Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עצה ברכישת ריינג' רובר ספורט 2010-11


yuval76
שימו לב! השרשור הזה בן 1221 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היי,

מתכוון לרכוש ריינג' רובר ספורט 2010-11.

הרכב ישמש בעיקר את האישה, שאוהבת רכבים גדולים וגבוהים ואולי טיפה'לה שטח.

אשמח להארות/הערות על אמינות הרכב ובכלל.

עלויות אחזקה צפויות? לא מפחד מרכב בן 10 כל עוד הוא שמור ומטופל

יש המלצות מה לחפש בבדיקה? ממה להזהר?

המלצות לרכב אחר שיספק אותה? לנד קרוזר למשל, אבל זה לרדת עוד כמה שנתונים...

אשמח לתגובות

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה דווקא את הרכב הזה ?

המחיר היחסית זול שלו לעומת המתחרים מבטא עליות אחזקה יקרות עד בלתי שפויות.
מניח שאתם מכוונים לדגם ה TDV6 (כי הבנזין שתיין מטורף) - זה בעצם דיסקברי 4 במראה "יוקרתי יותר".
כסדר גודל - החלפת בלמים (רפידות וצלחות) זה סיפור של 5000 ש"ח בערך. סעפת יניקה מפלסטיק רגישה יחסית ועולה גם אלפי שקלים, כל אחת - ויש בשני הצדדים.
עבור החלפת טיימינג יש צורך למיטב ידיעתי להפריד את הגוף מהשלדה.

 

כשהוא נוסע הוא מדהים - חזק, נוח, עביר בשטח. אבל כשהתחזוקה תבוא (והיא תבוא כי זה רכב בן 10) היא תהיה יקרה וכואבת מאוד.

עז יפנית בסלעים

yahav.biz | mineralz.co.il

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מבין. זה בהחלט נלקח בחשבון. היא רוצה ואני עדיין לא סגור בדיוק מהסיבה שציינת.

אנינשוקל גם את הנ''ל באותה מסגרת תקציב (מאמין שאלמנט השטח לא רלוונטי כאן ברב המקרים)

לנד קרוזר משנתון טיפה נמוך יותר כדי לעמוד במסגרת התקציב.

ב.מ.וו x3/5

אאודי Q7 

אשמח להמלצות. קילומטרז' שנתי 20K. בדגש על צריכת דלק שפויה

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחד הרכבים הפחות אמינים, בעיות במתלים, בעיות חשמל, נזילות זה דבר שכיח, מנוע וגיר לא משהו.

אני הייתי הולך על לנד קרוזר ישן יותר, יש סיבה שרכב חדש יותר שגם עלה יותר כחדש עולה פחות כמשומש.
אם יש לך תקציב לדגם החדש יותר אז הוא עדיף, אם לא אז תוותר, זה לא רכב למישהו שדואג לגבי אמינות או עלויות תחזוקה.

אופציה נוספת ואמינה יחסית היא מרצדס, אין לי שמץ של מושג לגבי עלויות אבל הML והGL הרבה יותר אמינות, התקלה היחידה שחוויתי עם הGL450 שנת 2011 שרכשתי לפני שנה היא מתלה אוויר שאיבד לחץ במהלך חניה ארוכה, צמד הבולמים הוחלף בעלות של 1000 דולר, מעבר לזה הכל תקין ועובד.

Sent from my SM-G975U1 using Tapatalk



haters will hate

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצטרף להמלצה על הלנד קורזר (אם אתה רוצה להיות ייחודי תחפש את ה200),

בלנד רובר (מניסיון של חבר שאחרי 10 חודשים נמאס לו) האחזקה יקרה עד מאוד - אבל הערך המוסף גם גבוהה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נתחיל מההתחלה,הריינג' כמה רמות מעל כולם,וזה בא לידי ביטוי בכל התחומים ,מנוחות נסיעה שאין רכבים ברמה הזו,ועד למנוע מעולה עם כוח זמין בכל מצב.

לשים אותו באותה משוואה עם לנד קרוזר זה פשוט עוול לרכב,לנד קרוזר זה רכב לחקלאים וקבלנים,זה לא רכב יוקרה,זה רכב סופר פשוט והוא גם מתנהג ככזה.

הוא יקר,יקר לקניה יקר לאחזקה אל תשכח אלו רכבים שעלו כמה מאות אלפי שקלים כחדשים.

בעיות חשמל - לא מכיר משהו סדרתי.

בעיות גיר - לא מכיר

בעיות מנוע - היו סיפורים כאלו ואחרים על קרנקים שנשברים בדיסקו 4 (זה אותו מנוע) בתכלס אני לא יודע כמה זה נרחב.

נזילות - קורות בכל רכב אין נקודת תורפה במשהו ספציפי

בעיות במתלים - עסק לא זול להחלפה,בולמים יקרים בארץ,בחו"ל פחות,אפשר להחליף בבודדים לא חייב בזוגות,מה שכן אלו לא דברים שהולכים בתדירות גבוהה,זה בעיקר תלוי איך השתמשו ברכב,יש גם את הקומפרסור של המתלים,גם לא זול בארץ להחלפה.

קומפרסור כזה למיטב זיכרוני עולה כמה מאות פאונדים באנגליה,אם אתה רוכש כזה רכב יהיה כלכלי יותר להזמין חלקים יקרים כאלו מחו"ל,יש קומפרסור משופר של היטאצ'י שהוא משמעותית יותר טוב.

חשוב לבדוק מתי עשו טיימינג,טיפול שעולה כ8K בארץ,צריך לעשות כל 7 שנים או 160 אלף למיטב זיכרוני(קדמי ואחורי).

חשוב מאוד לקנות אחד שטופל כמו שצריך ולא במוסכים חאפרים עם קיצורי דרך,שם מתחילות הבעיות.

X5 / Q7 לא יהיו יותר זולות משמעותית לאחזקה,גם לא יותר אמינות.

מה לבדוק ?

שאתה מגיע לראות רכב כזה,עדיף לראות אותו לאחר לילה שהוא עמד,לראות שהרכב לא רוכן לאחד הצדדים ,יכול להצביע על בעיה במתלים או בעיה בקו אוויר שרץ לאותו מתלה.

בהנעה ראשונה לשמוע שאין רעשים חריגים במנוע(יש להם רעש אופיני של תקתוקים בהנעה קרה)

לשמוע שהקומפרסור של המתלי אוויר לא עובד סתם,שומעים אותו בתוך הרכב,זה לא חריג שהוא עובד קצת בהנעה קרה ואז מפסיק,אם אתה שומע אותו עובד יותר מידי או עובד בזמן נסיעה זה יכול להצביע על בריחת אוויר.

טיפולים עושים כל 26 אלף קילומטר או שנה,להקפיד להחליף שמן גיר כל 60(גם לוודא שזה נעשה בעבר)

הייתי ממליץ לקחת את הרכב לבדיקה באחד המוסכים המומחים לרכבים האלו, ולא לקחת את הרכב לסתם מכון בדיקה שיעשה לך שחור בעיניים ויוציא לך את כל האוויר.

צריכת דלק בפועל 1/9 -1/10.

 

 

עריכה אחרונה על ידי ArikC

Bayerische Motoren Werke

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אריק, קצת קשה לי עם ההצהרה שמדובר בכמה רמות מעל המתחרות, הריינג' רובר ספורט הוא לא בדיוק רכב מפנק, מבוסס על הדיסקברי והוא לא חף מבעיות כלל.

המנוע, מכיוון שמדובר ב2010 הוא כבר אמור להיות ה5 ליטר שהוא הרבה יותר מוצלח מה4.4 המחורבן אותו החליף אך עדיין מדובר ברכב בעייתי.

הניסיון האישי שלי הוא עם רכבים של חברים, אצלי היומרק הדגמים החדשים יותר וריינג' רובר רגיל שנת 2006 שהיה בית שימוש על גלגלים.

אני חושב שמי שדואג מאמינות צריך להתרחק.

נכון להרגע יש ברשותי Q7, GL450 בנות 8-9 שהצמדתי לעובדים שלי בתור רכב חברה, האודי סבלה מקצת בעיות חשמל זניחות אבל בכללית הרכב נהדר למרות שהוא מרגיש מיושן מאוד מבחינת עיצוב הפנים.
בX5 לא הייתי נוגע, זה לא רכב שמזדקן טוב, כמו ה335 שלי.

הלנד קרוזר נמכר בארצות הברית כלקסוס GX והוא מפואר מאוד, השוק מאוד יציב.

גם לא הייתי ממליץ על הXC90 מהצורה הקודמת ונכון לרגע זה התחילו לי בעיות עם הדגם החדש T8 R-design שקניתי לאישה, מחכה לראות מה יגידו במוסך על רכב חדש שרועד פתאום כאילו כל הגלגלים עם פנצ'ר.

לסיכום, הכל עניין של טעם אישי וניסיון אישי, מבין שלוש הגרמניות אני תמיד מגיע בסוף למרצדס, זה לא אומר שלא אבדוק אופציות, לפני שרכשתי את הS class לקחתי את הA8 לסיבוב ושכרתי את הסדרה 7 ל5 ימים.


Sent from my SM-G975U1 using Tapatalk

haters will hate

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בנצי אתה מדבר על הרכבים של השוק האמריקאי,משהו שונה לגמרי מהדגמים האירופאים,פה אנחנו מדברים על מנוע 3 ליטר דיזל.

גם הלנד קרוזר של השוק האמריקאי הוא שונה לגמרי מהלנד קרוזר של הארץ והאמריקאי כמה רמות מעליו,וגם הוא לא מגיע לרמה של הריינג' רובר,הלנד קרוזר של הארץ זה טרקטור,13 שניות ל100 (בדגם החדש שיצא השנה 9 וקצת) זה בושה,40 וקצת קגמ על כזה טנק,מנוע רועש,הרכב לא נוח.

זה לא רכב ,זה רכב עבודה,וככה זה גם מרגיש.

מי שיכול לנהוג בדבר הזה יום יומי שיהיה לו בכיף,זה רכב עינוי מבחינתי,בטח ובטח ב400K שהוא עולה בארץ,עדיף עליו GLE בכל יום ובכל דקה.

תאמין לי אני מכיר את הרכבים האלו מבפנים,יש הרבה רעשי רקע אבל בשורה התחתונה רוב האנשים שנוסעים על ריינג' לא יכולים לנהוג על משהו אחר.

תשכיר ריינג' ספורט /ריינג' מהשנים האחרונות ,יהיה לך קשה מאוד לרדת.

ה4.4 זה מנוע מאוד ישן שהיה בתקופה שלנד רובר היו בבעלות של BMW וכן זה מנוע זבל,המנוע 5 סופרצ'רג' של פורד זה מנוע פנטסטי ,גם ה3 ליטר דיזל שאנחנו מדברים עליו.

וזה שהוא מבוסס על הדיסקו לא הופך את זה לרע,הדיסקו 4 זה אחד הרכבים הכי נוחים בעולם,ואני אומר את זה בתור אחד שנהג על רוב הרכבים הכי יקרים בארץ בפרט על גיפים,לוקח דיסקו 4 מבחינת נוחות על כל ריינג' שיש. 

עריכה אחרונה על ידי ArikC

Bayerische Motoren Werke

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מאמין שהבעיות חשמל ומתלים מהן הדגם הקודם סובל קיימות גם במנוע הדיזל שמשווק בישראל.

לגבי הדגמים החדשים, גם אני וגם האשה לא יפנו על הספורט, הוא שהה במחיצתי מספר חודשים בכמה רמות גימור שונות, דווקא את הדיסקברי החדש אהבנו יותר.

היום מה שנמכר בארצות הברית הוא כמו ההיצע האירופאי של לנד רובר.

ד"א היגואר שהינה האחות החורגת השאירה רושם טוב יותר.

את הXC90 T8 רכשנו לפני מספר חודשים, הריינג' ספורט אפילו לא עלה כאופציה למרות שהקאיין והGLE כן נשקלו.


אם היה מדובר בשוק האמריקאי הייתי ממליץ בכלל על אסקלייד קצר smile.png

Sent from my SM-G975U1 using Tapatalk



0472eb8e9af96ddadfa765200152031f.jpgbb22fdaa277f452eb6214fe84e3ef130.jpg94057de746f7ccb75fd0bdbc052ddec4.jpg705a2cba5d4ae9f8cd9081f00c872434.jpg

haters will hate

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1221 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...