Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1946 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

דווקא אלה שבחובות הכי קונים דברים יקרים. שעבדתי בעיקולים היינו לוקחים להם טלוויזיות ענקיות, לפטופים ורכבי יוקרה.

וזה לא קמצנות, זה חשבון שכל אחד עושה עם עצמו מה הוא מעדיף, לשבת בתא עם עוד אנשים אבל לא לדאוג לכלום או לשבת לבד ברכב שלו אבל להיות על המשמר כל הדרך.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

  • תגובות 696
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפני 6 דקות, SlowRide כתב:

דווקא אלה שבחובות הכי קונים דברים יקרים. שעבדתי בעיקולים היינו לוקחים להם טלוויזיות ענקיות, לפטופים ורכבי יוקרה.

וזה לא קמצנות, זה חשבון שכל אחד עושה עם עצמו מה הוא מעדיף, לשבת בתא עם עוד אנשים אבל לא לדאוג לכלום או לשבת לבד ברכב שלו אבל להיות על המשמר כל הדרך.

 

ממש לא כולם
עכשיו עם כל הקורונה גם סגרו את הברז לכל ההלוואות ההזויות שהיו פה

מספיקעם השטויות האלה "להיות על המשמר"
אני פעמים בשבוע נוסע לחברים באיזור השרון הרחוק לארוחת ערב וחוזר משם באמצע הלילה
אני לא עומד על המשמר, אני נוהג ונהנה מזה.
כנראה שרוב האנשים בארץ חושבים כמוני. אחרת המצב בכבישים היה הרבה יותר שפוי

פורסם
לסוע כל יום מירושלים לחיפה זה גומר,לא משנה כמה כסף מחכה לך אחרי הנסיעה הזו.
לעשות 350 קילומטר ביום שוחק ומעייף מאוד.
לעשות 350 ק"מ ביום בקורולה...



Sent from my SM-G998U using Tapatalk

  • מבאס 1

haters will hate

פורסם

הכי כיף

מי צריך את המושבים הנוחים האלה ב E CLASS מה אנחנו שופוני?

סע בקורולה, תחזור עם כאבי גב ותלך להתאמן בפארק כי כי חדר כושר זה לאנשים שרוצים להצטלם בבריכה ולעשות שופוני

איך כתוב בתורה: ועיניתם את נפשותיכם

  • מעניין 1
פורסם
לפני 11 שעות, TsachiE כתב:

טרנספורטר עם כל הכבוד, עד שלא תראה את חשבון הבנק שלך אני ייצא מנק׳ הנחה שאתה חי על הלוואות ומינוס בבנק. הרשה לי לפקפק  שאתה מצליח להחזיק את הראש מעל המים עם רמת החיים המוגזמת והצעקנית שלך, בטח אחרי השנה הזאת. כל הרצון להראות כמה יש לך, כנראה בא לכסות על משהו. 

 

 דייב רמזי הבין את זה מזמן ולכן הוא נוהג להגיד :

We buy things we don't need with money we don't have to impress people we don't like.”

 

ייתכן ואני כמובן טועה ואתה אכן מה שאתה טוען שאתה, אם כן, כל הכבוד . כפיים.  אבל ההנחה שלי, שאם באמת היה לך כסף לכל ההוצאות האלה, היית שומר על זה בשקט וחי יותר בענווה. הנה דייב רמזי מדבר תופעת טרנספורטר  ב 3:00:

 

 

מצחיק שהאנשים הבאמת עשירים נוסעים על מכוניות צנועות ולא מנפנפים ברולקס אה:

https://assetbuilder.com/knowledge-center/articles/no-expensive-cars-thank-you-were-really-rich

 

אבל בסדר, תמשיך ... כולנו סתם מקנאים בך.

 

 

אתה מדבר יותר מידי שטויות.

 

  • אהבתי 1
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם (נערך)

לך תסביר לו שמחוץ לפודקסטים ומחוץ לתמונות שמי יודע כמה הן אמינות באינטרנט,

יש אנשים שהברבוס שיושב להם בחניה זה הרכב הכי פשוט שלהם

וגרים בטירות מפוארות שאפשר לאכלס בהן 20 משפחות.

 

אבל עזוב האנשים הבאמת עשירים נוסעים על מכוניות צנועות

@TsachiE אני מציע לך להפסיק לראות סרטונים ביוטיוב ולהתחיל להתחבר למציאות ולתת לעצמך כאפה ולהתעורר

את השטויות שלמדת מיוטיוב על החיסונים כבר שמענו ולמדנו

תוציא תראש מהמסך וצא החוצה לחיים האמיתיים אולי תבין כמה דברים 

עריכה אחרונה על ידי Transporter
  • אהבתי 1
פורסם
לפני 3 שעות, Transporter כתב:

לך תסביר לו שמחוץ לפודקסטים ומחוץ לתמונות שמי יודע כמה הן אמינות באינטרנט,

יש אנשים שהברבוס שיושב להם בחניה זה הרכב הכי פשוט שלהם

וגרים בטירות מפוארות שאפשר לאכלס בהן 20 משפחות.

 

אבל עזוב האנשים הבאמת עשירים נוסעים על מכוניות צנועות

@TsachiE אני מציע לך להפסיק לראות סרטונים ביוטיוב ולהתחיל להתחבר למציאות ולתת לעצמך כאפה ולהתעורר

את השטויות שלמדת מיוטיוב על החיסונים כבר שמענו ולמדנו

תוציא תראש מהמסך וצא החוצה לחיים האמיתיים אולי תבין כמה דברים 

 

א. שאני יוציא  את הראש מהמסך? ממש אירוני לשמוע את זה ממך,  מקרה קלאסי של הגמל לא רואה את דבשתו.

ב.   לא כתבתי  שום דבר כאן נגד החיסונים. מוזמן להוכיח לי אחרת ולהביא  ציטוט שלי בנושא, בהצלחה.

 

 

 

What worries you, masters you. - John Locke

פורסם

טוב. חלאס.

 

לא יכול להיות שכל דיון עם המוביל הופך לדיון על כלכלה אישית.

 

נא לחזור לעניין.

  • מעניין 1

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

לחזור לעניין, אני אשמח לקבל קצת נתונים על הכנסה ממוצעת אצל יוצאי צבא.

מישהו פה טען שההכנסה היא בסדר גודל של 9-10 נטו, אני עשיתי כמה טלפונים וקיבלתי מספרים אחרים לגמרי.



Sent from my SM-G998U using Tapatalk

  • אהבתי 1
  • מעניין 2

haters will hate

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

לדעתי זה יותר בכיוון ה5-6.

אם משתחרר טרי ממוצע מרוויח 10 נטו אני הולך להתגייס ולהשתחרר שוב כי זה בערך מה שאני מרוויח היום אחרי תואר של 5 שנים ו4 שנות ניסיון.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide
  • מעניין 3

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

בדיוק, לכן הצעתי שסוג צעיר מרוויח 10 נטו בהגזמה, שוכר דירה מחוץ לתל אביב, מתנייד בתחבורה ציבורית תוך כדי מנסה ללמוד, איך בדיוק הם יגדלו ילד?

Sent from my SM-G998U using Tapatalk

haters will hate

פורסם (נערך)
לפני 15 דקות, SlowRide כתב:

לדעתי זה יותר בכיוון ה5-6.

אם משתחרר טרי ממוצע מרוויח 10 נטו אני הולך להתגייס ולהשתחרר שוב

כשהשהשתחררתי הציעו לי 9-10 ברוטו בתפקיד המשך למה שעשיתי בצבא(הייתי מכונאי עם קורס) וזה הלכתי להתעניין,לא חתמתי שום חוזה בשום מקום.

עם קצת שעות נוספות אפשר להגיע ל11-11.5 ולסגור על 9-8.5 נטו.

גם יש הטבת מס לחיילים משוחררים.

ציטוט

 

 כי זה בערך מה שאני מרוויח היום אחרי תואר של 5 שנים ו4 שנות ניסיון.

תואר לא קונה לך מקצוע ועבודה.

יש תארים בודדים שבהם זה כן עובד ככה,ברוב לא.

חשמל ותוכנה זה תארים שמביאים מקצוע והכנסה,חברים סטודנטים עושים 90-110 לשעה,אלה שהתפשרו עושים 85-90.

 

עריכה אחרונה על ידי Potato

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

יצאת מהצבא עם מקצוע, רוב האוכלוסיה לא בדיוק נמצאת באותו המקום.

אני לא חושב שמישהו שהולך לעבוד באבטחה מרוויח 100 לשעה.

עכשיו אני מסכים עם השעות הנוספות, קל נוח כשאין ילדים.

עוד משהו, רוב הנשים שאני מכיר שהתחלנו להביאו ילדים בגיל צעיר מצאו את עצמו גרושות פלוס בגיל 30, סתם נקודה למחשבה.

Sent from my SM-G998U using Tapatalk

  • מעניין 1

haters will hate

פורסם
לפני 27 דקות, בנצי כתב:

לחזור לעניין, אני אשמח לקבל קצת נתונים על הכנסה ממוצעת אצל יוצאי צבא.

מאוד תלוי מאיפה השתחררת ומה הלכת לעשות.

מכונאים וחימוש יכולים ללכת לעבוד באחזקה-משכורות במפעלים באיזור ה45 לשעה,תמיד יש שעות נוספות ומשמרות.

לוחמים הולכים להיות מאבטחים-החל מ37 לשעה בשביל לא לעשות כלום ומגיע ל40-45 לעבודה במקומות טובים.

יוצאי מודיעין ומתכנתים העניין ברור.

גם כשמלצרתי במסעדה ועשיתי כפולות השכר שלי לא ירד מ60 שקל לשעה,ולרוב היה על ה70-75.

לפני 27 דקות, בנצי כתב:

מישהו פה טען שההכנסה היא בסדר גודל של 9-10 נטו, אני עשיתי כמה טלפונים וקיבלתי מספרים אחרים לגמרי.

מה קיבלת?

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1946 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...