Jump to content

Dizel08

  • הודעות

    29
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של Dizel08

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. יש מכוניות חשמליות עם שני הילוכים , דוגמא פורשה טייקאן , כניראה שכך אפשר להגיע למהירות מקסימלית גבוהה מבלי להפסיד זינוק מהיר , טסלה עושים את זה עם הילוך בודד ושיפורים טכנולוגיים במנוע החשמלי
  2. תחנות דלק באיסלנד נדירות ורחוקות אחת מהשניה בהרבה אזורים , לכן טווח הרכב חשוב גם כן , מה שנותן עדיפות לרכבי דיזל עם מיכל גדול וצריכה נמוכה.
  3. מי שקונה גילי , מקבל עמדה של ev edge כאשר המערכת היא של חברה שווצרית ABB , יש גם ציפ לפתיחה וגם אופציה להשאיר אותה פתוחה תמיד , למי שיש חניה פרטית סגורה , וגם אופציה לפתיחה עם אפליקציה נוחה שמאפשרת כיוון של עוצמת זרם הטעינה וגם אופציה לטיימר לטעינה מתוזמנת, בנוסף יש באפלקציה סטטיסטיקה של כמה טענת ומתי לפי חודשים מאוד נוח בסך הכול
  4. נסעתי מאחורי איוניק 5 , החשמלית הכי חדשה של יונדאי, ולהפתעתי אני שם לב שנוריות האיתות האחוריות הן נורות להט רגילות מוסוות מאחורי לוח שחור עם חריצים !!! האם אני טועה ? בסיניות יש כבר תאורת לד מטאור ולד ליזר ויונדאי שמים מנורה רגילה ברכב הכי חדיש שלהם ?
  5. ברכב חדש , צריכת הדלק גבוהה יותר מהנורמלי, לאחר כמה אלפי קמ הצריכה יורדת, מציע להתיחס לצריכת דלק של רכב לאחר כ 10000 קמ שאז רמת החיכוך הפנימי מתיצבת ,
  6. Dizel08

    משיכה בהגה

    איזון גלגלים זה מה שנעשה בפנצריה? , לכל גלגל בניפרד עם מישקולות קטנות ? או הכוונה לאיזוון פרונט ? כיוון סטיות של הגלגלים הקידמים
  7. למעלה משבוע אני מרגיש משיכה קלה ימינה בהגה בנסיעה מהירה , נידמה לי שזה קרה לאחר מילוי אוויר בצמיגים אבל אולי זה לא קשור , הרכב חדש ובאחריות אבל לפי דעתי האחריות לא חלה על דברים כאלה , יש מוסך לכיוון פורנט מומלץ באיזור הצפון ? אולי כדאי להוריד אוויר ללחץ המומלץ על ידי היצרן לפני ? תודה
  8. קראתי כאן על מיכלי אוריאה בעייתים בפיזו , ניראה שב 2020 הבעיה תוקנה , ברנו לא שמעתי על בעיות כאלה , המסנן חלקיקים עלול להסתם בנסיעות עירוניות מרובות , אבל לא אמורות להיות בעיות בפרופיל נסיעה שכולל נסיעות בן עירוניות ארוכות , החיסכון בדלק והמומנט בדיזל חדיש די מרשים ולי אישית ניראה לא הגיוני לחזור לבנזין .
  9. לדעתי לנסיעות בין עירוניות ארוכות , דיזל נותן פיתרון עדיף על היברידי , יש לי שני רכבי דיזל צרפתיים , עושים כ 18 עד 20 קמ לליטר ואפילו בנסיעות לאילת 25 ויותר קמ לליטר , הרנו מאגן דיזל גם די שקטה ונוחה לדעתי.
  10. Dizel08

    רכב חדש ידני?

    ממליץ על ניסאן מיקרה , מודל קודם עד 2019, די מרווחת חסכונית ואמינה
  11. קיבלת כבר את הרכב ? מתי הזמנת ? האם בנוסף לכבל סבתא יש גם כבל טעינה type 2 לעמדות רגילות ציבוריות? זה יותר חשוב
  12. לחבר עם קשקאי 2017 בנזין החליפו גיר על חשבון החברה בטיפול 1000000, הסימפטום היה קפיצות בעומס, הוא נאלץ אבל להחליף צמיגים באותו מוסך במחיר מופקע כפיצוי על המאמץ שהמוסך השקיע בנושא .
  13. הייתי בסוכנות הבוקר הרכב חיצונית ניראה מרשים למדי , פנימית הוא מלא פלסטיקים קשיחים , מירווח ראש לגבוהים מוגבל מאחורה וגם במושב הנוסע ליד הנהג שאינו מתכוונן לגובה , המערכת מולטימדיה נישמעת טוב ומגיבה מהר , תא המיטען ניראה קטן יותר מ 400 הליטר המוצהרים , יש גלגל רזרווי ! עמדת הטעינה מסופקת אבל יש להוסיף על התקנה , בכל מקרה רוב המלאי בארץ אזל , נישארו הטווח הקצר בעיקר, שבוע הבא נעשה נסיעת מיבחן ונתרשם וכניראה יפתחו הזמנות לינואר 22
  14. אני חושב שכרגע הגיעו רק 100 יחידות , עוד 1000 יגיעו ברבעון הראשון של שנה הבאה
  15. אני חושב שהרכב הזה עומד בסטנדרט האירופאי ואינו מוגבל ל 400 יחידות , כולל גם את אמצעי הבטיחות האקטיבים הנידרשים אם זה יהיה המחיר אז הוא אומנם גבוה אבל לא מוגזם מדי ואם יכלול עמדת טעינה ועוד הנחה קטנה , אז יש מה לשקול ולבקש נסיעת מיבחן
×
×
  • תוכן חדש...