Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1750 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כשיצרן מנסה דברים חדשים לא

תמיד הכול עובר חלק, מנועי 1.8 tsi שאכלו שמן, הייתה גם סידרה של 1.4 שהייתה בעייתי, גיר dsg.

גם בפורד הגיר הריבוטי עשה באלגן לחברה.

בטיוטה קורולה של תחילת שנות האלפיים בוצה במנוע.

ויש עוד.

השאלה מה עושים? זונחים משהו מוצלח שהושקע בו כסף או משפרים?

סיטרואן החליטו לשפר בדיוק כמו ש vag החליטה להמשיך עם dsg.

 

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

  • תגובות 78
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מציע להרגע קצת, סך הכל חתיכת מתכת על גלגלים. השקעה זה בטח לא ועם כל רכב יש פוטנציאל לבעיות.

 

תחליף לקיט טיימינג מעודכן ותתפלל. אם לא יצליח, תתבע את היבואן בתביעות קטנות בשביל מנוע חדש. ברגע שהם יקבלו את התביעה שירות הלקוחות ישתדרג פלאים.

האתר שלי: long.co.il

פורסם

טוב המנוע אצלו גם לא חדש, שלפחות יקבל אחד משופץ מפירוק שלא אוכל שמן עם רצועה חדשה.

 

לדעתי תביעה קטנה זה עד 33 אלף שקל שזה יפה.

האתר שלי: long.co.il

פורסם

על הרצועה הישנה כבר דובר מספיק- יש שרשור של כמה עשרות דפים.

המסקנה- השד לא כזה נורא, בסך הכל מחליפים אותה והכל טוב, אין מה להמשיך לבכות.

ההחלפה לא כזה יקרה ואם אתה נכלל בריקול אז בכלל הרווחת שאפשר לקבל השתתפות בהחלפה.

מה שכן הצורה שהיבואן מתנהג היא בזויה לדעתי, והטיפול שלו בריקול הזה הוא פשוט מתחת לכל ביקורת- כבר היצרן אמר שיש ריקול, לא ברור לי מה כואב ליבואן להגיד שלכל הרכבים באופן גורף מחליפים טיימינג למקט החדש, בלי לבלבל את השכל ולתת לרכבים לאבד מנועים בכווונה.

 

2015-2018:  Mazda 3 1.6 auto 07', 2018-2021: Peugeot 208 1.2 manual 15' , 2021-2023: Volkswagen polo GTI 1.8 manual 16'

2023- today: Honda Civic TYPE R manual 17', 2024-today: Citroen C1 1.0 manual 16'

פורסם

המסקנה שלך מעט בעייתית, כי אתה לא יודע אם הרכב שלך יצרוך שמן או לא.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 8 שעות, ik3 כתב:

על הרצועה הישנה כבר דובר מספיק- יש שרשור של כמה עשרות דפים.

המסקנה- השד לא כזה נורא, בסך הכל מחליפים אותה והכל טוב, אין מה להמשיך לבכות.

ההחלפה לא כזה יקרה ואם אתה נכלל בריקול אז בכלל הרווחת שאפשר לקבל השתתפות בהחלפה.

מה שכן הצורה שהיבואן מתנהג היא בזויה לדעתי, והטיפול שלו בריקול הזה הוא פשוט מתחת לכל ביקורת- כבר היצרן אמר שיש ריקול, לא ברור לי מה כואב ליבואן להגיד שלכל הרכבים באופן גורף מחליפים טיימינג למקט החדש, בלי לבלבל את השכל ולתת לרכבים לאבד מנועים בכווונה.

 

הרצועה עצמה עולה אצל הפולני סביבות 150 שקל, אצל היבואן עם עבודה של ניקוי המנוע, החלפה של שמן ופילטר, רצועת אביזרים ואיזה שסתום שעולה רק 1000 שקל הגעתי ל 4300 שקל, כלומר גם מ*יינים אותי ואני גם מביא את הוזלין מהבית (תסלחו לי על הצרפתית) אז זה לא כזה זול ,כך שלא מספיק שיש פה בעייה סדרתית בתכנון ,גם אני צריך לממן את התיקון שלה ואת שכר הלימוד של המהנדס שתיכנן את הפלא הזה, יש גבול לכל תעלול. כולי תקווה שהתביעה הייצוגית תצליח והיבואן והיצרן יצטרכו להחזיר את הכסף שעלו התיקונים לכל הלקוחות.

פורסם
בתאריך 2.9.2021 בשעה 08:27, yulianx כתב:

אבל מי שלא גולש פה ופתאום נתקל בבעיה, סתימה, זה אולי הפעם האחרונה שיקנה סיטרואן או בכלל רכב צרפתי.

אני גולש פה (ולא מעט), והצרפתיה הנוכחית שלי (208) כמעט בוודאות תיהיה האחרונה. לא כי "יפני לא מתקלקל", אלא כי הדרך והצורה שבה היבואן/יצרן מתנהלים עם הרצועה המתפוררת יוצרים תחושה בעייתית במיוחד ביחסן ללקוחות ולמוצרים שלהן.

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1
בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

פורסם
לפני 15 שעות, FixTrics כתב:

הרצועה עצמה עולה אצל הפולני סביבות 150 שקל, אצל היבואן עם עבודה של ניקוי המנוע, החלפה של שמן ופילטר, רצועת אביזרים ואיזה שסתום שעולה רק 1000 שקל הגעתי ל 4300 שקל, כלומר גם מ*יינים אותי ואני גם מביא את הוזלין מהבית (תסלחו לי על הצרפתית) אז זה לא כזה זול ,כך שלא מספיק שיש פה בעייה סדרתית בתכנון ,גם אני צריך לממן את התיקון שלה ואת שכר הלימוד של המהנדס שתיכנן את הפלא הזה, יש גבול לכל תעלול. כולי תקווה שהתביעה הייצוגית תצליח והיבואן והיצרן יצטרכו להחזיר את הכסף שעלו התיקונים לכל הלקוחות.

 

הבעיה עם היצוגיות האלו, שאם יש סיכוי להפסד, זה נסגר בעסקת קומבינה שבה העורך דין התובע מקבל את שלו, והציבור מסתפק בפחות ממה שמגיע לו בפועל.

אז אני לא אופטימי. 

 

כמו במקרים שבהם חברת ביטוח מסרבת לפצות מבוטח,

עד שבתי המשפט לא יקבעו תקדים להתעלם מהדיל, לטובתו הציבור ובמקביל -  הצדדים יגיעו להסדר ביניהם לגבי פיצוי עורך הדין והתובעים במשפט.

 

הפרדה מלאה בין הפיצוי למי שנפגע, לבין מי שהרים את הדגל, ותבע בשם הנפגעים.

פורסם

כול אחד עם הנסיון שלו, הבעלים הקודם של הרכב שלי הכניס את הרכב לריקול, הרצועה הוחלפה ובזה הסיםור נסגר. אז הוא מכר את הקקטוס ורכש 2008 חדשה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אני לא חושב שלובינסקי הולכים לשלם לך משהו או בכלל שום תביעה בעולם לא תעזור מולם הרכב גם לא טופל כנראה בשמן מתאים וגם אם המקטים לא תואמים אז הפילטר שמן ששמו כל טיפול לא מתאים (הפילטר במנוע זה 1109AL וחנויות חלפים דוחפים את הAP כי זה נכנס)
מה שאני כן יודע מהניסיון שלי עם 208 1.2 זה בגלל שהרכב טופל אצלי רק במורשה הם לא דיברו איתי יותר מידי לקחו את הרכב והחליפו את כל מה שהיה צריך
 

פורסם

טוב אז הרכב טופל היום במוסך גבע, כל העבודה לקחה פחות מ 4 שעות, מסתבר שלמרות שהרכב עלה לכביש בדצמבר 2017 ויוצר ביולי 2017 עדיין הייתה מותקנת לו הרצועה מהדגם הישן, במוסך החליפו את הרצועה, הורידו את הקרטר וניקו את משאבת השמן שהייתה סתומה ואת מעברי השמן , כל הסיפור עלה כולל החלפת השמן והפילטר , כ 2500 שח כולל מעמ, בטוח שהסיפור לא הוסיף חיים למנוע, אני חושב שכל הסיפור היה אמור להיות מכוסה על ידי היבואן או על ידי האחריות או על ידי הריקול שיש לרצועות האלה, אבל הם התחמקו מאחר והרכב לא טופל במוסכי היבואן, אני עכשיו חושב מה לעשות, יש לי פה קייס לתביעה קטנה כנגד לובינסקי ? יש פה למישהו ניסיון עם תביעות מסוג זה נגדם ?

מצורפות תמונות של המשאבה הסתומה.

 

IMG-20210909-WA0001.jpg

IMG-20210909-WA0002.jpg

1631183182068.jpg

×
×
  • תוכן חדש...