Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1896 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איכות ההרכבה\גימור זה סעיף שמופיע כמעט בכל סקירה של טסלה בחו"ל. כנראה שבקרת איכות פלוס דרישה אסטרונומית עושים את שלהם, ופאקים קטנים מוצאים את דרכם אל מחוץ למפעל. אותי אישית זה משהו שיכול לחרפן לחלוטין, וזה לא משנה אם מדובר בטסלה שעולה 190 אלף ש"ח או רכב אחר שעולה חצי מזה.

מה שכן, רכב חשמלי זו בהחלט חוויה שונה. הדממה, התאוצה, הרגע הזה שאתה מגלה כמה מהר אתה נוסע ואם לא היית לרגע מסתכל במד מהירות לא היית יודע מזה בכלל.

שתמשיך להנות מהטסלה ותעדכן מדי פעם.

  • אהבתי 4
פורסם
לפני כשעה, vadim6385 כתב:

 

להראות (בעיקר למתחרים שלהם) שהם יכולים ולבדוק את תגובת הקהל. לעצב פרוטוטייפ בודד שלא נוסע זה כלום ביחס ללהביא דגם לייצור המוני.

 

בדרך לייצור (אם בכלל מקבלים גרין לייט) זה עובר תחת ידיים של מהנדסים וטכנולוגים ששואלים "איפה אני דוחף את כל המערכות שלנו בחרא הזה וגורם לזה לנסוע" ואנשי שיווק ששואלים "מי לעזאזל יקנה את החרא הזה במחיר הזה", ומקבל צורה יותר שפויה.

בכנות, אני לא מאמין שהייתה להם מטרה למכור את זה. 

פורסם
לפני 6 שעות, TheAvatar כתב:

ב. אתה, כרגיל, מתעלם מהעובדה שגם טסלה לא נוסעת על אוויר. חסכון משמעותי לקילומטר מקבלים רק אם מטעינים כל הזמן משקע ביתי, הדלתא לא נסגרת במשך שנים בהשוואה לרכב בנזין/דיזל מעולה שעולה 30-40 אלף שקל פחות וגם טסלה סובלת מירידת ערך. הטענה שמעבר לטסלה "חוסך" הוא נטו בגדר פנטזיה. 

אז אתה בעצם טוען, שלהבדיל ממה שלימדו אותי בקורסי הכלכלה השונים, רכב עם הייפ, היצע קטן וביקוש שעולה משמעותית על ההיצע יאבד מערכו כמו....מאזדה 6? פסאט? סופרב? אקורד?
כי עם כל הכבוד לרצון העז שלך להשוות את המודל 3 לדאסטר או סוזוקי אלטו או אנערף, בסוף מדובר במשפחתית מנהלים גדולה וחזקה שעולה בערך 190-250K.


יש לי פה פנדה בחניה, נקנתה ב6800, כנראה תמכר ב6-6500 אחרי שנתיים וחצי, צריכת דלק 15 ק"מ לליטר, צמיג לא סיני עולה 200 ש"ח לגלגל, עלות אחזקה של פחות מ500 ש"ח בשנה.
אולי נשווה אותה עם כל 60 הסוסונים הזקנים שלה למודל 3 פרפורמנס חדשה? במרווח גחון וגובה מושב היא תנצח בוודאות! גם הרבה יותר קל למצוא איתה חניה!

  • אהבתי 2
  • מצחיק 4
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם (נערך)
לפני 5 דקות, shellcase כתב:

ש לי פה פנדה בחניה, נקנתה ב6800, כנראה תמכר ב6-6500 אחרי שנתיים וחצי, צריכת דלק 15 ק"מ לליטר, צמיג לא סיני עולה 200 ש"ח לגלגל, עלות אחזקה של פחות מ500 ש"ח בשנה.
אולי נשווה אותה עם כל 60 הסוסונים הזקנים שלה למודל 3 פרפורמנס חדשה? במרווח גחון וגובה מושב היא תנצח בוודאות! גם הרבה יותר קל למצוא איתה חניה!

פה כבר נכנס למשוואה מה זה רכב טוב ואין על זה תשובה אחת נכונה. לאחד טוב זה רכב קטן ונוח לתמרון בעיר, לשני טוב זה רכב עם מקדם שופוני גדול ולשלישי מה שיביא אותו ממקום למקום במינימים עלות שנתית. שלושתם צודקים כל אחד לגבי עצמו.

 

אין מה להשוות את הטסלה לדאסטר או אלטו אבל גם לא ל"מנהלים" היברידית מודרנית כי פשוט זה מוצר אחר שפונה לקהל אחר ובא לענות על דברים אחרים.

חשמלית טהורה בשלב הזה אפשר להשוות רק לחשמליות טהורות כי זה שוק נפרד. לא נתקלתי במישהו שמתלבט בין מאזדה 6, ג'יפון וטסלה.

עריכה: לגבי שמירת הערך, המשתנים שציינת ומשחקים לטובתה כרגע נכונים להיום ולהיום בלבד. מספיק שמחר יגיע רכב עם טווח וגודל זהים שעולה 130 כדי שמחירה כמשומשת יפול חזק.

עריכה אחרונה על ידי Night Driver
  • רעיון טוב! 1

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

מסכים בגדול, אבל בסוף - אצל רוב האנשים מה שקובע איזה רכב הם יקנו הוא התקציב, המתחרות צריכות להיות באותו סדר גודל מחיר.
ולעניין הביקוש וההיצע, מסכים שזה נכון להיום, אבל בהתבסס על העבר - הסטטיסטיקה לטובתי, זה בהחלט יכול להשתנות תוך חודשיים, אבל הסיכוי שזה יקרה נמוך יותר מהסיכוי שזה לא יקרה.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
לפני 3 שעות, Night Driver כתב:

לא נתקלתי במישהו שמתלבט בין מאזדה 6, ג'יפון וטסלה

תצטרף לקבוצת טסלה ותגלה של 95% מהאנשים זו בדיוק הייתה ההתלבטות, יחד עם מרצדס  , במוו , לקסוס ועוד. קהל היעד מגוון ביותר. חלק בחרו מתוך חיסכון בעלויות תחזוקה, חלק בגלל ביצועים, חלק בגלל יוקרה וחלק בגלל טכנולוגיה/פיצ'רים, וחלק בגלל בטיחות וכמעט כולם בגלל תמורה עדיפה על פני מכוניות ice בגלל התמחור של טסלה והתמחור הנורא של היבואנים בארץ. מעטים בחרו בגלל נטו חשמל. 

גילוי נאות,  אני הייתי ממש לפני הזמנת גיפון מאזדה ובמקום הוזמנה טסלה

  • אהבתי 1
פורסם (נערך)
לפני 4 שעות, shellcase כתב:

אז אתה בעצם טוען, שלהבדיל ממה שלימדו אותי בקורסי הכלכלה השונים,

רכב עם הייפ, היצע קטן וביקוש שעולה משמעותית על ההיצע יאבד מערכו כמו....מאזדה 6? פסאט? סופרב? אקורד?

 

אז אתה בעצם טוען שבקורסי כלכלה נתנו לך כדור בדולח שמאפשר לך לראות את מצב ההייפ, היצע ורמת הביקוש של רכב עוד 3-4-5-6 שנים? לא רק שיכולה לאבד ערך כמו מאזדה 6/פאסט/סופרב אלא יכול לאבד הרבה יותר ערך. מדובר בטכנולוגיה צעירה מאוד ובזמן האחרון הרבה מאוד מתחרות צעירות נכנסות לתחום החשמלי. תיאורטית עוד שנה - שנתיים יכולה להגיע לישראל מכונית חשמלית סינית/קוריאנית/אירופאית עם טווח של 600 ק"מ ותג מחיר של 130-140 אלף. שלא נדבר על זה שעוד מספר השנים השוק יכול להיות מוצף טסלות והאטרקטיביות של הטסלה משומשת תיפגע. 

 

ציטוט

כי עם כל הכבוד לרצון העז שלך להשוות את המודל 3 לדאסטר או סוזוקי אלטו או אנערף, בסוף מדובר במשפחתית מנהלים גדולה וחזקה שעולה בערך 190-250K.

 

עם כל הרצון העז שלי רק הסברתי לאנשים שמי שקונה רכב ב-185 אלף בשביל "לחסוך" ועוד מגהץ 30-40 אלף שקל אקסטרה כי הוא חושב שמתישהו יחזיר את "ההשקעה" שלו קצת משלה את עצמו.

 

לפני 4 שעות, shellcase כתב:

מסכים בגדול, אבל בסוף - אצל רוב האנשים מה שקובע איזה רכב הם יקנו הוא התקציב, המתחרות צריכות להיות באותו סדר גודל מחיר.

 

לפחות משהו למדת בקורסים בכלכלה.

 

לפני 4 שעות, shellcase כתב:

ולעניין הביקוש וההיצע, מסכים שזה נכון להיום, אבל בהתבסס על העבר - הסטטיסטיקה לטובתי, זה בהחלט יכול להשתנות תוך חודשיים, אבל הסיכוי שזה יקרה נמוך יותר מהסיכוי שזה לא יקרה.

 

מי מסתכל על חודשיים?! תשמע, אני אומנם לא בוגר תואר בכלכלה, אבל בדרך כלל מסתכלים כמה שנים קדימה ולא חודשיים. אבל שוב אני לא סיימתי תואר בכלכלה. 

 

 

עריכה אחרונה על ידי TheAvatar
פורסם (נערך)
לפני כשעה, utsur כתב:

תצטרף לקבוצת טסלה ותגלה של 95% מהאנשים זו בדיוק הייתה ההתלבטות, יחד עם מרצדס  , במוו , לקסוס ועוד. קהל היעד מגוון ביותר. חלק בחרו מתוך חיסכון בעלויות תחזוקה, חלק בגלל ביצועים, חלק בגלל יוקרה וחלק בגלל טכנולוגיה/פיצ'רים, וחלק בגלל בטיחות וכמעט כולם בגלל תמורה עדיפה על פני מכוניות ice בגלל התמחור של טסלה והתמחור הנורא של היבואנים בארץ. מעטים בחרו בגלל נטו חשמל. 

גילוי נאות,  אני הייתי ממש לפני הזמנת גיפון מאזדה ובמקום הוזמנה טסלה

 

בישראל אין (עדיין) אפשרות לטרייד אין בקנית טסלה אבל בארה"ב יש. חמשת הדגמים הכי נפוצים לטרייד אין של טסלה מודל 3 הם: טויוטה פריוס, BMW סדרה 3, הונדה אקורד, הונדה סיוויק וניסאן ליף. אז די כבר עם הטענה המגוחכת שהמודל 3 לא מתחרה במכוניות בקטגוריה של משפחתיות גדולות (שבישראל נקראת מנהלים). היא בהחלט מתחרה בהן בהצלחה.

 

לפני 50 דקות, TheAvatar כתב:

לא רק שיכול לאבד כמו מאזדה 6/פאסט/סופרב אלא יכול לאבד הרבה יותר. מדובר בטכנולוגיה צעירה מאוד. תיאורטית עוד שנה יכולה להגיע לישראל מכונית סינית/קוריאנית/אירופאית עם טווח של 600 ק"מ ותג מחיר של 130-140 אלף. ואז האטרקטיביות של הטסלה בשוק המשומשות יפגע. 

 

האפשרות שבקרוב תהיה מלחמה במפרץ הפרסי שתגרור עליה דרמטית במחירי הנפט הרבה יותר סבירה ממה שאתה מתאר. במקרה שמחירי הבנזין יעלו משמעותית, איך אתה חושב שזה ישפיע על שוק המשומשות?

עריכה אחרונה על ידי eladts
פורסם (נערך)
לפני 12 דקות, eladts כתב:

האפשרות שבקרוב תהיה מלחמה במפרץ הפרסי שתגרור עליה דרמטית במחירי הנפט הרבה יותר סבירה ממה שאתה מתאר. במקרה שמחירי הבנזין יעלו משמעותית, איך אתה חושב שזה ישפיע על שוק המשומשות?

 

לא ישפיע כי זינוק במחיר הנפט במקרה של מלחמה הוא זמני. (בהנחה ולא מדובר במלחמת עולם שלישית)  

 

טכנולוגיה חשמלית היא צעירה, מבשילה, מתגברת על מחלות ילדות ויצרניות מתחרות עדיין לא חשפו את כל הקלפים שלהן. מה שמתרחש עכשיו בשוק החשמלי עם הטסלה זה בגדול מצב של רכב עם המון הייפ ומעט מאוד היצע שפוגש לקוחות ללא רצון/יכולת דחיית סיפוקים. להסיק מזה לגבי שווי הרכב עוד 2-3 שנים זו נאיביות במיטבה במיוחד שתמיד יכול לצוץ איזה רכב חשמלי שעלול לטרוף את הקלפים.  

עריכה אחרונה על ידי TheAvatar
פורסם (נערך)
לפני 23 שעות, TheAvatar כתב:

 

Tesla Model 3 first drive impressions: Pictures

 

 

2019 Mazda 3 Hatchback | Soul Red Crystal | Exterior, Interior and Driving  (EU Spec) - YouTube

 

טסלה מזכירה את מאזדה 3 שנת 2010

 

Used Mazda 3 review: 2009-2013 | CarsGuide

 

 

 

 

נו אתה עדיין חייב לי הסבר מה הדימיון בין הטסלה למזדה (אבל בבקשה אל תגיד שלשתיהן יש 4 גלגלים, זה לא חכמה)

עריכה אחרונה על ידי eitanuch
פורסם
לפני 6 שעות, eitanuch כתב:

בכנות, אני לא מאמין שהייתה להם מטרה למכור את זה. 

 

המטרה זה להראות כמה הם חדשניים ומגניבים, ולשמור על עניין הציבור במותג.

  • מעניין 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
לפני שעה, eitanuch כתב:

נו אתה עדיין חייב לי הסבר מה הדימיון בין הטסלה למזדה (אבל בבקשה אל תגיד שלשתיהן יש 4 גלגלים, זה לא חכמה)

האמת אם רוצים דמיון, אז יש, אבל לא למאזדה. ואני לא אומר את זה לחיוב. למאזדה יש עיצוב הרבה יותר יפה מהפנרמה. רק הפופלריות שלה הופכת את עיצוב המאזדה לכל כך לא יחודי.

l1vt5caoi45z.png

  • מעניין 1
פורסם
לפני 6 שעות, shellcase כתב:

אצל רוב האנשים מה שקובע איזה רכב הם יקנו הוא התקציב, המתחרות צריכות להיות באותו סדר גודל מחיר.

כנראה שאני לא רוב האנשים.

 

אני מחליט על תקציב מקסימלי אבל עוצר על ההכי זול (מבחינת עלות כוללת לזמן שאני מתכוון להחזיק את הרכב כולל דלק, טיפולים וביטוח) שעונה לדרישות.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני 7 דקות, utsur כתב:

האמת אם רוצים דמיון, אז יש, אבל לא למאזדה. ואני לא אומר את זה לחיוב. למאזדה יש עיצוב הרבה יותר יפה מהפנרמה. רק הפופלריות שלה הופכת את עיצוב המאזדה לכל כך לא יחודי.

l1vt5caoi45z.png

בהחלט יש דימיון. אני אישית מאוד אוהב את הפנמרה אז זה מסתדר לי.

 

בכל מקרה, אני לא רואה שום דימיון למזדה. לפחות הוא לא אמר שיש דימיון לקיה פיקנטו.

×
×
  • תוכן חדש...