Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיג'ו 2008 מול גולף דור 7, החלפת רכב ליסינג ולאן התקדמנו (אם בכלל)


falou
שימו לב! השרשור הזה בן 951 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

כתבת יפה, ואני מסכים לגמרי עם האמירה שהפיז'ו מהממת (אם כי הבת זוג בכלל לא מתחברת)

אני מניח שכל אלו המגרעות שציינת גדלות על אחת כמה וכמה עם הגעת הדור החדש של הגולף

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, falou כתב:

מזל שהפיז'ו יפה, כי ככה סולחים לה על הכל.


אמת ויציב!

כבר כתבתי על 2008 דיזל שהורי קנו. שם יחידת הכח היא טובה מאוד לדעתי, אבל הגיר אכן מרגיש איטי יחסית בתגובות שלו. האמת שאני אישית בסדר עם זה, מעדיף גיר אוטומטי "רגיל" איטי ואמין על DSG, אבל נראה אם הוא ישאר אמין או שהצרפתים איכשהו הצליחו להרוס גיר יפני.
מבחינת אבזור הפנים כל מילה במקום. המסך לא ברמה גבוהה בכלל, התאכזבתי ממנו גם מבחינת האיכות וגם הגודל וגם מהירות התגובה. אולי בפרימיום המצב טוב יותר מהבחינה הזו.
כשמגיע הקיץ והטמפ עולות הוא גם נתקע מפעם לפעם. אבא שלי היה צריך פעמיים לנתק מצבר כדי להוציא אותו ממצב "מת". מזל שיש שם חיבור מיוחד למצבר ללא בורג, כנראה שמישהו בפג'ו חשב על זה, אבל במקום לשים כפתור Reset הוא בחר בפתרון אחר...

לגבי האבזור, היעדר דבר בסיסי כמו משענת יד הוא מאוד מעצבן לדעתי אבל לעניין הזה יש פתרון. רכשתי משענת יד מקורית לא מזמן בשביל ההורים. בקרוב היא תותקן ברכב ויהיה אפשר לסמן על זה V. זו עדיין לא משענת מפונפנת כמו בפרימיום, יותר משהו שדומה למה שיש בקקטוס, אבל זה פתרון מספיק טוב.
 

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה-DSG היא לדעתי התיבה ה"אוטומאטית" הטובה ביותר במכוניות עממיות. By far.

 

ד"א אותה תיבה פלגמטית בפיג'ו הותקנה גם ב-308 GT (ללא שום כיול ספורטיבי יותר) וגם שם היא הופכת מסרסת מנוע של 225 כ"ס, כאשר סיאט לאון 2.0 מקבילה עם DSG משאירה לה אבק.

  • אהבתי 3
  • מעניין 1

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

לפני כשעה, farkash7 כתב:


אמת ויציב!

כבר כתבתי על 2008 דיזל שהורי קנו. שם יחידת הכח היא טובה מאוד לדעתי, אבל הגיר אכן מרגיש איטי יחסית בתגובות שלו. האמת שאני אישית בסדר עם זה, מעדיף גיר אוטומטי "רגיל" איטי ואמין על DSG, אבל נראה אם הוא ישאר אמין או שהצרפתים איכשהו הצליחו להרוס גיר יפני.
מבחינת אבזור הפנים כל מילה במקום. המסך לא ברמה גבוהה בכלל, התאכזבתי ממנו גם מבחינת האיכות וגם הגודל וגם מהירות התגובה. אולי בפרימיום המצב טוב יותר מהבחינה הזו.
כשמגיע הקיץ והטמפ עולות הוא גם נתקע מפעם לפעם. אבא שלי היה צריך פעמיים לנתק מצבר כדי להוציא אותו ממצב "מת". מזל שיש שם חיבור מיוחד למצבר ללא בורג, כנראה שמישהו בפג'ו חשב על זה, אבל במקום לשים כפתור Reset הוא בחר בפתרון אחר...

לגבי האבזור, היעדר דבר בסיסי כמו משענת יד הוא מאוד מעצבן לדעתי אבל לעניין הזה יש פתרון. רכשתי משענת יד מקורית לא מזמן בשביל ההורים. בקרוב היא תותקן ברכב ויהיה אפשר לסמן על זה V. זו עדיין לא משענת מפונפנת כמו בפרימיום, יותר משהו שדומה למה שיש בקקטוס, אבל זה פתרון מספיק טוב.
 

 

אני אשמח לפרטים על המשענת שקנית. 

סה"כ הרכב מאוד נעים לנהיגה ושהייה, רק החזרה לגיר אוטומטי 'טיפש' גורעת בשבילי מהחוויה יותר מהכל. 

זה לא נורא, אבל זה לא כיף. 

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כהרגלך, נהנתי לקרוא.

 

איכות החומרים בגולף כבר שנים אמת מידה בסגמנט למעט גליצ'ים פה ושם של כפתורים מתקלפים בשנתונים מסויימים.

 

מנגד, השבלונה הגרמנית לא מתקרבת ליצירתיות הצרפתית בעיצוב.

 

לעניין התיבות, אכן הרובוטיות כפולות מצמדים של vag ישירות ומהירות מתיבת ה-8eat הפלנטרית, שהיא עצמה אגב, שדרוג גדול במהירות ובחלקות לעומת תיבת ה-6eat שאותה החליפה....

היופי ב-dsg זה שהיא גורמת למנוע שלה להרגיש גיבור (גם כשהוא לא באמת כזה ;)) 

ובכלל, התיבה הזאת מתאימה הרבה יותר לרכבים של סיטרואן עם האופי הנינוח, ופחות לפז'ו עם האופי הנמרץ יותר המצופה מהמותג.

 

מעבר לכך, ברכבים האלו יש הבדל דיי גדול בהרגשה וב-feel good factor בין גרסאות הבסיס לגרסאות המאובזרות.

וזה משנה דיי הרבה את ההתרשמות הכללית מהרכב.

 

 

 

 

  • אהבתי 1

DS 7 CROSSBACK 2019

2019 PEUGEOT 308 GTI

2006 PEUGEOT 307 XT

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עצם ההשוואה של ה 2008 הבסיסית לגולף 7.5 מחמיאה מאד ל 2008 במיוחד במחלקת איכות חומרים.

ה 2008 משוייכת לקבוצת SUV-B שנחשבת נחותה בבחינת איכות לקבוצה C, בעיקרון 2008 זה 208 מבחינת איכות וגימור.

מבחינה דינמית גם כאן עצם ההשוואה מחמיאה ל 2008 להשוות סופר מיני מוגבהת לקומפקטית מובילה...

בעיקרון הגולף 7 היא עדיין אמת מידה בכל מה שקשור להנדסת אנוש ואיכות גם ביחס לגולף 8 שמהווה נסיגה ביחס אליה.

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, Liran xsi כתב:

מנגד, השבלונה הגרמנית לא מתקרבת ליצירתיות הצרפתית בעיצוב.

 

מעבר לכך, ברכבים האלו יש הבדל דיי גדול בהרגשה וב-feel good factor בין גרסאות הבסיס לגרסאות המאובזרות.

וזה משנה דיי הרבה את ההתרשמות הכללית מהרכב.

 

מכיוון שהפיז'ו מוכרת קודם כל עיצוב (פנים וחוץ), אכן הגרסאות הגבוהות יותר יוצרות תחושה יותר הומוגנית, וממצות את הפוטנציאל. לקח לי זמן להוריד מההתרשמות שלי את התחושה בתא הנוסעים (כאמור, אני אוהב את מיקום ההגה, מתחת למחוונים, והגודל שלו) ולשים לב שאובייקטיבית, זה צעד אחורה.

באותה מידה, הגולף בכלל לא מרשימה בהתחלה, אבל עם הזמן אתה מגלה שלרכב פשוט אין שום נקודות תורפה.

לפני 3 שעות, אלי55 כתב:

עצם ההשוואה של ה 2008 הבסיסית לגולף 7.5 מחמיאה מאד ל 2008 במיוחד במחלקת איכות חומרים.

 

בהתחשב בעובדה שהן עולות אותו הדבר, אין כאן שום מחמאה. כאמור, ה-2008 בליגה, אבל חסרה את הליטוש הסופי שנותן תחושה של מוצר אפוי לחלוטין. אני הייתי שמח בעיקר למסך מגע עם תגובתיות טובה יותר, בייחוד ברכב שכל התפעול שלו מתבצע דרך המסך.

לפני 7 דקות, noknok כתב:

אני עומד באותה סיטואציה(גולף 7.5 שמסיימת בקרוב ליסינג), מעניין אותי למה הבחירה הייתה ספציפית ה2008?.

 

כי מכל האופציות היא היתה הרכב הכי אטרקטיבי. אישית, הייתי לוקח מאזדה 3 2.0, אבל בעלת הרכב לא רצתה רכב "שנראה כמו רכב ליסינג". לקחת קאמיק ושות', היה ממש מרגיש כמו ירידה ברמה לעומת הגולף. לפחות ה-2008 יפה, ותא הנוסעים כיפי.

  • רעיון טוב! 1

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גולף בסיסית ועירומה למדי עולה כמו 2008 מאובזרת (שם יש מצב ספורט, משענת יד וכו), מסכים לגמרי שהרכבים הם לאותו ייעוד, וההבדל הוא רק אופנתי.

אני לא נוהג במצב D רגיל, הרכב חלש מדי, בעיה אם אתה גר במקום עם הרבה עליות. שילוב 1.0 TSI עם DSG יותר חסכוני, ומרגיש חזק יותר, האוטומטי הפלנטרי של פיגו הרגיש עדין יותר ונעדר החבטות (שהולכות ונהפכות לנדירות יותר) בDSG, בשניהם שילוב המנוע גיר טוב לדעתי.

הרכב יפה מאוד, לא רציתי לקנות פיגו, דחפתי לכיוון של רנו או קיה, אבל אישתי ראתה אותו ולא הסכימה לשום דבר אחר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 41 דקות, falou כתב:

בהתחשב בעובדה שהן עולות אותו הדבר, אין כאן שום מחמאה.

ה 2008 עדיין זולה באופן די משמעותי ביחס לגולף 8, והאיכות של ה 2008 נחותה גם ביחס ל 308 שלא לדבר על ה 308 שהוצגה רק אתמול.

באופן פרדוקסלי זה לא מונע נטישה המונית ל SUV-B מקטגוריה C במכירות באירופה שם ה 2008 היא להיט חם.

דגימת טבלת מכירות חודש ינואר באירופה

Eu-1lz-NXMAMf-Fxo.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתור מי שמפרק להנאתו (ובעבר גם בתשלום) את הרכבים האלה, כך שאני מכיר אותם inside-out, אני מרשה לעצמי להגיד שפיג'ו

מנסים בחוזקה אך לעולם לא יגיעו לרמה של הגרמנים, לכן התחברתי לכל מה שכתבת. ובקארספורום בעיקר, סולחים לה כי היא יפה.

2016 BMW M235i.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סיכום יפה, תודה.

נראה שחלק מהאבזור המבאס בפג'ו גם נובע מרמת הגימור הנמוכה שמגיעה לחברות הליסינג. גם אבזור הבטיחות לוקה בחסר.

 

@Fraysa מול גולף זה לא ממש כוחות כי זו מכונית מקטגוריה מעל, השאלה איך היא עומדת מול ארונה\קאמיק\טי קרוס.

ברמת הגימור הבסיסית כולן עולות עליה בנושא אבזור הבטיחות ובולטת בעיקר הקאמיק, שמציעה 9 כריות אוויר, בלימה אוטונומית במהירויות יותר גבוהות מהפג'ו ברמת הגימור הבסיסית, בקרת שיוט אדפטיבית, ניטור רכב בשטח מת ותיקון סטייה מנתיב (כמדומני בפג'ו יש רק התרעה).

 

ומה זה לא יגיעו לרמה של הגרמנים? מה בדיוק חסר להם?

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 951 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...