Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דמי ביטול לרכב יד שניה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1546 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני כשעה, _-? כתב:

דואג שזה מה שיקרה 

אל תדאג. אם לא אמרו לך כלום כנראה שלא יבקשו. זה לא שהם ביזבזו עליך כסף או שיהיה קשה להם למכור את הרכב למישהו אחר.

 

שיהיה בהצלחה!

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

פנייה לעמוד הפייסבוק של הרשת ולכתבי צרכנות (עם עותק לשניהם) אבל לא באופן פומבי (שלא תהיה חשוף לדיבה) פלוס איזה מייל למנכ'ל, כנראה יעשו את העבודה. חוקי? אולי. מסריח- בטוח. 

פורסם

את השיחה שבה הודעת לו על ביטול בגלל המחירון, הקלטת?

 

בגדול מהניסיון שלי גם במגרשי טרייד של החברות הגדולות,

הסוכנים אומרים לך מה המחירון ללא שום הפחתה. חייבים לבדוק לבד.

 

מי שחי לפי הספר - סופו שימות מטעות דפוס (ר' משה שפירא)

פורסם

כבעל דאסטר 2017 דיזל 4X4,

המחיר של האוטו הזה הזוי,

כמעט לא קיים בלוחות, ועל שבורים מבקשים מחירים מאוד טובים,

בממוצע פעם בשבוע מישהו עוצר אותי ושואל אותי בכמה אני מוכר,

אז תעשה סקר ותראה שהאוטו הזה נמכר בעת הנוכחית מעל המחירון,

תעשה את השיקול שלך,

אבל אני מבסוט מהאוטו עד הגג, (חוץ מבידוד רעשים לוקה, וכולו פלסטיק בלי יותר מידי פינוקים)

מבחינת יכולת כוח הוא אחלה.

אל תגיד אין לי כוח, תגיד תן לי כוח! 
ואם התחלת ב"אין" תמשיך אין עוד מלבדו.
  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

בס"ד 

טוב חברה אמרתי שאעדכן אז...

הוא אמר לי לבוא לחתום על ביטול

הגעתי כשמילאנו את הטפסים הוא אמר לי תשמע יש מלא טלפונים וכו' אתה מפסיד חבל וזה תיקח 

התעקשתי שלא חתמנו הוא זיכה בסכום המלא 

יום אחרי מתקשר אליי הרכב נמכר הראה לי במחשב את זכרון דברים מישהו שילם עליו 74 אלף! -_- ואמר שיש אחד אחר 

2019 עם 40 אלף קילומטר יד ראשונה פרטית 

עשיתי בדיקה שיצאה מצויין פרט לצמיגים קדמיים ותקוני צבע

בדוח סליקה לא היה תגמולים כלל 

 בובה של רכב ברוך השם 

יצא שמעז יצא מתוק והרכב כבר אצלי בחניה 

בקיצור הכל, חוץ מבדיקה ששילמתי פעמיים 500 שח(תימני ופרסי בכל זאת ;) )

היה פיקס 

תודה לכולם על העצות המועילות ושנתבשר בשורות טובות!

שמואל

 

 

 

 

 

 

  • אהבתי 2
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם

עוד הוכחה לכך שמחירון רכב יום הוא לא יותר מפיקציה.

אין לו שום משמעות, לא בקנייה ולא במכירה. אולי בעתיד יהיה, אך לא כיום

 

אני אישית לא רואה איזה פגם בהתנהלות המוכר, נהפוכו, לפי המתואר גם אחרי שביטלת עסקה הוא עדיין דאג ליצור איתך קשר ולהציע לך רכב נוסף. 

שלא נדבר על העובדה שלא לקח דמי ביטול שזה גם ראוי לציון.

אמנם שילמת בדיקה פעמיים, אבל זה סכום קטן לשלם כדי להרוויח רכב טוב.

תתחדש

  • רעיון טוב! 1
×
×
  • תוכן חדש...