Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1752 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 58 דקות, avargel כתב:

אני יכול להבטיח לך שאת התרגיל עם ה"איחרתם ב3000 ק"מ בטיפול ולכן אין אחריות" הגו במוח הקודח של פלמחים ולא בשאנז אליזה

 

ואני גם יכול להבטיח לך שיבואן טוב היה עומד על הרגליים האחוריות שלו מול היצרן ומקבל אחריות גורפת בלי שטיקים, בכל המקרים של התקלות הסדרתיות

 

 

וכן, אתה צודק

גם ליצרן מגיעה פה תעודת עניות מכובדת מאוד

הם קנו את המוניטין הגרוע שלהם בצדק רב, והם עושים כל טעות אפשרית בדרך להנציח את זה

 

ג.נ. מחזיק 2 סיטרואניפם עם המנוע האמור (-: 😀 

המוניטין עוד יותר נפגע כי נגיד אתה מודע לבעיה, אתה יכול להחליף בצורה יזומה את רצועה ונגמר הסיפור.

במידה ואין ריקול, או שמורשה אמרו שהרצועה תקינה אבל בפועל אולי כן היא מתחילה לאט להתפורר.

אבל מי שלא גולש פה ופתאום נתקל בבעיה, סתימה, זה אולי הפעם האחרונה שיקנה סיטרואן או בכלל רכב צרפתי.

 

 

  • רעיון טוב! 1

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

  • תגובות 78
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפני כשעה, davemustaine87 כתב:

 

ל"הגנתם", אני לא חושב ששום יבואן היה מתנהג אחרת בקשר למימוש האחריות. בישראל עושים הכול בשביל להתחמק מזה. 

 

אני מוכרח לבשר לך שממש לא

 

1. טיוטה החליפה כאן מנועים כמו לחמניות בקורולות של 2003-2004

גם שנים רבות לאחר תום האחריות, גם בק"מ גבוה מאוד, גם במכוניות שלא טופלו ברשת

הם קיבלו החלטה לשמר את האגדה "קורולה" בכל מחיר, ואחרי הקורוחה הנצחית של 99-2002 קנו להם שם ל100 שנה קדימה

 

 

2. מזדה 3 2010 של גיסתי, נרכשה עם למעלה מ200k ק"מ לפני כחצי שנה

במקרה ראיתי שהדשבורד שלה נמס ודביקי, שיטוט קצר ברשת גילה איזשהי כתבה על אחריות מורחבת

שלחתי אותה למוסך ובלי למצמץ בכלל קיבלה דש חדש מהניילון בחינם לגמרי, כולל חלק ועבודה

 

 

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

כרגע הרכב עדיין במוסך מורשה היבואן מחכים לתשובות מהשירות של לובינסקי, יש פה מישהו אולי שפנה לסיטרואן העולמית ? איך מגיעים אליהם ?

פורסם
לפני 37 דקות, avargel כתב:

אני מוכרח לבשר לך שממש לא

 

1. טיוטה החליפה כאן מנועים כמו לחמניות בקורולות של 2003-2004

גם שנים רבות לאחר תום האחריות, גם בק"מ גבוה מאוד, גם במכוניות שלא טופלו ברשת

הם קיבלו החלטה לשמר את האגדה "קורולה" בכל מחיר, ואחרי הקורוחה הנצחית של 99-2002 קנו להם שם ל100 שנה קדימה

 

 

2. מזדה 3 2010 של גיסתי, נרכשה עם למעלה מ200k ק"מ לפני כחצי שנה

במקרה ראיתי שהדשבורד שלה נמס ודביקי, שיטוט קצר ברשת גילה איזשהי כתבה על אחריות מורחבת

שלחתי אותה למוסך ובלי למצמץ בכלל קיבלה דש חדש מהניילון בחינם לגמרי, כולל חלק ועבודה

 

 

תעשה הבדלה בין תקלות סידרתיות/פגמי יצור לבין אחריות יבואן כללית. 

 

בנוגע לסיטרואן ולרצועת טיימינג, מסכים איתך לחלוטין שהטיפול בעניין הזה לא אמור להיות קשור בכלל לאחריות יבואן. גם אם הרכב עבר רק טיפול אחד וגם זה במוסך מדרכה בג'לג'וליה, היבואן צריך לקחת אחריות על זה. 

 

אבל בקשר לתקלות שאינם תקלות ידועות, מלבד מה שנודע לי עכשיו שיבואנית קיה כן מממשים אחריות גם אם הרכב איחר בצורה משמעותית מזמן הטיפול הקבוע, אני לא שמעתי על יבואן אחר שלא מבטל אחריות במקרים כאלה. אבל אולי מישהו פה יחדש לי. 

פורסם
לפני 18 דקות, davemustaine87 כתב:

תעשה הבדלה בין תקלות סידרתיות/פגמי יצור לבין אחריות יבואן כללית. 

 

איפה כתבתי אחרת?

 

אנחנו מדברים פה על תקלה סדרתית, אז על זה דיברתי

 

לגבי תקלות כלליות לא התייחסתי כלל

  • רעיון טוב! 1
ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם
לפני 5 שעות, avargel כתב:

התרגיל עם ה"איחרתם ב3000 ק"מ בטיפול ולכן אין אחריות"

לא רואה שופט שמקבל דבר כזה או דומה עם ההוכחות המתאימות. אחריות עד תאריך X יכולה להתקבל, אבל אז ישנו תאריך ייצור ותאריך קבלת הרכב וצריך להבדיל. לא צריך להתרגש מכל דבר שהיבואן או מוסך מורשה אומר.

פורסם
לפני 4 שעות, FixTrics כתב:

כרגע הרכב עדיין במוסך מורשה היבואן מחכים לתשובות מהשירות של לובינסקי, יש פה מישהו אולי שפנה לסיטרואן העולמית ? איך מגיעים אליהם ?

 

תתעקש, שלא יסבנו אותך

 

 

תתקשר מעצמך (אל תמתין שיחזרו אליך) ובקש את המנהל

תסביר לו שאתה מודע לכך שמדובר בבעיית יצור סדרתית, פורסם ריקול, ואין שום סיכוי שטיפול שנדחה ב3000 ק"מ גרם לתקלה

 

אם לא יעזור - תקן אצל גבע ותבע בתביעה קטנה

 

כמובן לתעד את כל התהליך

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

פשוט ביזיון

אין מילה אחרת והצעת המחיר שהוא קיבל היא ללא ספק הוספת חטא על פשע.

אשכרה מוסכי לא יבואן עושים את זה בפחות.. חטא על פשע אין משהו אחר להגיד על זה..

 

לא רק שלא לוקחים אחראיות על מוצר פגום כי אין מדובר במוצר רגיש שצריך לשמור עליו, אין מדובר במשהו שהלקוח גרם לו..

פשוט רצועה פגומה שמתפוררת במנוע מוקדם מן הצפוי ולא רק שמתנערים אלא גם מנסים לעשוק

 רצחת וירשת פשוט בושה.

לא רואה את עצמי ממליץ לבנאדם להיכנס לרכבים עם המנוע הנ"ל והייתי מחכה כמה שנים טובות לראות שהרצועה החדשה באמת עמידה לפני שהייתי חושב להציע למישהו לקנות את המנוע אבל רק משנתון מסויים..פשוט ביזיון

פורסם
לפני 22 שעות, FixTrics כתב:

הקודמים איחר בטיפול הראשון ב 3000 קילומטרים, וגם שאר הטיפולים הגם שבוצעו במוסך מורשה כללי לא בוצעו בדיוק בזמן

רשום בחוברת אחריות שמותר לחרוג ב 3000 ק"מ או חודש וזה לא מהווה הפרה של תנאי האחריות. 

 

תבדוק את המועדים המדוייקים של הטיפולים שהבעלים הקודמים ביצע. מכיוון שהקילומטרז' יחסית גבוה, אני מניח שלא עברה שנה עד הטיפול הראשון אלא פחות ולכן יכול להיות שאין הפרה. 

 

 

פורסם

אני קצת בבעייה, כי הרכב לא טופל במורשה ייבואן אלא במורשה משרד התחבורה, המקטים שלו הם לא בדיוק כמו של לובינסקי, ואני צריך עכשיו להוכיח שהוא שם את השמן הנכון ואת הפילטר הנכון, בנוסף הרכב ישב במגרש כמעט שנה ,אז יש לי חור בטיפולים,  קיבלתי תשובה ממחלקת השירות של היבואן שהוא לא מוכן להשתתף בכלום , אז התוכנית היא לגרור מחר את הרכב למוסך גבע שיטפל בבעייה ובמחיר סביר יותר ואני מקווה שהתביעה הייצוגית שהבנתי שמתנהלת תכלול גם את הרכב שלי. ולחשוב ששקלתי לקנות מהיבואן הזה MG חשמלית בקרוב ל 130000 שקל, זה מאוד קל בשבילם להתנער מאחריות למרות שברור שיש פה תקלה סדרתית. 

פורסם (נערך)

תראה מההודעה האחרונה נשמע שהרכב עבר תחזוקה לוקה במקרה הטוב, במקרה היותר סביר תחזוקת שבר + הזנחה.

זה מסוג הדברים שאתה צריך לבדוק לפני שאתה קונה את הרכב, זה לא באמת משנה איזה יצרן אירופאי - הם לא מתפקדים טוב תחת תחזוקת שבר.

 

בכל מקרה בשלב הזה עדיף להסתכל קדימה מאשר להתקע על הטעויות שיתכן ועשית בדרך, אז לקחת את הרכב להחלפה של הרצועה בגבע זה צעד נכון, תבקש מהם גם שיעשו בדיקות מקיפות לכל המכלולים ברכב ובמידת הצורך תעשה ישור קו משמעותי- על מנת לנסות לשים את העבר המוזנח של הרכב בצד ולהתקדם קדימה ולקבל ממנו אמינות טובה וליהנות ממנו.

 

לגבי הישור קו אישית הייתי מבקש מהם על הדרך לכל הפחות לעשות החלפה של כלל הנוזלים ברכב לנוזלים הנכונים-

שמן, נוזל קירור, נוזל בלמים

עריכה אחרונה על ידי ik3

2015-2018:  Mazda 3 1.6 auto 07', 2018-2021: Peugeot 208 1.2 manual 15' , 2021-2023: Volkswagen polo GTI 1.8 manual 16'

2023- today: Honda Civic TYPE R manual 17', 2024-today: Citroen C1 1.0 manual 16'

פורסם

דווקא הרכב נראה שתוחזק כמו שצריך פשוט לא במוסך של לובינסקי אלא במוסך מורשה משרד התחבורה, גם אני כשאני מוכר רכב אני לא רץ לעשות לו טיפול, אז מכרו אותו לאוטו סנטר ושם הוא ישב קרוב לשנה, ובטיפול הראשון איחרו קצת, כשאני לקחתי אותו לפני 3 חודשים ישר החלפתי לו שמן ופילטר ווידאתי עם המחלקה הטכנית של לובינסקי שאני קונה את השמן הנכון וקניתי שמן של מוביל 1 שעומד בתקן 2297 ועכשיו אני אצטרך להחליף אותו שוב, והם גם שלחו לי תוכנית טיפולים שרשום בה ש ב 105000 קמ צריך להחליף טיימינג ולכן עדיין לא החלפתי לו, בכל מקרה כמו שאני מבין גם ברכבים שטופלו לפי כל הכללים הכי מחמירים יש את הבעייה עם הטיימינג המקולל הזה, ולא בכל רכב שאני קונה וקניתי כבר כמה וכמה בחיי אני מקבל את כל היסטוריית הטיפולים על הקילומטר מהבעלים הקודמים , אני חושב שהשירות של היבואן לוקה פה בחסר בשילוב של מנוע עם כשלים תכנוניים, והעלות במוסכים שלו היא יקרה מאוד שזה חטא על פשע,  מקווה רק שבניקוי והחלפת שמן המנוע יחזור לעצמו ובזה נגמור את הסיפור, כי הבנתי שיכול להיות שאחרי ההחלפה המנועים מתחילים לאכול שמן ונגמרים,  אני גם אשמח אם למישהו יש דרך לתקשר עם היצרן

פורסם (נערך)
לפני 56 דקות, ik3 כתב:

תראה מההודעה האחרונה נשמע שהרכב עבר תחזוקה לוקה במקרה הטוב, במקרה היותר סביר תחזוקת שבר + הזנחה

 

 

איך מהעובדה שהרכב טופל מחוץ למוסכי הרשת אתה מסיק שהיתה פה תחזוקה לקויה או שבר והזנחה?

 

בדיוק בשביל זה החוק מאפשר לטפל במוסכים מורשים משרד התחבורה ועדיין לשמור על האחריות

 

 

 

תראה

אם לא היה מדובר בתקלה סדרתית, ידועה, ושיצא עליה אפילו ריקול- אני אומר סבבה, היבואן צודק. חייך, אכלת אותה.

 

אבל בכזה מצב של רצועה מתפוררת שהיצרן כבר הודה בתקלת הייצור והוציא מק"ט חדש + ריקול, אני לא מבין את כל הפלפולים של "איחרת בטיפול, טיפלת בחוץ, נסעת עם דודה שמנה בעליות של הקסטל ולכן המנוע קרס"

 

קחו אותו, תחליפו לו קיט טיימינג ושחררו לשלום

הפוסט הזה עלה לכם יותר

 

כמה עולה להם (לא ללקוח. להם), 500 שקל?

עריכה אחרונה על ידי avargel
ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם (נערך)

תסכים איתי שהסיכוי שהרכב עוד לפני שהגיע למגרש לא קיבל את השמן הנכון הוא מאוד גבוה.

אבל זה עוד ניחא, הרכב ישב במגרש שנה- זה דגל אדום חזק בהקשרים של תחזוקת שבר.

אתה יודע בדיוק כמוני שרכב שנמצא במגרש- הסיכוי שלו לקבל יחס ראוי הוא פחות מאפסי, על כן אם יש לרכב נקודת תורפה מסויימת ואתה קונה ממגרש אתה רוצה במיידית לקחת לבדיקות מקיפות בלי קשר, ולבדיקה בהקשר של נקודת התורפה שלו.

 

מוסך מורשה משרד התחבורה= מוסך ממוצע בארץ, נראה לי שלא צריך להוסיף על הרמה המקצועית הממוצעת של המוסכים בארץ.

לא אומר שבוודאות הוא טופל מאוד גרוע בשנים הראשונות אלא אומר שהסיכוי הוא דיי גבוהה שתוחזק באופן לא משהו לפני שהגיע למגרש, בהגיעו למגרש- כמעט בוודאות שתוחזק באופן לקוי.

 

עריכה אחרונה על ידי ik3

2015-2018:  Mazda 3 1.6 auto 07', 2018-2021: Peugeot 208 1.2 manual 15' , 2021-2023: Volkswagen polo GTI 1.8 manual 16'

2023- today: Honda Civic TYPE R manual 17', 2024-today: Citroen C1 1.0 manual 16'

פורסם

במגרש הוא לא נסע בכלל, יש לי את המסמכים שהוא נכנס לשם ואת הבדיקה שעשו לו כשנכנס עם הקילומטרז' , בדיקה מקיפה ככל שתהיה לא יכולה לעלות על בעייה בטיימינג, זה הרי משהו פנימי, ובמדיד השמן לא רואים חתיכות של גומי צפות,  הרכב אצלי כבר מעל 3 חודשים ונסעו עליו למעלה מ 3000 קילומטרים בתקופה הזו ללא בעיות, אז קשה להוכיח שזה משהו שקרה אצל הבעלים הקודמים שלא תחזקו כמו שצריך את הרכב וגם אם כן, מה זה משנה ? יש פה תקלה סדרתית אתה יכול לבוא לטובת הלקוח ואתה יכול להתחמק, המנוע הזה מותקן בהרבה דגמים יש דגמים שנכללים בריקול ויש כאלה שלא , לא ברור לי לגמרי לפי מה הם קובעים את זה, אני בעיקר צריך להבין אם מותקנת אצלי החגורה מהדגם הישן או החדש, עכשיו לגבי אמינות המוסך הממוצע, יש ויש נתקלתי במוסכים שהיו אמינים ומקצועיים ונתקלתי בהיפך הגמור, דווקא מורשי היבואן לא הרשימו אותי, בסך הכל אותו כוח אדם עובד בשניהם, המוסך הקטן שבעל המוסך עובד בעצמו הוא בדרך כלל המוסך היותר מקצועי ובדרך כלל גם היותר זול.

×
×
  • תוכן חדש...