Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיג'ו 2008 מול גולף דור 7, החלפת רכב ליסינג ולאן התקדמנו (אם בכלל)


falou
שימו לב! השרשור הזה בן 952 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

 מבחינתי 2008/קאמיק/סטוניק/טי קרוס וכד' עדיפים על כל רכב משפחתי/האצב'ק אחר, למרות שהם פחות מושקעות מבחינת רמת גימור. מחפש פרקטיות וגובה (הגב כבר לא אותו דבר) מילא הרכב משמש רק עבורי ב - 95% מהזמן.

 

גם לא אכפת לי להיות חלק "מתרבות אהבלים" למי שמשייך רכבים לקבוצות מסוימות. זה לא משפיע על ההחלטות שלי. 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שלא הבנת אותי. 

תרבוץ האהבלים היא זו שיצרה את סיגמנט ה-SUV B כתחליף לתצורת המיניוואן, שהיא גם גבוהה, אבל בו''ז גם יותר  מרווחת ופרקטית,מכל בחינה אפשרית. 

 

כמובן שלכל אחד בסוף יש את סט הדרישות שלו. אנחנו לקחנו 2008 כי מדובר ברכב למבוגר, מקסימום שניים פלוס ילד, אז שיהיה היפה יותר. 

 

אם יש לך צורך ברכב גבוה, ככל הניתן, לאדם אחד, אז זה הסיגמנט שלך. רק לך על הרכב היותר גבוה והיותר רך

 

רעיון בכיוון אחר, יש לי חבר אחרי ניתוח גב שנוסע היום באטקה (רכב מהעבודה) ומאוד מתגעגע לדאסטר שהיה לו קודם. הוא  לא המשיך עם הדאסטר בגלל עלות גבוהה בליסינג, אבל מתגעגע לרכות. 

  • רעיון טוב! 1

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

אני נוהג כבר כמה חודשים בפיגו 2008 פרימיום שקצת פותרת חלק מהבעיות (משענת יד למשל ...), אבל מסכים עם רוב מה שנכתב.

מצב הסטארט-סטופ מעצבן ברמות וזה שמסובך לנטרל אותו מוסיף חטא על פשע.

המנגנון רועד בטירוף כשחוזר לפעילות ובגלל רגישות יתר נכבה תוך כדי זחילה בפקקים או חיפוש חניה.

 

מצב הספורט ואפילו הרגיל מגיבים היטב לטעמי, אבל מעצבנים בנסיעה איטית כי בולמים את הרכב כל פעם שמוריד רגל מהגז ככה שאי אפשר לזחול ואני מעביר למצב חסכוני ששם הבעיה פחות מורגשת.

אני גר בתל אביב וחיפוש חניה במצב רגיל או ספורט עושה בחילה מרוב רעידות.

מצב חסכון סביר, אבל פחות נעים מהמאזדה 3 הישנה שלי.

 

השליטה על המזגן היא דרך מסך מגע ככה שמאוד קשה לשנות תוך כדי נסיעה.

 

נושא נוסף שלא ברור לי הוא נושא המוסיקה - הרכב תמיד מתחיל במצב רדיו ולא חוזר למצב בלוטות כמו כל רכב אחר שנהגתי בו.

 

אבל הפיג'ו ממש יפה ככה שהרבה נסלח לה :-)

 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפרופו, אני חושב שמערכת הסאונד ממש נחמדה. לדעתי היתרון העיקרי שלה זה שהטוויטרים ממוקמים בתוך קורות A בגובה האוזניים, ובגלל שצלילים גבוהים הם יותר כיווניים, מתקבל סאונד יותר נקי. בשבילי זה הרכב הראשון שהטוויטרים ממוקמים בו כך, וזה עובד יפה.

 

לגבי שאר החסרונות (מזגן, גיר וכו׳), אני חושב שהם לא מבריקים, אבל זה גם לא כזה נורא. מתרגלים.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, falou כתב:

אפרופו, אני חושב שמערכת הסאונד ממש נחמדה. לדעתי היתרון העיקרי שלה זה שהטוויטרים ממוקמים בתוך קורות A בגובה האוזניים, ובגלל שצלילים גבוהים הם יותר כיווניים, מתקבל סאונד יותר נקי. בשבילי זה הרכב הראשון שהטוויטרים ממוקמים בו כך, וזה עובד יפה.

יש לך מושג מה הרמקולים המרכזיים?

חשבתי לשדרג ל jbl כמו שעשיתי ברכב הקודם רק שלא מצליח למצוא את גודל הרמקולים במיפרט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

לאחר נסיעה ארוכה, ראשונה, לצפון עם ה-2008, בסה״כ הרשמים התקבעו.

 

קודם כל, הקצת יותר מרווח מלפנים בהחלט משתלם, אבל יותר לנוסע. בתור נהג, אני מאוד אוהב את תנוחת הישיבה והסידור של ההגה מתחת ללוח השעונים.  הרכב נוח מעל שיבושים קלים (תוצאה של מהלך מתלים רך בתחילתו), משייט בנינוחות. סבבה.

 

כשמגיעים לכבישים יותר דורשניים, אז הרכות ההתחלתית של המתלים תורמת לרכינת יתר בתחילת המהלך. לא נורא, אבל צריך להתרגל לזה. השילוב של המנוע והגיר ממשיך לאכזב, וכאן זה כבר ממש לא נעים. המנוע דווקא מצויין, אבל התפעול הידני של הגיר, שנחוץ בשילוב של עליות/ירידות/סיבובים, לא מאפשר להתנהל בקצב משביע רצון.

שימושים בידיות מאחורי ההגה מחליף הילוכים גם במצב אוטומט, אבל התגובה סופר איטית, ולעיתים מתפספסת. לא כמו DSG, פה צריך להעביר הילוך-הילוך, ועד שלא נכנס ההילוך מההעברה הראשונה, לא מתקבלת הפקודה הבאה. בשילוב עם העברה איטית/מפוספסת, קשה  לתכנן נכון את ההילוכים. לא תמיד הרכב מגיע להילוך שרצית. מתסכל.

בהמשך, הגיר חוזר למצב אוטומט על דעתו, שזה קורה גם עם DSG, לדוגמא, אבל DSG לא יעשה לך את זה אם אתה בעלייה/ירידה ומתפעל את המנוע על טורים גבוהים. הגיר של ה-2008 הרבה יותר טיפש, ורץ לחסוך לך דלק.

אפשר להעביר את הגיר למצב ידני מלא, שפותר את הבעיה הזו, אבל מהירות התגובה נותרת מאכזבת, ולא נותר אלא להתגעגע לגיר ידני.

 

בכבישים כאלו גם מתגברת התחושה שהמודלציה של הבלמים לא אידיאלית. הם לא נושכים מספיק בהתחלה ונדרשת לחיצה חזקה מדי כדי להתחיל בלימה רצינית. בשילוב עם מהלך המתלים הראשוני הרך מאוד, נוצרת תחושה של רכב שהוא כבד ממה שהוא, עם יותר אינרציה ממה שצריך. כל זה עומד בניגוד ישיר להגה הקטן והמהיר, והתוצאה היא תחושה חזקה של... חוסר הרמוניה. ה-2008 לא זורמת, וחבל, כי בסה״כ האיזון של השלדה, מבחינת הנטייה לתת היגוי, לא רע בכלל, אבל זה רק מחזר את התחושה של רכב לא מגובש.

 

כמובן שכל זה זה זוטי זוטות לרב רוכשי הרכב, ואם משאירים את הרכב לעשות את מה שהוא עושה טוב, להתנהל בנינוחות, אז הכל אחלה. בכבישים מהירים, בהתנהלות מנהלתית, הרכב נוסע היטב. אבל עדיין, גולף דור קודם, עם DSG, מספקת יחידת הנעה כ״כ הרבה יותר טובה, שפשוט אין תחרות מבחינה זו.

  • אהבתי 2

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, falou כתב:

בכבישים כאלו גם מתגברת התחושה שהמודלציה של הבלמים לא אידיאלית. הם לא נושכים מספיק בהתחלה ונדרשת לחיצה חזקה מדי כדי להתחיל בלימה רצינית. 

גם במאזדה 3 החדשה. מחרפן אותי וממש הפתיע. אמנם יכול להיפתר בקלילות באפטר מרקט, אבל איזה מאכזב זה. אני יודע שזוט שטות, אבל גם אותי זה "עצבן" קצת.

עריכה אחרונה על ידי ניקו פ.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עוד נקודה קטנה, שאולי נראית לא מהותית, אבל... וואללה, חייבת להפטר:

המסגרת הכסופה מסביב למסך המולטימדיה - מסנוורת. זה לא הורגש בחורף, זה מורגש עכשיו. בשעות/זוויות מסויימות, החרא הזה יורה לך ישר לעין. זה חתיכת פאק בתכנון, ואני אשמח לשמוע הצעות איך לכסות את זה, בלי להשתמש בסלוטייפ שחור.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבלמים אכן לא נושכים וזה די מוזר כי צרפתיות שאני מכיר אוהבות לנשוך (אופס יצא לי).

המערכת של הרכב היא באמת פנינה נסתרת. יצא לי להתנייד ברכב של ההורים לפני איזה שבוע ואמרתי לעצמי ״בוא נגביר קצת״. וואלה יצא להם שם קוראסון טעים מאוד! לא הייתי משדרג אלה אם אני מתכנן התקנה מפגרת בכמה אלפים טובים.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 חודשים מאוחר יותר...

היי @falou @farkash7@גבריאל ב.,

אני אמור להחליט בקרוב אם לקחת את גרסת הפרימיום בנזין של הרכב או לרכוש רכב אחר לגמרי. אשמח לשמוע את דיעותכם לאחר כחצי שנה ניסיון עם הרכב.

האם לאחר חצי שנה אתם עדיין ממליצים על הרכב לקנייה?

האם הייתם מעדיפים לרכוש רכב אחר?

יש רשמים חדשים מבחינת איכות הנהיגה/נסיעה שתוכלו לשתף אותי?

בעיות שנתקלתם?

 

תודה!

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גירסת הדיזל היא 4 צילינדר  ופותרת את בעיית הרעידות , גם המומנט הגבוה מפחית את הצורך בהורדת הילוכים , עדיין הוא רחוק מלהיות מכונית ספורט , בכללי הרכב נוסע יפה מאוד ודי נוח ושקט  

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 13.9.2021 בשעה 16:04, avzi כתב:

היי @falou @farkash7@גבריאל ב.,

אני אמור להחליט בקרוב אם לקחת את גרסת הפרימיום בנזין של הרכב או לרכוש רכב אחר לגמרי. אשמח לשמוע את דיעותכם לאחר כחצי שנה ניסיון עם הרכב.

האם לאחר חצי שנה אתם עדיין ממליצים על הרכב לקנייה?

האם הייתם מעדיפים לרכוש רכב אחר?

יש רשמים חדשים מבחינת איכות הנהיגה/נסיעה שתוכלו לשתף אותי?

בעיות שנתקלתם?

 

תודה!

 

 

כל מה שכתבתי אז נכון גם היום. מבחינה דינמית, השילוב של הגיר/מנוע מאכזב. קקטוס, עם גירסה קצת יותר חלושה של אותו מנוע וגיר ידני, עובדת הרבה יותר טוב. 

גם מה שכתבתי לגבי המתלים עודנו נכון, וגם שם הקקטוס עושה עבודה יותר טובה, כנראה בגלל שהיא שוקלת פחות.

האוטו עדיין יפה, תנוחת הנהיגה עדיין מצויינת, הגימור מעולה, והאוטו עדיין יפה.

מעבר לזה, שום בעיות.

 

אישית, לעצמי, לא הייתי קונה את האוטו הזה. מעדיף משהו יותר אפוי ונמרץ מבחינת יחידת ההנעה והמתלים.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 952 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...