Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1752 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היצרן קובע על ריקול.

גם מנועי בנזין ללא טורבו לא נכללים בריקול.

אכן, לא הטיפול האידיאלי לפדיחה שלהם.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

  • תגובות 78
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

היצרן אכן קובע את הריקול, אבל כמו שציינתי בהודעה הקודמת יש לי תחושה חזקה שמדובר ברכב ש"נפל בין בכסאות",

בקטע של הוא עלה על הכביש ב2017, אבל סביר להניח שיוצר לפני ומותקנת אצלו הרצועה הישנה,

והיבואן בגלל שעל הנייר הוא עלה על הכביש ב2017 הוא לא נכלל בריקול מבחינתו.

 

בעל הרכב תקן אותי אותי אם אני טועה לגבי השנים- לפי המספר שלדה אפשר לבדוק מתי בדיוק הרכב יוצר.

*זה תחושת בטן שלי לגבי התנהלות היבואן, אם הרכב אכן יוצר עם הרצועה החדשה אז באמת מצב מוזר.

2015-2018:  Mazda 3 1.6 auto 07', 2018-2021: Peugeot 208 1.2 manual 15' , 2021-2023: Volkswagen polo GTI 1.8 manual 16'

2023- today: Honda Civic TYPE R manual 17', 2024-today: Citroen C1 1.0 manual 16'

פורסם (נערך)

המוסך טוען שבדק ולפי מספר השילדה  הרכב לא נכלל בריקול , הוא לא עולה להם במשהו שהם קראו לו מידגם. וזה שלא בוצעו הטיפולים בזמן בדייקנות אז אין אחריות וצריך לשלם את הסכום האסטרונומי הזה עבור ניקוי המנוע משאריות הרצועה והחלפת הרצועה שבפעם האחרונה שבדקתי מול הפולני עולה בסה"כ 150 שקל.  אין לי בעייה לשלם על תקלות בלאי  ברכב, אני עם צרפתיות כבר הרבה זמן ומשלים עם התקלות הקטנות כי אני חושב שהרכב נותן נוחות וזריזות ושווה את המחיר הזול יחסית ביד שנייה שנקנה אבל יש לי תחושה שיש פה בעייה תכנונית במנוע ואני הלקוח נדרש לשלם עלייה.

עריכה אחרונה על ידי FixTrics
פורסם

אכן יש בעיית תיכנון עם הרצועה, בחלק מהמקרים היא התחילה להתפורר ב 40 ו 50 אלף, לפחות ברצועה הישנה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)

שוב, התנהלות היבואן "ראוייה" לשבח.

גם טיפול מדויק לפי הספר , לא היה מציל את הרצועה . מצא היבואן את המפלט שלו. 

 

תסביר להם שאם לא לוקחים אחריות על תקלה סדרתית אז גורר את האוטו לרופא אחר. לפחות זה מה שאני עשיתי. שמור את הקבלות לסוף המשפט. 

 

עריכה אחרונה על ידי save
  • אהבתי 2
פורסם

גרירת הרכב על חשבון הביטוח לא כוללת ממוסך למוסך.

אז תוציא את האוטו מהמוסך מרחק מסויים ותתקשר לגרר. תספר להם שמוסך שאתה גורר אליו בתל אביב ולהתראות.

 

בנודע לאחריות,

יש אחיות מורחבת בנושא טיימינג. בתנאי והרכב לא עבר 72 חודש מעלייתו לכביש ולא עבר 100,000 ק"מ.

 

בהצלחה!

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם
לפני 9 דקות, מלטבשי כתב:

גרירת הרכב על חשבון הביטוח לא כוללת ממוסך למוסך.

אז תוציא את האוטו מהמוסך מרחק מסויים ותתקשר לגרר. תספר להם שמוסך שאתה גורר אליו בתל אביב ולהתראות.

 

בנודע לאחריות,

יש אחיות מורחבת בנושא טיימינג. בתנאי והרכב לא עבר 72 חודש מעלייתו לכביש ולא עבר 100,000 ק"מ.

 

בהצלחה!

למיטב ידיעתי, רכב שנגרר ייגרר שוב רק בהצגת חשבונית על התיקון הראשון (ככה נאמר לי פעם ע''י הביטוח)

פורסם

מתי הרכב יוצר? לרוב אפשר למצוא את תאריך הייצור על ידי Vin decoder.

האם מותקנת הרצועה הישנה או החדשה יותר?

כמו כן כדאי לבדוק במחלקת השירות מה מרווח ההחלפה של הרצועה שחל על הרכב הזה, אם המרווח הוא 105 אלף ק"מ אז ממילא היית צריך להחליף אותה בקרוב ולכן הטענה שלך חלשה יותר.

להערכתי תאלץ לשלם על הגרירה. חברות הגרירה לא פרייאריות ואם רכב נגרר הן לא יגררו אותו שנית במשך תקופה מסוימת, אלא אם יוכיחו להם באמצעות קבלה כי התקלה תוקנה וסיבת הגרירה הנוספת היא בגין תקלה אחרת. 

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם

פותח השרשור רשם שהרכב הוכנס למוסך ולא נגרר למוסך, משמע יכול לגרור דרך הביטוח,

הרכב טופל במוסך כללי ולא במוסך מורשה בעברו, יכול להיות שהשתמשו בשמן שלא עומד התקן- לפי מה שאני זוכר יש שמן מיוחד ששומר על המנוע

פורסם

לובינסקי לובינסקי

עד מתי תמשיכו לנהל משברים (והרצועה של ה1.2 פיורטק זה חתיכת משבר) בצורה הכי חאפרית שיש?

 

 

  • אהבתי 2
ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם
לפני 3 שעות, rowytab כתב:

הרכב טופל במוסך כללי ולא במוסך מורשה בעברו, יכול להיות שהשתמשו בשמן שלא עומד התקן- לפי מה שאני זוכר יש שמן מיוחד ששומר על המנוע

תקלה סדרתית היא תקלה סדרתית לא משנה באיזה שמן השתמשת.

פורסם
לפני 5 שעות, avargel כתב:

לובינסקי לובינסקי

עד מתי תמשיכו לנהל משברים (והרצועה של ה1.2 פיורטק זה חתיכת משבר) בצורה הכי חאפרית שיש?

 

 

ראשית הבעיה היא ביצרן עם תכנון כושל והוראה להחלפה של 10 שנים או 165 אלף. ועד שנזכרו להודות ולבצע ריקול.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אני יכול להבטיח לך שאת התרגיל עם ה"איחרתם ב3000 ק"מ בטיפול ולכן אין אחריות" הגו במוח הקודח של פלמחים ולא בשאנז אליזה

 

ואני גם יכול להבטיח לך שיבואן טוב היה עומד על הרגליים האחוריות שלו מול היצרן ומקבל אחריות גורפת בלי שטיקים, בכל המקרים של התקלות הסדרתיות

 

 

וכן, אתה צודק

גם ליצרן מגיעה פה תעודת עניות מכובדת מאוד

הם קנו את המוניטין הגרוע שלהם בצדק רב, והם עושים כל טעות אפשרית בדרך להנציח את זה

 

ג.נ. מחזיק 2 סיטרואניפם עם המנוע האמור (-: 😀 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם
לפני 13 דקות, avargel כתב:

אני יכול להבטיח לך שאת התרגיל עם ה"איחרתם ב3000 ק"מ בטיפול ולכן אין אחריות" הגו במוח הקודח של פלמחים ולא בשאנז אליזה

 

ואני גם יכול להבטיח לך שיבואן טוב היה עומד על הרגליים האחוריות שלו מול היצרן ומקבל אחריות גורפת בלי שטיקים, בכל המקרים של התקלות הסדרתיות

 

 

ל"הגנתם", אני לא חושב ששום יבואן היה מתנהג אחרת בקשר למימוש האחריות. בישראל עושים הכול בשביל להתחמק מזה. 

×
×
  • תוכן חדש...