Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1951 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מחפש לאבא שלי רכב בתקציב של 60-65K, עד היום נהג על אופל אסטרה האצ'בק, 2012 1.4 טורבו. (מחליף אותה כנראה רק בגלל שיש צורך בהחלפת מנוע).

הדרישות הן לרכב בשנתונים סביבות 2017-2018. הוא היה מעדיף ג'יפון אז חשב על SX4 קרוסאובר שקצת בעייתית בתקציב אבל אולי אחת יוצאת ליסינג אפשרית.

 

בנוסף בקטגוריית המשפחתיות ראה I25 שמחיפוש ביד 2 לא נראית לי בעייתית לתקציב.

אשמח לעוד המלצות. לפני האופל היתה לו מאזדה 3 2008 (שנמכרה לי בשנת 2016 😅) הוא היה מאוד מרוצה ממנה ועם האופל התחושה לא טובה, של "רכב נפילה"

מבחינת דרישות אין משהו מיוחד, אין צורך בכסא תינוק, מאחורה ישבו במקביל לכל היותר 2 אנשים במקביל.

  • חיסכון בדלק-לא נדרש משהו חסכוני במיוחד (צריכה סטנדרטית בדומה לאופל).
  • כח\"עוצמה"-גם פה לא צריך משהו משוגע יותר מדי. הוא לא מאיץ בצורה חדה או נותן "קיקים" ולא משתגע עם הרכב. אע"פ שהוא ציין שהוא נהנה מהטורבו (כנראה בגלל שהאופל 140 כ"ס לעומת המאזדה שהיתה 104?)

אני מאמין שגם אם לא ג'יפון הוא ישמח לרכב 5 דלתות אבל כנראה שזה לא דיל ברייקר. בנוסף, אין בעיה לקנות ממגרש של חברה מוכרת, כמובן שהרכב יילקח לבדיקה (גם רכב מיד 2). 

 

כל המלצה תתקבל בברכה, תודה רבה!

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תרדו בשנתון ותקנו מאזדה 3 מנוע 2000 סמ"ק.
עדיף מאזדה 2015-2016 על יונדאי I25 מודל 2017-2018 , בכל היבט שרק תחשוב עליו.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני 52 דקות, vladclar כתב:

תרדו בשנתון ותקנו מאזדה 3 מנוע 2000 סמ"ק.
עדיף מאזדה 2015-2016 על יונדאי I25 מודל 2017-2018 , בכל היבט שרק תחשוב עליו.

 

גם מבחינת אמינות וכאלה? אני רואה דווקא הרבה I25 שמגיעות לק"מ יפה מאוד (סביב ה200 אלף) ונראה שמדובר ברכב אמין,לא?

לגבי המאזדה- יש סיבה שדווקא מנוע 2000? אין לו דרישה לרכב חזק במיוחד מעבר לרגיל (הסתדר יפה המאזדה 1600)

פורסם

הסתדר לפני אופל טורבו...
גם אין יותר 1.6 בשנתונים הרלוונטיים אלא 1.5.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אני מבין את דעתך ומעריך אותה, אבל מבחינתו להפסיד את ה"חוויה" (שמבחינתו באמת לא קריטית) מהטורבו ומהכח ולהרוויח רכב צעיר יותר/ק"מ נמוך/זול יותר.

 

עד כדי כך לא קריטי לו הכל שמבחינתו הוא אמר לי שהוא שוקל גם בלנו (אעפ שעל פניו כנראה יהיה הבדל ניכר לעומת המנוע של האסטרה). הוא בעיקר מחפש אמינות אחרי שהאופל באמת היתה רכב לא אמין.

 

כרגע על הפרק:

* בלנו

* הi25 (אני רואה שיש גם מנוע 1.6 אז למה לא בעצם?)

* אני הצעתי גם c3 (נראה שיש אקזמפלרים בסדר גמור ביד 2 + רפרפתי פה קצת והבנתי שאין בעיות מיוחדות ברכב?)

* Sx4 קרוסאובר (שזה כרגע הרכב שהכי מצא חן בעיניו.)

* טויוטה קורולה (יהיה קצת קשה למצוא אבל אפשרי ממה שאני רואה)

 

איך כל אלו?

 

פורסם

אין שום בעיה במאזדה 3 עם מנוע 1500 מבחינת האמינות.
עניין מחסור בכוח אחרי רכב טורבו זה לא רק הפסד הנאה מנהיגה/ רוח צעירים אלא גם יכולת דינמית לצאת לעקיפה אחרי שהתרגלת ליכולת רכב חזק, ואז הסיפור הופך לבטיחותי פחות.

לעניין יונדאי I25 - רכב אמין מאוד, בגרסה 1.6 גם לא חלש.
החסרונות של הרכב הזה, בעיקר בנוחות הנסיעה ובמיוחד מושב הנהג.
מי שהגב שלו רגיש, צריך לחשוב טוב-טוב האם הרכב הזה יכול להתאים. עד כדי לשכור אחד לכמה ימים ולבצע נסיעה של שעה+.
בדרך כלל, אחרי 20 דקות כבר אפשר להבין הכל.
C3 מבחינת המושב ההפך המוחלט ליונדאי.
אני לא יודע האם מעבר לרצועת תזמון שהיתה בעייתית במנועי 1.2 יש עוד דברים קריטיים, אבל אני מהמר על כך שמנוע 1.2 טורבו 3 צילינדרים יגלה שרידות פחות טובה משל מנוע אטמוספרי 1.6 לאורך השנים.
קורולה/ אוריס בנזין, בדיוק כמו במקרה של מאזדה, צריך לרדת בשנתון. אבל גם כמו במקרה של מאזדה לדעתי שווה לעשות זאת ולא לקנות I25 הפחות טובה.
סוזוקי קרוסאובר - אם תצליחו למצוא 1.4 טורבו ( שיש לה כבר גיר אוטומטי ) יכולה להיות אופציה מעולה.
1.6 גם בסדר, עדיין יש סימן שאלה לגבי אמינות הגיר הרציף בדגם הזה.
לא מכיר טוב את בלנו . ממה שהתרשמתי רכב בסיסי ודי ספרטני בדומה ליונדאי, רק צפוף יותר.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

היות ורכב לא קונים כל יום... 

הייתי מתאמץ וקונה את מה שבאמת מצא חן בעינייו. שבמקרה גם הכי מתאים לצרכיו. 

סוזוקי קרוסאובר טורבו 2017.

רכב אמין, זריז, חסכוני וזול לאחזקה. 

לא הייתי מתפשר על 1600 ישנה יותר. מהסיבה של חשש מאמינות הגיר הרציף (שהוחלף בפלנטרי 6 הילוכים בטורבו) והביצועים הפושרים בגלל הגיר הרציף. 

מתקשה למצוא אחת או שהתקציב לא מאפשר? לך על מאזדה 3. גם עם מנוע 1500 היא מרגישה זריזה. 

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם

הi25 מאוד מיושנת, השנתון שלה יכול להיות 2018 אבל הרכב ירגיש ויראה כמו 2013. 

מספר רכבים שהייתי בודק:

 

ניסאן סנטרה, המכלולים שלו פשוטים ואמינים, מנוע 1.8 130 כ"ס, לא עושה יותר מידי בעיות. 

הוא נראה ומרגיש יותר "אוטו" מהi25.

 

סיטרואן c3, איכותי ומאובזר מאוד, יחידת הנעה ותיקה שמגלה אמינות טובה מאוד. נוח מאוד לנסיעה. הבעיה הגדולה בו הוא נוחות התפעול, הכל נשלט מהמסך המרכזי.

 

הונדה ג'אז. כנראה יהיה הבחירה הכי אמינה, מנוע 1.3 אטמוספרי עם תיבה פלנטרית, נוח מאוד לנסיעה ונוח מאוד לתפעול.

 

סובארו איפרזה (ביד 2 מצוינת כ"החדשה"). גם אמין מאוד. מנוע 1.6 מרגיש טיפה עצל ואיטי אבל ציינת שזה לא חשוב אז היא תעשה עבודה טובה. 

 

קיה סיד/פורטה. סיד האצ'בק ופורטה סדאן, רכבים ספרטניים ואמינים בדומה לi25 אבל הן יותר גדולות וקצת יותר איכותיות. מנוע 1.6 מרגיש זריז יחסית למה שהוא.

פורסם
לפני שעתיים, vladclar כתב:

אין שום בעיה במאזדה 3 עם מנוע 1500 מבחינת האמינות.
עניין מחסור בכוח אחרי רכב טורבו זה לא רק הפסד הנאה מנהיגה/ רוח צעירים אלא גם יכולת דינמית לצאת לעקיפה אחרי שהתרגלת ליכולת רכב חזק, ואז הסיפור הופך לבטיחותי פחות.

לעניין יונדאי I25 - רכב אמין מאוד, בגרסה 1.6 גם לא חלש.
החסרונות של הרכב הזה, בעיקר בנוחות הנסיעה ובמיוחד מושב הנהג.
מי שהגב שלו רגיש, צריך לחשוב טוב-טוב האם הרכב הזה יכול להתאים. עד כדי לשכור אחד לכמה ימים ולבצע נסיעה של שעה+.
בדרך כלל, אחרי 20 דקות כבר אפשר להבין הכל.
C3 מבחינת המושב ההפך המוחלט ליונדאי.
אני לא יודע האם מעבר לרצועת תזמון שהיתה בעייתית במנועי 1.2 יש עוד דברים קריטיים, אבל אני מהמר על כך שמנוע 1.2 טורבו 3 צילינדרים יגלה שרידות פחות טובה משל מנוע אטמוספרי 1.6 לאורך השנים.
קורולה/ אוריס בנזין, בדיוק כמו במקרה של מאזדה, צריך לרדת בשנתון. אבל גם כמו במקרה של מאזדה לדעתי שווה לעשות זאת ולא לקנות I25 הפחות טובה.
סוזוקי קרוסאובר - אם תצליחו למצוא 1.4 טורבו ( שיש לה כבר גיר אוטומטי ) יכולה להיות אופציה מעולה.
1.6 גם בסדר, עדיין יש סימן שאלה לגבי אמינות הגיר הרציף בדגם הזה.
לא מכיר טוב את בלנו . ממה שהתרשמתי רכב בסיסי ודי ספרטני בדומה ליונדאי, רק צפוף יותר.

 

אמרתי לו שינסה לבדוק אם היונדאי לראות איך היא, עם דגש על מושב הנהג כמו שציינת. לגבי הC3 אם הוא יגלה שרידות פחות טובה אז אולי פחות כדאי. לגבי הסוזוקי- אני מסתכל ביד 2 ואני רואה רכבים עם מנוע 1.4 אבל לא מצוין טורבו, אני יכול לצאת מתוך נקודת הנחה שברכב הזה החל משנתון 2017 כל מנוע 1.4 הוא טורבו?. לגבי הקורולה- היא ירדה מהפרק לעת עתה אבל הצעתי את המאזדה. אולי נלך עליה למרות שהSX4 כרגע המועמדת המובילה.

לפני כשעה, markb205 כתב:

היות ורכב לא קונים כל יום... 

הייתי מתאמץ וקונה את מה שבאמת מצא חן בעינייו. שבמקרה גם הכי מתאים לצרכיו. 

סוזוקי קרוסאובר טורבו 2017.

רכב אמין, זריז, חסכוני וזול לאחזקה. 

לא הייתי מתפשר על 1600 ישנה יותר. מהסיבה של חשש מאמינות הגיר הרציף (שהוחלף בפלנטרי 6 הילוכים בטורבו) והביצועים הפושרים בגלל הגיר הרציף. 

מתקשה למצוא אחת או שהתקציב לא מאפשר? לך על מאזדה 3. גם עם מנוע 1500 היא מרגישה זריזה. 

לגבי הסוזוקי, שוב רק רוצה לוודא- אם אני מסתכל על שנתון 17-18 מה שמופיע שם כמנוע 1400 זה בעצם 1400 טורבו? לגבי המאזדה 1500- הצעתי גם אותה, אם נצליח למצוא אחת בתקציב אולי באמת נלך על זה אבל כרגע מכוונים בעיקר לסוזוקי. זה מה שמצא חן בעיניו מאוד והוא ישמח לרכב קצת גבוה.

לפני 11 דקות, The Greek Freak כתב:

הi25 מאוד מיושנת, השנתון שלה יכול להיות 2018 אבל הרכב ירגיש ויראה כמו 2013. 

מספר רכבים שהייתי בודק:

 

ניסאן סנטרה, המכלולים שלו פשוטים ואמינים, מנוע 1.8 130 כ"ס, לא עושה יותר מידי בעיות. 

הוא נראה ומרגיש יותר "אוטו" מהi25.

 

סיטרואן c3, איכותי ומאובזר מאוד, יחידת הנעה ותיקה שמגלה אמינות טובה מאוד. נוח מאוד לנסיעה. הבעיה הגדולה בו הוא נוחות התפעול, הכל נשלט מהמסך המרכזי.

 

הונדה ג'אז. כנראה יהיה הבחירה הכי אמינה, מנוע 1.3 אטמוספרי עם תיבה פלנטרית, נוח מאוד לנסיעה ונוח מאוד לתפעול.

 

סובארו איפרזה (ביד 2 מצוינת כ"החדשה"). גם אמין מאוד. מנוע 1.6 מרגיש טיפה עצל ואיטי אבל ציינת שזה לא חשוב אז היא תעשה עבודה טובה. 

 

קיה סיד/פורטה. סיד האצ'בק ופורטה סדאן, רכבים ספרטניים ואמינים בדומה לi25 אבל הן יותר גדולות וקצת יותר איכותיות. מנוע 1.6 מרגיש זריז יחסית למה שהוא.

מיושן האמת פחות משחק תפקיד פה, ממה שאני רואה ב17-18 אפילו רמת הINSPIRE מגיעה עם מולטימדיה?

לגבי הסנטרה- לא חשבתי על זה, אם לא נצליח להתקדם עם הסוזוקי\מאזדה אולי נבדוק.

C3- היא נחשבת אמינה? באמת? אם כן אז אולי זו גם כן בחירה טובה כי משיטוט ביד 2 לא חסרים רכבים עד כדי כך שלפעמים זה קצת מחשיד. השאלה איך באמת האמינות לעומת היונדאי? אני שם על זה דגש כי האופל היה הרכב האירופאי (הראשון אני חושב במשפחה) ולגמרי היווה נפילה.

ג'אז- אבא שלי אומר שקצת קטנה למרות שאני גם הצעתי אותה או את הסיוויק. הוא אומר שראה אצל מישהו והיא מרגישה קטנה מבחינת המרחב.

אימפרזה- רעיון טוב. אבדוק ביד 2.

קיה- חשבתי על זה גם, כרגע ננסה להתקדם עם הסוזוקי והמאזדה (והC3 אם "אפשר לסמוך עליה").

 

מודה לכם מאוד על הסיוע!

אשמח לעוד תובנות (בעיקר לגבי חיפוש SX4 מתאימה לדעת מה לחפש מבחינת הטורבו)

פורסם

כן, כל סוזוקי קרוסאובר 2017 שאתה רואה עם מנוע 1.4 זה הדגם הטורבו + גיר אוטומטי.
החסרון של הרכב הזה, למרות השנתון הגבוה - אין בו מערכות בטיחות אקטיביות ( בלימה אוטונומית, תיקון סטיה מהנתיב ).
יש רק מוביל איי.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

באף אחת מהאופציטת שהועלו כאן אין מערכות בטיחות. 

פרט אולי למאזדה 3 שהגיעה די מוקדם עם בלימה אוטונומית עד מהירות מסויימת. 

לגבי הקרוסאובר. דגם הטורבו 1400 הגיע במרץ 2017 והחליף את ה 1600 האטמוספרי ששווק עד אז. 

ההבדל ניכר גם מבחינת מראה חיצוני - חזית שונה עם גריל ניקל מאוד בולט בדגם המחודש. 

אז לא כל הרכבים מ 2017 הם מהדגם המחודש עם הטורבו (נמכרו שאריות מדגם ה 1600 בתחילת השנה). כל דגמי ה 1400 הם טורבו 140 כ"ס. כאשר לא כולם עם גיר אוטומטי, יש גם ידניות! 

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם
לפני שעה, aviel-bs כתב:

 

אמרתי לו שינסה לבדוק אם היונדאי לראות איך היא, עם דגש על מושב הנהג כמו שציינת. לגבי הC3 אם הוא יגלה שרידות פחות טובה אז אולי פחות כדאי. לגבי הסוזוקי- אני מסתכל ביד 2 ואני רואה רכבים עם מנוע 1.4 אבל לא מצוין טורבו, אני יכול לצאת מתוך נקודת הנחה שברכב הזה החל משנתון 2017 כל מנוע 1.4 הוא טורבו?. לגבי הקורולה- היא ירדה מהפרק לעת עתה אבל הצעתי את המאזדה. אולי נלך עליה למרות שהSX4 כרגע המועמדת המובילה.

לגבי הסוזוקי, שוב רק רוצה לוודא- אם אני מסתכל על שנתון 17-18 מה שמופיע שם כמנוע 1400 זה בעצם 1400 טורבו? לגבי המאזדה 1500- הצעתי גם אותה, אם נצליח למצוא אחת בתקציב אולי באמת נלך על זה אבל כרגע מכוונים בעיקר לסוזוקי. זה מה שמצא חן בעיניו מאוד והוא ישמח לרכב קצת גבוה.

מיושן האמת פחות משחק תפקיד פה, ממה שאני רואה ב17-18 אפילו רמת הINSPIRE מגיעה עם מולטימדיה?

לגבי הסנטרה- לא חשבתי על זה, אם לא נצליח להתקדם עם הסוזוקי\מאזדה אולי נבדוק.

C3- היא נחשבת אמינה? באמת? אם כן אז אולי זו גם כן בחירה טובה כי משיטוט ביד 2 לא חסרים רכבים עד כדי כך שלפעמים זה קצת מחשיד. השאלה איך באמת האמינות לעומת היונדאי? אני שם על זה דגש כי האופל היה הרכב האירופאי (הראשון אני חושב במשפחה) ולגמרי היווה נפילה.

ג'אז- אבא שלי אומר שקצת קטנה למרות שאני גם הצעתי אותה או את הסיוויק. הוא אומר שראה אצל מישהו והיא מרגישה קטנה מבחינת המרחב.

אימפרזה- רעיון טוב. אבדוק ביד 2.

קיה- חשבתי על זה גם, כרגע ננסה להתקדם עם הסוזוקי והמאזדה (והC3 אם "אפשר לסמוך עליה").

 

מודה לכם מאוד על הסיוע!

אשמח לעוד תובנות (בעיקר לגבי חיפוש SX4 מתאימה לדעת מה לחפש מבחינת הטורבו)

הסוזוקי קרוסאובר הוא רכב טוב מאוד, הבעיה היא שהוא לא נכנס לך בתקציב, ציינת עד 65k, כדי למצוא אחת במצב טוב תצטרך לעלות לאזורים של ה80-90 אלף, יש כמה בתקציב שלך אבל הן ממגרשים עם יותר מ150 אלף קילומטר, לרכב בן 3± שנים זה המון. לא הייתי מתפשר על ה1.6 אם אמינות חשובה לך. 

 

לגבי הc3 והג'אז, הם רכבי סופר מיני הכי גדולים בקטגוריה, המושבים בc3 נוחים מאוד והאוטו עצמו מאוד מאוד נוח, הג'אז מרגיש מבפנים הרבה יותר גדול ממה שהוא, הגג גבוה מאוד והחלונות ענקיים, תנסו לשבת בשתיהן ותראו אם הן מספיקות מבחינת גודל.

סיטרואן חלק מקונצרן PSA ביחד עם פיג'ו, המנוע שבC3, קיים כבר מעל 5 שנים וכל הבעיות שהיו לו בתחילת הדרך תוקנו מזמן, אין לי נסיון עם אחת אבל מבדיקה קצרה בפורום או באינטרנט אתה יכול לראות שאין לרכב ממש בעיות.

בגדול, מנועים מוגדשים פחות אמינים ממנועים אטמוספריים, לא משנה כמה המנוע טורבו יהיה אמין תמיד אטמוספרי עדיף באמינותו לאורך זמן.

פורסם

מחירון בסיס של קרוסאובר טורבו 2017 הינו 72000 שקל. 

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם

בנוגע לC3, אני אעמיק את המחקר בנוגע לאמינות ואחקור עוד בפורום, בעיקרון היא משתבצת מעולה בתקציב ומשאירה כסף גם ליישור קו (אם צריך)

לגבי הג'אז- אציע לו שייכנס לראות ולשבת ברכב, אולי באמת הוא יאהב.

אם כי אני מאוד מתחבר לדעתו של markb-שאם מחליפים רכב (למרות שזו החלפה "כפויה" והוא היה מעדיף להישאר עם האופל עוד קצת עד שקצת יותר יתאים) אז עדיין- לעשות מאמץ לקחת רכב שבאמת מתחברים אליו. אבל שוב, הכל פתוח.

 

בנוגע לסוזוקי- נחפש רכב מבעלות מקורית של ליסינג כדי לקבל מחירון משוקלל נמוך יותר (מחיר המכירה לא רלוונטי כרגע כי התכנון להחזיק את הרכב כ-6 שנים לפחות לפני החלפה ואם יתאפשר אולי אפילו יותר). שוטטתי קצת באתר של סוזוקי טרייד ומצאתי כמה רכבים:

(קצת תמוהה בעיני הפרש של 4K לטובת רכב עם ק"מ כ"כ נמוך השאלה אם הגורם זה סתם פחחות שבוצעה או שיש משהו יותר אקוטי)

image.thumb.png.5d65b25a63119e32dca6f76f752e655e.png

 

image.thumb.png.8c4a866cbc3c7ff4fa27f8be417e4a3b.png

 

יש גם עוד 2 רכבים גם הם 2017 ומחירם 70K

הראשון עם 81K ק"מ

השני עם 89K ק"מ 

(לא מבין גדול, אולי אחד עלה לכביש בתחילת השנה ואחד בסוף השנה ולכן למרות ההפרש בק"מ המחיר זהה? אולי זה גם משהו אחר.. באמת לא יודע)

אני מתאר לעצמי שהמחיר לא סופי כמובן.. אומנם עבר זמן (שנתיים) מאז שקניתי את הסיוויק שלי אבל אני מאמין שעם קצת לחץ אפשרי לכווץ עוד טיפה את המחיר?

 

רכבים מיד 2 לא ראיתי יותר מדי, בכל אופן, אני בכיוון מבחינת המשולש של רכב תקין-ק"מ-מחיר? או שיש סיכוי שכל הרכבים שראיתי כאן "דפוקים" בצורה כלשהי?

 

 


×
×
  • תוכן חדש...