Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיג'ו 2008 מול גולף דור 7, החלפת רכב ליסינג ולאן התקדמנו (אם בכלל)


falou
שימו לב! השרשור הזה בן 953 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני 10 שעות, אלי55 כתב:

ה 2008 עדיין זולה באופן די משמעותי ביחס לגולף 8, והאיכות של ה 2008 נחותה גם ביחס ל 308 שלא לדבר על ה 308 שהוצגה רק אתמול.

באופן פרדוקסלי זה לא מונע נטישה המונית ל SUV-B מקטגוריה C במכירות באירופה שם ה 2008 היא להיט חם.

דגימת טבלת מכירות חודש ינואר באירופה

Eu-1lz-NXMAMf-Fxo.jpg


נתון מכירות של חודש אחד זה לא מדד שאפשר להסיק על פיו מסכנות בלי להבין מה הוביל אליו.
המכירות של ה2008 עלו אולי בגלל שהדגם הפך זמין למכירה והיו הרבה אנשים שחיכו לו לפני, מצד שני מכירות הגולף יכולות לרדת בגלל שבדיוק הוצג הדור החדש.


@falou חבל שלא הזמנתם את הפרימיום שיש לה אפשרות למצב ספורט, אני מבין את מה שאתה אומר לגבי תגובת הדוושה והגיר (בתור בעלים של 308 עם אותו המנוע וגיר EAT6) אבל מדובר בעניין של כיול לשם נהיגת "ליסינג" נינוחה וכמה שיותר חסכונית במצב ספורט כל העניין הזה משתנה.

עריכה אחרונה על ידי Gavrik
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עם כל הכבוד לגולף ובהחלט יש לי, העובדה שבחדשה אתה צריך להסיט מבט בכדי לשנות טמפ או עוצמה במזגן דרך המסך, בדיוק כמו בפז'ו, גרוע מכך מיקום פתחי המיזוג ירד לכיוון הבירכיים, הפך את האוטו הזה לVOID עבורי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צריך לומר ביושר שרוב הביקורות על ה2008 כנראה לא רלוונטיות לגרסת הפרימיום ובמיוחד לפרימיום דיזל.

מצד שני מחירו של ה2008 בגירסת האקטיב הוא לא נמוך מאוד ברמה שמצדיקה את הפאקים שהוזכרו וחבל.

 

לגבי פתחי מיזוג גם ב2008 המיקום לא אידיאלי. לי לא הפריע, אבל הם לא ממוקמים בחלק העליון של הדשבורד.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 49 דקות, רועי5 כתב:

עם כל הכבוד לגולף ובהחלט יש לי, העובדה שבחדשה אתה צריך להסיט מבט בכדי לשנות טמפ או עוצמה במזגן דרך המסך, בדיוק כמו בפז'ו, גרוע מכך מיקום פתחי המיזוג ירד לכיוון הבירכיים, הפך את האוטו הזה לVOID עבורי.

 

בגולף דור 7 אתה לא רק צריך להסיט את המבט, אתה צריך להסיט אותו למטה. בפיז'ו אתה רק צריך להזיז קצת את העיניים הצידה. לגבי הפתחים, נראה שה-fetish של אהרונוביץ תופס תאוצה...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, farkash7 כתב:

צריך לומר ביושר שרוב הביקורות על ה2008 כנראה לא רלוונטיות לגרסת הפרימיום ובמיוחד לפרימיום דיזל.

מצד שני מחירו של ה2008 בגירסת האקטיב הוא לא נמוך מאוד ברמה שמצדיקה את הפאקים שהוזכרו וחבל.

 

לגבי פתחי מיזוג גם ב2008 המיקום לא אידיאלי. לי לא הפריע, אבל הם לא ממוקמים בחלק העליון של הדשבורד.

 

לגמרי צריך ברכב הזה ללכת על הפרימיום.

אין לי בעיה עם פתחי האוויר, ובכלל אני לא מבין את העיסוק האובססיבי בנקודה שולית לגמרי זו.

 

 

לפני 6 שעות, Gavrik כתב:


נתון מכירות של חודש אחד זה לא מדד שאפשר להסיק על פיו מסכנות בלי להבין מה הוביל אליו.
המכירות של ה2008 עלו אולי בגלל שהדגם הפך זמין למכירה והיו הרבה אנשים שחיכו לו לפני, מצד שני מכירות הגולף יכולות לרדת בגלל שבדיוק הוצג הדור החדש.


@falou חבל שלא הזמנתם את הפרימיום שיש לה אפשרות למצב ספורט, אני מבין את מה שאתה אומר לגבי תגובת הדוושה והגיר (בתור בעלים של 308 עם אותו המנוע וגיר EAT6) אבל מדובר בעניין של כיול לשם נהיגת "ליסינג" נינוחה וכמה שיותר חסכונית במצב ספורט כל העניין הזה משתנה.

 

הרכב, כאמור, ליסינג, וזה מה שהיה. ב-DSG מצב הספורט היה אגרסיבי מדי בעבר. בגולף 7 הוא היה טוב מאוד, אבל עדיין פחות מספק מתפעול ידני מההגה, שמייתר את השימוש בקיקדאון ומאפשר זרימה הרבה יותר טובה (קודם מוריד, אח"כ לוחץ, מה שמאפשר תזמון עדיף של ההאצה).

ב-2008 אני חושב שלגמרי צריך להזמין את הפרימיום, כי זה הסטייל זה הקטע של הרכב.

 

 

לפני 16 שעות, khalil כתב:

גולף בסיסית ועירומה למדי עולה כמו 2008 מאובזרת (שם יש מצב ספורט, משענת יד וכו), מסכים לגמרי שהרכבים הם לאותו ייעוד, וההבדל הוא רק אופנתי.

אני לא נוהג במצב D רגיל, הרכב חלש מדי, בעיה אם אתה גר במקום עם הרבה עליות. שילוב 1.0 TSI עם DSG יותר חסכוני, ומרגיש חזק יותר, האוטומטי הפלנטרי של פיגו הרגיש עדין יותר ונעדר החבטות (שהולכות ונהפכות לנדירות יותר) בDSG, בשניהם שילוב המנוע גיר טוב לדעתי.

הרכב יפה מאוד, לא רציתי לקנות פיגו, דחפתי לכיוון של רנו או קיה, אבל אישתי ראתה אותו ולא הסכימה לשום דבר אחר.

 

אני מדבר על גולף 7, שעלתה לפני 3+ שנים בדיוק כמו ה-2008 המדוברת עכשיו. גם המנוע היה ה-1.4 ולא ה-1.0.

ואני לגמרי מגבה את אשתך. כבר כתבתי הרבה בעבר, רכב צריך שיהיה לו משהו שמרחיב את הדעת. עם כל מה שכתבתי, נחמד לנהוג בפיז'ו, בעיקר בגלל תא הנוסעים. הוא נאה וזה כיף להיות בו, למרות שהוא קצת קודר (בייחוד מאחור). הוא יפה.

 

 

לפני 16 שעות, אלי55 כתב:

ה 2008 עדיין זולה באופן די משמעותי ביחס לגולף 8, והאיכות של ה 2008 נחותה גם ביחס ל 308 שלא לדבר על ה 308 שהוצגה רק אתמול.

באופן פרדוקסלי זה לא מונע נטישה המונית ל SUV-B מקטגוריה C במכירות באירופה שם ה 2008 היא להיט חם.

דגימת טבלת מכירות חודש ינואר באירופה

 

 

עניתי לגבי העלות למעלה. מה להיט או לא להיט, זה לא עניין הפוסט.

 

 

 

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, falou כתב:

 

בגולף דור 7 אתה לא רק צריך להסיט את המבט, אתה צריך להסיט אותו למטה. בפיז'ו אתה רק צריך להזיז קצת את העיניים הצידה. לגבי הפתחים, נראה שה-fetish של אהרונוביץ תופס תאוצה...

אתה לא באמת מבקש שנבהיר שוב מה ההבדל בין בקרים פיזיים לכאלו שמצוירים על מסך, קצת מיותר נדמה לי. וגם לאהרונוביץ' יש לעיתים טענות מוצדקות, בכל מקרה לא הופך את מי שחושב כמוהו לקופיקאט.

עריכה אחרונה על ידי רועי5
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מבין את ההבדלים, אני חושב שזה לגמרי לא קריטי.

 

קודם כל, ב-2008, אפשר להפעיל קירור מקסימלי ו/או לכבות, מכפתור פיסי.

 

אבל עיקר העניין הוא שמזגן זה משהו שאתה מתעסק איתו בתחילת הנסיעה, אולי עוד פעם אחת תוך כדי. זהו. גם אם נוח לך יותר שיטה כזו או אחרת, זה ממש לא קריטי. בניגוד, לדוגמא, למושב, שעליו אתה יושב מאה אחוז מהזמן ברכב, ואם הוא לא נוח, זו סיבה לא לקנות רכב.

 

לגבי הנוחות של התפעול, הפקדים של הגולף היו נמוכים. כדי לראות מה אתה בוחר, אתה צריך להסתכל למטה.  עכשיו לך תראה מהיכן יוצא האויר, כמה הורדת את הטמפ' (חיווי LCD קטנטן), אם הפעלת סירקולציה או לא...

בפיז'ו אתה יכול לתפעל את המזגן על המסך ועדיין העיניים שלך קולטות את הכביש. הדבר העיקרי שמעצבן בפיז'ו זו איכות המסך, וכמובן זה שצריך להכנס לתפריט המיזוג לפני שאתה משנה.

אבל צריך לזכור, ריכוז הפונקציות במסך זה מה שמאפשר ליצור סביבת פנים מפוסלת. זה נכון ב-2008 וזה נכון בקקטוס, שם ניצלו את המסך לתכנן פנים רכב לא מפוסל, אבל סופר מרווח ואוורירי.

אם אתה שואל אותי מה יותר חשוב, אז יותר חשוב פנים מתוכנן היטב מתפעול נוח של המזגן. בפנים אתה יושב מאה אחוז מהזמן, ועם המזגן מתעסק 10 שניות בכל נסיעה.

 

מכוניות עדיפות מבחינת תפעול מזגן, לאון דור 2, מושלמת.

Audi A3 מקורית - חרא על הפנים על מי שהינדס שכל שינוי חצי טמפ/מהירות מצריך קליק.

  • אהבתי 1

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 19 שעות, Gavrik כתב:


נתון מכירות של חודש אחד זה לא מדד שאפשר להסיק על פיו מסכנות בלי להבין מה הוביל אליו.
המכירות של ה2008 עלו אולי בגלל שהדגם הפך זמין למכירה והיו הרבה אנשים שחיכו לו לפני, מצד שני מכירות הגולף יכולות לרדת בגלל שבדיוק הוצג הדור החדש.


@falou חבל שלא הזמנתם את הפרימיום שיש לה אפשרות למצב ספורט, אני מבין את מה שאתה אומר לגבי תגובת הדוושה והגיר (בתור בעלים של 308 עם אותו המנוע וגיר EAT6) אבל מדובר בעניין של כיול לשם נהיגת "ליסינג" נינוחה וכמה שיותר חסכונית במצב ספורט כל העניין הזה משתנה.

הEAT 6 ב308 לא עובד מהיר כמו ה EAT6 ב3008.

הEAT 8 מהיר יותר משתיהן.

 

עריכה אחרונה על ידי ronrcz
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני ממש מאוכזב מהתנהגות ה EAT6 ב 208 שלי (2019).

יש הרגשה שהגיר מסרס את המנוע,והוא ממש לא מותאם.

במיוחד בנסיעות פקוקות,יש טלטול מסויים והרגשה של זריקת קלאץ'.

ההרגשה,אם לתאר אותה כמה שאני יכול היא שיש השהייה בתגובת המצערת בתחילת נסיעה,ואז יש פרץ של מומנט ומיד לאחריו הרגשה של בלימת מנוע,החלפת הילוך,טלטול וזריקה קדימה.

כמובן רק בנסיעות פקוקות כמו שציינתי.

 

עד לרגע זה אני מקננת בי השאלה האם זה בעיה ספציפית אצלי ברכב,או שזה התנהגות נורמלית לרכב הזה עם עם השילוב הנ"ל.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

*לא נהגתי על ה-2008 אבל חלק מהדברים רלוונטי ב-3008

 

פד בקרת השיוט מאחורי ההגה דרש הסתגלות ארוכה ולא מעט קללות, אבל היום אני ממש מחבב אותו. אני משתמש בו די הרבה והתפעול אינטואיטיבי וקל.

המסך זו נקודה כואבת - הוא איטי להחריד. גם מצלמת הרוורס מוצגת לא פעם אחרי שהתמרון הושלם.

לגבי איטיות תגובת הדוושה, מצב ספורט נותן לזה מענה טוב. חבל שהוא לא סטנדרטי בכל רמות הגימור.

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 19 שעות, farkash7 כתב:

לגבי פתחי מיזוג גם ב2008 המיקום לא אידיאלי. לי לא הפריע, אבל הם לא ממוקמים בחלק העליון של הדשבורד.

כמעט ולא קיימים רכבים חדשים עם מיקום מיזוג אידיאלי כיום,
הארונה, הטיגואן, שבי טריילבלייזר והסופרב הם היחידים שקופצים לי לראש ב"שלוף", 
כל השאר הורידו את המזגן לאמצע הקונסולה (קאמיק, לאון חדשה, גולף, יאריס..) או לתהומות הנשייה (אוקטביה החדשה) שם הפתח הזה פשוט מיותר...

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, yoni2sh כתב:

אני ממש מאוכזב מהתנהגות ה EAT6 ב 208 שלי (2019).

יש הרגשה שהגיר מסרס את המנוע,והוא ממש לא מותאם.

במיוחד בנסיעות פקוקות,יש טלטול מסויים והרגשה של זריקת קלאץ'.

ההרגשה,אם לתאר אותה כמה שאני יכול היא שיש השהייה בתגובת המצערת בתחילת נסיעה,ואז יש פרץ של מומנט ומיד לאחריו הרגשה של בלימת מנוע,החלפת הילוך,טלטול וזריקה קדימה.

כמובן רק בנסיעות פקוקות כמו שציינתי.

 

עד לרגע זה אני מקננת בי השאלה האם זה בעיה ספציפית אצלי ברכב,או שזה התנהגות נורמלית לרכב הזה עם עם השילוב הנ"ל.

 

אני לא זוכר כבר ב208 הישנה איך זה כי עבר די הרבה זמן מאז שנהגתי,אבל התיבה מוציאה את המיטב מהמנוע ב3008 {1.6}.

גם ב308 היא לא עובדת חלק כמו ב3008,לדעתי תגש למוסך שיתחברו לסורק,אני די בטוח שיש עדכון תוכנה ,תבקש שיעשו לך עדכון לגיר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתי כבר במרכזי בשורק,ובתל אביב.

עשו נסיעת מבחן.

בתל אביב אמרו לי שאין שום בעיה ושאין שום עדכון תוכנה.

בשורק הבוחן כן הרגיש משהו,אבל מייד אמר שזה בגלל שהרכב עוד חדש (2000K) וצריך עוד לנסוע קצת.

 

זה בערך רמת השירות בלובינסקי.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 14 שעות, falou כתב:

אני מבין את ההבדלים, אני חושב שזה לגמרי לא קריטי.

 

קודם כל, ב-2008, אפשר להפעיל קירור מקסימלי ו/או לכבות, מכפתור פיסי.

 

אבל עיקר העניין הוא שמזגן זה משהו שאתה מתעסק איתו בתחילת הנסיעה, אולי עוד פעם אחת תוך כדי. זהו. גם אם נוח לך יותר שיטה כזו או אחרת, זה ממש לא קריטי. בניגוד, לדוגמא, למושב, שעליו אתה יושב מאה אחוז מהזמן ברכב, ואם הוא לא נוח, זו סיבה לא לקנות רכב.

 

לגבי הנוחות של התפעול, הפקדים של הגולף היו נמוכים. כדי לראות מה אתה בוחר, אתה צריך להסתכל למטה.  עכשיו לך תראה מהיכן יוצא האויר, כמה הורדת את הטמפ' (חיווי LCD קטנטן), אם הפעלת סירקולציה או לא...

בפיז'ו אתה יכול לתפעל את המזגן על המסך ועדיין העיניים שלך קולטות את הכביש. הדבר העיקרי שמעצבן בפיז'ו זו איכות המסך, וכמובן זה שצריך להכנס לתפריט המיזוג לפני שאתה משנה.

אבל צריך לזכור, ריכוז הפונקציות במסך זה מה שמאפשר ליצור סביבת פנים מפוסלת. זה נכון ב-2008 וזה נכון בקקטוס, שם ניצלו את המסך לתכנן פנים רכב לא מפוסל, אבל סופר מרווח ואוורירי.

אם אתה שואל אותי מה יותר חשוב, אז יותר חשוב פנים מתוכנן היטב מתפעול נוח של המזגן. בפנים אתה יושב מאה אחוז מהזמן, ועם המזגן מתעסק 10 שניות בכל נסיעה.

 

מכוניות עדיפות מבחינת תפעול מזגן, לאון דור 2, מושלמת.

Audi A3 מקורית - חרא על הפנים על מי שהינדס שכל שינוי חצי טמפ/מהירות מצריך קליק.

בבקרים פיזיים חוש המישוש, לבעלי אצבעות לפחות, מייתר את הצורך להסתכל ולראות איפה ואיך. בציורים על מסך עדיין צריך לראות על מה אתה לוחץ. התחושה הזו שאתה ממשיך לראות גם את הדרך בשל שימוש באותו קו ראייה מזכיר לי את הטיעון לפיו אין באמת סיכון בטיחותי בשימוש בסלולר בזמן נהיגה, כי אפשר גם לדבר וגם לראות, ומתעלם מענין חלוקת הריכוז  והמבט שעלולים להיות קטלניים. לענין משך הזמן שאתה מקדיש בנסיעה לצרכי שינוי בפרמטרים מדובר בענין אינדיבידואלי כמובן, אבל יצרן אחראי צריך להתייחס בתכנוניו לתנאי קיצון של שימוש תכוף. גם ענין האווריריות שהוא לטענתך הסיבה בשלה השליטה עברה למסך, מעט קלוש, לא מדובר במתקן תמי 4 כזכור, נראה יותר כמו חיסכון בעלויות מאשר רווחתו של הנוהג וכגימיק שמשדר קידמה טכנולוגית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, רועי5 כתב:

בבקרים פיזיים חוש המישוש, לבעלי אצבעות לפחות, מייתר את הצורך להסתכל ולראות איפה ואיך. בציורים על מסך עדיין צריך לראות על מה אתה לוחץ. התחושה הזו שאתה ממשיך לראות גם את הדרך בשל שימוש באותו קו ראייה מזכיר לי את הטיעון לפיו אין באמת סיכון בטיחותי בשימוש בסלולר בזמן נהיגה, כי אפשר גם לדבר וגם לראות, ומתעלם מענין חלוקת הריכוז  והמבט שעלולים להיות קטלניים.

 

קודם כל, לנהל שיחה/להקליד ולתפעל מזגן (או רדיו), זו לא אותה פעולה, קוגנטיבית. לגבי "קו ראייה", אתה מפעיל ומודע לראייה הפריפריאלית שלך כל הזמן, ויש לך חלוקת קשב (כלומר, ראייה) לא רעה בין מה שאתה מתמקד בו למה שעתיד להכנס למרכז הפריים. כך שההשוואה לדיבור/גלישה/סימוס בסלולרי, לא רלוונטית.

 

ועדיין נשארנו עם הבעיה, שפקדים פיסיים במיקום נמוך עדיין מצריכים הסטה של המבט למטה, לראות באיזה מצב הטמפ' נמצאת, אם הסירקולציה עובדת, אם המזגן מופעל או לא, וכו'. כלומר, אתה מסיט עיניים גם לפקדים פיסיים, לא רק למסך. בקקטוס, למשל, הפקדים על המסך כ"כ גדולים, שממש קל איתם, ולכן לא נורא שהתגובתיות של המסך לא משהו. ב-2008, המסך טיפה יותר טוב, אבל הקוטן שלו פוגע.

אם אתה שואל אותי, אילו פקדים יותר נוחים ומהירים לתפעול, אלו שבגולף 7 או אלו שב-2008, התשובה היא שאין הבדל. לשניהם צריך להתרגל, לפחות ב-2008 לא צריך להסתכל למטה כדי לראות מה אתה עושה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 953 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...