זוכר בדיוק) בחניון מחוץ לקיבוץ משמר השרון.

יש כל שנה אירוע גדול בכרמיאל (או לפחות היה) שבועות או בחול המועד סוכות/פסח

אלה המפגשים הפתוחים שאני מכיר, מעבר לזה יש ימי מסלול שמארגנים @AvielT וגם @Philip R בערד ומוטורסיטי.

 

אני בטוח שאת כבר יודעת, אבל התרבות המוטורית בישראל היא לא בדיוק מפותחת והיחס של הציבור והרשויות לאירועים כאלה הוא לא בדיוק "יווווואאאאוווווווו איזה אוטואים מגניבים!!!!" אז צריך קצת לחפש ולשאול ולבדוק כדי לקבל מידע מהימן לגבי אירועים כאלה. הם לא מפורסמים ברבים ולא קורים באופן קבוע ורציף, אז צריך לבדוק ולברר גם אם יש לך רשימת מפגשים שאת יודעים שאמורים להתקיים בתדירות מסוימת.

דבר ראשון תודה. תודה רבה על הפירוט וההשקעה. 

 

אני בהחלט אתחיל להיות יותר פעילה. לקח לי שנים למצוא ולאזור את האומץ, אני עדיין עובדת עליו. אבל כל מסע ארוך מתחיל בצעד אחד, ואני סוף סוף עושה אותו 😃

 

אני אעשה שיעורי בית יותר מעמיקים על המידע לגבי המפגשים. תודה 🤘🏽

 

לפני שעתיים, natco כתב:

במפגש השרון בשפיים יש בכל יום שישי אחה"צ אחלה א.נשים, ומכוניות מאד מעניינות. (למרות שמפלצות יפניות אקזוטיות לא ראיתי שם, אם זה מה שאת מחפשת) הבעלות על רכב אספנות ממש אינה חובה. 

 

*השתוללות, או "אבו-עלי" מכל סוג, לעומת זאת, יגרמו לסילוק לאלתר, ולטיפול משטרתי יסודי.

 

חפשי אותם בפייס.

 

 

 

הייתי בכמה מפגשים של מועדון החמש וזה היה יותר מנהדר. בתקופה האחרונה אני עובדת בימי שישי אז אני תמיד מפספסת אותם. 

אבל תודה רבה על המידע!! 🤘🏽

×
×
  • תוכן חדש...