Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1946 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 696
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

זה לעבוד 14 שעות ביום 7 ימים בשבוע.

נראה כמו מתכון לגמור לעצמך את המערכת החיסונית תוך חצי שנה.

 

למה - כדי שיהיה לך S קלאס.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

מה הבעיה? מלצר שעושה משמרות כפולות

פתיחה וסגירה

Just now, vadim6385 כתב:

זה לעבוד 14 שעות ביום 7 ימים בשבוע.

נראה כמו מתכון לגמור לעצמך את המערכת החיסונית תוך חצי שנה.

 

למה - כדי שיהיה לך S קלאס.

 

בתקופות שאין קורונה היו ימים שעבדתי גם 20 שעות ולפעמים כמעט ולא ישנתי בכלל מיום ליום בגלל כמויות קיצוניות של עבודה שהכנסנו

 

לא מדבר בכלל על פורים עצמאות סוכות וחגים כאלה שאתה יודע שאתה לא ישן יומיים שלושה

פורסם
איך עובדים 100 שעות בשבוע?
ולמה לעשות כזה דבר?
היא עצמאית, התחילה בקטן מהבית, הביאה עובדת ועוד אחת, פתחה מפעל קטן וקהל הלקוחות גדל בצורה משמעותית, העסק בנוי סביבה, היא פותחת את הדלת ב7 בבוקר, העובדות מגיעות ב8 ועוזבות ב4, היא נשארת עד 11 בלילה ולפעמים עובדת גם מעבר לזה, עושה בקרת איכות והכנה ליום המחרת.
יש ימים שהיא נשארת לישון במפעל כי הנסיעה הביתה לוקחת חצי שעה לכל כיוון.

כשהכרנו היא עבדה בשביל לשלם חשבונות, היום היא עושה לי בית ספר :) ואני כל כך מפרגן.

ולמה היא עושה את זה? כי היא יכולה.


טל"ח

haters will hate

פורסם
לפני 1 דקה, Transporter כתב:

מה הבעיה? מלצר שעושה משמרות כפולות

פתיחה וסגירה

 

בתקופות שאין קורונה היו ימים שעבדתי גם 20 שעות ולפעמים כמעט ולא ישנתי בכלל מיום ליום בגלל כמויות קיצוניות של עבודה שהכנסנו

 

לא מדבר בכלל על פורים עצמאות סוכות וחגים כאלה שאתה יודע שאתה לא ישן יומיים שלושה

 

אתה נהנה לפרט פה מה זה מבחינתך איכות חיים / רמת חיים, ונהנה באותה מידה ללגלג על מי שמכניס קצת פחות ממך ורח"ל לן ב3 כוכבים או מקבל ריהוט שנמסר.

 

ובכן, תנסה להבין שיש אנשים שונים עם סט ערכים שונה. כאלה שמעדיפים להשתעבד קצת פחות לחומריות ולעבודה מסביב לשעון, מעדיפים לעבוד 160 שעות בחודש ולהכניס סכום סביר למחיה אבל בשאר הזמן לעשות דברים קצת יותר מועילים (שוב, לדעתם) עם הזמן שלהם.

 

 

אבל האופקים שלך מדי צרים לתפוס את זה, לכן אני לא מצפה

 

אגב ריהוט למסירה 

 

אני מאוד בעד זה, כל עוד זה לא כרוך בהתבזות או רענון של הדף "פשפשוק" כל 4 דקות

 

 

תרבות הצריכה פה מטורפת. המושג "קיימות" (או "בל תשחית" במקורותינו) כמעט לא קיים בשיח להוציא כמה גורואים ותמהוניים שאוספים תחתונים מפחי האשפה, וזה חבל מאוד

 

 

אני רואה ערך גדול מאוד בלהשמיש מוצרים שיכולים בקלות ובכבוד לשמש משפחות אחרות אחרי שפג חינם בעיני בעליהן המקורי.

  • אהבתי 3
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1
ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם
לפני 2 דקות, avargel כתב:

 

אתה נהנה לפרט פה מה זה מבחינתך איכות חיים / רמת חיים, ונהנה באותה מידה ללגלג על מי שמכניס קצת פחות ממך ורח"ל לן ב3 כוכבים או מקבל ריהוט שנמסר.

 

ובכן, תנסה להבין שיש אנשים שונים עם סט ערכים שונה. כאלה שמעדיפים להשתעבד קצת פחות לחומריות ולעבודה מסביב לשעון, מעדיפים לעבוד 160 שעות בחודש ולהכניס סכום סביר למחיה אבל בשאר הזמן לעשות דברים קצת יותר מועילים (שוב, לדעתם) עם הזמן שלהם.

 

 

אבל האופקים שלך מדי צרים לתפוס את זה, לכן אני לא מצפה

 

 

אני מאמין שאתה לא בעל עסק

לכן טוב שיש פה עצמאי @בנצי שמבין שבשביל שהעסקים יגדלו ויצליחו צריך לתת מעצמך

כמו שיש עורכי דין שעובדים שעות לתוך הלילה כדי לסיים תיקים קשים

כמו שיש קבלנים שמגיעים לשטח בשעות לא שעות

זה עובד בכל תחום.

מי שרוצה להצליח צריך לתת מעצמו, במיוחד מי שרוצה להגיע רחוק ורחוק מאוד

 

מצחיק שכשמישהו מצליח אז קוראים לזה "להשתעבד לחומריות"

חס וחלילה לא נקרא לזה שאיפות גבוהות, הצלחה.

 

והאופקים שלי צריך 😅

צודק אולי הייתי צריך לפשוט רגל כדי שתעריך אותי קצת יותר,פעם הבאה נשתדל

 

 

  • מעניין 1
פורסם

מכיוון שהשרשור לא חזר לנושא בכותרתו - סיימנו בזאת.

תודה לכולם, ונתראה בשרשור הפוליטי לקראת הבחירות.

 

אם מישהו רוצה לפרסם הודעה בנושא השרשור, מוזמן לפנות אליי.

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 2

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1946 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...