Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1951 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכבים מסוזוקי טרייד לדעתי שווים בדיקה יותר מעמיקה. הייתי מתחיל מזה שנמצא יותר קרוב אליכם ( ת"א או ב"ש ).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לא התרשמתי לטובה מסוזוקי טרייד. 

במספר פעמים שפניתי אליהם (במטרה למצוא רכבים לחברים שונים). 

הם מוכרים את כל רכבי הליסינג שבבעלותם גם כאלה שעברו תאונות קשות מאוד (משמעות גבוה בטופס הבדיקה שמוצג במגרש). לא אופייני לטרייד אין של יבואנים. 

אכן, קשה מאוד למצוא טורבו 2017 במחיר סביר. 

פשוט מדובר באחד הדגמים המבוקשים ביותר בשוק המשומשות בארץ. 

וסוזוקי טרייד בונים על זה. הם לא מפחיתים כמעט על היות הרכב רכב ליסינג. וגובים פרמיה על "השבחה". 

ככה זה שאתה מוכר סחורה מבוקשת. 

נסה לחפש גם בטריידמוביל או בחברות הליסינג הגדולות. 

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם
לפני 7 שעות, vladclar כתב:

הרכבים מסוזוקי טרייד לדעתי שווים בדיקה יותר מעמיקה. הייתי מתחיל מזה שנמצא יותר קרוב אליכם ( ת"א או ב"ש ).

 

לפני 5 שעות, markb205 כתב:

לא התרשמתי לטובה מסוזוקי טרייד. 

במספר פעמים שפניתי אליהם (במטרה למצוא רכבים לחברים שונים). 

הם מוכרים את כל רכבי הליסינג שבבעלותם גם כאלה שעברו תאונות קשות מאוד (משמעות גבוה בטופס הבדיקה שמוצג במגרש). לא אופייני לטרייד אין של יבואנים. 

אכן, קשה מאוד למצוא טורבו 2017 במחיר סביר. 

פשוט מדובר באחד הדגמים המבוקשים ביותר בשוק המשומשות בארץ. 

וסוזוקי טרייד בונים על זה. הם לא מפחיתים כמעט על היות הרכב רכב ליסינג. וגובים פרמיה על "השבחה". 

ככה זה שאתה מוכר סחורה מבוקשת. 

נסה לחפש גם בטריידמוביל או בחברות הליסינג הגדולות. 

 

 

נבדוק גם את הרכבים הללו וכמובן גם במגרשים אחרים.

אני גר בפתח תקווה אקפוץ פה לסניף של סוזוקי טרייד ונראה מה אומרים.

 

לגבי טרייד מוביל ומגרשים אחרים-

בטרייד מוביל חיפשתי רכב לעצמי-לא הסכימו להראות לי את הבדיקה שברשות המגרש, אמרו לי "אתה רוצה? תקח את הרכב לבדיקה מטעמך אנחנו לא מציגים בדיקות" שזה פעם ראשונה שנתקלתי בכזה דבר. זה היה נראה לי הזוי ומאז לא דרכתי שם. אבל מי יודע אולי השתנו (או אולי סתם נפלתי על סוכן שרצה לנפנף אותי?)

 

בחברות הליסינג האחרות כמובן גם אבדוק. הסיבה לבדיקה בסוזוקי טרייד היתה מתוך מחשבה שאולי בגלל שזה טרייד של היבואן יהיה שם יחסית מלאי גדול (מאותה סיבה שכשחיפשתי הונדה הלכתי לאוטו סנטר למשל) אבל לגמרי לא פוסלים אף חברה. ננסה למצוא אחת יוצאת ליסינג במצב סביר שיהיה שקלול הוגן עד כמה שאפשר של מחיר ותמורה.

פורסם

אחרי מחקר קצת יותר מעמיק, מתלבטים בין שני רכבים אחרי בדיקה באוטו סנטר (בדקנו גם באלדן, הרכבים שם פחות אטרקטיביים)

 

I20 סביבות 2017-2018 (עם המנוע 1400)

 

1) ראינו אחת "קרוס" עם 57K קמ, פרטית, רמת גימור פרימיום. המחיר המבוקש 65,000₪ (מאמין שאפשר לכווץ עוד קצת). העובדה שהרכב בצבע כתום (לנו לא משנה) כנראה עושה את הרכב פחות סחיר ולנו זה טוב. שנתון 2017

 

2) יש עוד אחת (לא קרוס ולא פרימיום, אינספייר רגילה) יוצאת ליסינג עם 87K ק"מ, מבחינת המחיר- גם פה 65,000₪ ושנתון 2017.

 

 

ההתלבטות השניה היא הונדה ג׳אז (סיוויק ירדה מהפרק כי היא נמוכה) 

 

ראינו:

1) 2018, 85K ק"מ, יוצאת ליסינג, רמת גימור קומפורט, המחיר המבוקש 63,000₪

 

2) 2017, 94K ק"מ, יוצאת ליסינג, גימור טרנד, מחיר מבוקש 54,000₪.

 

מבחינת שני הרכבים, באופן כללי, מי עדיף? הבנתי שהיונדאי בגרסא הזו קצת פחות מוצלחת מהחדשות עם מנוע 1.0 ליטר טורבו? (שלא בתקציב..) ומבחינת נוחות, מי עדיף מבחינת ישיבה וכאלה?

 

 

 

 

 

 

פורסם

אתם צריכים להיות שלמים עם העובדה שכל הרכבים האלה הרבה יותר חלשים מאופל אסטרה.
מכל הרשימה הזאת הייתי בוחר בג'אז קומפורט 2018.
רכב חסכוני, בטיחותי, אמין וסחיר מאוד. גם אחרי ליסינג לא תהיה בעיה גדולה למכור רכב כזה במצב שמור ולקבל מחיר לא רע .

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני 47 דקות, vladclar כתב:

אתם צריכים להיות שלמים עם העובדה שכל הרכבים האלה הרבה יותר חלשים מאופל אסטרה.
מכל הרשימה הזאת הייתי בוחר בג'אז קומפורט 2018.
רכב חסכוני, בטיחותי, אמין וסחיר מאוד. גם אחרי ליסינג לא תהיה בעיה גדולה למכור רכב כזה במצב שמור ולקבל מחיר לא רע .

 

ציינתי את זה להורים כמה פעמים. אבא שלי אומר ש"נכון שזה נחמד שיש כח והתרגלתי. אבל אפשר להתרגל גם בלי" הרכב הקודם לפני האסטרה היה מאזדה 3 2008 (מבחינת כח, לדעתי די דומה לג׳אז לא?) הוא היה מרוצה מאוד. הוא יעדיף רכב אמין וטוב מאשר רכב עוצמתי. אפילו עניין המקום מאחורה לא קריטי (יותר קריטי מושב הנהג והמושב שלידו, שיהיו לפחות בגבול הסביר).

 

הכח באמת פחות משחק פה תפקיד. בהתחלה הוא היה נגד הג׳אז עד שהתעקשתי שייכנס פעם לאחל כזו ומאז הוא באמת התרשם. סה״כ אנחנו התרשמנו שהרכב די אמין ולמעט טיפולים אין סיבה שיבקר במוסך, אני מניח שאני צודק?

 

ואם כבר אנחנו בכל זאת (וזה באמת לא קריטי) רוצים רכב עם כל דומה לאסטרה אבל שיהיה גם אמין. זה מחזיר אותנו שוב למאזדה 1500/2000 השנתון 2015 או שיש לנו עוד אופציה?

 

כי מבחינת אבא שלי-הוא יעדיף שנתון חדש עם פחות ק"מ ופחות חזק מאשר שנתון ישן יותר/יותר ק"מ וחזק יותר.

פורסם

ג'אז 2018 מרגישה אפילו יותר חלשה מאשר מאזדה 3 המיתולוגית של אביך. אבל זה כן רכב מוצלח.
מאזדה 3 יותר חדשה אופציה לא רעה בכלל ( במיוחד עם מנוע 2.0), גם טויוטה אוריס בנזין.


toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני 14 שעות, vladclar כתב:

ג'אז 2018 מרגישה אפילו יותר חלשה מאשר מאזדה 3 המיתולוגית של אביך. אבל זה כן רכב מוצלח.
מאזדה 3 יותר חדשה אופציה לא רעה בכלל ( במיוחד עם מנוע 2.0), גם טויוטה אוריס בנזין.

 

נדאג שהוא ייקח את הרכב לסיבוב בינעירוני שיוכל להרגיש אותו קצת. 

לגבי המאזדה-העניין הוא שהוא לא רוצה לרדת מתחת לשנתון 2017 (ואלה המאזדות היחידות בתקציב) אז הוא מעדיף רכב יותר חלש ובלבד שיהיה חדש קצת יותר.

 

לגבי האוריס, מבחינת גובה היא לא נמוכה? את הסיוויק שלי למשל הוא פסל בגלל גובה שזה משהו שדי דיל ברייקר מבחינתו. השאלה אם האוריס לא נמוכה מדי?

פורסם

אוריס לא נמוכה כמו סיוויק.
אבל גם היא לא נכנסת לתקציב מ 2017.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

כן, אני רואה..

לצערי האוריס פחות מתאימה. הם דווקא אהבו את הג'אז, היא עד כדי כך חלשה?

האמת שתכננו ללכת מחר לראות כמה רכבים באוטו סנטר ולהתביית מאוד על הג'אז (יש לנו כמה מסומנים אחרי פגישה שם) הרכב עד כדי כך חלש?

אם לא הג'אז, יש עוד משהו באותו סדר גודל של מחיר?

פורסם

תנסו לנהוג בהונדה.
אין כמו הרגשה סובייקטיבית.


אם ניתן להסתדר ברכב יותר צפוף - מאזדה 2 תהיה זריזה יותר.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

כמובן היום (אני מקווה) נלך לבדוק את ההונדה וגם לעשות סיבוב כמה שיותר ארוך לבדוק את הרכב.

לגבי I20, אם אני מותח קצת את התקציב לכיוון ה70 ומוצא אחת עם מנוע 1.0 ליטר טורבו (מ2019) במצב טוב עם ק"מ טוב, כדאי גם לשקול את זו?

פורסם

להרבה שנים? לא הייתי מהמר על אמינות ברמה של הונדה ג'אז
( זה גם מנוע טורבו קטן וגם גיר רובוטי). הדגם הקודם של I20 עם מנוע 1.4 וגיר אוטומטי יותר פשוט ועם פוטנציאל יותר נמוך לתקלות יקרות.
אגב, יונדאי כזה 1.4 גם אופציה, אמנם הרכב פחות חסכוני מאשר ג'אז, הוא אמין מאוד, יחסית מרווח והרבה יותר זול לרכישה. גם כאן לא מדובר ברכב חזק.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

הרבה שנים זו הגדרה דיי סובייקטיבית אבל בוא נגיד שהתכנון לרכוש רכב 2018 ולהחזיק אותו 6 שנים בלי תקלות מיוחדות, אפשרי או חלום פרוע?

 

כרגע שני הרכבים שאנחנו מתלבטים ביניהם (לא רוצים להתפזר יותר מדי אז ניסינו להינעל על 2) זה הג'אז והI20 (וגם פה נשאלת השאלה מה עדיף, 1.4 אטמוספרי או 1.0 טורבו).

 

מצאנו גם משני סוגי היונדאי וגם מהג'אז רכבים שמתאימים מבחינת נתונים ותקציב (כמובן שהכל כפוף לבדיקה אבל נראה שיש עם מה לעבוד) ופשוט מנסים להבין איזה דגם הכי עדיף (כמובן שנבדוק אותם בנסיעה אבל גם מתייעצים)

פורסם

מודל 2018 בעוד 6 שנים.יהיה בן 9.
הייתי מעדיף את הדגם 1.4 וגיר אוטומטי .

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.


×
×
  • תוכן חדש...