Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1946 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ציטוט

יש אנשים שלא מוכנים להתפשר על הרמת חיים שלהם ולא יעמדו באוגוסט באוטובוס בין אנשים מזיעים. תקבל את זה

ההתייחסות לתחבצ הגיעה רק אחרי שסיפרת שמי שנוסע באוטובוס מתכלב ומשקר לעצמו שזה נח. ובכן, לי זה נח. בחרתי את מקום המגורים שלי ומקום העובדה שלי כדי להתנייד ככה בנוחות, ולא מת"א עד לאשקלונה. לך לא ייעצתי דבר. בסך הכל הסברתי את סט המניעים שלי. אני לא אתה. כל העולם חוץ ממך זה לא אתה. תקבל את זה. וכל שאר הדברים שאתה כותב הם באותו הכיוון ואין טעם להגיב להם פרטנית.

לפני 30 דקות, בנצי כתב:

מישהו פה טען שההכנסה היא בסדר גודל של 9-10 נטו, אני עשיתי כמה טלפונים וקיבלתי מספרים אחרים לגמרי.

ברור, זה מספר מוקצן.

לפני 12 דקות, בנצי כתב:

בדיוק, לכן הצעתי שסוג צעיר מרוויח 10 נטו בהגזמה, שוכר דירה מחוץ לתל אביב, מתנייד בתחבורה ציבורית תוך כדי מנסה ללמוד, איך בדיוק הם יגדלו ילד?

בהתחשב בגובה השכר הממוצע, והחציוני, כנראה שזה קורה.

מתפשרים על דברים אחרים.

  • רעיון טוב! 1
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
  • תגובות 696
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 25 דקות, Potato כתב:

כשהשהשתחררתי הציעו לי 9-10 ברוטו בתפקיד המשך למה שעשיתי בצבא(הייתי מכונאי עם קורס) וזה הלכתי להתעניין,לא חתמתי שום חוזה בשום מקום

מכונאי של מה?

גם אני הייתי מכונאי, רכב. בגדוד. ברמת סיכון א. המפקד שלי שהיה סמ"ר בקבע היה מקבל 6 והיה ישן בבסיס וסוגר שבתות. 

אבל זה היה ב2008 ושכר מינימום אז היה משהו כמו 3.8.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
Just now, SlowRide כתב:

מכונאי של מה?

גם אני הייתי מכונאי, רכב. בגדוד. ברמת סיכון א. המפקד שלי שהיה סמ"ר בקבע היה מקבל 6 והיה ישן בבסיס וסוגר שבתות. 

אבל זה היה ב2008 ושכר מינימום אז היה משהו כמו 3.8.

זה לא משנה של מה,כי הציעו לי לעבוד במוסך ובמפעל אחזקה.

מי שנשאר בקבע יכול להאשים רק את עצמו.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אז היום זה שונה כי כשבדקתי כמה מרוויחים מתחילים במוסך מורשה זה היה מינימום.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 5 דקות, Potato כתב:

מי שנשאר בקבע יכול להאשים רק את עצמו.

כן זה המשפט הכי נכון אבסולוטית שנכתב בשרשור הזה עד עכשיו

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם (נערך)
לפני 35 דקות, בנצי כתב:

יצאת מהצבא עם מקצוע, רוב האוכלוסיה לא בדיוק נמצאת באותו המקום.

אני לא חושב שמישהו שהולך לעבוד באבטחה מרוויח 100 לשעה.

 

זה נכון אבל הולכים לעבוד מלצרים ומרוויחים 100 לשעה

לפני 35 דקות, בנצי כתב:

עוד משהו, רוב הנשים שאני מכיר שהתחלנו להביאו ילדים בגיל צעיר מצאו את עצמו גרושות פלוס בגיל 30, סתם נקודה למחשבה.

 

זה נכון

אבל עד שהיא לא מביאה לי אישור מהבנק ותעודת גירושים אני לא מאמין כי ביוטיוב אומרים שאין סיכוי

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם

כל המלצרים מרוויחים 100 לשעה?
מי ממלא את כל העבודות שבהם מרוויחים מינימום?

זה מצחיק כשאני רואה את הסדרה שקופים אני כל כך מכיר דמויות, מקומות ומציאות כזאת.

Sent from my SM-G998U using Tapatalk



haters will hate

פורסם (נערך)
לפני 11 דקות, SlowRide כתב:

מכונאי של מה?

גם אני הייתי מכונאי, רכב. בגדוד. ברמת סיכון א. המפקד שלי שהיה סמ"ר בקבע היה מקבל 6 והיה ישן בבסיס וסוגר שבתות. 

אבל זה היה ב2008 ושכר מינימום אז היה משהו כמו 3.8.

אני היתי טכנאי בחיל האוויר (דרג א') ועם קצת שעות נוספות הייתי סוגר בין 8.5-9.5 ב 2010 ועבדתי בחדר נקי.

חברים שהתמזל מזלם והצליחו להיכנס בזמן לחברות הבטחוניות לתפקידי שטח היו מקבלים גם יותר (עם הרבה שעות נוספות).

 

מי שיש לו ראש וזוג ידיים טובות יכול להגיע לסכומים יפים בחברות ההייטק בסגנון אפלייד/HP/קורנית דיגיטל וכו'

מי ש"מכונאי" וחושב שהוא יכול לטפל רק ברכבים-טועה, בתעשייה כל הזמן מחפשים אנשים טכניים טובים ובארץ הקודש מי שמבין במכוניות נתפס כמינימום טסלה (הבן אדם).

עריכה אחרונה על ידי Dimo

פורסם
לפני 2 דקות, בנצי כתב:

כל המלצרים מרוויחים 100 לשעה?
מי ממלא את כל העבודות שבהם מרוויחים מינימום?

זה מצחיק כשאני רואה את הסדרה שקופים אני כל כך מכיר דמויות, מקומות מוציאות כזאת.

Sent from my SM-G998U using Tapatalk
 

 

אתה יודע כמה אנשים יש שלא בכבוד שלהם להיות מלצרים ?

אני בתחילת הקיץ הצעתי לאנשים בערך 80 + מעמ לשעה בחברת הפצה שלי

אתה יודע כמה סירבו ?

ועוד הצעתי את זה לאנשים שישבו בבית בלי עבודה.

יש המון מטומטמים

פורסם (נערך)
לפני 4 דקות, בנצי כתב:

כל המלצרים מרוויחים 100 לשעה?
מי ממלא את כל העבודות שבהם מרוויחים מינימום?

אנשים שלא רוצים לעבוד קשה ומוכנים להתפשר על שכר.

 

בזמן הצבא היה איזה שבוע שעבדתי בהקמות של פסטיבל בצפון,עבודה מזעזעת.

אתה כל היום סוחב דברים ומרכיב וצועקים עליך מלא שעות אבל המשכורת הייתה מעולה.

יכלתי באותו הזמן ללכת לשופרסל ליישר בננות על המדפים לעשות מינימום.

ציטוט


זה מצחיק כשאני רואה את הסדרה שקופים אני כל כך מכיר דמויות, מקומות מוציאות כזאת.

 

עריכה אחרונה על ידי Potato

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

פתאום מעבר לארצות הברית נשמע כמו רעיון גרוע, אם בתחילת הדרך התעסוקתית אפשר להרוויח 100 שקל לשעה אז אני ממש מפרגן, קל לסגור 200 שעות עבודה בחודש, זוגתי שתהיה בריאה נותנת גם 100 שעות בשבוע.

טל"ח

  • אהבתי 1

haters will hate

פורסם
לפני 41 דקות, יבגניפ כתב:

אני לא אתה. כל העולם חוץ ממך זה לא אתה. תקבל את זה. וכל שאר הדברים שאתה כותב הם באותו הכיוון ואין טעם להגיב להם פרטנית.

 

צודק

כל צהריים שאני נוסע באיילון אני רואה שבאמת כל העולם חושב שונה ממני והכבישים ריקים

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1946 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...