Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1946 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי חברים עם ילדים, יש לי חברים גרושים, יש לי חברים רווקים.

הרבה בנות שהכרתי בצעירותי חד הוריות, חלקן גרושות חלקן לךעולם לא התחתנו.

 

אבל לי לא אכפת, כי אני חי את חיי.

ממליץ לך לחיות את חייך.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
  • תגובות 696
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפני 48 דקות, llaavvii כתב:

להיות אבא צעיר זה פשוט כיף ויחסית עם הרבה כוח,

גם היכולת שלך לשים בצד רגע את הרצונות שלך לטובת אחר הרבה יותר גדולה.

היום בגיל 46, עם ילדים גדולים כבר, ויכולת לעסוק בתחביבים (כמעט) מתי שאני רוצה מביאה אותי למסקנה שזה כנראה המודל הרצוי.

 

לא שאני מזלזל חלילה או אומר שאתה טועה, אבל אתה בשום אופן לא יכול להגיע למסקנה שזה כנראה המודל הרצוי, אם לא "ניסית" את המודל השני (או השלישי, או כמה כאלה שלא יהיו)...

  • אהבתי 1
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם

  @Dimoבתור אבא לילדון ב-1991 וני רוצה לחדש לך משהו: גם עם שבוע עבודה של 100 שעות אחד התענוגות שלי היה לצאת עם הילד לטיול או משחקים - ולפגוש של לא מעט אבות עם ילדים.

 

@Potatoאתה נחרץ מדי. אתה צעיר, עדיין מוקדם להיות מקובע. בטוח שתשתנה. איך תשתנה? לנביאים פתרונים. אולי בעוד שנה וחצי תפתח שרשור על טבעות אירוסין, אולי על דירות רווקים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 8 שעות, David32 כתב:

זאת המוטיבציה?

לא קצת עצוב?

אני לא חושב שבדידות קיצונית צריכה להיות המוטיבציה. אני חושב (או יותר נכון: יודע, כי אני מכיר לא מעט מקרים) שהיא עלולה להיות התוצאה. 

כמו כן, למרות שזה בלתי אפשרי בתוך שרשור חצי אנונימי ואף אחד כאן גם לא פסיכולוג או פסיכיאטר (למרות שקראתי שני ספרים של ג'ורדן כמו שאתה יודע), הייתי מנסה עקרונית להפריד בין בחירה במצב מסוים, לבין קיומו כעובדה מוגמרת.

יכול להיות שפוטאטו באמת בוחר בחירה מסוימת ונהנה ממנה. קטונתי. אבל הצורך לספר איך אנשי משפחה רק מחכים למוות שלהם, כי הילדים השתלטו להם על החיים ועל השאיפות, לא חדש בפורום הזה. והוא מגיע בעיקר מאנשים שבמקביל מתלוננים על תסביכים, קושי למצוא תחביבים, בעיות בקריירה ומה לא. ומה שגם קצת נעלם פה בשיח הוא שאף אחד לא טוען שקיום זוגיות בשם קיום זוגיות זו מטרה. זה אולי לא נאמר באופן מפורש מספיק, אבל מי שזקוק ללבד שלו, או ל-10 שעות בשבוע כדי לתת בראש במסלולי מרוצים - צריך לחפש בת זוג שתתן לו את זה. 

  • אהבתי 2
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 2
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם (נערך)
לפני 56 דקות, sperial כתב:

 

@Potatoאתה נחרץ מדי. אתה צעיר, עדיין מוקדם להיות מקובע. בטוח שתשתנה. איך תשתנה? לנביאים פתרונים. אולי בעוד שנה וחצי תפתח שרשור על טבעות אירוסין, אולי על דירות רווקים.

ואתה בטוח מידי שאתה יודע מה טוב לאחרים על סמך הנסיון המאוד מאוד מצומצם שלך.

כל תגובה שלך פה מלאה ב"אני ואני ואני" ובפועל רוב העצות הכלכליות שלך הן זבל במקרה הרע והתחכמות עלובה במקרה הטוב.

 

תן לאנשים טיפה קרדיט שהם יודעים מה הם רוצים מהחיים שלהם יותר ממה שאתה יודע עליהם.

 

רוב התיאורים שלך על החיים שלך הם שאתה תקוע בפינה שלך כבר 40 שנה,מה אתה בא ללמד מישהו?

עריכה אחרונה על ידי Potato
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 3

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)

פוטייטו, אני נחרץ בעניין אחד: מה שנכון ב-21 בפברואר 2021 נכון ליום הזה. לא אתה, ובודאי לא אני, יכולים לחזות את העתיד. הדבר היחיד שבו אני משוכנע הוא שכל אחד מאתנו משתנה.

 

ההערה השניה בפוסט לא מכוונת אליך, רק למי שחשב שלפני 30 שנה אבות חאלא היו מעורבים בגידול ילדיהם.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 1 דקה, sperial כתב:

פוטייטו, אני נחרץ בעניין אחד: מה שנכון ב-21 בפברואר 2021 נכון ליום הזה. לא אתה, ובודאי לא אני, יכולים לחזות את העתיד. הדבר היחיד שבו אני משוכנע הוא שכל אחד מאתנו משתנה.

אבל אתה מבין שזה חרטא.

היית קמצן לפני 20 שנה ואתה קמצן גם היום.

אנשים בשלב מסוים מפסיקים להשתנות ומתקבעים,ואם יש שינויים הם דיי מינוריים.

 

חובבי שופוני ופוזה היו כאלה גם בגיל 20 ולא יהפכו לקמצנים פתאום.

 

  • אהבתי 1
  • מצחיק 1

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

אנשים לא מתקבעים אף פעם,  בודאי לא צעירים כמוך. כאמור, קשה לחזות את כיוון השינויים, אבל הם יבואו.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 1 דקה, sperial כתב:

אנשים לא מתקבעים אף פעם,  בודאי לא צעירים כמוך. כאמור, קשה לחזות את כיוון השינויים, אבל הם יבואו.

אמר הבן אדם הכי מקובע שקיים בפורום הזה איי פעם.

 

האירוניה מתה מקורונה.

  • מצחיק 2
  • רעיון טוב! 1

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 11 דקות, sperial כתב:

אנשים לא מתקבעים אף פעם,  בודאי לא צעירים כמוך. כאמור, קשה לחזות את כיוון השינויים, אבל הם יבואו.

אולי תספר לקוראים המרותקים לשרשור על איזה שינוי שעבר עליך במהלך השנים?

 

  • מצחיק 1
  • רעיון טוב! 1
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

יבגני, לא עדיף שירשום לך בפרטי?

בכל זאת, יום ראשון היום, החנויות נפתחות, 

אנשים רוצים להיות ערניים ונמרצים ולא גמורים אחרי חפירות וקדיחות...

  • מצחיק 2

סלע

פורסם
לפני 10 שעות, Potato כתב:

איך אתה יודע שאתה הומו

פרויד קורא לזה פליטת פה, אני מבין שזו טעות הקלדה😉

פורסם (נערך)
לפני 26 דקות, יבגניפ כתב:

אולי תספר לקוראים המרותקים לשרשור על איזה שינוי שעבר עליך במהלך השנים?

 

תיזהר יגיע פה סיפור על זה שאשתו החליפה את הכלניות האדומות בכלניות סגולות באדניות במרפסת.

 

בטוח שאתה מוכן לעמוד בטירוף הזה?

עריכה אחרונה על ידי Potato

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 4 שעות, Dimo כתב:

לא חסר אנשי משפחה גברים ונשים שמשתתפים בתחרויות iron man מדי שנה - להתכונן לתחרות כזאת זה לפחות 3 אימונים בשבוע כולל סופ"שים , לקום בשעות לא שעות, ישר אחרי האימון ללכת לעבודה , לחזור לבית עם ילדים וכל השחורות שאתה רק יכול לדמיין וזה עדיין קורה.

ממקור ראשון, הכנה לתחרות כזו דורשת בד"כ 10 שעות שבועיות ואף יותר. יש לנו כמה כאלו בקבוצה, אבות לילדים קטנים שעושים את זה ומצליחים לשלב קריירה מצליחה וחיי משפחה טובים.

פשוט לומדים על מה להתפשר, לנהל את הזמן נכון, ופרטנר/ית תומכת.

 

לפני שעתיים, יבגניפ כתב:

זה אולי לא נאמר באופן מפורש מספיק, אבל מי שזקוק ללבד שלו, או ל-10 שעות בשבוע כדי לתת בראש במסלולי מרוצים - צריך לחפש בת זוג שתתן לו את זה. 

בדיוק. וצריך לדעת להתגמש עבור הצד השני, ולא רק "לקחת לקחת לקחת".

  • רעיון טוב! 1
בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

פורסם
לפני 11 שעות, David32 כתב:

סלואורייד, רק רוצה לסכם ולראות איפה אני טועה בהבנה (אם בכלל).

 

בא מר פוטייטו, אומר "אני רוצה להיות לבד"

ואתה אומר לו שהוא טועה, כי הוא ישאר לבד, ובחורות לא ירצו מערכת יחסים בלי ילד אז הוא צריך להתפשר גם על מערכת יחסים, וגם על ילד/ים, כדי לא להישאר לבד.

זאת המוטיבציה?

לא קצת עצוב?

 

 

למה זה עצוב?

 

אתה מתחיל את החיים שלך עם אמא ודרך הקשר איתה אתה לומד מי ומה אתה. ואז אתה גדל להיות אדם שלא צריך שום קשר מחייב עם אף אחד?

זה קצת עצוב.

 

כלומר, למה לא להזדקק לקשר זה יותר שמח מלהזדקק לקשר?

להסתכל על מישהי ולחשוב, וואללה, אני אוהב אותה כ"כ, אני רוצה לגדל ילד שהוא חצי ממני וחצי ממנה, משותף כזה (והלוואי שיהיה יותר דומה לה מלי).. אתה יודע, משהו ברמה הכי בנאלית וסנטימנטלית של הקיום.

 

לפני 11 שעות, David32 כתב:

וכן אני מאוד מסכים שלא צריך להיות כזה נחרץ, ובכלל, אני לא מוצא משהו טוב בתפיסת העולם שבה צריך לשים על עצמך איזה טייטל כזה "אל-הורי" "א-רומנטי", תעשה מה שנוח לך כרגע. אולי עוד שנה תרצה ילדים, אולי לא. לא צריך לשים הכול תחת איזו הגדרה.

 

 

אתה צודק שלא צריך להפוך כל דבר לקטגוריה ואידיאולוגיה, אבל הזמן דופק, והאופציות להכיר מצטמצמות, כמו גם הגמישות והיכולת לשלב ולהשתלב בחיים של מישהו אחר, וזה לגמרי נכון לנשים, שהזמן שלהן קצוב. אז תגיד, וואלה, מכפ'ת לי, אני גבר, אני נהנה מהיצע עשיר יותר, של נשים לחוצות יותר, ככל שאני מתבגר.

אז כן. זה אומר שיש יותר סיכוי שמישהי תתפשר עליך מאשר אתה תתפשר עליה. וכאן נשאלת השאלה, איך זה מרגיש... שמישהי התפשרה עליך...

 

וכן, כמובן, איליין וסיינפלד, אתה יודע, אף אחד שם הוא לא בדיוק תצוגת תכלית חיובית.

 

אני מתקרב לחמישים, אני מסתכל על אלו שנשארו רוחות חופשיות מרחפות ומלאות חופש ויכולות לבחור את החיים כרצונן, ו-וואללה, לא מי יודע כמה רואה אותם חיים את החלום, לעומת אלו שהקימו משפחה. יותר כמו אלו בסיינפלד, חופרים בעצמם ומסתבכים בתוכם.

 

יש את זה שעזב לטובת צעירה יותר, שבאמת הנישואים שלו לא היו אושר גדול, ואז פתאום סרטן, והימים ספורים, והחדשה עזבה והילדים שם פעמיים בשבוע, לאחר הצהריים, והוא רק רוצה מישהי שתלטף לו את הראש ותאהב אותו ותגיד שהכל בסדר, ושהבית לא יהיה ריק כל השעות האלו בלילה, כשהוא מחשב את קיצו לאחור.

 

ויש את זה שבאמת התגרש, וחי עם אישה צעירה יותר, ועשה עוד משפחה, ואז אשתו השניה מתה, בגיל צעיר. ואתה יודע מה, הוא שוב בזוגיות וממשיך לחיות את החיים בגיל מבוגר (מאוד).

והאנשים האלו, אלו שיודעים להקים זוגיות ומשפחה ובית, אני חותם על זה, החיים שלהם יותר טובים.

הם יותר טובים מאלו שלא מצליחים לבנות בית ויותר טובים מאלו שחיים טוב לגמרי לבד.

 

לא שומדבר מדעי, סתם ניסיון חיים.

 

ואם כבר לצטט

 

 

  • אהבתי 1

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1946 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...